hoezo deden ze dat? en hoezo hebbe ze eten van zuiden gejat?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel kort gezegd omdat er een unificatiebeweging ontstond in Noord- en Centraal-Italië die vervolgens het koninkrijk der beide Siciliën veroverd heeft (het huidige Zuid-Italie).
Maar dat rijmt niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De elite rookt nooit wiet. Ja dat rijmt.
De elite rookt wiet rijmt niet?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De elite rookt nooit wiet. Ja dat rijmt.
Ze zullen vast af en toe denken: "en nou kappen met dat nieuws, ik wil slapen!"quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Je zal maar bij de NOS werken, nooit eens op een degelijk moment naar bed.
Ja, er was ook helemaal geen nieuwsquote:
Toen namen ze de mensen de radios al af laat staan een tv.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, er was ook helemaal geen nieuws
Stel je voor dat ze in wo2 tv hadden gehad, zes jaar lang elk uur een extra journaal
Vroeger kon dat nog. Stond de wereld gewoon stil tussen de uitgaves van de kranten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zullen vast af en toe denken: "en nou kappen met dat nieuws, ik wil slapen!"
Ik heb wel zalf.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet jij je puisten niet gaan uitknijpen?
Aha dat is dus vandaag normaal eten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een pizza shoarma besteld.Gister en eergister ook al shoarma kapsalon.
Ja en extra uitzendingen op de zwart-witte beeldbuis bestond ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vroeger kon dat nog. Stond de wereld gewoon stil tussen de uitgaves van de kranten.
Kapsalon is toch altijd met shoarma?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een pizza shoarma besteld.Gister en eergister ook al shoarma kapsalon.
Hehe, je zei nog dat het normaal voedsel ging worden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
Neuh, kan ook met döner, kip, gyros, etc.quote:
Ja, ik had ook normaal avondeten gehad al. Maar net eentje gesmookt en kreeg de munchies dus gevulde koek en twix en nu gauw pizza shoarma besteld.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hehe, je zei nog dat het normaal voedsel ging worden.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:12 schreef Tem het volgende:
Origineel is gewoon met shoarma, geen flauwekulletjes.
Godverquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:12 schreef john2406 het volgende:
Als Kaas een ontvanger zou zijn, denk ik vermoed ik dat men er helemaal niet in kan komen, zonder stront spektakel.
Gelukkig kun je binnenkort ook een beetje in stijl ontbijten:quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig kun je binnenkort ook een beetje in stijl ontbijten:
http://nu.nl/economie/456(...)en-in-nederland.html
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:12 schreef john2406 het volgende:
Als Kaas een ontvanger zou zijn, denk ik vermoed ik dat men er helemaal niet in kan komen, zonder stront spektakel.
Ik verwacht er toch minstens een per hoofdburo van politiequote:Op woensdag 22 maart 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig kun je binnenkort ook een beetje in stijl ontbijten:
http://nu.nl/economie/456(...)en-in-nederland.html
Kon tiki wel eens gezien kaas? Wel een film voor jou.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pfff
Doe niet zo stom
Die mensen zijn vet chill
En op weg naar diabetesquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pfff
Doe niet zo stom
Die mensen zijn vet chill
Sinds ik weet dat ze bij de CU hoort wekt ze bij mij ook meer irritatie op.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:16 schreef Tem het volgende:
Die Beatrice wekt wel irritatie op. Met d'r Putten.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
Hoe zou de neus van het kind van haar en Buma eruit zien?
Wat heb je gerookt?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
Hoe zou de neus van het kind van haar en Buma eruit zien?
Super lemonquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, nee ik bedoel gerookt. Ik haal meestal een voorgedraaide met purple haze.
Ik heb pas maandag weer tentamen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zit je je toekomst weer weg te gooien?
ik zei het toch trouwens tchock, die man van vanmiddag zat gewoon vast en kon het niet geweest zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:35 schreef Tchock het volgende:
Het is echt pijnlijk hoe snel je alles van de middelbare weer vergeet hey.
De lesstof, bedoel ik.
Gelukkig geen Rechtsgeleerdheid op de middelbare.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:35 schreef Tchock het volgende:
Het is echt pijnlijk hoe snel je alles van de middelbare weer vergeet hey.
De lesstof, bedoel ik.
Wel maatschappijleerquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelukkig geen Rechtsgeleerdheid op de middelbare.
Wel een stukje bij MAL en MAW. Maar dat stelt ook geen hol voor.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelukkig geen Rechtsgeleerdheid op de middelbare.
Was dat zo ja? Kan me serieus niet herinneren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een stukje bij MAL en MAW. Maar dat stelt ook geen hol voor.
Over de staatsinrichting en dergelijke. MAW had ik zelf niet dus geen idee verder.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was dat zo ja? Kan me serieus niet herinneren.
Werking van het parlement, de regering, democratische waarden en normen, legaliteitsbeginsel zijn een aantal dingen die ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was dat zo ja? Kan me serieus niet herinneren.
Moet die alleen nog even willen wat jij wilt toch?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:41 schreef Tchock het volgende:
Heb morgen voor het eerst een leerling waarvan zijn moeder zegt dat hij extreem manipulatief is en alles gedaan krijgt wat hij wil. Ben heel benieuwd.
Hehe, dat is zowaar een behoorlijk scherpe observatie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet die alleen nog even willen wat jij wilt toch?
Dit was ook een haze.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, nee ik bedoel gerookt. Ik haal meestal een voorgedraaide met purple haze.
Misschien wiltie wel in je broekje.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:41 schreef Tchock het volgende:
Heb morgen voor het eerst een leerling waarvan zijn moeder zegt dat hij extreem manipulatief is en alles gedaan krijgt wat hij wil. Ben heel benieuwd.
Ik neem alle credits die ik je gaf voor je Willie Wartaal-grap weer terug.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:12 schreef Tem het volgende:
Origineel is gewoon met shoarma, geen flauwekulletjes.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien wiltie wel in je broekje.
Ach jij weet niks van shoarma.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem alle credits die ik je gaf voor je Willie Wartaal-grap weer terug.
Dat is goed te behappen. Ik krijg er zelden vreetkicks van trouwens. In het ergste geval eet ik een banaanquote:
Zou wel benieuwd zijn of zo'n lelijk manipulatief joch dat zou kunnen flikken.quote:
Hij is 12 dus... Nee dank je.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien wiltie wel in je broekje.
Was je zelf toevallig een lelijk manipulatief joch met een lekkere bijlesdocent(e)?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou wel benieuwd zijn of zo'n lelijk manipulatief joch dat zou kunnen flikken.
Dan zou ik het me niet afvragen, toch?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was je zelf toevallig een lelijk manipulatief joch met een lekkere bijlesdocent(e)?
Ligt aan het niveau van de uitvoering.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan zou ik het me niet afvragen, toch?
Het is eigenlijk ook van de gekke dat iedereen zo maar kinderen mag krijgen en opvoeden terwijl je om een auto te mogen besturen wel een examen moet doen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:51 schreef Tchock het volgende:
Maar wat ben je voor kutouder als je zoiets zegt. Eigenlijk geef je gewoon toe dat je niet kunt opvoeden.
Of je kijkt gewoon met een kritisch oog naar je eigen creatie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:51 schreef Tchock het volgende:
Maar wat ben je voor kutouder als je zoiets zegt. Eigenlijk geef je gewoon toe dat je niet kunt opvoeden.
Gelukkig is er dan nog de staat om dat tegen te gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook van de gekke dat iedereen zo maar kinderen mag krijgen en opvoeden terwijl je om een auto te mogen besturen wel een examen moet doen.
Zo'n kind kan uiteindelijk veel dodelijker blijken dan een auto.
Helaas was ik niet manipulatief genoeg.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt aan het niveau van de uitvoering.
Ja, pas als het misgaat. En dan vaak weer misgaat. En weer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan nog de staat om dat tegen te gaan.
Ze zullen wel moeten: van die homo's bij D66 moeten we het als mensheid in ieder geval ook niet hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
Het is onverantwoord dat niet-D66'ers kinderen mogen maken.
Dus alleen homo's mogen kinderen maken?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
Het is onverantwoord dat niet-D66'ers kinderen mogen maken.
Als je je laat manipuleren door een brugpieper en dat ook onomwonden toegeeft kun je toch wel stellen dat er iets behoorlijk mis is gegaan in de opvoeding.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon met een kritisch oog naar je eigen creatie.
Hehe.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten: van die homo's bij D66 moeten we het als mensheid in ieder geval ook niet hebben.
Ik wil ter compensatie nog wel wat hertjes van de JD bevruchten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten: van die homo's bij D66 moeten we het als mensheid in ieder geval ook niet hebben.
Hoe dan vraag ik mij af en hoe vaak moet hef fout gaan voordat men ingrijpen doet?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan nog de staat om dat tegen te gaan.
Duur gedeelte van Amsterdam zeker.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je je laat manipuleren door een brugpieper en dat ook onomwonden toegeeft kun je toch wel stellen dat er iets behoorlijk mis is gegaan in de opvoeding.
DM je rekeningnummer en ik maak het wel naar je overquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom op ¤0,80 gvd ¤0,05 tekort om een gevulde koek uit de automaat te halen
Hihiquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM je rekeningnummer en ik maak het wel naar je over
Tja dan krijg jij hem waarschijnlijk niet, wat ben jij een veel vraat zeg!quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Zou dat ook even duidelijk maken aan de ouders in kwestie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je je laat manipuleren door een brugpieper en dat ook onomwonden toegeeft kun je toch wel stellen dat er iets behoorlijk mis is gegaan in de opvoeding.
gewoon het geld van een ander pakken #solidariteitquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |