Niet weten hoe je plataan schrijft is ook best dom.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Tering, een plantaan herken je toch? Net zo dom als niet weten dat er twee Hengelo's zijn en waar de Overijsselse ligt
Finales zijn saai, die mensen heb je toch al eerder gezien.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:05 schreef Karina het volgende:
Shit vergeten en het is nog wel de finale.
Bamboe trouwens net
Nou ja ik wil het toch zien. De vragen zijn trouwens niet echt veel moeilijker, dat is wel jammer.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Finales zijn saai, die mensen heb je toch al eerder gezien.
Was ook een grapje. Natuurlijk willen we het zien.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik wil het toch zien. De vragen zijn trouwens niet echt veel moeilijker, dat is wel jammer.
Sukkelquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ook een grapje. Natuurlijk willen we het zien.
Ik lette niet opquote:
De eerste pianonoten waren wel genoeg, daarna begonnen mijn oren te bloedenquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Had hem wel geweten nadat ie OK Computer zei.
Nee man ik was de vraag ook meteen vergetenquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had dat met die driehoek niet geweten hoor...
De jongere vrouw.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:20 schreef Karina het volgende:
Oh opeens was het afgelopen, ik lette niet opwie won er nou?
Met dat leuke blousje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |