Of het is alvast preventief kritiek pareren, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Ja, maar jullie doen het ook' zou inhouden dat hij al weg is en dat er kritiek op komt. Dat is een feit.
Nee, misschien wel veel actiever dan in andere kieskringen maar hier werd ook regelmatig wat gedaan. Al zijn er inderdaad ook kieskringen waar er bij wijze van maar 3 postertjes zijn geplakt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet kieskring Amsterdam dan? Ik dacht dat alleen Amsterdam, Rotterdam en omgeving Leiden echt actief waren?
Zolang er niet te controleren is of hij dat echt gezegd heeft, is het idd een leugen.quote:
AH dat is wel positief. Het was tot een jaar geleden nog een extreem randstedelijke happening.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee, misschien wel veel actiever dan in andere kieskringen maar hier werd ook regelmatig wat gedaan. Al zijn er inderdaad ook kieskringen waar er bij wijze van maar 3 postertjes zijn geplakt.
Kijk eens even naar de uitslagenkaart, de stemmen voor FVD komen uit het hele land.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
AH dat is wel positief. Het was tot een jaar geleden nog een extreem randstedelijke happening.
Nee valt denk ik reuze meequote:Op donderdag 23 maart 2017 11:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
AH dat is wel positief. Het was tot een jaar geleden nog een extreem randstedelijke happening.
Dan zou het nog steeds zeker moeten zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of het is alvast preventief kritiek pareren, dat kan natuurlijk ook.
Euh.. Nee.. In de politiek komt maar heel weinig ook echt in het nieuws. Dat iets bewust niet naar buiten gebracht wordt betekent niet dat het wel of niet waar is.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zolang er niet te controleren is of hij dat echt gezegd heeft, is het idd een leugen.
Ik heb het niet over de stemmen..quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk eens even naar de uitslagenkaart, de stemmen voor FVD komen uit het hele land.
Het kan natuurlijk intern al wel duidelijk zijn, dat weet jij niet. Aannames, aannames.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds zeker moeten zijn.
Hij is nog niet eens beëdigd
Hopelijk een in de buurt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:10 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de volgende meetings zullen zijn. De laatste waar ik bij was, was echt een top avond! Je ziet Theo ook altijd buiten roken ipv. binnen te socializen
Misschien moeten we gewoon ophouden met "het kan" "dit kan" "dat kan" en het gewoon houden bij de feiten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk intern al wel duidelijk zijn, dat weet jij niet. Aannames, aannames.
Oh? Ik mag toch zelf bepalen wat ik zeg? Dat is toch niet aan regeltjes gebonden? Dat is wat je een paar post geleden zelf nog stelde.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:09 schreef Fylax het volgende:
Je moet gewoon geen dingen zeggen die niet te zijn bewijzen/controleren, Ryon.
Nog meer regeltjes. Je bent van een strijder van het vrije woord veranderd in een Noord-koreaanse ambtenaar. Dat is snel.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon ophouden met "het kan" "dit kan" "dat kan" en het gewoon houden bij de feiten.
Ik loop je maar te jennen. Ik vind het hartstikke leuk dat je besloten hebt actief te worden!quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:13 schreef Fylax het volgende:
Heel erg eigenwijs dit hoor.
En kinderachtig.
I.i.g fijn dat je het toegeeft. Ja leuk, ben benieuwd wat ik er allemaal van kan verwachtenquote:Op donderdag 23 maart 2017 11:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik loop je maar te jennen. Ik vind het hartstikke leuk dat je besloten hebt actief te worden!
Vrij weinig, campagne is voorbij. Wat denk je te kunnen doen?quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
I.i.g fijn dat je het toegeeft. Ja leuk, ben benieuwd wat ik er allemaal van kan verwachten
Je snapt toch wel dat dit redelijk onwaarschijnlijk is?quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk intern al wel duidelijk zijn, dat weet jij niet. Aannames, aannames.
Onzinnige opmerking wel, ik heb het natuurlijk over de ledenbijeenkomsten etc, en laten we niet de gemeenteraadsverkiezingen over 364 dagen vergeten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vrij weinig, campagne is voorbij. Wat denk je te kunnen doen?
Ze willen uitrollen naar een paar gemeenten, zal waarschijnlijk de randstad worden. Als je daar niet woont kun je er ook niks voor doen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Onzinnige opmerking wel, ik heb het natuurlijk over de ledenbijeenkomsten etc, en laten we niet de gemeenteraadsverkiezingen over 364 dagen vergeten.
Fijn dat jij dat even voor mij bepaalt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ze willen uitrollen naar een paar gemeenten, zal waarschijnlijk de randstad worden. Als je daar niet woont kun je er ook niks voor doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |