SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Ik heb dan wel geen vriendin, dus kinderen wordt al "wat" lastiger.. Maar toch.. Ik kies er vrij bewust voor om geen kinderen op deze wereld te zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
moet ook eerlijk zeggen dat ik door de kabouters steeds vaker denk in wat voor wereld zijn ze in godsnaam terechtgekomen
Dit +1quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen kinderen heb.
Vroeg of laat gaat het echt goed fout...
en waarom dan wel ? Als zij zo denken dan is dat hun goed recht.quote:
Neuh niet echt, is het geen oorlog is het wel de overbevolking, water/voedsel tekort, etc.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef peaceman het volgende:
Hierna een prachtig, lang, redelijk recent nummer![]()
![]()
![]()
geniet en noteer die plaat
Kan het nog steeds dom gelul zijn, denk maar eens wat verder over de gevolgen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom dan wel ? Als zij zo denken dan is dat hun goed recht.
Ik ben blij dat die van mij volwassen zijn en ze vooralsnog verstandige keuzes makenquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
Dat is wel het moeilijke van het hebben van kinderen, ja. Vroeger dacht ik heel makkelijk: na mij de zondvloed.
Maar sinds de kinderen kan ik niet meer zo makkelijk denken. Die verantwoordelijkheid weegt (op momenten) wel zwaar ja.
wie is de artiest?quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef peaceman het volgende:
Hierna een prachtig, lang, redelijk recent nummer![]()
![]()
![]()
geniet en noteer die plaat
ik heb liever mensen die bewust geen kinderen op de wereld zetten dan mensen die maar kinderen op de wereld zetten alsof het konijnen zijnquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan het nog steeds dom gelul zijn, denk maar eens wat verder over de gevolgen.
Als dat je enige antwoord is, dan zijn we uitgesproken wat dit betreft...quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
voor de noteerders:quote:
Ik denk dat onze kinderen daar nog geen last van hebben, dat is voor latere generaties. Oorlog is van alle tijden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh niet echt, is het geen oorlog is het wel de overbevolking, water/voedsel tekort, etc.
In Afrika fokken ze gewoon verder hoor, evenwicht is het toverwoord.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh niet echt, is het geen oorlog is het wel de overbevolking, water/voedsel tekort, etc.
Uitdunnen van de wereldbevolking heeft wel wat tijd nodig op die manierquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was van de week op Radio 2quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor de noteerders:
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
zoals muziekquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
Ik neem een glaasje wijn en proost op de mooie dingen van het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |