Vraag ik mij ook af. iig nergens te vinden op coinmarketcap, ook niet als pre-launchquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een viertal verschillende tokens in mijn Waves lite wallet. Zijn die nog ergens verhandelbaar?
Ik heb alleen deze exchange gevonden waar de WCT (Waves Community Token) en WBTC verhandeld kunnen worden: https://tidex.com/#/exchange/WCT_BTCquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. iig nergens te vinden op coinmarketcap, ook niet als pre-launch
quote:The Waves blockchain platform is launching its decentralised exchange (DEX) on mainnet. DEX can be accessed via a full node or the API at start, but will be available in the lite client for all users in due course.
At the same time, Leased Proof-of-Stake is being released on mainnet which will allow anyone to lease their mining power to a full node and receive rewards while increasing network security.
New transactions will be available on mainnet on April 3, 2017.
Waves DEX: speed and flexibility
Early decentralised exchanges have been created on other cryptocurrency platforms. However, they suffered from a series of issues that prevented them gaining a critical mass of users. Waves’ DEX offers the following unique features and advantages:
• Asset-to-asset trading. Waves allows direct trading of any two tokens.
• Speed. Trades will be executed near-instantly thanks to the matching engine, but are still settled on the blockchain. This means that traders can be confident their trade has been processed, whilst maintaining security and having full access to their funds.
• Crypto and fiat tokens integration. Users will be able to trade most popular crypto and fiat assets represented by corresponding tokens. Waves’ low fees will also make high-volume trading possible.
When the GUI is completed for the DEX and integrated in the lite client, traders will enjoy a familiar, straightforward user-experience. The DEX’s interface will be immediately recognisable, similar to the bitcoin/altcoin exchanges that are a key element of the cryptocurrency world.
Matcher nodes
The Matcher enables near-realtime trading thanks to a completely new piece of technology. Matcher nodes pair buyers and sellers, executing trades instantly whilst still ensuring these are ultimately settled on the blockchain for maximum transparency and security. Previous decentralised exchanges have proven slow and unreliable, because it was impossible to know whether an order had successfully been filled until a block was confirmed.
Matchers will receive fees for the service they provide, adding another revenue stream for Waves full nodes.
Leased Proof-of-Stake
In addition to the release of DEX on mainnet, ordinary users will be able to lease their mining power and receive rewards from the fees from transactions that the node processes – yet the holder maintains full control over his funds, and can cancel the lease at any time. Only two transactions are required: Lease and Cancel. WAVES mining power is leased to an address associated with a full node. Leasing will shortly be implemented within the lite client.
Toen was de koers 3 dollar en nog wat. Sindsdien is de koers meer dan verdubbeld in 1 dag. Die zal nu wel miljonair zijn.quote:atractor19655 17 hours ago
Ye! do it! I bought litecoins for 25 btc with 10x leverage. Waiting 0,01 to make easy 600 btc profit!
Dat nog niet maar hij is goed op wegquote:Op donderdag 30 maart 2017 16:30 schreef TourOfData het volgende:
Van dit:
https://www.tradingview.c(...)-on-BTC-EW-Analysis/
[..]
Toen was de koers 3 dollar en nog wat. Sindsdien is de koers meer dan verdubbeld in 1 dag. Die zal nu wel miljonair zijn.
Nu wachten op de rodequote:Op donderdag 30 maart 2017 16:35 schreef brombeer_ het volgende:
Die 1 day candle van litecoin wow, 1 grote groene dildo
LTC krijgt (/heeft?) Segwit, iets wat Bitcoin maar niet voor elkaar krijgt. Ook is het zo lang stabiel geweest dat er vast wel rijke pumpgroepen langzaam konden accumuleren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:43 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er aan de hand met LTC man? Ik heb die dingen gekocht @ 3,40 ofzo en ze stonden al die tijd redelijk stabiel. Bijzonder.
Maar voor hoelang...quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Piek van Bitcoin pump onder sell. Nattekat is tevreden
hij gaat nu crashenquote:
Hoe bereken je dat? En maak je gebruik van TradingView?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Waarom komen die fibo's zo overeen
[ afbeelding ]
Gewoon ouderwets bitcoinwisdom.quote:Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Hoe bereken je dat? En maak je gebruik van TradingView?
Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 07:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is daar een reden voor of is dit een pump?
Klinkt heftigquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:10 schreef Mand het volgende:
[..]
Dit is echt geen pump. Misschien voor een klein gedeelte door polo. In het kort. Er zal binnenkort een gedeelte voor lange tijd coins worden opgesloten worden, dit om de waarde te laten stijgen. Want banken / bedrijven willen er wat meer geld over heen gaan laten lopen. 1 van de grootste banken van de wereld gaat mee doen. Ripple mensen nu ook in het IMF bestuur. Technisch gaat zometeen eea live. Teveel om op te noemen. Dit wil en zal de wereld reserve crypto munt gaan worden en 0,02x is nog maar het begin.
Ik zit nu op mobiel. Op xrpchat.com kun je alles terug vinden. Zoek zeker ook eens even op Miguel Vias, hij is head of XRP markets en afkomstig van CME Group.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt heftig
Heb je misschien een bron?
Bedankt. Ik vond het al raar, dit is een veel te grote pump als het alleen van Poloniex zou zijn en ik kon niks vinden over XRP met Google News. Dit verklaard een hoop, dan toch maar niet shorten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:38 schreef Mand het volgende:
[..]
Ik zit nu op mobiel. Op xrpchat.com kun je alles terug vinden. Zoek zeker ook eens even op Miguel Vias, hij is head of XRP markets en afkomstig van CME Group.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |