zo charmant als een bak kots jaquote:
god verhoedequote:Op maandag 20 maart 2017 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je zelf ook een carrière in de politiek?
quote:Op maandag 20 maart 2017 01:41 schreef Fylax het volgende:
nee gaan ze al mijn fokposts doorspitten
lijkt me geen goed plan
als mod kun je alles weg editenquote:Op maandag 20 maart 2017 01:41 schreef Fylax het volgende:
nee gaan ze al mijn fokposts doorspitten
lijkt me geen goed plan
alsof FOK! tegen die tijd uberhaupt nog online isquote:
wat negatiefquote:Op maandag 20 maart 2017 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof FOK! tegen die tijd uberhaupt nog online is
excuusquote:
Als dat zo zou zijn, dan nog heb je cachequote:Op maandag 20 maart 2017 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof FOK! tegen die tijd uberhaupt nog online is
ja maar daar gaat echt niemand doorheen zitten spitten voor wat postsquote:Op maandag 20 maart 2017 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan nog heb je cache
alsof iemand het doorheeftquote:Op maandag 20 maart 2017 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gewaardeerd wordt heeeee
Tuurlijk wel. Journalisten gaan echt ver om iets te vinden wat een politicus kan schaden.quote:Op maandag 20 maart 2017 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar daar gaat echt niemand doorheen zitten spitten voor wat posts
iig veel minder gauw dan met normale pohi
Mja, weet je wat het is. De politici van nu hebben geen jarenlange history op internet, enige waar journalisten hen mee kunnen pakken is uitspraken in interviews.quote:Op maandag 20 maart 2017 02:01 schreef deadprez het volgende:
zelfs rioolratten van geenstijl en zo die journalistje spelen hebben hun grenzen neem ik aan
google cache is echt een hel
ja daar heb je ook wel gelijk in iddquote:Op maandag 20 maart 2017 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mja, weet je wat het is. De politici van nu hebben geen jarenlange history op internet, enige waar journalisten hen mee kunnen pakken is uitspraken in interviews.
Denk dat daar nog wel een verschuiving inkomt aangezien aankomende politici wel jarenlang dingen op internet hebben gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |