18u bij jou, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:46 schreef Maarten het volgende:
[..]
Het diner waar ik al tijden over praat..
Dorset
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Ik weet het, het was een grapje.quote:
Valt mee, J doet de eerste twee dingen alleen en is al onderweg. Hij is altijd een paar uur eerder wakker dan ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:23 schreef Clubsoda het volgende:
Druk programma, succes! Mijn lijst is: werken, shizzle voor bbq kopen, bbq-en.
Nog beter! Hm, niet zoveel spannends. Aubergine met labne en sumak, we hebben nog zalmfilet en daar ga ik iets teriyaki-igs bij maken en dan nog hamburgers denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Valt mee, J doet de eerste twee dingen alleen en is al onderweg. Hij is altijd een paar uur eerder wakker dan ik.
Ik moet nu echt, echt uit bed. De wasmachine had ik gisteren op de timer gezet en is al een kwartier klaar.
Wat ga je barbecuen?
Goed lijstje Kaatje.
quote:
Je bent aan het opruimen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:17 schreef Maarten het volgende:
Over Metallica gesproken. Was aan het opruimen en kwam deze net tegen. Gezellige vlag uit mijn tienerjaren.
[ afbeelding ]
Enig! En die dan op je rug laten tatoeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:17 schreef Maarten het volgende:
Over Metallica gesproken. Was aan het opruimen en kwam deze net tegen. Gezellige vlag uit mijn tienerjaren.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij al een portret van Bruce Springsteen op je rug hadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:33 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Enig! En die dan op je rug laten tatoeren.
Ik zou de koffie daar nuttigen als ikjou was. Om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:42 schreef Maarten het volgende:
Goed nieuws, Loon.
Vanavond uit eten. Heb er al de hele week zin in..
Nee, die zit op mijn tiet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een portret van Bruce Springsteen op je rug had
Nog niet over nagedacht eigenlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:08 schreef RobinOok het volgende:
En mogen wij die niet zien dan? Ik wil zien!!!
Goeie tip. Ik ga niet daten dus dat zal het probleem niet zijn vanavond.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou de koffie daar nuttigen als ikjou was. Om teleurstellingen te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |