SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat Max Verstappen vroeg of laat wereldkampioen gaat worden, dat kunnen we nu denk ik wel wegstrepen
ach ja, heeft ie zich maanden op verheugdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Klummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Probeer nuance eens, erg verhelderend.
Als je definitie van 'vroeg' dit seizoen is, dan kan je die hoogstwaarschijnlijk wegstrepen ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:17 schreef MakkieR het volgende:
Dat Max Verstappen vroeg of laat wereldkampioen gaat worden, dat kunnen we nu denk ik wel wegstrepen
Al die kleuters hier, als Verstappen niet op 1 staat kan 'ie er geen reet van, als 'ie wint is hij de beste ooit en onklopbaar. Vermoeiend.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nuance mag niet meer, alles is zwart wit, links rechts, dit-dat-alles.
Lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Al die kleuters hier, als Verstappen niet op 1 staat kan 'ie er geen reet van, als 'ie wint is hij de beste ooit en onklopbaar. Vermoeiend.
Ik zeg dit, juist omdat veel idioten veel te opportunistisch zijn over de prestaties van Max. Het is niet vanzelfsprekend dat Max wel even wereldkampioen gaat worden. We mogen blij zijn dat Max een zege haalt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Klummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De stelling dat Verstappen sowieso ooit wereldkampioen gaat worden is zelf natuurlijk niet erg genuanceerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:18 schreef Klummie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met zijn prestaties is niks mis hoor, maar een goede bolide onder je reet is echt wel nodig om wereldkampioen te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg dit, juist omdat veel idioten veel te opportunistisch zijn over de prestaties van Max. Het is niet vanzelfsprekend dat Max wel even wereldkampioen gaat worden. We mogen blij zijn dat Max een zege haalt.
Fok natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:06 schreef Beach het volgende:
De mening van een wereldkampioen F1 versus een paar fokkers. Ik weet wel wie er meer verstand van zal hebben.
Precies. Gewoon zijn auto in het gras sturen en dan op de radio huilen dat je eraf geduwt bent en 3mm voor lag. Zo heurt een eckte kampioen het te doenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
dat zag je aan zijn gedrag ook vorig seizoen op sommige momenten. Dat is gewoon een kleuterschool nivo waar hij over heen moet groeien.
Niks is zeker, maar die jongen heeft boordevol talent en nog een carrière van een jaar of 15 voor de boeg. Dus roepen dat-ie nu kansloos is om ooit een kampioenschap te winnen is op z'n minst een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zeg dit, juist omdat veel idioten veel te opportunistisch zijn over de prestaties van Max. Het is niet vanzelfsprekend dat Max wel even wereldkampioen gaat worden. We mogen blij zijn dat Max een zege haalt.
Dit!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nuance mag niet meer, alles is zwart wit, links rechts, dit-dat-alles.
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken met je reeks aan waardeloze voorspellingen. "Stroll gaat het Max nog lastig maken"quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:06 schreef Beach het volgende:
De mening van een wereldkampioen F1 versus een paar fokkers. Ik weet wel wie er meer verstand van zal hebben.
Ehhhquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Villeneuveverbazingwekkend stil vooral over zijn 18 jarige landgenoot
triggered muchquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken met je reeks aan waardeloze voorspellingen. "Stroll gaat het Max nog lastig maken"
STroll!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen wordt nooit meer wereldkampioen, want Hamilton staat nu dik op pole, dat lijkt me duidelijk. Het lijkt me sterk dat Hamilton überhaupt een keer een race gaat verliezen dit jaar, gezien zijn overmacht deze week, en aangezien Red Bull er een seconde achter zit kun je die voor de komende 15 jaar ook wel vergeten.
Als Haas dit jaar als 5e eindigt zijn ze automatisch kampioen bij dat Nascar toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen wordt nooit meer wereldkampioen, want Hamilton staat nu dik op pole, dat lijkt me duidelijk. Het lijkt me sterk dat Hamilton überhaupt een keer een race gaat verliezen dit jaar, gezien zijn overmacht deze week, en aangezien Red Bull er een seconde achter zit kun je die voor de komende 15 jaar ook wel vergeten.
Als Grosjean minstens vijf keer voor Ocon eindigt wel ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:06 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Als Haas dit jaar als 5e eindigt zijn ze automatisch kampioen bij dat Nascar toch?
ha!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ehhh
https://racingnews365.nl/(...)ormule-1-is-schande/
Dat laatste kan morgen zomaar gebeuren op het moment dat Max, Strolldonado gaat proberen te lappen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal geen recht van spreken met je reeks aan waardeloze voorspellingen. "Stroll gaat het Max nog lastig maken"
Waspoeder in de tank bij de benzen doen en de Ferrari's saboteren, dan wint Max welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
De Ferrari's hoef je helemaal niet te saboteren, die laat je gewoon hun gang gaan met de strategiequote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waspoeder in de tank bij de benzen doen en de Ferrari's saboteren, dan wint Max wel
Poletijd 2016 1:23:837quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
voor de fans langs de baan is het bijna niet meer te volgen, zo snel gaat het
Arrogant much. Al volgt iemand sinds deze week de F1 en roept hij eens wat verkeerd moet jij gewoon je muil houden. Met al die verkeerde voorspellingen van jouw zogenaamde F1 kennis kun je een boek schrijven, sukkel.quote:
Opgebouwde spanning voor de eerste race, jeweet. We staan op ploffen!quote:
Je moet je muil houwequote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opgebouwde spanning voor de eerste race, jeweet. We staan op ploffen!
dat dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben allemaal blauwe ballen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah dus Jacques had volgens jou moeten zeggen dat stroll het ge-wel-dig doet, een bijzonder groot talent is en dat Max veel te jong is. Dan had jij het super gevonden zeker want Jacques de criticaster is zo lekker consequent, dommig en blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ha!Kerel draait dus enorm met de wind, wat een 180° draai
Dit is wat Villeneuve een paar maanden geleden over Stroll zei.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah dus Jacques had volgens jou moeten zeggen dat stroll het ge-wel-dig doet, een bijzonder groot talent is en dat Max veel te jong is. Dan had jij het super gevonden zeker want Jacques de criticaster is zo lekker consequent, dommig en blind
Excuus voor de toon maar als je die smiley gebruikt dan loop je een risicootje
Vind ik klasse. Om terug te durven komen op eerdere uitspraken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit is wat Villeneuve een paar maanden geleden over Stroll zei.
http://www.skysports.com/(...)o-jacques-villeneuve
Dus ja, 180° gedraaid.
Die kerel moesten ze doodzwijgen, wat een onzin komt er uit die gast. (maar goed Stroll maakt nu ook niet echt een hele goede indruk)quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus ja, 180° gedraaid.
Terecht dat die nu draait. Alleen wel een beetje laat nog. Voor iemand die pretendeert dat ie het zo goed weet allemaal nogal een blunder imo.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus ja, 180° gedraaid.
Jacques liep een paar maanden geleden al ongefundeerd bagger te spuien over Stroll, op basis van resultaten in de feeder series had ie moeten weten dat ie voorlopig had moeten zwijgen over het talent wat Stroll zou moeten hebben. Maar hij wilde hem eventjes ophemelen, en dan tegelijkertijd Max nog even onderuit halen. Als hij zijn mening van Stroll nu wel kan bijstellen, waarom kan die dat niet van Max die ondertussen wel al bewezen heeft met wel degelijk materiaal een podium hanger te zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah dus Jacques had volgens jou moeten zeggen dat stroll het ge-wel-dig doet, een bijzonder groot talent is en dat Max veel te jong is. Dan had jij het super gevonden zeker want Jacques de criticaster is zo lekker consequent, dommig en blind
Excuus voor de toon maar als je die smiley gebruikt dan loop je een risicootje
Zelfs de regelwijzigingen deren Mercedes totaal niet, het einde van de F1. Gelukkig doet er een Nederlander mee maar ook niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ted is niet blij dat het zo lang duurde tot de website https://hasstrollcrashedyet.com/ geüpdated wasquote:
Gebrek aan downforce, power en problemen met het vinden van de juiste set-up volgens Max.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:42 schreef aesop het volgende:
Het lijkt erop dat Max een realistischere verwachting had dan Ric, die het over een achterstand van een halve seconde had. Is de auto niet snel genoeg of is het een kwestie van de sweetspot vinden in de afstelling? Even los van de motor dus.
Dit dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gebrek aan downforce, power en problemen met het vinden van de juiste set-up volgens Max.
Las het vanmiddag al op diverse plekken. Onder andere in een interview met Horner.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:14 schreef Klummie het volgende:
Ik lees dit nog nergens anders dus nog even een slag om de arm.
https://racingnews365.nl/(...)rsnellingsbakwissel/
Nu is de oude MGU-K in kwalificering natuurlijk van veel groter doorslaggevend belang dan tijdens de race. Denk niet dat racepace een seconde per ronde is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus.
https://racingnews365.nl/(...)rug-naar-tekentafel/
Helder dus. P15.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Las het vanmiddag al op diverse plekken. Onder andere in een interview met Horner.
En doorgaans is de racepace van de RBR beter op orde dan in de Q toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu is de oude MGU-K in kwalificering natuurlijk van veel groter doorslaggevend belang dan tijdens de race. Denk niet dat racepace een seconde per ronde is.
Erg jammer. De update die er in Barcelona zou gaan komen komt waarschijnlijk ook niet meer. Ik ben bang dat het het een tussenjaar gaat worden voor RBR.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus.
https://racingnews365.nl/(...)rug-naar-tekentafel/
Waarschijnlijk in Canada.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Erg jammer. De update die er in Barcelona zou gaan komen komt waarschijnlijk ook niet meer. Ik ben bang dat het het een tussenjaar gaat worden voor RBR.
Dat laatste vermoed ik niet. Marco was ook niet tevreden. Hij gaf aan dat ze naast het probleem met de motor ook problemen hebben met het chassis.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:19 schreef Monolith het volgende:
Erg benieuwd naar de race paces morgen. Zou leuk zijn als Ferrari een beetje aan kan haken bij Mercedes en wellicht op termijn RB ook nog.
Waarschijnlijk ja. En je zit dan ook al weer bijna halverwege het seizoen. Ferrari en Mercedes zitten ook niet stil.quote:
De MGU wordt idd veel geleidelijker gemanaged tijdens de race, kan bij inhalen misschien wel voordeel opleveren... en als ik de cornering speed zie van de huidige auto's vraag ik me af of het überhaupt mogelijk is om een andere coureur "eruit" te remmen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu is de oude MGU-K in kwalificering natuurlijk van veel groter doorslaggevend belang dan tijdens de race. Denk niet dat racepace een seconde per ronde is.
Ze gingen Spanje (net) niet halen en bij Monaco is het geen ramp om een slechtere motor te hebben.. dus dan maar Canada. Je kan maar 4 motors wisselen en je kan ook niet meer 50 grid posities in 1 race weggeven om even 3 motorwissels uit te voeren in 1 weekend, dus hij moet wel goed betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. En je zit dan ook al weer bijna halverwege het seizoen. Ferrari en Mercedes zitten ook niet stil.
Ik ben wat dat betreft nooit een pessimist maar RBR heeft de zaakjes momenteel gewoon niet voor elkaar.
Maar Mercedes en Ferrari zaten vorig jaar ook niet stil en toch werd het gat gedurende het seizoen kleiner en ging RBR Ferrari zelfs voorbij. Dus een beetje herhaling van zetten tov vorig jaar kan gebeuren. Nu streef je als RBR zijnde natuurlijk ernaar om een kampioensauto op de grid te zetten, dat gaat dit seizoen niet lukken. Ik weet niet of er voor 2018 reglement wijzigingen klaarliggen, anders heb je met wat pech in 2018 hetzelfde gekut en BLIJF je achter Mercedes aanhobbelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. En je zit dan ook al weer bijna halverwege het seizoen. Ferrari en Mercedes zitten ook niet stil.
Ik ben wat dat betreft nooit een pessimist maar RBR heeft de zaakjes momenteel gewoon niet voor elkaar.
Ja, alleen staan ze er nu verder achter en hebben problemen met de motor en chassis.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Mercedes en Ferrari zaten vorig jaar ook niet stil en toch werd het gat gedurende het seizoen kleiner en ging RBR Ferrari zelfs voorbij. Dus een beetje herhaling van zetten tov vorig jaar kan gebeuren. Nu streef je als RBR zijnde natuurlijk ernaar om een kampioensauto op de grid te zetten, dat gaat dit seizoen niet lukken. Ik weet niet of er voor 2018 reglement wijzigingen klaarliggen, anders heb je met wat pech in 2018 hetzelfde gekut en BLIJF je achter Mercedes aanhobbelen.
Je weet hoe groot het gat vorig jaar was met Mercedes bij race 1?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, alleen staan ze er nu verder achter en hebben problemen met de motor en chassis.
OP.quote:
'S avonds.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef Montov het volgende:
[..]
5 uur 's middags of 5 uur 's avonds?
nee???!!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Ener-G het volgende:
http://www.sauberf1team.c(...)ustralian-grand-prix
Ik vind het juist niet verhelderend. Is het de afstelling of de auto zelf? Het artikel suggereert in de eerste zin het eerste maar Max zegt het tweede.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:48 schreef Floriz87 het volgende:
http://www.f1fanatic.co.u(...)ne-speed-verstappen/
Helder verhaal. Werk aan de winkel dus.
Wat ik van Marko zijn verhaal begreep is het chassis niet optimaal waardoor het heel lastig is een juiste setup te vinden. De operating window waarin de auto een juiste balans krijgt schijnt erg klein te zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:53 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet verhelderend. Is het de afstelling of de auto zelf? Het artikel suggereert in de eerste zin het eerste maar Max zegt het tweede.
Dat is vreemd bij mij stond er 06.00 tot 9.30. Wel op kanaal 401.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net voor de zekerheid ook maar de race ingesteld om op te nemen, staat er bij ziggo (inclusief voorprogramma) van 5 tot 8.35.... dat helpt niet echt hè om t duidelijk te houden. Zal wss nog geen rekening gehouden zijn met zomertijd maar toch.
Dacht dat ze nu Giovinazzi hadden vervangen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Ener-G het volgende:
http://www.sauberf1team.c(...)ustralian-grand-prix
Er is toch een Nederlander actief bij Renault? Daar zal die wel bij in de leer zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:40 schreef Kerplunk het volgende:
Huh. Sinds wanneer kan Hulkenberg nederlands?
Slapen kan later nogquote:Op zondag 26 maart 2017 03:14 schreef Gezicht het volgende:
Kut man moet nog gaan pitten en over 3,5 uur op dus
Heeft ie niet in Nederland geracet? Vorig seizoen zat die pit reporter ook constant achter Hulkenberg aan en interviewde hem in het Nederlandsquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:40 schreef Kerplunk het volgende:
Vorig seizoen nooit gekeken ofzo? Die vraag is echt al duizend keer beantwoord.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:40 schreef Kerplunk het volgende:
ik zap net naar de duitserquote:Op zondag 26 maart 2017 06:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Een uur Kamphues, Chabot en Coronel
Genot
Beste deel van heel de uitzending..quote:Op zondag 26 maart 2017 06:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Genot
Beste manier om wakker te wordenquote:Op zondag 26 maart 2017 06:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Genot
quote:
nee koffie, net wakker manquote:
Ja. Wel tof!quote:Op zondag 26 maart 2017 06:40 schreef tralalala het volgende:
Hey Jack live met camera op de grid. Nieuw?
Zekurquote:Op zondag 26 maart 2017 06:40 schreef tralalala het volgende:
Goede toevoegingquote:Op zondag 26 maart 2017 06:40 schreef tralalala het volgende:
ja, maar brundle deed dat toch toffer.quote:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar inderdaad jaquote:Op zondag 26 maart 2017 06:41 schreef Fokker89 het volgende:
Sowieso wel beter dat ze nu op de grid staan in plaats van in die studio tot 5 minuten voor de race.
Had ik mijn bek nou maar gehouden.quote:Op zondag 26 maart 2017 06:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar inderdaad ja
Edit: Eeeen terug naar de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |