Dat doet mijn lijf bizar genoeg al de hele weekquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen, mijn biologische klok anticipeert vast op de zomertijd![]()
Oh dat is fijn. Kun je toch de dingen doen die je wilt doen ipv braaf op de bank rust houdenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Het valt mee
Bijna geen zwelling, maar een klein beetje stijf en volgens mij ontwikkeld zich er een teringrote blauwe plek. Maar het lijkt erop dat ik het 'zet de dijken maar open'knopje in mn knie niet goed geraakt heb.
Jeuj
Ja! En het is echt een kutknie.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat is fijn. Kun je toch de dingen doen die je wilt doen ipv braaf op de bank rust houden
Waar ga je nu weer eten dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:42 schreef Maarten het volgende:
Goed nieuws, Loon.
Vanavond uit eten. Heb er al de hele week zin in..
Oooooooooooh ja. Is geen desintresse, ik vind het al moeilijk om mn eigen agenda te onthouden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:46 schreef Maarten het volgende:
[..]
Het diner waar ik al tijden over praat..
Dorset
Sterkte op zaterdag bij de stortquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:49 schreef minilot het volgende:
Kus op de knie van Lonaa.
Onderweg met J. om busje op te pikken voor wat geschuif met meubels van mijn moeder naar de kringloop, naar de vuilstort, naar het nieuwe flatje en naar een vriendin die haar tuinset overneemt.![]()
Verder straks werken van 13:00 tot 19:00. Ik had eigenlijk vandaag vroege dienst, maar collega wilde ruilen. Prima. Pietsje uitslapen altijd beter dan om 05:15 mijn bed uit.
Ik heb dat nooit gekund.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaah
Vanmorgen om 7 uur ging de woef wekker, zoals iedere morgen. Waar is de tijd gebleven dat ik in het weekeinde tot in de middag kon slapen
Achtergebleven in mijn studentenhuisquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaah
Vanmorgen om 7 uur ging de woef wekker, zoals iedere morgen. Waar is de tijd gebleven dat ik in het weekeinde tot in de middag kon slapen
Toen was je nog jongquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaah
Uit de musical, Hitler on icequote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Those were the days my friend, we thought they'd never end
18u bij jou, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:46 schreef Maarten het volgende:
[..]
Het diner waar ik al tijden over praat..
Dorset
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Ik weet het, het was een grapje.quote:
Valt mee, J doet de eerste twee dingen alleen en is al onderweg. Hij is altijd een paar uur eerder wakker dan ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:23 schreef Clubsoda het volgende:
Druk programma, succes! Mijn lijst is: werken, shizzle voor bbq kopen, bbq-en.
Nog beter! Hm, niet zoveel spannends. Aubergine met labne en sumak, we hebben nog zalmfilet en daar ga ik iets teriyaki-igs bij maken en dan nog hamburgers denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Valt mee, J doet de eerste twee dingen alleen en is al onderweg. Hij is altijd een paar uur eerder wakker dan ik.
Ik moet nu echt, echt uit bed. De wasmachine had ik gisteren op de timer gezet en is al een kwartier klaar.
Wat ga je barbecuen?
Goed lijstje Kaatje.
quote:
Je bent aan het opruimen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:17 schreef Maarten het volgende:
Over Metallica gesproken. Was aan het opruimen en kwam deze net tegen. Gezellige vlag uit mijn tienerjaren.
[ afbeelding ]
Enig! En die dan op je rug laten tatoeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:17 schreef Maarten het volgende:
Over Metallica gesproken. Was aan het opruimen en kwam deze net tegen. Gezellige vlag uit mijn tienerjaren.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij al een portret van Bruce Springsteen op je rug hadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:33 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Enig! En die dan op je rug laten tatoeren.
Ik zou de koffie daar nuttigen als ikjou was. Om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:42 schreef Maarten het volgende:
Goed nieuws, Loon.
Vanavond uit eten. Heb er al de hele week zin in..
Nee, die zit op mijn tiet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een portret van Bruce Springsteen op je rug had
Nog niet over nagedacht eigenlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:08 schreef RobinOok het volgende:
En mogen wij die niet zien dan? Ik wil zien!!!
Goeie tip. Ik ga niet daten dus dat zal het probleem niet zijn vanavond.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou de koffie daar nuttigen als ikjou was. Om teleurstellingen te voorkomen.
Was het wel wandelweer?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zon.. Al een week geen zon gezien. Van de 11 dagen op Tenerife zijn er 3 vrij semi zonnig geweest en mijn humeur wordt er ook niet beter van.
Worden er nog wel zonnige dagen vewacht?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Zon.. Al een week geen zon gezien. Van de 11 dagen op Tenerife zijn er 3 vrij semi zonnig geweest en mijn humeur wordt er ook niet beter van.
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:13 schreef golfer het volgende:
Shitload aan boodschappen voor de boeg, want morgen eters.
Wat stond erop dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:36 schreef mjan het volgende:
Een studiegenoot ging ooit tijdens college ergens anders zitten, omdat ze onpasselijk werd van de afbeelding op mijn t-shirt
Amuse:quote:
Klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Amuse:
Spanakopitika-hapjes met tzaziki
Voorafje:
Hapje met guacamole en scampi.
Hoofdgerecht:
Mini-Moussaka in kleine pannetjes. met daarbij een lekkere Griekse salade met feta.
Dessert-amuse:
Meloengelei(zonder de parmaham)
Dessert:
zelfgekocht(...) chocolade-brownie-ijs.
Viel alleszins mee, er hingen toentertijd veel naardere opdrukken in mijn kast. Teer zieltje, die studiegenoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Ja hoor, kan prima.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
als ik morgen soesjes zou willen maken, zelf. Zou ik ze dan vanavond al kunnen bakken en morgen vullen? Jawel, toch?
en wat zou er nog meer lekker zijn naast slagroom als vulling?
vquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
als ik morgen soesjes zou willen maken, zelf. Zou ik ze dan vanavond al kunnen bakken en morgen vullen? Jawel, toch?
oeh, goed idee!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:22 schreef minilot het volgende:
Ja hoor, kan prima.
En: crème pâtissière met chocolade erdoor.
Het lekkere iets crispy buitenkantje van de soesjes gaat dan wel verloren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh? Als ik er alvast een gaatje in maak om te ontluchten en ik laat ze gewoon een nachtje open en bloot op een rooster liggen dan vind ik ze de volgende morgen doorgaans nog tamelijk crispy.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Het lekkere iets crispy buitenkantje van de soesjes gaat dan wel verloren.
Dan zal ik ze vast niet zo hebben bewaard, denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh? Als ik er alvast een gaatje in maak om te ontluchten en ik laat ze gewoon een nachtje open en bloot op een rooster liggen dan vind ik ze de volgende morgen doorgaans nog tamelijk crispy.Maar misschien gewoon geluk gehad tot nu toe.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou de koffie daar nuttigen als ikjou was. Om teleurstellingen te voorkomen.
Heb je nog leuke kadootjes gehad?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik ben net een kwartier wakker. Ga douchen, opruimen en schoonmaken en als ik het nog red nog gauw naar de markt voor fruit.
ah dat vind ik echt balen voor jequote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
2 bonnen voor Douglas, 1 dinerbon, 2 bodylotions (gebruik ik nooit eigenlijk), een tasje, een keer naar m'n lievelingssushitent, een keer naar de sauna en van een iemand geld en bos tulpenquote:
Ha, jij kan wel uitslapen!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik ben net een kwartier wakker. Ga douchen, opruimen en schoonmaken en als ik het nog red nog gauw naar de markt voor fruit.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf te motiveren met Mozart via Spotify. Ik denk altijd maar dat als hij op z'n 10e een opera kon schrijven, dan moet ik toch wel een stomme opdracht er doorheen kunnen duwen
Oeeee, passievruchtlikeur. Hebb0n!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:41 schreef liedetector het volgende:
pff gisteren dus eter..en die heeft ongeveer een jaar op la palma gewoond, die had daar heerlijk likeur gemaakt van de lokale maracuja......dat was klote opstaan vanmorgen om 4 uur kan ik zeggen....blij dat mijn dag er nu ongeveer op zit
wel net klote nieuws van een buurtbewoner (69) die in zijn slaap is overleden vorige week, ik miste m al met de dagelijkse honden rondes...blegh
verder is vriendinnetje nu naar dr moeder toe en heb ik lekker het rijk alleen!!!! bier zon en fastfood denk ik!!!
kom er net achter dat ze het restant flesje heeft laten staan.... echt mega lekker idd!!! en hoe ze m helder heeft gekregen geen idee, maar goed experiment, zo kook ik graag voor mensenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeeee, passievruchtlikeur. Hebb0n!
Gecondoleerd met de buurman.
Misschien zijn er wel wonderkinderen die je wel leuk vindt?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:46 schreef minilot het volgende:
[..]Goeie! Dat onthou ik even. Al is Mozart niet helemaal mijn ding qua klassiek. Maar toch!
Ooh, maar die is dan ook fantastisch!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel wonderkinderen die je wel leuk vindt?Het is een beetje een jeugdliefde, ik kon als kind de film Amadeus ongeveer woordelijk meepraten
(met zulks talent verdien je dan helaas weer geen eigen wiki-pagina
)
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Viel alleszins mee, er hingen toentertijd veel naardere opdrukken in mijn kast. Teer zieltje, die studiegenoot.Nou moe, dat valt zeker mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ik heb hem laatst voor het eerst in jaren weer gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooh, maar die is dan ook fantastisch!
[ afbeelding ]
![]()
Ik kende op mijn beurt als kind dan weer Het Wondere Wolfje uit mijn hoofd.![]()
[ afbeelding ]
Nou heb ik ook zin om 'm te kijken!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst voor het eerst in jaren weer gezien![]()
laptop oid op de tv aansluiten? overzeten op USB...etc, etcquote:
Wij hebben geen laptops waar je cd's in kunt stoppen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
laptop oid op de tv aansluiten? overzeten op USB...etc, etc
tering helemaal rozig van in de zon op de bank in de tuin liggen
(okay heb ik ook al eeuwen niet meer, maar ik gebruik dan ook kodi en dan is het primna te vinden....)quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij hebben geen laptops waar je cd's in kunt stoppen.Het is 2017, kom op zeg!
En normaal gesproken zou ik dan gewoon downloaden en inderdaad vanaf usb in de tv kijken, maar ik zit nu op kantoor.Dus maar even geen Amadeus.
O, ik kan Popcorn Time nog wel even checken.
veel plezier wil je nog een bakkie achteraf, je weet waar mn huis woontquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Utreg, met goede vriend afgesproken om bij te kletsen en daar 'n hapje eten, weet nog niet of het afhalen /bestellen of samen iets koken wordt.
Ongeveer 3km vanaf het station dus ik ga mooi lopen met dit weer
Ik heb om de één of andere reden steeds in mijn hoofd dat jij ook helemaal tegen de Duitse grens aanwoont. Stom! Ik ben namelijk best geregeld in Utrecht. Dus even proberen te onthouden dat ik de eerstvolgende keer dat het zo ver is even tijd vrijmaak om hoi te komen zeggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
veel plezier wil je nog een bakkie achteraf, je weet waar mn huis woont
most welcome my dear...gewoon mega centraal in het land en met jouw 130 BPM is het 10 minuten van het centraalquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb om de één of andere reden steeds in mijn hoofd dat jij ook helemaal tegen de Duitse grens aanwoont. Stom! Ik ben namelijk best geregeld in Utrecht. Dus even proberen te onthouden dat ik de eerstvolgende keer dat het zo ver is even tijd vrijmaak om hoi te komen zeggen.
*wegoversteken en 2 straten en serieus een van de leukste winkel straten op eetgebied in Utrecht die je door moet*
(Er gaat een directe bus van Utrecht naar de hoek van mijn straat!)
Oh tof!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
most welcome my dear...gewoon mega centraal in het land en met jouw 130 BPM is het 10 minuten van het centraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |