dat iemand als jij die zo mooi woont , de bouw van huurwoningen voor gewone mensen wil tegenhouden is een grote schande en een beetje kleinzieligquote:
Kom ik nooit.quote:
Ik ben niet zo'n aanhanger van 'koe uit de wei, 20 grote flats erbij!'.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
komt er dus voldoende bouwgrond vrij
Zie dit artikel en de grafiekjesquote:Op maandag 27 maart 2017 14:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat iemand als jij die zo mooi woont , de bouw van huurwoningen voor gewone mensen wil tegenhouden is een grote schande en een beetje kleinzielig
Het spijt me voor jou, maar ik ben waarlijk voorstander van de bouw van heel veel nieuwe huurwoningen. Dat is namelijk waar ik geld mee kan verdienen en ik vind geld verdienen leuk.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:40 schreef michaelmoore het volgende:
dat iemand als jij die zo mooi woont , de bouw van huurwoningen voor gewone mensen wil tegenhouden is een grote schande en een beetje kleinzielig
De ene onwaarheid na de andere staat in dat broddelwerkje.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie dit artikel en de grafiekjes
https://decorrespondent.n(...)32306617563-e1d66655
[ afbeelding ]
Na 1989 een explosie
100 koeien weg .100 nette huurwoningen erbijquote:Op maandag 27 maart 2017 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n aanhanger van 'koe uit de wei, 20 grote flats erbij!'.
hier staat men 10 jaar op de wachtlijst en vrijesector kost 1200 a 1300 euro , doordat er geen aanbod isquote:Op maandag 27 maart 2017 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het spijt me voor jou, maar ik ben waarlijk voorstander van de bouw van heel veel nieuwe huurwoningen. Dat is namelijk waar ik geld mee kan verdienen en ik vind geld verdienen leuk.
Maar wel graag woningen waar vraag naar is. Leegstand is slecht voor iedereen.
waarom krentebrood ?/quote:
Ow, maar net was het nog zogenaamd een fout om iedereen een woning te willen geven en een veroorzaker van de crisis...quote:
Zegt de sector die daar patent op heeft.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De ene onwaarheid na de andere staat in dat broddelwerkje.
Ik vind koeien leuker om naar te kijken, dus doe dat lekker in jouw achtertuin. Bouw ze zelf maar, want het kan vast supergoedkoop, dan kun je enorm veel winst maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
100 koeien weg .100 nette huurwoningen erbij
nee je krijgt geen toestemming van de ambtenarenquote:Op maandag 27 maart 2017 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind koeien leuker om naar te kijken, dus doe dat lekker in jouw achtertuin. Bouw ze zelf maar, want het kan vast supergoedkoop, dan kun je enorm veel winst maken.
Ja, per sé in het centrum van de grote stad willen wonen en dan het gek vinden dat je de enige niet bent.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hier staat men 10 jaar op de wachtlijst en vrijesector kost 1200 a 1300 euro , doordat er geen aanbod is
ik krijg over 6 maand pensioen, ik ga het toch proberen . als je het goed vindquote:Op maandag 27 maart 2017 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom ik nooit.
Dus die zal ik niet missen. Maar iedereen mag nu al naar Italië vertrekken. Ik zie alleen een stroom uit Afrika in gammele bootjes. Zal dus toch minder aantrekkingskracht hebben dan jij vermoedt.
Je hebt nog niet eens door dat die koekenbakker cijfer 1 uit grafiek 1 vergelijkt met anders opgebouwd (want niet corresponderend) cijfer 2 uit grafiek 2.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zegt de sector die daar patent op heeft.
Ik krijg weldegelijk toestemming.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee je krijgt geen toestemming van de ambtenaren
ik vind koeien niet leuk, die zijn vies in alle opzichten
Prima.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik krijg over 6 maand pensioen, ik ga het toch proberen . als je het goed vind
ikke , ikke, ikkequote:
kunstmatige schaarste door lijntjes om ieder dorp te trekken door de ambtenarijquote:Op maandag 27 maart 2017 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is tekenend voor het restrictieve overheidsbeleid dat er in 2017 nog steeds een gebrek is aan woningen. In D waar in '45 geen steen meer op de andere stond is al lange tijd sprake van een woningoverschot. Duitsland is groter? Niet echt een argument. De deelstaat NRW is net zo groot als Nederland, heeft net zoveel inwoners en lijkt qua demografie erg op Nederland. Toch zijn de huizenprijzen in NRW beduidend lager dan in NL.
Ja, tuurlijk is er vraag naar.quote:
Ja, sommigen willen de schuld geven aan de boze banken, rechtse regeringen en de "vrije markt"quote:Op maandag 27 maart 2017 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is tekenend voor het restrictieve overheidsbeleid dat er in 2017 nog steeds een gebrek is aan woningen. In D waar in '45 geen steen meer op de andere stond is al lange tijd sprake van een woningoverschot. Duitsland is groter? Niet echt een argument. De deelstaat NRW is net zo groot als Nederland, heeft net zoveel inwoners en lijkt qua demografie erg op Nederland. Toch zijn de huizenprijzen in NRW beduidend lager dan in NL.
Ik doelde helemaal niet op de bouw van mijn eigen woning.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:02 schreef michaelmoore het volgende:
ik zeg dat er de laatste jaren 30.000 woningen te weinig gebouwd zijn, daarom zijn er van de enorme wachtlijsten voor een huurwoning
dat JIJ toestemming kreeg voor de bouw van JOUW woning is niet relevant, mafklapper
je bent zeker de huisjesmelker aan het uit hangen, dat je zo van stinkkoeien houdt , ik snap nog steeds niet op welke voorzieningen je doelt.
winkels ofzo??
nee gemeeentes will hier heel erg graag bouwen , maar krijgen de provincie niet meequote:Op maandag 27 maart 2017 15:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mits je goede plannen hebt kun je gewoon bouwen wat je wil. Zeker als jij goedkope huurwoningen wil bouwen gaan de deuren bij de gemeente wagenwijd voor je open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |