Hij zwakt het imago toch ietsjes af?quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Fylax zet het FvD weer in een goed daglicht hoor...
Doe eens niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Fylax zet het FvD weer in een goed daglicht hoor...
Er lopen hier in Fylax en papieren tijger 2 FvD-leden rond, dat moet toch genoeg zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:18 schreef Kaas- het volgende:
Hahaha, hoezo voelt Fylax nou weer als enige niet aan dat er overduidelijk gewoon een beetje geouwehoerd wordt? Het ligt er nogal dik bovenop...
Ben niet van de geintjes Kaas.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:18 schreef Kaas- het volgende:
Hahaha, hoezo voelt Fylax nou weer als enige niet aan dat er overduidelijk gewoon een beetje geouwehoerd wordt? Het ligt er nogal dik bovenop...
Je vergeet Leandra.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er lopen hier in Fylax en papieren tijger 2 FvD-leden rond, dat moet toch genoeg zeggen
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Mensen die zeiken dat hogeropgeleiden oververtegenwoordigd zijn in de TK
Nee, we laten het land gewoon door een stel figuurzagers en downies besturen. Dat is politiek correct.[ afbeelding ]
Die sopt enkel bij Baudet, dan zouden we het soppen van Echtgaaf bij Baudet ook moeten vermelden.quote:
Ik ga er vandoor, Ik heb een land te redden. Ik vind dit onvoldoende serieus.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus zijn is goed, maar een beetje humor op z'n tijd kan nooit kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Wel meer en meer mensen die het met je eens zijn Kaas, zo min mogelijk aandacht geven aan die aanslagen en dat is wss ook het beste, omdat het vooral de aandacht/angst is die de schade brengt en niet die "4 doden".quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Disana schijnt ook op Baudet gestemd te hebben.
Alleen toestaan richting land van herkomst.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Schijnt in Antwerpen ook een individu van "Noord-Afrikaanse" afkomst te hebben geprobeerd om in te rijden op voetgangers.
Dus, wanneer verbieden we moslims om een voertuig te besturen?
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Schijnt in Antwerpen ook een individu van "Noord-Afrikaanse" afkomst te hebben geprobeerd om in te rijden op voetgangers.
Dus, wanneer verbieden we moslims om een voertuig te besturen?
Las alleen dit.twitter:News_Executive twitterde op donderdag 23-03-2017 om 14:24:07BREAKING: Man of North African origin arrested in #Antwerp #Belgium after a chase near Schelde river, weapons reportedly found in the car. reageer retweet
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)pt-aan-scheldekaaienquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]Las alleen dit.twitter:News_Executive twitterde op donderdag 23-03-2017 om 14:24:07BREAKING: Man of North African origin arrested in #Antwerp #Belgium after a chase near Schelde river, weapons reportedly found in the car. reageer retweet
Ah je hebt gelijk, plus dat er dus wapens inlagen....twitter:Conflicts twitterde op donderdag 23-03-2017 om 14:25:00BREAKING: Antwerp Belgium police say a car tried to enter a shopping street at high speed; one person detained - Reuters reageer retweet
En Geert denkt "hadden ze dit nou maar vóór 15 maart gedaan, godverdomme".quote:
Teleurgesteld?quote:
Absoluut. Plus dat die aanslagen van tegenwoordig ook niet meer zijn wat ze ooit waren. Beetje lafjes allemaal.quote:
Het is natuurlijk ook veel te druk in de Kalverstraat zo langzamerhand.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Absoluut. Plus dat die aanslagen van tegenwoordig ook niet meer zijn wat ze ooit waren. Beetje lafjes allemaal.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:30 schreef Fylax het volgende:
Ze lopen ook weer lekker uit daar in de Tweede Kamer.
Voornamelijk goed werk van de inlichtingendiensten. Onmogelijk geworden haast om nog een aanslag te plegen met explosieven/vuurwapens.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Absoluut. Plus dat die aanslagen van tegenwoordig ook niet meer zijn wat ze ooit waren. Beetje lafjes allemaal.
Van het kapen van een vliegtuig en dat in een wolkenkrabber jagen kun je een spectaculaire actiefilm maken.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als Allah zou ik me flink schamen voor die zogenaamde volgelingen. Ze zetten zo'n almachtige god toch flink te kakken met hun knullige gedoetjes.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die hadden rond de 15e geen tijd om te stemmen want toen waren ze nog bezig bij het stembureau te komen om te kunnen stemmen op Partij voor de Allochtonen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En Geert denkt "hadden ze dit nou maar vóór 15 maart gedaan, godverdomme".
Is natuurlijk weer een links complot, dat de ploflims pas weer los gaan ná de Nederlandse verkiezingen.
Zomaar even naderhalve ton aan kunstmest bestellen is er niet meer bij, als geregistreerde geradicaliseerde moslim.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voornamelijk goed werk van de inlichtingendiensten. Onmogelijk geworden haast om nog een aanslag te plegen met explosieven/vuurwapens.
Als je keurig Breivik heet ken je die problemen niet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zomaar even naderhalve ton aan kunstmest bestellen is er niet meer bij, als geregistreerde geradicaliseerde moslim.
Ik heb er niks van meegekregen. Gewoon lekker doorgaan en die terroristen niet de aandacht geven waar ze op hopen. Laat ze maar lekker sterven zonder dat iemand er weet van heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel meer en meer mensen die het met je eens zijn Kaas, zo min mogelijk aandacht geven aan die aanslagen en dat is wss ook het beste, omdat het vooral de aandacht/angst is die de schade brengt en niet die "4 doden".
Aan de andere kant ben ik toch best bang voor de dag dat we totaal niet meer om kijken van "weer een aanslag".
Wel opvallend dat benzine nog gewoon vrij verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zomaar even naderhalve ton aan kunstmest bestellen is er niet meer bij, als geregistreerde geradicaliseerde moslim.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook veel te druk in de Kalverstraat zo langzamerhand.
Hehe. Best wel een eindbaas eigenlijk he, komt altijd een beetje dronken over.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:24 schreef Fylax het volgende:
Leuk om van Ojik weer te zien, trouwens.
Terroristje met plofvrees dus.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
Reed een straat in, mensen moesten opzij springen. Daarna ging de dader er vandoor en werd later gepakt.
Gelukkig 0,0 schade dus.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor een Marauder.
Je zou als terrorist toch maar pleinvrees hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terroristje met plofvrees dus.
Dat had Abdeslam ook. Nu mag 'ie tot z'n natuurlijke dood wachten op de beloofde maagden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terroristje met plofvrees dus.
Zelfmoordterrorist met angst voor de dood.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou als terrorist toch maar pleinvrees hebben.
Er zijn grenzen hèquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hè
Beetje dollen dat ik die pianoknul leuk zou vinden is een ding, maar doen alsof ik een FvD aanhanger of stemmer zou zijn vind ik een grove en asociale belediging.
Alsof ik ooit op zo'n pauperpartij zou stemmen?!
quote:e politie heeft op de Antwerpse Sint-Michielskaai een verdacht voertuig met Franse nummerplaat onderschept. De wagen zou daarvoor met hoge snelheid over de Meir gereden zijn. Daarbij moesten voetgangers opzijspringen om niet aangereden te worden.
Volgens onze bronnen zou de wagen - een rode Citroën met Franse nummerplaat - eerst met hoge snelheid over de Meir gereden hebben. De aanwezige militairen op de Meir wilden de bestuurder controleren, maar die kon ontsnappen richting Scheldekaaien. Daar is hij overmeesterd door militairen en politiediensten.
De bestuurder was een Franse Tunesiër en hij had een wapen in zijn koffer. Hij is aangehouden. In de koffer werd ook legerkledij en een jerrycan aangetroffen. De Federale gerechtelijke politie afdeling terrorisme is bezig met de zaak.
Dovo heeft ter plaatse het voertuig onderzocht. Een robot haalde al zeker een handtas uit de wagen en een bidon brandstof. Alle spullen werden één voor één door de robot uit de wagen gehaald. Nadien onderzocht een man van Dovo zelf het voertuig.
DM openbaar maken; voor uitzonderlijke redenen toegestaan.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:38 schreef Kaas- het volgende:
Leandra dm'de mij een stemfie met het rondje van Baudet helemaal rood gemaakt met haar lippenstift.
Hulde, het algemeen belang prevaleert. Moment...quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:40 schreef Reya het volgende:
[..]
DM openbaar maken; voor uitzonderlijke redenen toegestaan.
ik zal het vanaf nu daar houden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is er geen NWS-topic over eigenlijk?
Vliegende start voor Omtzigt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schrijven ze allemaal lelijk hè?
Zwart?quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:46 schreef Leandra het volgende:
Ik zit alleen even te denken of ik nog wel lippenstift heb... ja, waarschijnlijk wel, van m'n trouwdag.
Wel 100% zeker dat die niet rood was
Pas als the independent en the guardian dat ook doen he.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:46 schreef Tchock het volgende:
Heeft sky al een willekeurige Tunesiër aangewezen als dader?
Gelukkig heb ik er geen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Perfecte manpurse echter.
Dit had je niet met ons hoeven delen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:46 schreef Leandra het volgende:
Ik zit alleen even te denken of ik nog wel lippenstift heb... ja, waarschijnlijk wel, van m'n trouwdag.
Wel 100% zeker dat die niet rood was
BENZINE IN ZN AUTO!twitter:NUnl twitterde op donderdag 23-03-2017 om 14:47:15'Aangehouden man in Antwerpen had wapen en benzine in auto': https://t.co/Q1otokpLD5 reageer retweet
Oké.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ook niet, meer een paars/roze tint die nagenoeg niet te onderscheiden was van m'n natuurlijke kleur
OH NOES!!!quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
BENZINE IN ZN AUTO!twitter:NUnl twitterde op donderdag 23-03-2017 om 14:47:15'Aangehouden man in Antwerpen had wapen en benzine in auto': https://t.co/Q1otokpLD5 reageer retweet
Iedereen met benzine in hun auto's preventief vastzetten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |