Ja, kan hoor, alleen lijkt die sowieso misschien minder door zijn backhand die zo veel beter is geworden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zijn FH is wel minder goed lijkt het
Naja, het feit dat Djoko en Murray niet eens meespelen, is wel een beetje "geen strobreed". Kan Fed niks aan doen verder.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zal vast zijn dat je het niet negatief bedoelt, maar als je zegt dat hem geen strobreed in de weg wordt gelegd suggereetrt het dat hij weinig serieuze tegenstand krijgt, niet dat hij zelf zo weergaloos speelt.
Op de AO en IW deden beide heren gewoon mee, maar presteerden gewoon slecht. Op een vergelijkbare manier heeft Djoko menig Masters 1000-toernooi gewonnen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Miami vorig jaar, de Rogers cup vorig jaar.. En zelfs op de US Open had hij bijna een bye tot de finale, hoefde alleen maar af te rekenen met Wawrinka, maar dat lukte niet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, het feit dat Djoko en Murray niet eens meespelen, is wel een beetje "geen strobreed". Kan Fed niks aan doen verder.
Ja, en dat is gewoon erg jammer.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op de AO en IW deden beide heren gewoon mee, maar presteerden gewoon slecht. Op een vergelijkbare manier heeft Djoko menig Masters 1000-toernooi gewonnen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Miami vorig jaar, de Rogers cup vorig jaar.. En zelfs op de US Open had hij bijna een bye tot de finale, hoefde alleen maar af te rekenen met Wawrinka, maar dat lukte niet.
Wat ik alleen maar wil zeggen: er zijn veel toernooien waarvoor dit opgaat. Ik kan me in elk geval niet al teveel toernooien herinneren waarin de big 4 fit en in vorm waren en in de halve finale elkaar troffen.
Dat is bij een GS vier keer gebeurd: 2008 US Open, 2011 French Open, 2011 US Open and 2012 Australian Open. Statistisch is de kans op zo'n gebeurtenis gewoon niet heel groot. In een versimpelde berekening: 0.85^20 = 4% (waarbij 0.85 hun gecombineerd winratio tegen niet-Big4 is).quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op de AO en IW deden beide heren gewoon mee, maar presteerden gewoon slecht. Op een vergelijkbare manier heeft Djoko menig Masters 1000-toernooi gewonnen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan Miami vorig jaar, de Rogers cup vorig jaar.. En zelfs op de US Open had hij bijna een bye tot de finale, hoefde alleen maar af te rekenen met Wawrinka, maar dat lukte niet.
Wat ik alleen maar wil zeggen: er zijn veel toernooien waarvoor dit opgaat. Ik kan me in elk geval niet al teveel toernooien herinneren waarin de big 4 fit en in vorm waren en in de halve finale elkaar troffen.
Je hebt het over het hele jaar, niet over Miami:quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, het feit dat Djoko en Murray niet eens meespelen, is wel een beetje "geen strobreed". Kan Fed niks aan doen verder.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 08:49 schreef Norrage het volgende:
Die fed, geen strobreed wordt hem in de weg gelegd dit jaardie gaat echt alles winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |