ik schat 48 zo maar ja papa heeft voor de kinderbijslag paar jaartjes afgetrokkenquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:14 schreef Fylax het volgende:
Kuzu is natuurlijk 35 op papier, ouder in het echt.
Wil je ook op zijn gezicht zitten?quote:
Nou dat soort dingen hebben niet mijn voorkeurquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wil je ook op zijn gezicht zitten?
Die man op de achtergrondquote:
Wat is een Marokaan?quote:
Ideologie verraadtquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Waardeloos van de VVD om samen te werken met GL..
Gaan ze nooit doen. Dan bedonder je de kiezersquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Waardeloos van de VVD om samen te werken met GL..
Zijn ouders krijgen nu nog kinderbijslag voor hem.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:14 schreef Fylax het volgende:
Kuzu is natuurlijk 35 op papier, ouder in het echt.
Net als toen met de Arabierenpartijquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaan ze nooit doen. Dan bedonder je de kiezers
Ah. Gezellig.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
anti-terror expert gast bij Pauw/Dwdd
Wil jij op mijn gezicht zitten in mijn witte modernistische bergvilla in Zwitserland onder het genot van een glaasje Lafite Rothschild uit '12 al kijkend naar de ondergaande zon?quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wil je ook op zijn gezicht zitten?
Krijg ik nietquote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 23 maart 2017 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wil jij op mijn gezicht zitten in mijn witte modernistische bergvilla in Zwitserland onder het genot van een glaasje Lafite Rothschild uit '12 al kijkend naar de ondergaande zon?
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
We zijn allemaal Marokkaan.
[ afbeelding ]
Volgende week?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |