er wonen veel Zuid Amerikanen in floridaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens de commentator van Fox Sports ligt Florida in Zuid-Amerika.
Jaa, maar het ligt niet in Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
er wonen veel Zuid Amerikanen in florida
Je bedoelt het waarschijnlijk figuurlijk, maar hij kwam gewoon heel goed mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tiafoe stond een set lang best te heersen
[...]
Ik vind hem een prima speler, ben benieuwd naar hem over een paar jaar!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt het waarschijnlijk figuurlijk, maar hij kwam gewoon heel goed mee.
Ja, zeker, leuk, maar het gaat allemaal om de vraag hoe constant hij kan zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima speler, ben benieuwd naar hem over een paar jaar!
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jaa, maar het ligt niet in Zuid-Amerika.
Madrid & Rome beginnen achter elkaar het is too much voor hem denk ik hij is geen 26 meerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bakker anticipeerde er trouwens op dat Fed het hele gravelseizoen zou overslaan. Dat zou ik toch teleurstellend vinden. Madrid/Rome/RG moet toch gewoon kunnen?
Hij zal ze beslist niet allebei winnen. Gewoon wat ritme opdoen voor RG. Rome won hij bovendien nog nooit!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Madrid & Rome beginnen achter elkaar het is too much voor hem denk ik hij is geen 26 meer
2 wedstrijden in Madrid spelen en proberen Rome te winnenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij zal ze beslist niet allebei winnen. Gewoon wat ritme opdoen voor RG. Rome won hij bovendien nog nooit!
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
MC slaat hij over is het al bevestigd?
bedankt maar hij kan nog altijd van gedachte veranderenquote:
Maar wat maakt dan dat je het vraagt?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bedankt maar hij kan nog altijd van gedachte veranderen
quote:Op zondag 26 maart 2017 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat maakt dan dat je het vraagt?
Ik bedoel: je vraagt het maar je geeft eigenlijk al aan dat je niet zoveel hebt aan het antwoord omdat Federer weliswaar kan hebben aangegeven dat hij niet meedoet en zich later kan bedenken.quote:
ohhquote:Op zondag 26 maart 2017 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel: je vraagt het maar je geeft eigenlijk al aan dat je niet zoveel hebt aan het antwoord omdat Federer weliswaar kan hebben aangegeven dat hij niet meedoet en zich later kan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |