Beterschap.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ben ziek. Ga naar bed. Laters.
Beterschap.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
beterschap.quote:Op dinsdag 11 april 2017 09:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Geweldig!quote:
Snookerquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Geweldig!
Al heb ik geen idee wie dat is en over welke sport het gaat.
quote:
Zijn we toch nog ergens goed in. Scheidsrechteren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef borisz het volgende:
Snooker. We hebben geen snookerspelers in NL, maar wel al jaren één topscheids.
.
Weet jij toevallig hoe het zit met de rechten van de Bundesliga in Nederland volgend seizoen?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:39 schreef borisz het volgende:
Oranjes U19 en U17 x2 naar het EK.. De jeugd haalt tenminste wel een eindtoernooi.
Tm 2021 bij Fox Sports.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe het zit met de rechten van de Bundesliga in Nederland volgend seizoen?
Hoe groot is de kans dat het weer naar SBS/Veronica etc gaat, de CL?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Tm 2021 bij Fox Sports.
Qua rechten wat nog open staat: Oranje/landenvoetbal vanaf na het WK (EK/WK Q ende Nations League (2018-2022)) en CL 2018-2021. De rest staat momenteel wel vast (zeg tot zomer 2019).
PL nog twee seizoenen bij Ziggo, Spanje nog vier seizoenen bij Ziggo, Serie A/Ligue1 nog 2 jaar bij ES.
Ik denk dat de kans groot is dat de CL bij SBS blijft, helemaal nu John de Mol het helemaal alleen voor het zeggen gaat hebben. Mijn inschatting RTL kan/wil niet mee voor de CL, Eurosport lijkt me niet en Ziggy zou kunnen, maar voor de 'Nederlandse' en finale moeten ze wel een deal sluiten met KPN want Ziggy (kanaal 14) alleen heeft te weinig markt aandeel om voor open kanaal in aanmerking te komen.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat het weer naar SBS/Veronica etc gaat, de CL?
CL zal ook wel niet duurder worden nu er nauwelijks nog Nederlandse clubs zullen gaan spelen na volgend seizoenquote:Op woensdag 12 april 2017 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat de CL bij SBS blijft, helemaal nu John de Mol het helemaal alleen voor het zeggen gaat hebben. Mijn inschatting RTL kan/wil niet mee voor de CL, Eurosport lijkt me niet en Ziggy zou kunnen, maar voor de 'Nederlandse' en finale moeten ze wel een deal sluiten met KPN want Ziggy (kanaal 14) alleen heeft te weinig markt aandeel om voor open kanaal in aanmerking te komen.
De NOS denk ik ook niet, want die hebben het geld niet. En Fox? Ik heb geen idee wat die nu verder willen in NL.
er hadden er al een paar meer in moeten liggenquote:Op donderdag 13 april 2017 22:26 schreef borisz het volgende:
Goede uitvoering van The Passion op RTL7
Zeker al drie grote kansen in de tweede helft die erin hadden gemoeten.quote:Op donderdag 13 april 2017 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er hadden er al een paar meer in moeten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |