Neutraliteit is geloof ik een van de kernwaarden van de NOS, dus het lijkt me dat je het nieuws dan ook neutraal brengt. Maar dat zie ik verkeerd blijkbaar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het lijkt mij ook niet makkelijk om de ideale toon te vinden voor het journaal. Je wilt immers een uitzending maken die een enorme groep mensen aanspreekt.
Net klaar daarmee. Waar ben je?quote:
Topseriequote:
Ik vond vooral S2 nogal saai, ben ook daar afgehaakt de eerste keer. Maar daarna wordt het zooo goed.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:39 schreef Tem het volgende:
Nog maar bij S2Loop extreem achter met die series.
Het is een prequel, geen spin-off. Aankomende seizoen komt Gus erbij.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond vooral S2 nogal saai, ben ook daar afgehaakt de eerste keer. Maar daarna wordt het zooo goed.Bazenserie.
Ik kijk nu Better Call Saul, de spin-off.
Een spin-off is toch niet beperkt tot verhalen er na? Bovendien zitten er ook post-BB scènes in.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een prequel, geen spin-off. Aankomende seizoen komt Gus erbij.
Ik kwam er erg moeilijk in. Was net klaar met House of Cards en toen na een week met Breaking Bad begonnen maar het begint nu wel leuk te worden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond vooral S2 nogal saai, ben ook daar afgehaakt de eerste keer. Maar daarna wordt het zooo goed.Bazenserie.
Ik kijk nu Better Call Saul, de spin-off.
10 april beginnen ze weer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een spin-off is toch niet beperkt tot verhalen er na? Bovendien zitten er ook post-BB scènes in.![]()
Nou ja, boeiend. Volgend seizoen in april toch? Ben halverwege bij S02.
Je bedoelt dat ze op het eind nog even zeggen wat het grootste nieuws is? Het hoeft van mij ook niet, maar het irriteert me niet. Ik snap wel dat ze niet willen eindigen met wat het weerbericht van overmorgen is.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neutraliteit is geloof ik een van de kernwaarden van de NOS, dus het lijkt me dat je het nieuws dan ook neutraal brengt. Maar dat zie ik verkeerd blijkbaar.
Ik stoor me trouwens vooral aan die samenvatting achteraf. Echte minachting van de kijkers.
Laatste seizoenen zijn geweldig.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kwam er erg moeilijk in. Was net klaar met House of Cards en toen na een week met Breaking Bad begonnen maar het begint nu wel leuk te worden.
Het eerste seizoen is sowieso een beetje raar, vanwege de schrijversstaking destijds is van veel series het seizoen niet doorgegaan of maar half gedaan zoals bij BB.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kwam er erg moeilijk in. Was net klaar met House of Cards en toen na een week met Breaking Bad begonnen maar het begint nu wel leuk te worden.
Ja, precies. Een journaal van een kwartier is nu eerst een opening waarin de items opgenoemd worden, dan elk item, dan nog eens alle items opgesomd. Elk bericht komt heel kort drie keer voorbij in plaats van dat ze de tijd nemen om er diep op in te gaan, dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze op het eind nog even zeggen wat het grootste nieuws is? Het hoeft van mij ook niet, maar het irriteert me niet.
TIWTTERGENRAITIREIE!quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Een journaal van een kwartier is nu eerst een opening waarin de items opgenoemd worden, dan elk item, dan nog eens alle items opgesomd. Elk bericht komt heel kort drie keer voorbij in plaats van dat ze de tijd nemen om er diep op in te gaan, dat vind ik jammer.
En dan moeten ze ook nog tijd besteden om te vragen wat tante Bep op de markt van Apeldoorn ervan vindt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Een journaal van een kwartier is nu eerst een opening waarin de items opgenoemd worden, dan elk item, dan nog eens alle items opgesomd. Elk bericht komt heel kort drie keer voorbij in plaats van dat ze de tijd nemen om er diep op in te gaan, dat vind ik jammer.
Het is meer een TV-versie van nu.nl geworden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan moeten ze ook nog tijd besteden om te vragen wat tante Bep op de markt van Apeldoorn ervan vindt.
Goeie profielfoto ook.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
Oh nee. Die ene user die nog debieler is dan john heeft het café ook gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |