beetje puberaalquote:Op zondag 19 maart 2017 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
Hier, een van mijn eerste topiques. Pareltje...
KLB / Wij zijn zinloos
ohquote:
jeetjequote:Op zondag 19 maart 2017 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
75 ct boete bij de bibliotheek.
Grmbl.
Onder curatele, minimaal.quote:
ben je dronkenquote:Op zondag 19 maart 2017 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik bedoel meer, maken we zelf wel echt beslissingen? Stel, je gaat werken voor een goede toekomst maar zonder het te weten kies je een baan die er juist uiteindelijk toe leidt dat je bijvoorbeeld een ongeluk krijgt en er van je toekomst niks terecht komt. We denken dat we een vrije wil hebben maar zijn we niet gewoon het product van alle andere mensen en hun daden samen?
mooie bericht .. heeft me echt aan het denken gezet ...quote:Op zondag 19 maart 2017 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik bedoel meer, maken we zelf wel echt beslissingen? Stel, je gaat werken voor een goede toekomst maar zonder het te weten kies je een baan die er juist uiteindelijk toe leidt dat je bijvoorbeeld een ongeluk krijgt en er van je toekomst niks terecht komt. We denken dat we een vrije wil hebben maar zijn we niet gewoon het product van alle andere mensen en hun daden samen?
Straks komen we elkaar tegen in de biebquote:Op zondag 19 maart 2017 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
75 ct boete bij de bibliotheek.
Grmbl.
Drinken over het toetsenbord gesproeid.quote:
Kom je weleens in de centrale bieb ? :Squote:Op zondag 19 maart 2017 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks komen we elkaar tegen in de bieb
Brave New Worldquote:Op zondag 19 maart 2017 23:56 schreef JimmyDean het volgende:
oh ja ooit, maar heb kleine ontdekt dus nu even diequote:Op zondag 19 maart 2017 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je weleens in de centrale bieb ? :S
quote:Op zondag 19 maart 2017 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja ooit, maar heb kleine ontdekt dus nu even die
hahahaquote:Op zondag 19 maart 2017 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee ik ga altijd naar de grote.
Gemiste kans![]()
![]()
Toen ik naar de kleine wilde, was ie dichtDus nooit meer naar de kleine geweest.
wtfquote:Op maandag 20 maart 2017 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onderweg naar de centrale bieb ook nog een soort van aanvaring gehad met een vrouw.
Die liep op mijn pad en ik ging niet aan de kant voor haar.
Dus ze zei: IN NEDERLAND LOPEN WE RECHTS (oid..).
Waarop ik zei: o ja joh?
#eendaguithetlevenvan4E
Je begrijpt dat ik na deze gebeurtenis even niet meer buiten ben geweest.
Wat wel een nadeel is aan de grote: je kan er geen tijdschriften lenen.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha
Ik had ook boete maar geen tijd om naar de grote te gaan, maar daar had ik ze vandaan. Heb ze toen bij die kleine achtergelaten, dat mag wel.. maar liever niet. Sindsdien niet meer naar grote geweest
Ja, dat dacht ik ook.quote:
oh, nee deed ik tocch al nietquote:Op maandag 20 maart 2017 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wel een nadeel is aan de grote: je kan er geen tijdschriften lenen.
Ik leende altijd Bit, psychologiemagazines en van die kooktijdschriften.
ik zou boos worden man?quote:
ja, had je die bitch geklapt¿quote:
Ja, ik leen veel kookboekenquote:Op maandag 20 maart 2017 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee deed ik tocch al niet
maarja, wel jammer.. kookboeken dan?
[..]
ik zou boos worden man?
Moet je eens voor de grap een middelvinger in het verkeer opsteken.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha nee, maar praat wel vaak terug
gaat meestal niet goed
ah nicequote:Op maandag 20 maart 2017 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik leen veel kookboeken![]()
Ik was redelijk boos, maar aan de andere kant zou je het maar gewoon moeten negeren, denk ik?
Kan moeilijk iemand in elkaar slaan
Nee, joh.. die zitten teveel in hun eigen wereldje.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah nice
mja, kweenie..
Ja, wat ik al zei ik probeer het vaak nog wel met die mensen maar lukt toch niet
Omdat je ook normaal iemand aan kan spreken, zonder gelijk te schreeuwen dat men in Nederland rechts loopt.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:04 schreef deadprez het volgende:
waarom worden jullie daar uberhaupt boos om
ja boeiequote:Op maandag 20 maart 2017 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je ook normaal iemand aan kan spreken, zonder gelijk te schreeuwen dat men in Nederland rechts loopt.
Zou een armklem doen mij hem, wat denkt ie wel nietquote:Op maandag 20 maart 2017 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Was in Ikea, gast stootte kopje om ofzo en moest lachen naar zn vriendin van 'hihihi kijk'. Maarja, is ook mijn winkel hedus ik liep erheen en zei 'ohja is niet erg hoor, maar kun je gewoon afgeven bij medewerkers
![]()
' en ik nam mee en gaf aan medewerker
looptie achter me en zegtie 'hee bedankt he![]()
' dus ik zo lief en naief als ik ben zeg ' ohja geen probleeeem
![]()
' en dan...... zegtie 'kankerhoer'
![]()
ja lol wat
nee toen was het echt ' uh wat zeg je' die gast helemaal flippen
wat een heldquote:Op maandag 20 maart 2017 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Was in Ikea, gast stootte kopje om ofzo en moest lachen naar zn vriendin van 'hihihi kijk'. Maarja, is ook mijn winkel hedus ik liep erheen en zei 'ohja is niet erg hoor, maar kun je gewoon afgeven bij medewerkers
![]()
![]()
![]()
ja lol wat
haha, zijn vriendin en mijn toenmalige vriend stonden maar beetje te kijkenquote:Op maandag 20 maart 2017 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou een armklem doen mij hem, wat denkt ie wel niet
weenie vond wel btje grappigquote:Op maandag 20 maart 2017 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
why, ik ben klein en een meisje en lief doe normaal
Huh, wat een rare reactie.. ? Dan ben je niet goed hoorquote:Op maandag 20 maart 2017 00:06 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja lol wat
Nou als je zag hoe die gast flipte om zoiets dan niet meer hoorquote:
nee wtf hequote:Op maandag 20 maart 2017 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, wat een rare reactie.. ? Dan ben je niet goed hoor![]()
Praten heeft dan met zo'n iemand niet echt zin.
Ik had recentelijk nog een oudere dame aangestoten bij haar schouder. Ik was in de Gamma en ik had 20 kg zand in mijn handen en die wilde ik op de band doen (mocht eigenlijk niet, maar dat zag ik later pas). Zij stond daar in de weg en ik stootte dus haar schouder aan.
Jezus, als blikken konden doden. Ik zei al gelijk 'sorry.'
Vrouwmens: JA JE KAN DAT TOCH OOK GEWOON NETJES VRAGEN?
Ik: ik heb toch al sorry gezegd??
Wat wil zo'n mens nog meer dan?
nee oke, dat is waarquote:Op maandag 20 maart 2017 00:12 schreef Crack_ het volgende:
Nou als je zag hoe die gast flipte om zoiets dan niet meer hoor
das echt niet goedmisschien omdat ik wel klein meisje ben
Ik ga je heus geen geld geven, ga gewoon weg.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou als je zag hoe die gast flipte om zoiets dan niet meer hoor
das echt niet goedmisschien omdat ik wel klein meisje ben
[..]
nee wtf he
Dat is mijn vraag ook zooooo vaak he, wat wil je nou nog dan.. Hehe, ga die vraag maar stellen. Holyshit
Wat een pussy die vent, had het gewoon uitgemaaktquote:Op maandag 20 maart 2017 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je heus geen geld geven, ga gewoon weg.
Haar man die erbij stond die bemoeide niet.
Waarschijnlijk dacht ie: gaan we weer.
hahaha geld geven, doe normaalquote:Op maandag 20 maart 2017 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga je heus geen geld geven, ga gewoon weg.
Haar man die erbij stond die bemoeide niet.
Waarschijnlijk dacht ie: gaan we weer.
moet je je voorstellen wat er dan gebeurt als dat wijf nu al zo uitfliptquote:Op maandag 20 maart 2017 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een pussy die vent, had het gewoon uitgemaakt
gooide ze zichzelf voor jouw fiets of reed je haar gewoon aan?quote:Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef Crack_ het volgende:
een vrouw gooide zich ooit voor mn fiets en toen wilde ze ook geld en mn nummer en adres alles
goed puntquote:Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet je je voorstellen wat er dan gebeurt als dat wijf nu al zo uitflipt
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:15 schreef Crack_ het volgende:
een vrouw gooide zich ooit voor mn fiets en toen wilde ze ook geld en mn nummer en adres alles
Was je in Rusland?quote:
quote:
nouja, ze zei het niet hequote:Op maandag 20 maart 2017 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gooide ze zichzelf voor jouw fiets of reed je haar gewoon aan?
apartquote:Op maandag 20 maart 2017 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, ze zei het niet he
maar ik heb nog nooit iemand zo lang zien twijfelen en op de grond zien gaan liggen. Ik stond godverdomme bijna stil al doordat ze zo spastisch deed![]()
En daarna half uur op de grond rollen en auw auw en geen kutje te zien. Waarvoor zou ik uberhaupt moeten betalen ook dan godverdomme
nee gelukkig niequote:
Hmm, ik kom daar nooit. Laatst was ik ook verdwaald toen ik in die buurt (lees: Schilderswijk - Frans Halslaan/straat oid) reed.quote:
nou zeker niet op je fiets heen gaanquote:
verdwaald hmhmquote:Op maandag 20 maart 2017 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, ik kom daar nooit. Laatst was ik ook verdwaald toen ik in die buurt (lees: Schilderswijk - Frans Halslaan/straat oid) reed.
Op de fiets vanuit Limburg is ook echt een tering eind.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou zeker niet op je fiets heen gaan
en bij de lidl moet je je tas enzo in kluisje doen en word je door random kerels hele tijd aangesproken. Echt super nice
mn ouders zijn ooit met de fiets naar Italie geweest anders hoorquote:Op maandag 20 maart 2017 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op de fiets vanuit Limburg is ook echt een tering eind.
denk niet dat ik het risico loop dat iemand zich voor geld voor mijn fiets gooit, is t voordeel van eruitzien als een vercrackte junkquote:Op maandag 20 maart 2017 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou zeker niet op je fiets heen gaan
en bij de lidl moet je je tas enzo in kluisje doen en word je door random kerels hele tijd aangesproken. Echt super nice
Verkeerde afslag genomen, ineens zo hoppa de Schilderswijk in.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef deadprez het volgende:
is t voordeel van eruitzien als een vercrackte junk
en, werd je direct onderworpen aan de sharia of viel het meequote:Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkeerde afslag genomen, ineens zo hoppa de Schilderswijk in.
Ik raad dit niemand aan.
hehequote:Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ik het risico loop dat iemand zich voor geld voor mijn fiets gooit, is t voordeel van eruitzien als een vercrackte junk
jawel joh, heb mn broertje keer meegenomen als soort van attractiequote:Op maandag 20 maart 2017 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkeerde afslag genomen, ineens zo hoppa de Schilderswijk in.
Ik raad dit niemand aan.
Ik heb gelijk mijn deuren op slot gedaan en met mijn ogen dicht gewoon 80 km / h gereden.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
en, werd je direct onderworpen aan de sharia of viel het mee
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelijk mijn deuren op slot gedaan en met mijn ogen dicht gewoon 80 km / h gereden.
Ging best prima.
Gratis attractieparkquote:Op maandag 20 maart 2017 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
jawel joh, heb mn broertje keer meegenomen als soort van attractie
die keek zn ogen uit
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gelijk mijn deuren op slot gedaan en met mijn ogen dicht gewoon 80 km / h gereden.
Ging best prima.
Mijn rijkwaliteiten vielen niet op in vergelijking met het andere verkeer wat daar reed.quote:
"Godnondeju, is da nou n boeeerka?"quote:
ja want in brabant zie je nooit allochtonenquote:
boerka?! das gewoon n laken dan hequote:Op maandag 20 maart 2017 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Godnondeju, is da nou n boeeerka?"
uh, ik kan je vertellen dat bij mij op de middelbare school de eerste donkere jongen kwam. Dat was echt efkes watquote:Op maandag 20 maart 2017 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja want in brabant zie je nooit allochtonen
haha fuckquote:Op maandag 20 maart 2017 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
fiets auto en zo samen
haha snap je
oh, ja oke mss als je in schijndel ofzo opgroeit iddquote:Op maandag 20 maart 2017 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uh, ik kan je vertellen dat bij mij op de middelbare school de eerste donkere jongen kwam. Dat was echt efkes wat
zoietsquote:Op maandag 20 maart 2017 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, ja oke mss als je in schijndel ofzo opgroeit idd
"is het hier al carnaval, dan?"quote:
huhquote:Op maandag 20 maart 2017 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"is het hier al carnaval, dan?"
Even afgezien van al die grollen. Ik vind een Boerka / niqaab best wel eng. Ook nog voor de aanslagen en de hele reutemeteut. Ik zag er ooit eentje in de bus, toen nog voor 9/11 en dat was best wel apart.
Het was niet eens een grote stad, maar een piepklein dorpje in de provincie Utrecht.
Mijn vriend komt uit Brabant en komt niet ver van Schijndel vandaanquote:Op maandag 20 maart 2017 00:26 schreef Crack_ het volgende:
Moet je nagaan toen ik in deze grote stad kwam wonen in mn eentje
Mja, ik krijg er ook gewoon een behaaglijk gevoel van ofzo.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"is het hier al carnaval, dan?"
Even afgezien van al die grollen. Ik vind een Boerka / niqaab best wel eng. Ook nog voor de aanslagen en de hele reutemeteut. Ik zag er ooit eentje in de bus, toen nog voor 9/11 en dat was best wel apart.
Het was niet eens een grote stad, maar een piepklein dorpje in de provincie Utrecht.
Samenvatting: tl;drquote:
hahaquote:Op maandag 20 maart 2017 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend komt uit Brabant en komt niet ver van Schijndel vandaanDus dat was wel even een cultuurshock.
behaaglijk betekent niet wat je denkt dat het betekent, denk ikquote:Op maandag 20 maart 2017 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik krijg er ook gewoon een behaaglijk gevoel van ofzo.
Gewoon niet fijn. Maar weet niet precies waarom.. jij ook verder?
Ja, mensen moeten lekker zelf weten waar ze in lopen, maar we zijn het hier ook niet echt gewend dat mensen volledig gesluierd op pad gaan.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ik krijg er ook gewoon een behaaglijk gevoel van ofzo.
Gewoon niet fijn. Maar weet niet precies waarom.. jij ook verder?
quote:aangenaam, comfortabel, fijn, gemakkelijk, gemoedelijk, genoeglijk, genotvol, gerieflijk, gezellig, knus, lekker, plezant, plezierig, prettig, welgevallig. behaaglijk (bn): op zijn gemak, tevreden.
Gelukkig had hij gelijk werk kunnen vinden, dat scheelt al echt een hele hoop.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha
ohhh ja kan me helemaal voorstellen
oh, ja dat kan welquote:Op maandag 20 maart 2017 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
behaaglijk betekent niet wat je denkt dat het betekent, denk ik
en is gewoon extreem, hou niet van extreemquote:Op maandag 20 maart 2017 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten lekker zelf weten waar ze in lopen, maar we zijn het hier ook niet echt gewend dat mensen volledig gesluierd op pad gaan.
Nee, doe maar normaal, dat is al extreem genoegquote:Op maandag 20 maart 2017 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja dat kan wel
daar ben ik goed in![]()
[..]
en is gewoon extreem, hou niet van extreem
oh chill, ook lekker voor jouquote:Op maandag 20 maart 2017 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig had hij gelijk werk kunnen vinden, dat scheelt al echt een hele hoop.
vuurwerk?quote:Op maandag 20 maart 2017 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig had hij gelijk werk kunnen vinden, dat scheelt al echt een hele hoop.
...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dit eten.[ afbeelding ]
"Twee heerlijke rundvlees burgers, knapperige bacon (varkensvlees), cheddar smeltkaas, frisse coleslaw op een echte New York bagel"
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja halalbacon bestaat vgmquote:Op maandag 20 maart 2017 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is bacon ooit van ander vlees dan varkensvlees gemaakt?
#levensvragen
Van kalkoen oid ?quote:
denk het, geen ideequote:Op maandag 20 maart 2017 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van kalkoen oid ?
Je hebt idd ook halal-salami...
ik ookquote:
Liefst bij boerenkool of macaroniquote:
rtquote:
gadverdammequote:Op maandag 20 maart 2017 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liefst bij boerenkool of macaroni
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liefst bij boerenkool of macaroni
nee bahquote:Op maandag 20 maart 2017 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat is wel lekker, met spekjes er doorheen.
nee vind k ook niet lekker maar wel beter dan boerenkoolquote:
Jeetje.quote:Op maandag 20 maart 2017 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee vind k ook niet lekker maar wel beter dan boerenkool
dat vindk ook niet lekkerquote:
oh dat vind ik dan juist weer t lekkerst van dat soort etenquote:Op maandag 20 maart 2017 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat wel echt goor is? Stamppot zuurkool.
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat vind ik dan juist weer t lekkerst van dat soort eten
watquote:
:$quote:
Ik dacht echt door dit dat je gekke voor geile had vervangen.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht echt door dit dat je gekke voor geile had vervangen.Je weet het nooit hier in de SC.
ewaquote:
sws brehdaquote:
alles chilling hier ja broederquote:
mooi zoquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 01:27 schreef Fylax het volgende:
Ik vind die gezichtsuitdrukkingen van Thierry echt geweldig, ik probeer die nu ook te doen in de klas
zo charmant als een bak kots jaquote:
god verhoedequote:Op maandag 20 maart 2017 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je zelf ook een carrière in de politiek?
quote:Op maandag 20 maart 2017 01:41 schreef Fylax het volgende:
nee gaan ze al mijn fokposts doorspitten
lijkt me geen goed plan
als mod kun je alles weg editenquote:Op maandag 20 maart 2017 01:41 schreef Fylax het volgende:
nee gaan ze al mijn fokposts doorspitten
lijkt me geen goed plan
alsof FOK! tegen die tijd uberhaupt nog online isquote:
wat negatiefquote:Op maandag 20 maart 2017 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof FOK! tegen die tijd uberhaupt nog online is
excuusquote:
Als dat zo zou zijn, dan nog heb je cachequote:Op maandag 20 maart 2017 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof FOK! tegen die tijd uberhaupt nog online is
ja maar daar gaat echt niemand doorheen zitten spitten voor wat postsquote:Op maandag 20 maart 2017 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan nog heb je cache
alsof iemand het doorheeftquote:Op maandag 20 maart 2017 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gewaardeerd wordt heeeee
Tuurlijk wel. Journalisten gaan echt ver om iets te vinden wat een politicus kan schaden.quote:Op maandag 20 maart 2017 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar daar gaat echt niemand doorheen zitten spitten voor wat posts
iig veel minder gauw dan met normale pohi
Mja, weet je wat het is. De politici van nu hebben geen jarenlange history op internet, enige waar journalisten hen mee kunnen pakken is uitspraken in interviews.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:01 schreef deadprez het volgende:
zelfs rioolratten van geenstijl en zo die journalistje spelen hebben hun grenzen neem ik aan
google cache is echt een hel
ja daar heb je ook wel gelijk in iddquote:Op maandag 20 maart 2017 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mja, weet je wat het is. De politici van nu hebben geen jarenlange history op internet, enige waar journalisten hen mee kunnen pakken is uitspraken in interviews.
Denk dat daar nog wel een verschuiving inkomt aangezien aankomende politici wel jarenlang dingen op internet hebben gezet.
dan mogen ze er wel een derde bij gaan bouwen ehehehhhquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 02:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Piet neemt de Piratenpartij over en dan komt alles goed.
quote:Op maandag 20 maart 2017 02:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Piet neemt de Piratenpartij over en dan komt alles goed.
ja maar dat heb ik nu niet meer goed hé?quote:Op maandag 20 maart 2017 02:12 schreef deadprez het volgende:
ja of jij, als iemand iets over je familie zegt of wat was het ook al weer waar je toen mental breakdown door kreeg
ja oke, bij jou is er vooruitgang idd ipv een eindeloos cirkeltjequote:Op maandag 20 maart 2017 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik nu niet meer goed hé?
nee had pepcrash en geen zin om van de bank af te komen voor die shitquote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee had pepcrash en geen zin om van de bank af te komen voor die shit
Ik leer het wel.quote:mOp maandag 20 maart 2017 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke, bij jou is er vooruitgang idd ipv een eindeloos cirkeltje
Ik zie 'm nog niet zo.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oke, bij jou is er vooruitgang idd ipv een eindeloos cirkeltje
Oh damn dat is kut.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat dood binnenkort.
Damn... Sterkte.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
das helemaal geen leuke grapquote:Op maandag 20 maart 2017 02:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 20 maart 2017 02:18 schreef Myrr het volgende:
Ik maak 'm niet.
Tevens hoi.
Tevens weer doei.
Ze heeft de 80 in ieder geval gehaald.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das helemaal geen leuke grap![]()
sterkte kerel
Oh dat is wel netjes.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze heeft de 80 in ieder geval gehaald.
dat is iig een respectabele leeftijd, maar dat maakt het er niet minder klote op natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze heeft de 80 in ieder geval gehaald.
Alles gaat dood, dat is een vast gegeven.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is iig een respectabele leeftijd, maar dat maakt het er niet minder klote op natuurlijk
jep, dat is helaas zoquote:Op maandag 20 maart 2017 02:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Alles gaat dood, dat is een vast gegeven.
Ben jij mij?quote:Op maandag 20 maart 2017 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens het geweldige idee om morgen falafel te gaan eten.Nu nog even beslissen of ik het in pitabroodjes ga doen of een wrap.
wat eet je vandaag dan?quote:Op maandag 20 maart 2017 03:16 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens het geweldige idee om morgen falafel te gaan eten.Nu nog even beslissen of ik het in pitabroodjes ga doen of een wrap.
Hahahaha ja nog ffquote:Op maandag 20 maart 2017 09:04 schreef deadprez het volgende:
jij bent de enige die steeds huilt hoor noelle
ewaquote:Op maandag 20 maart 2017 09:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha ja nog ff
Goeiemorgen ouwe steuntrekkert
btje welquote:
zoskquote:
doe je nu toch zelf ook homoquote:Op maandag 20 maart 2017 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niemand, was z'n eigen schuld maar men zoekt liever de schuld bij anderen
hoe laat gaat ie openquote:
En wat doen ze dan? Het hele topic vervuilen met k*nkerquote:Op maandag 20 maart 2017 09:17 schreef deadprez het volgende:
en een topic in feedback openen om over het woordje kanker te klagen is wel btje verraden weenie hoor
ja duhquote:Op maandag 20 maart 2017 09:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wat doen ze dan? Het hele topic vervuilen met k*nker
Ja maar dat is Noel zijn schuld hoorquote:Op maandag 20 maart 2017 09:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En wat doen ze dan? Het hele topic vervuilen met k*nker
oh dat overleef je nog wel tochquote:
Idd, ik ga dit even aankaarten hoorquote:Op maandag 20 maart 2017 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja duh
snap nog steeds nie waarom ik geen ban heb gekregen en wch wel
niet dat ik klaag verder maar wel raar
ja ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 20 maart 2017 09:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, ik ga dit even aankaarten hoor
was ist passiertquote:
ja die had 2 of 3 dagen ofzoquote:
watquote:
Zou ik nooit doen bij jouquote:Op maandag 20 maart 2017 09:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik had niet anders verwacht [ afbeelding ]
quote:
quote:
Hij maakte een statement.quote:Op maandag 13 maart 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik mag mijn sig niet terugzetten want dat is uitdaging en dan krijg ik zes maanden ban. Ik vind dat triest.
Zes zelfs!quote:Op maandag 20 maart 2017 09:31 schreef deadprez het volgende:
maar zosk heeft niet echt 3 maanden toch
oh damnquote:
ik zie het iddquote:
t schijnt echt een kutspel te zijnquote:
yeahquote:
ja leuk he, applequote:Op maandag 20 maart 2017 09:36 schreef xcachet het volgende:
Ik kan dus helemaal geen nieuwe app's meer op mijn mobiel zetten, omdat ik mijn mobiel al een tijd niet meer kan updaten. Word gewoon geforceerd een nieuwe te kopen
Android toch net zo? Als mobiel te oud is kan updaten niet meer.quote:
weet ik niet eiglk, duurt vgm wel een heel stuk langer dan bij applequote:Op maandag 20 maart 2017 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Android toch net zo? Als mobiel te oud is kan updaten niet meer.
Nu moet ik een nieuwe kopen, terwijl deze het nog prima doet. Slecht voor milieu. Ik ga kamervragen stellen.
kan zijn dat je fabrikant geen update meer uitbrengt wat niet betekent dat je je android toestel niet meer kan updaten, bij apple: klaar is klaarquote:Op maandag 20 maart 2017 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Android toch net zo? Als mobiel te oud is kan updaten niet meer.
Nu moet ik een nieuwe kopen, terwijl deze het nog prima doet. Slecht voor milieu. Ik ga kamervragen stellen.
ja dit iddquote:Op maandag 20 maart 2017 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan zijn dat je fabrikant geen update meer uitbrengt wat niet betekent dat je je android toestel niet meer kan updaten, bij apple: klaar is klaar
Nee, dat snap ik.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan zijn dat je fabrikant geen update meer uitbrengt wat niet betekent dat je je android toestel niet meer kan updaten, bij apple: klaar is klaar
Ach, deze is nu ook bijna 7 jaarquote:Op maandag 20 maart 2017 09:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik niet eiglk, duurt vgm wel een heel stuk langer dan bij apple
Ik kan wel bevestigen dat dit een hoax is.quote:Op maandag 20 maart 2017 09:42 schreef deadprez het volgende:
en dan nog die shit dat apple bewust updates uitstuurt naar oude modellen om ze langzamer te maken
maar weenie of dat waar is lijkt me sterk eiglk
oh das best netjes op zich tochquote:
proficiat, ik verslijt er veel meerquote:Op maandag 20 maart 2017 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
[..]
Ach, deze is nu ook bijna 7 jaar
gelukkig want ik ben ook nog wel van plan om nog een aantal jaar met mn 5s te doenquote:Op maandag 20 maart 2017 09:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan wel bevestigen dat dit een hoax is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |