Vind ik ook.quote:
Rip pink. Maar voor de rest eens.quote:
Dat kapsel was begin jaren 80 in de mode. Matjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leer net wie Nathan Rutjes is. Ik hoop dat zijn kapsel niet de nieuwe mode wordt.
Kende hem ook nog niet maar vind hem toch wel schattig (als je het kapsel negeert)quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leer net wie Nathan Rutjes is. Ik hoop dat zijn kapsel niet de nieuwe mode wordt.
Mwa. Hij zit erg dicht tegen mijn irritatiegrens aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kende hem ook nog niet maar vind hem toch wel schattig (als je het kapsel negeert)
Ja een leuke kerel, met een goed hart. Maar matjes, dat was ooit en hoeft niet terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kende hem ook nog niet maar vind hem toch wel schattig (als je het kapsel negeert)
Ik herinner me een jongetje in mijn kleuterklas met een mat. Sjonnie heette hij.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kapsel was begin jaren 80 in de mode. Matjes.
Ik vind het er best leuk uitzien. Vooral van voren.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ik vind als je zo'n jurk aantrekt, ga er dan ook voor en zit er niet de hele tijd aan te trekken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het indrukwekkendste was vanavond het decolleté van die schrijfster.
Da's mooi beroerd. Je moet alleen vallen als je gezopen hebt, Loon. Dan voel je het minder.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 02:12 schreef Lonaa het volgende:
Goed, het feestje was net begonnen en toen ging ik thunderhard op mn bakkes. Struikelen over een opstapje dat daar altijd al gezeten heeft.
Knie (weer) dik, vol met vocht. Koelen, drukverband, verder werken. Maar het was en bleef zo rustig dat ik naar huis mocht.
So yeah, beentje omhoog en slapen. Kijken wat ie doet morgen.
Maar die volgende dag hè.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:59 schreef Maarten het volgende:
[..]
Da's mooi beroerd. Je moet alleen vallen als je gezopen hebt, Loon. Dan voel je het minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |