Dat doet mijn lijf bizar genoeg al de hele weekquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen, mijn biologische klok anticipeert vast op de zomertijd![]()
Oh dat is fijn. Kun je toch de dingen doen die je wilt doen ipv braaf op de bank rust houdenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Het valt mee
Bijna geen zwelling, maar een klein beetje stijf en volgens mij ontwikkeld zich er een teringrote blauwe plek. Maar het lijkt erop dat ik het 'zet de dijken maar open'knopje in mn knie niet goed geraakt heb.
Jeuj
Ja! En het is echt een kutknie.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh dat is fijn. Kun je toch de dingen doen die je wilt doen ipv braaf op de bank rust houden
Waar ga je nu weer eten dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:42 schreef Maarten het volgende:
Goed nieuws, Loon.
Vanavond uit eten. Heb er al de hele week zin in..
Oooooooooooh ja. Is geen desintresse, ik vind het al moeilijk om mn eigen agenda te onthouden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:46 schreef Maarten het volgende:
[..]
Het diner waar ik al tijden over praat..
Dorset
Sterkte op zaterdag bij de stortquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:49 schreef minilot het volgende:
Kus op de knie van Lonaa.
Onderweg met J. om busje op te pikken voor wat geschuif met meubels van mijn moeder naar de kringloop, naar de vuilstort, naar het nieuwe flatje en naar een vriendin die haar tuinset overneemt.![]()
Verder straks werken van 13:00 tot 19:00. Ik had eigenlijk vandaag vroege dienst, maar collega wilde ruilen. Prima. Pietsje uitslapen altijd beter dan om 05:15 mijn bed uit.
Ik heb dat nooit gekund.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaah
Vanmorgen om 7 uur ging de woef wekker, zoals iedere morgen. Waar is de tijd gebleven dat ik in het weekeinde tot in de middag kon slapen
Achtergebleven in mijn studentenhuisquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaah
Vanmorgen om 7 uur ging de woef wekker, zoals iedere morgen. Waar is de tijd gebleven dat ik in het weekeinde tot in de middag kon slapen
Toen was je nog jongquote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaah
Uit de musical, Hitler on icequote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Those were the days my friend, we thought they'd never end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |