Hulde!quote:

Ze heeft heel erg lang in maat 22 gezeten en 23 dus haast overgeslagen. Grappig hoe dat gaat.
 Ze heeft heel erg lang in maat 22 gezeten en 23 dus haast overgeslagen. Grappig hoe dat gaat.  

Wat fijn!quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:59 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hulde!
¤2,55 geīnvesteerd in een Etos fles. En het werkt. Dr. Browns speen erop, dieetvoeding met wat volkorenpap erin en helemaal lekvrij leeggedronken.
En dat terwijl we al een half jaar lang een hydrofiel om de lekkende fles knoopten, zodat ons bed enigszins droog bleef.
 Zo simpel en goedkoop kan het dus zijn.
 Zo simpel en goedkoop kan het dus zijn.   

Ja, echt hč! Dank!quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wat fijn!Zo simpel en goedkoop kan het dus zijn.

Kleine charmeur
 Kleine charmeur  

) hertengeweien vasthouden en ermee op de foto als een hertje, nog meer geiten aaien zolang ze voer hadden en veren zoeken
 ) hertengeweien vasthouden en ermee op de foto als een hertje, nog meer geiten aaien zolang ze voer hadden en veren zoeken  

.
.

Die hoor ik soms ook door de babyfoon en tijdens N.'s eerste weken/maanden dacht ik steeds dat zij dat was. Nu met L. trouwens weer, omdat ik ook aan haar huiltjes moest wennen.
 Die hoor ik soms ook door de babyfoon en tijdens N.'s eerste weken/maanden dacht ik steeds dat zij dat was. Nu met L. trouwens weer, omdat ik ook aan haar huiltjes moest wennen. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

lekker, zo om 8 uur op de lege maag
 lekker, zo om 8 uur op de lege maag   die tandjespoep is duidelijk nog niet over helaas...
 die tandjespoep is duidelijk nog niet over helaas... 

Dat zou ik afraden, dat klitteband. W. trekt dat nu elke keer los en doet z'n schoenen uitquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:40 schreef LuDann het volgende:
Ha, mijn ukkie zit net in maat 20. Maar haar eerste echte schoenen waren in maat 17, dus ze groeit gestaag. In deze maat bij nader inzien wel onhandige schoenen, bij de volgende maat ga ik voor klittenband.
 . En daar heb ik dan een klein fortuin aan uitgegeven..
 . En daar heb ik dan een klein fortuin aan uitgegeven..  

Niet over de prijs hebben though
 Niet over de prijs hebben though  .)
.)  .
.  

Ik kan alleen geen schoenen vinden naar m'n smaak en prijsrange
 Ik kan alleen geen schoenen vinden naar m'n smaak en prijsrange  

)
)

Dubbele knoop ftw!quote:Op zondag 2 april 2017 10:12 schreef pinquit het volgende:
Hier is klittenband juist top, en veters trekt ie los. Hier zit ie nog in 20 trouwens, maar ik kwam er net achter dat z'n voet tussen 21 en 22 zitIk kan alleen geen schoenen vinden naar m'n smaak en prijsrange

lars heeft nu klitteband. Met 21 maanden kan hij ze zelf ook dichtmaken en soms aan doen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zou ik afraden, dat klitteband. W. trekt dat nu elke keer los en doet z'n schoenen uit. En daar heb ik dan een klein fortuin aan uitgegeven..
Wij hadden wederom een enorme prutnacht, dus ik ben nogal moe. Toch typisch, ik trok dit soort nachten een stuk beter een jaar terug, toen ze eerder regel dan uitzondering waren.

en at ze vervolgens ontbijt op bed.
 en at ze vervolgens ontbijt op bed.

Is ook echt spontaan, dat was er zo fijn aan.quote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mooie foto's Selvaria! Ook leuk dat het niet allemaal geposeerd is, maar ook spontaan lijkt.
 Vorig jaar alleen met N. door dezelfde fotograve laten doen en die foto's zijn ook zo leuk geworden, dus we hebben haar weer benaderd.
 Vorig jaar alleen met N. door dezelfde fotograve laten doen en die foto's zijn ook zo leuk geworden, dus we hebben haar weer benaderd.   

het lezen waard imho.
 het lezen waard imho. 

Goed stuk!quote:Op zondag 2 april 2017 11:25 schreef mignonne het volgende:
Kwam dit stuk tegen op twitterhet lezen waard imho.
http://www.socialevraagst(...)kinderen-te-krijgen/
 Het wordt denk ik inderdaad steeds lastiger om het 'goed' te doen ja...
 Het wordt denk ik inderdaad steeds lastiger om het 'goed' te doen ja... ), binnenkort maar weer eens op laten meten.
 ), binnenkort maar weer eens op laten meten.

Goed stuk inderdaad!quote:Op zondag 2 april 2017 11:25 schreef mignonne het volgende:
Kwam dit stuk tegen op twitterhet lezen waard imho.
http://www.socialevraagst(...)kinderen-te-krijgen/

Ja, ook dat. Maar ik heb vaak de indruk dat dat voortkomt uit onzekerheid. Zo van "ha! Nu wil ik een keer degene zijn die het beter weet...!"quote:Op zondag 2 april 2017 12:33 schreef twist02 het volgende:
Wat mij vooral zo tegenvalt, is hoe hard ouders onderling kunnen zijn
Wij staan gelukkig allebei vrij stevig in ons schoenen en geloven dat onze manier een "goede" manier is (niet de enige en vast ook niet de beste), maar alles opgeteld onder de streep 'gewoon' goed.
Maar ik verbaas me er echt over wat voor commentaar ouders soms geven op anderen, terwijl je toch zou denken dat je als ouder juist weet hoe irritant dat is...

. Waar ik me zo aan kan ergeren is het opscheppen over kinderen. Kijk eens wat die van mij kan. Zeker als ze eerst subtiel proberen uit te vinden hoe oud mijn kind precies is, en dan een lijstje afgaan met wat die van hun al wel doet en t nog niet..
. Waar ik me zo aan kan ergeren is het opscheppen over kinderen. Kijk eens wat die van mij kan. Zeker als ze eerst subtiel proberen uit te vinden hoe oud mijn kind precies is, en dan een lijstje afgaan met wat die van hun al wel doet en t nog niet..

), of omdat mensen dat niet durven, juist omdat ze weten dat wij het minder 'pikken' dan een ander?
 ), of omdat mensen dat niet durven, juist omdat ze weten dat wij het minder 'pikken' dan een ander? 

Wat een prachtig gezin heb je nu toch. Ik ga er ook van rammelen hoor.
 Wat een prachtig gezin heb je nu toch. Ik ga er ook van rammelen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja maar in dit soort gevallen ist nogal lastig, want wie zegt dat het slecht is? De mensen van baby bjorn niet. De verkoper in de winkel ook niet. De draagconsulent die voor ergonomisch dragen in doek met beentjes in m houden wel.quote:Op zondag 2 april 2017 14:15 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vind ook dat men niet zo snel moet oordelen over andere ouders. Ik merk aan mezelf dat ik die neiging ook heb. Ik heb altijd wel een mening over hoe mijn vriendinnen hun kinderen opvoeden, maar eigenlijk vind ik dat heel stom van mezelf. Ook als ik mensen bijv. met een baby bjorn draagzak zie lopen heb ik daar snel een mening over, terwijl die mensen alleen het beste voor hun kind willen wrs en gewoon niet weten dat het ergonomisch slecht is voor hun kind.
 , dat is veel te vaak! Heb je wel genoeg productie dan? Je mag het aantal voedingen wel afbouwen hoor, je kindje moet leren minder vaak grotere hoeveelheden te drinken!"
 , dat is veel te vaak! Heb je wel genoeg productie dan? Je mag het aantal voedingen wel afbouwen hoor, je kindje moet leren minder vaak grotere hoeveelheden te drinken!"  

daar heb ik dan ook niet zo'n moeite mee eerlijk gezegd, het gaat mij meer om die waarde-oordelen die overal aan vastzitten als je iets anders doet
 daar heb ik dan ook niet zo'n moeite mee eerlijk gezegd, het gaat mij meer om die waarde-oordelen die overal aan vastzitten als je iets anders doet 

. (en sommige mensen gewoon lompig zijn: dat ook
. (en sommige mensen gewoon lompig zijn: dat ook  )
)

) weg waren had ik dat. En het voordeel van al deels meelezen voordat je echt in een nieuw topic thuis hoort zorgt er ook voor dat je veel dingen al eens voorbij hebt zien komen.
 ) weg waren had ik dat. En het voordeel van al deels meelezen voordat je echt in een nieuw topic thuis hoort zorgt er ook voor dat je veel dingen al eens voorbij hebt zien komen.  

dus toen is hij lekker met een paracetamol en papa in ons bed in slaap gevallen.
 dus toen is hij lekker met een paracetamol en papa in ons bed in slaap gevallen.  

Als ik de kamer binnen loop is het dus heel enthousiast "papaaaa!"
 Als ik de kamer binnen loop is het dus heel enthousiast "papaaaa!"  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |