Waarom zou het een slecht idee zijn? Ik zie het zo. 99% heeft geen kennis of weet van Bitcoin bij/of aanschaf/interesse bij aankoop van Bitcoin. Bij XRP hoef je geen kennis/weet/ of interesse te hebben om dit te laten groeien. Banken zullen het implementeren en de gewone bankierende klant zal in de toekomst indirect gebruik van XRP maken, dus de waarde stijgt doormiddel van banken. De transacties zullen zo hoog worden dat de rest van de cryptocurrencies verbleken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een enorme berg zelf in handen van wat ik gelezen heb en veel bezig met support van banken. Mja of dat nou zo'n goed idee is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet echt een scam, maar is wel gecentraliseerd en dus riskanter.
Een regel die de wereld ondertussen wel moet leren: de banken winnen altijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]![]()
Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
Moet je niet tegen NatteKat zeggenquote:
Nope: Waves, Lisk, Time en Golemquote:Op vrijdag 31 maart 2017 23:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou een mooi rendement opleveren. Zit je ook in Ripple?
ja Time. dat moet wel wat wordenquote:
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]![]()
Ik MOET hier echt even op reageren......
Het decentrale karakter van btc is juist het punt waarop het fout gaat bij btc.
Kijk naar de afwijzing van de ETF en je leest dat alles wat de Bitcoin believers zo geweldig vinden, onderuit gehaald wordt.
Ik roep t onderhand al 2 jaar, maar btc gaat mislukken omdat ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de oppermachtige bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau.
Ik zie geen belediging. Ik lees een goede onderbouwing..quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
Is toch niet beledigend? En hij had al gezegd dat hij een beetje de zaakjes op orde had en hij geen tijd heeft om te traden maar dat hij toch nog af en toe hier komt kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch weg gegaan voor altijd? Komt ie terug begint ie meteen beetje beledigend te doen.
M'n glazen bol zegt nog weinigquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Iemand hier een visie omtrent AMP (Synero)? Na een zeer roerige episode een paar maanden terug kruipt AMP weer langzaam uit een diep dal, hoewel nog vér beneden de ICO-waarde (rondom 30k tegenover een huidige waarde van 7k, heb gelukkig niet tijdens de ICO ingekocht). De ontwikkelaars zetten nog steeds de schouders eronder zo te zien.
Daytraden is niet echt mijn ding maar onlangs met GNT toch 2x achter elkaar winst gepakt toen er een 20-30% stijging ineens was.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
Wanneer pakken jullie winst? Ik heb nu regelmatig coins die dan bijv 10% gestegen zijn. Pakken jullie dat of gaan jullie voor meer?
Wees liever blij dat EdRaket z'n visie geeft. Die is in het verleden vaker valide gebleken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 02:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |