Qua volwassenheid des te meer.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo ver zit je qua studiejaren in ieder geval niet van ons af.
Hij rekent "studiejaren" als schoolklassen. Neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Qua studiejaren toch ook? Of studeert Ketchup al tien jaar, vanaf zijn zevende?
Nog steeds gezeik over het stadion.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
Het is trouwens een jaar geleden mensen, toevallig zag ik dit geweldige filmpje langskomen:
Johan Cruijff
Wat?quote:
Is iemand net dood "Joah, eerbetoon dit, eerbetoon dat".quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds gezeik over het stadion.Kutclub.
Ja, lekker overmatig bier zuipen getuigt zeker van volwassenheid.quote:
Ik noem het vanaf vandaag gewoon het johan cruijff stadion/arena, kan mij het bommen hoe het officieel heetquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog steeds gezeik over het stadion.Kutclub.
Ohja, want dat doe ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, lekker overmatig bier zuipen getuigt zeker van volwassenheid.
Er waren wat mensen die het wel zagen zitten (zoals de gemeente Amsterdam) en die hebben dat gezegd. Maar de ArenA is eigendom van meerdere partijen en er schijnen twee problemen te zijn: ten eerste dat de stadionnaam niet meer verkocht zou kunnen worden, en ten tweede dat er nogal wat wrok tegen Cruyff heerst bij sommige mensen wegens de Revolutie tien jaar terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is iemand net dood "Joah, eerbetoon dit, eerbetoon dat".
Paar maand later: "Mwoah, misschien toch niet".
Het Johan Cruyff stadion in Amsterdam of in Barcelona?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik noem het vanaf vandaag gewoon het johan cruijff stadion/arena, kan mij het bommen hoe het officieel heet
In Barça krijgt hij een gedenkmuur of zo. Wordt morgen (later vandaag) onthuld hoorde ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het Johan Cruyff stadion in Amsterdam of in Barcelona?
O...quote:
Meende dat ze daar ook een stadion wouden hernoemen of zoquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Barça krijgt hij een gedenkmuur of zo. Wordt morgen (later vandaag) onthuld hoorde ik.
Ook zo'n lelijk fenomeen...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:38 schreef Tchock het volgende:
ten eerste dat de stadionnaam niet meer verkocht zou kunnen worden
Nee, het stadion van Barça wordt nooit naar een persoon hernoemd. Niemand is groter dan Barcelona, mes que un club, meer van dat soort onzin.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meende dat ze daar ook een stadion wouden hernoemen of zo.
Maarja, in zo'n emotionele opwelling roept men natuurlijk weer allemaal dingen. Net wijven, die Spanjaarden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die het wel zagen zitten (zoals de gemeente Amsterdam) en die hebben dat gezegd. Maar de ArenA is eigendom van meerdere partijen en er schijnen twee problemen te zijn: ten eerste dat de stadionnaam niet meer verkocht zou kunnen worden, en ten tweede dat er nogal wat wrok tegen Cruyff heerst bij sommige mensen wegens de Revolutie tien jaar terug.
Die mensen moet je er meteen uitflikkeren, maar helaas kan dat niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het Johan Cruyff stadion in Amsterdam of in Barcelona?
Maar kom op. Een beetje creativiteit, beste mensen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Riwal Hoogwerkers" kun je in elk geval nog uitspreken.
Mijn post en vooral PI was een verwijzing naar de naam van het PEC-stadion. Ik zal het niet herhalen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar kom op. Een beetje creativiteit, beste mensen.
Even opgezocht. Nooit geweten dat er een stadion vernoemd is naar de Nederlandse Eurovisie Songfestival-deelname van 2017quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn post en vooral PI was een verwijzing naar de naam van het PEC-stadion. Ik zal het niet herhalen.
Heeft toch best veel met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nice
Maar waarom zou je geschiedenis combineren met rechten?
Nou.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heeft toch best veel met elkaar te maken?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even opgezocht. Nooit geweten dat er een stadion vernoemd is naar de Nederlandse Eurovisie Songfestival-deelname van 2017
ja, ikquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:43 schreef Fylax het volgende:
Weet je wie ook rechten en geschiedenis studeerde?![]()
Nee eeeeecht?quote:
Lijkt mij nietquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heeft toch best veel met elkaar te maken?
Pretstudiesquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Thierry heeft trouwens geschiedenis niet afgemaakt, daarna een filosofische master gedaan.
Zelf beide gedaan?quote:
Yo, wat doe jij nog wakker dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:43 schreef remlof het volgende:
Flikker eens op naar de KLB SC, stelletje kutpubers.
Mooi spul zo'n apache.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zit nog een beetje te studeren en heb voor de rust FLIR-footage op de achtergrond aanstaan.
Ben morgen vrij en ben nu The Americans s5e3 aan het kijken, maar die staat nu even op pauze om bier te halen.quote:
Hmmm, ben zelf met een andere deze serie bezig: Billions (TV Series 2016– ) - IMDbquote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben morgen vrij en ben nu The Americans s5e3 aan het kijken, maar die staat nu even op pauze om bier te halen.
Dm me even als je hem hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:09 schreef Pokkelmans het volgende:
Maximaal aan het bijlenen om een Apache te kopen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoorde dat fylax de nieuwe Pol mod wordt
Vooruit ik kom weer terug naar de pol sc, omdat je het zo lief vroeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:41 schreef remlof het volgende:
NPO Politiek is wel leuk om te kijken nu.
Met al die newbies in het parlement.
En een klein gastrolletje voor Mark Cuban.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, ben zelf met een andere deze serie bezig: Billions (TV Series 2016– ) - IMDb
best aardig
Nog even aankloten voordat de zon onder gaat.quote:
Jeroen komt sowieso in de hemel door deze prestatie.quote:https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-verwacht-a1551745
Begrotingsoverschot met 3 miljard hoger dan verwacht
Nederland behaalt voor het eerst sinds de financiële crisis in 2008 weer een overschot.
Alles aflossen op de staatsschuld.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jeroen komt sowieso in de hemel door deze prestatie.
Exact. BTW verhogen op rollators, de kapper en babbelaars.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarna de duimschroeven nog wat aandraaien bij vijftigplussers.
Dat is inderdaad de beste keuze, maar uiteraard gaat dit overschot misbruikt worden door de coalitiepartners.quote:
Hoppa, uitkeringen verhogen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste keuze, maar uiteraard gaat dit overschot misbruikt worden door de coalitiepartners.
Moet Klaver wel inbinden met z'n idealistische praat. Anders gaat die 3 miljard gewoon naar de kindertoeslag en aanrechtsubsidie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste keuze, maar uiteraard gaat dit overschot misbruikt worden door de coalitiepartners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |