Vraag ik mij ook af. iig nergens te vinden op coinmarketcap, ook niet als pre-launchquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een viertal verschillende tokens in mijn Waves lite wallet. Zijn die nog ergens verhandelbaar?
Ik heb alleen deze exchange gevonden waar de WCT (Waves Community Token) en WBTC verhandeld kunnen worden: https://tidex.com/#/exchange/WCT_BTCquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. iig nergens te vinden op coinmarketcap, ook niet als pre-launch
quote:The Waves blockchain platform is launching its decentralised exchange (DEX) on mainnet. DEX can be accessed via a full node or the API at start, but will be available in the lite client for all users in due course.
At the same time, Leased Proof-of-Stake is being released on mainnet which will allow anyone to lease their mining power to a full node and receive rewards while increasing network security.
New transactions will be available on mainnet on April 3, 2017.
Waves DEX: speed and flexibility
Early decentralised exchanges have been created on other cryptocurrency platforms. However, they suffered from a series of issues that prevented them gaining a critical mass of users. Waves’ DEX offers the following unique features and advantages:
• Asset-to-asset trading. Waves allows direct trading of any two tokens.
• Speed. Trades will be executed near-instantly thanks to the matching engine, but are still settled on the blockchain. This means that traders can be confident their trade has been processed, whilst maintaining security and having full access to their funds.
• Crypto and fiat tokens integration. Users will be able to trade most popular crypto and fiat assets represented by corresponding tokens. Waves’ low fees will also make high-volume trading possible.
When the GUI is completed for the DEX and integrated in the lite client, traders will enjoy a familiar, straightforward user-experience. The DEX’s interface will be immediately recognisable, similar to the bitcoin/altcoin exchanges that are a key element of the cryptocurrency world.
Matcher nodes
The Matcher enables near-realtime trading thanks to a completely new piece of technology. Matcher nodes pair buyers and sellers, executing trades instantly whilst still ensuring these are ultimately settled on the blockchain for maximum transparency and security. Previous decentralised exchanges have proven slow and unreliable, because it was impossible to know whether an order had successfully been filled until a block was confirmed.
Matchers will receive fees for the service they provide, adding another revenue stream for Waves full nodes.
Leased Proof-of-Stake
In addition to the release of DEX on mainnet, ordinary users will be able to lease their mining power and receive rewards from the fees from transactions that the node processes – yet the holder maintains full control over his funds, and can cancel the lease at any time. Only two transactions are required: Lease and Cancel. WAVES mining power is leased to an address associated with a full node. Leasing will shortly be implemented within the lite client.
Toen was de koers 3 dollar en nog wat. Sindsdien is de koers meer dan verdubbeld in 1 dag. Die zal nu wel miljonair zijn.quote:atractor19655 17 hours ago
Ye! do it! I bought litecoins for 25 btc with 10x leverage. Waiting 0,01 to make easy 600 btc profit!
Dat nog niet maar hij is goed op wegquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:30 schreef TourOfData het volgende:
Van dit:
https://www.tradingview.c(...)-on-BTC-EW-Analysis/
[..]
Toen was de koers 3 dollar en nog wat. Sindsdien is de koers meer dan verdubbeld in 1 dag. Die zal nu wel miljonair zijn.
Nu wachten op de rodequote:Op donderdag 30 maart 2017 16:35 schreef brombeer_ het volgende:
Die 1 day candle van litecoin wow, 1 grote groene dildo
LTC krijgt (/heeft?) Segwit, iets wat Bitcoin maar niet voor elkaar krijgt. Ook is het zo lang stabiel geweest dat er vast wel rijke pumpgroepen langzaam konden accumuleren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:43 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er aan de hand met LTC man? Ik heb die dingen gekocht @ 3,40 ofzo en ze stonden al die tijd redelijk stabiel. Bijzonder.
Maar voor hoelang...quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Piek van Bitcoin pump onder sell. Nattekat is tevreden
hij gaat nu crashenquote:
Hoe bereken je dat? En maak je gebruik van TradingView?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Waarom komen die fibo's zo overeen
[ afbeelding ]
Gewoon ouderwets bitcoinwisdom.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat? En maak je gebruik van TradingView?
Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 07:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is daar een reden voor of is dit een pump?
Klinkt heftigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef Mand het volgende:
[..]
Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.
Ik zit nu op mobiel. Op xrpchat.com kun je alles terug vinden. Zoek zeker ook eens even op Miguel Vias, hij is head of XRP markets en afkomstig van CME Group.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt heftig
Heb je misschien een bron?
Bedankt. Ik vond het al raar, dit is een veel te grote pump als het alleen van Poloniex zou zijn en ik kon niks vinden over XRP met Google News. Dit verklaard een hoop, dan toch maar niet shorten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef Mand het volgende:
[..]
Ik zit nu op mobiel. Op xrpchat.com kun je alles terug vinden. Zoek zeker ook eens even op Miguel Vias, hij is head of XRP markets en afkomstig van CME Group.
dus ik kan mijn 25K aan XRP even beter aanhouden?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef Mand het volgende:
[..]
Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.
Ik zit ook te twijfelen zo. Heb m'n BTC's verkocht rond $1000, gebaseerd op analyses op Tradingview en EdRaket's analyses. Was van plan rond $800 á $850 weer in te stappen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Downtrend is verbroken... mis Ed-advies
Idem. $850 kans gemist, vrees dat dat echt de kans was.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:39 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen zo. Heb m'n BTC's verkocht rond $1000, gebaseerd op analyses op Tradingview en EdRaket's analyses. Was van plan rond $800 á $850 weer in te stappen.
Onder de 900 zie ik hem niet meer komen nee. 3day stoch rsi is nu ook bullish. Een indicator die ik erg graag gebruik omdat deze al vroegtijdig signalen van een reversal geeft.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Idem. $850 kans gemist, vrees dat dat echt de kans was.
Nee, echt niet verkopen. Ik heb er ondertussen 357k. En ik verkoop niet tussen de 1 en 5 dollar. Klaar. Kijk eens voor de grap naar de board members van Ripple en met name Ken Kurson. Zien jullie de link met Trump? Het probleem is gewoon dat alles onder NDA's zit. Zelfs Google zit er dik in maar kan gewoon nog niet volledig de service benutten omdat simpel de waarde van XRP te laag is gedekt en dus een hoge transactie waarde daardoor niet uitgevoerd kan worden. Vandaar dat Ripple nu alles uit de kast gaat halen om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dus ik kan mijn 25K aan XRP even beter aanhouden?
**breakie-break**quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Downtrend is verbroken... mis Ed-advies
Kom gewoon sporadisch eens langs dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer![]()
Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:
• Natte Bever om ETH te houden op 0.008![]()
• Roiske om VIA te kopen op 0.000035![]()
• DGB op 0.00000000028 (is lager geweest maar ook alweer boven de 0.00000004)
Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600
Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is![]()
![]()
ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.
**over and out**
Ed je moet gewoon af en toe binnen komen vallen, dit is geen lidmaatschap ofzo hè.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
**breakie-break**
Ach gossie, dat ik dat ooit nog eens mag meemaken..... Ik moet wel eerst op dramatische wijze afscheid nemen, maar de erkenning van Katje komt dan toch een keer![]()
Ik heb nooit advies gegeven inzake BTC, alleen een mogelijk scenario beschreven.
Voor zover ik mij kan herinneren heb ik een 3-tal adviezen gegeven de laatste maanden:
Inzake Bitcoin zie ik nog altijd een verder verval. Heb ook nooit gezegd dat het in 1-2 weken zou gebeuren. Ik ga geen uitgebreide charts posten (kijkt toch niemand naar), maar m.i. zit de prijs redelijk aan zijn max, misschien nog naar 1120, maar daarna gaat het lekker naar beneden. Eerst naar 800, weer even richting 900 en dan Total Doom .... 600
Grote kans dat ik het mis heb, ik kom hier wel weer terug als de 600 bereikt is![]()
Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.
![]()
ps: dank voor de reacties op mijn afscheid, leuk om te merken dat mijn visie gewaardeerd werd waar ik zelf vaak het gevoel had dat ik niet teveel als een wijsneus moest proberen over te komen.
Heb inmiddels wat orde op zaken kunnen stellen maar traden zit er voorlopig niet in. Interesse in de cryptos zal altijd blijven maar m.i. te weinig tijd om er naar te kijken en er iets zinnigs over te zeggen.
**over and out**
Hartelijk dank voor je reactie, EdRaket. Je visie wordt gewaardeerd, en we zullen je missen. Ook groetjes terug vanuit Tweakers.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
**breakie-break**
Oh Brombeer: vertrouw niet teveel op een Stoch RSI.....het geeft alleen aan wat er in het verleden is gebeurd, met alleen een Stoch RSI (en positivisme) ga je geen goed beeld krijgen van wat er kan gaan gebeuren.
![]()
**over and out**
Raketje! Laten we dan afspreken dat je eens per week even van je laat horen (ookal is het maar 1 woordje)quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
**breakie-break**
heel veel tips & tricks
**over and out**
I know en stoch is niet het enige waar ik naar kijk hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
![]()
**over and out**
Dat is alleen bij BTC omdat de blocksize 1 MB is waardoor als er teveel transactions zijn het langer duurt. Als je een hogere fee geeft kom je wel eerder aan de buurt, maar wordt wel erg duur.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:47 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: mijn btc blijven wel vaak een beetje hangen als ik ze ergens anders heen stuur.
Is dat bij ETH ook (al) het geval?
Bedankt. Veel geluk toegewenstquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
**breakie-break**
![]()
**over and out**
Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple lijkt me echt een scamcoin.
Ze hebben toch ook een enorme berg zelf in handen van wat ik gelezen heb en veel bezig met support van banken. Mja of dat nou zo'n goed idee is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.
die trolbox is te grappigquote:
Waarom zou het een slecht idee zijn? Ik zie het zo. 99% heeft geen kennis of weet van Bitcoin bij/of aanschaf/interesse bij aankoop van Bitcoin. Bij XRP hoef je geen kennis/weet/ of interesse te hebben om dit te laten groeien. Banken zullen het implementeren en de gewone bankierende klant zal in de toekomst indirect gebruik van XRP maken, dus de waarde stijgt doormiddel van banken. De transacties zullen zo hoog worden dat de rest van de cryptocurrencies verbleken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een enorme berg zelf in handen van wat ik gelezen heb en veel bezig met support van banken. Mja of dat nou zo'n goed idee is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.
Een regel die de wereld ondertussen wel moet leren: de banken winnen altijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]![]()
Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
Moet je niet tegen NatteKat zeggenquote:
Nope: Waves, Lisk, Time en Golemquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou een mooi rendement opleveren. Zit je ook in Ripple?
ja Time. dat moet wel wat wordenquote:
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]![]()
Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
Ik zie geen belediging. Ik lees een goede onderbouwing..quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
Is toch niet beledigend? En hij had al gezegd dat hij een beetje de zaakjes op orde had en hij geen tijd heeft om te traden maar dat hij toch nog af en toe hier komt kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
M'n glazen bol zegt nog weinigquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Iemand hier een visie omtrent AMP (Synero)? Na een zeer roerige episode een paar maanden terug kruipt AMP weer langzaam uit een diep dal, hoewel nog vér beneden de ICO-waarde (rondom 30k tegenover een huidige waarde van 7k, heb gelukkig niet tijdens de ICO ingekocht). De ontwikkelaars zetten nog steeds de schouders eronder zo te zien.
Daytraden is niet echt mijn ding maar onlangs met GNT toch 2x achter elkaar winst gepakt toen er een 20-30% stijging ineens was.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
Wanneer pakken jullie winst? Ik heb nu regelmatig coins die dan bijv 10% gestegen zijn. Pakken jullie dat of gaan jullie voor meer?
Wees liever blij dat EdRaket z'n visie geeft. Die is in het verleden vaker valide gebleken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |