SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2017 20:31:48 ]
media kartelquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De "oude media" begrijpt er nu al niets meer van. Verslaggever ter plaatse is hoogst verbaasd dat er zoveel mensen FvD stemmen.
Ik ook. Waarom stemmen mensen in godsnaam op een partij van eigengeilende Poetinfanboy?quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De "oude media" begrijpt er nu al niets meer van. Verslaggever ter plaatse is hoogst verbaasd dat er zoveel mensen FvD stemmen.
Omdat ze denken dat ze dan slimmer overkomen dan wanneer ze PVV stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. Waarom stemmen mensen in godsnaam op een partij van eigengeilende Poetinfanboy?
quote:De uitslag van de gemeente Berg en Dal en Berkelland hoeven we niet vanavond te verwachten. Het handmatig tellen van de stemmen gaat zoveel extra tijd kosten dat de uitslag pas morgen overdag komt.
De gemeente Berg en Dal laat weten dat het handmatig tellen veel meer tijd en capaciteit kost dan als dat digitaal zou gebeuren. De gemeente zegt daarom 'helaas' pas morgen met de uitslag te komen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ege-handmatig-tellen
Ik kan anders niet zeggen dat ik Baudet slimmer vind dan Wildersquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze dan slimmer overkomen dan wanneer ze PVV stemmen.
Slechte planning.quote:
Gezien je onderschrift zijn ze beiden slimmer dan jijquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan anders niet zeggen dat ik Baudet slimmer vind dan Wilders
Faalhazen. Werk dan lekker de nacht door.quote:
Komt ook omdat je een hagiografische agitprop bent.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan anders niet zeggen dat ik Baudet slimmer vind dan Wilders
Baudet heeft al vaak uitgelegd dat hij op deze manier de draak steekt met de echte elitequote:Op woensdag 15 maart 2017 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen zeggen PVV of FvD terwijl de partijen best wel veel verschillen en als we het over elite hebben dan gedraagt Baudet zich heel erg als elite. Met zijn zuid-frankrijk reisjes, goede wijntjes, ff vliegen etc etc..
En het plebs gelooft hem. Dat is het mooie, Baudet is een held.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet heeft al vaak uitgelegd dat hij op deze manier de draak steekt met de echte elite
Alleen al voor deze reacties, denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen in godsnaam op een partij van eigengeilende Poetinfanboy?
quote:Opkomstpercentage op 69 procent
Peilingen van onderzoeksbureau Ipsos hebben uitgewezen dat om 19.15 uur 69 procent van de kiesgerechtigden was opgekomen om te stemmen. Daarmee ligt het opkomstpercentage opnieuw hoger dan bij de vorige verkiezingen toen het opkomstpercentage rond de 60 procent lag.
We gaan zo boven de 80% uitkomen.quote:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik steek heel vaak de draak met bierdrinkers door veel lekker bier te drinken.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baudet heeft al vaak uitgelegd dat hij op deze manier de draak steekt met de echte elite
Hoe was dat ook alweer, meisjes met grote neuzen...quote:
Ben benieuwd wat voor fotomodel jij op de bank hebt zitten als je deze godin afwijst.quote:
Foto is vanuit de verkeerde hoek genomenquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer, meisjes met grote neuzen...
Die van foxsports lijkt er op, maar knapper. En grotere tetten.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor fotomodel jij op de bank hebt zitten als je deze godin afwijst.
quote:Ipsos heeft opnieuw een voorlopig opkomstpercentage naar buiten gebracht. Het opkomstpercentage lag om 19.45 uur op 74 procent; opnieuw hoger dan bij de vorige verkiezingen.
Ja, als ze naar beneden kijkt is ze mooier...quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Foto is vanuit de verkeerde hoek genomen
Nice, handig overzicht.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:13 schreef StephanL het volgende:
Uitslagen pagina: http://nos.nl/artikel/2163332-tk17-bekijk-hier-de-uitslagen.html
Hahahaquote:
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:19:04Zeer hoge opkomst Den Haag om 20.00 uur: 71,7%. In 2012 was dit 61,4% #TK17 #ikstem https://t.co/Bhq3M653OR reageer retweet
twitter:RikReporter twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:09:51Toch binnengekomen bijeenkomst DENK. Na paar minuten eruit gegooid met cameraman @juistja. Alleen NOS is welkom. O… https://t.co/kPF5TbOe96 reageer retweet
Bijzonderquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:19 schreef Nintex het volgende:
Alleen NOS bij verkiezingsavond Denk. RTL is weggestuurd.twitter:RikReporter twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:09:51Toch binnengekomen bijeenkomst DENK. Na paar minuten eruit gegooid met cameraman @juistja. Alleen NOS is welkom. O… https://t.co/kPF5TbOe96 reageer retweet
Ik zal wel iets gemist hebben. Wat heeft DENK tegen RTL enz? Ik wist wel dat Geert anti-RTL is.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:19 schreef Nintex het volgende:
Alleen NOS bij verkiezingsavond Denk. RTL is weggestuurd.twitter:RikReporter twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:09:51Toch binnengekomen bijeenkomst DENK. Na paar minuten eruit gegooid met cameraman @juistja. Alleen NOS is welkom. O… https://t.co/kPF5TbOe96 reageer retweet
Helemaal super!!quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:13 schreef StephanL het volgende:
Uitslagen pagina: http://nos.nl/artikel/2163332-tk17-bekijk-hier-de-uitslagen.html
Ik denk dat het via youtube wel te volgen is.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:21 schreef midas02 het volgende:
Hallo, ik dacht even NPO1/live vanuit het buitenland via m'n VPN te volgen (is anders geblokkeerd), maar nu heb ik net gemerkt dat die er even uit ligt. En nu heb ik geen zin om weer een hele avond te klooien om een alternatief te zoeken.
Kent iemand eventueel een website waarop NPO1 vanavond via streaming te volgen is?
Dank
Slechts 13 zetels voor Klaver zou ik voor tekenen.quote:
YouTube, heb alleen even zo snel niet de link.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:21 schreef midas02 het volgende:
Hallo, ik dacht even NPO1/live vanuit het buitenland via m'n VPN te volgen (is anders geblokkeerd), maar nu heb ik net gemerkt dat die er even uit ligt. En nu heb ik geen zin om weer een hele avond te klooien om een alternatief te zoeken.
Kent iemand eventueel een website waarop NPO1 vanavond via streaming te volgen is?
Dank
Flinke opkomst overal. Maar ten voordele van wie???twitter:gemeentealkmaar twitterde op woensdag 15-03-2017 om 19:18:27Om 19.00 uur was het opkomstpercentage in Alkmaar 73% #TK2017 reageer retweet
quote:
Dionne de Schermkanonnen?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Bekt toch niet zo lekker als Herman de Schermman.
Inderdaad, de politiek leeft weer in Nederlandquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:05 schreef sneakydesert het volgende:
Mooie opkomst hoor, hoop niet dat er mensen niet meer kunnen stemmen straks.
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:24:00Tekort aan stembiljetten in Den Haag: stembureaus proberen onderling ongebruikte stembiljetten uit te wisselen #denhaag #tk17 reageer retweet
Waardeloos ditquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:24:00Tekort aan stembiljetten in Den Haag: stembureaus proberen onderling ongebruikte stembiljetten uit te wisselen #denhaag #tk17 reageer retweet
Komt vooral doordat dit kabinet eindelijk gewoon weer eens de rit heeft uitgezeten na tien jaar puinhoop na Fortuyn.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad, de politiek leeft weer in Nederland
In meerdere gemeenten. Ik vind het eigenlijk wel kwalijk dat er minder biljetten worden gedrukt dan dat er kiesgerechtigden zijn. Uiteraard is 100% opkomst een utopie, maar ook de kiezer die om 20:59 een stembureau binnen komt moet nog kunnen stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat hoeft niet eens zo te zijn. Maar in veel gemeentes mag je je stem op ieder stembureau uitbrengen. Probeer dan nog maar eens te verzinnen, waar je er hoeveel nodig hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In meerdere gemeenten. Ik vind het eigenlijk wel kwalijk dat er minder biljetten worden gedrukt dan dat er kiesgerechtigden zijn. Uiteraard is 100% opkomst een utopie, maar ook de kiezer die om 20:59 een stembureau binnen komt moet nog kunnen stemmen.
Maar denk aan al die bomen die moeten worden gekapt!!!111quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In meerdere gemeenten. Ik vind het eigenlijk wel kwalijk dat er minder biljetten worden gedrukt dan dat er kiesgerechtigden zijn. Uiteraard is 100% opkomst een utopie, maar ook de kiezer die om 20:59 een stembureau binnen komt moet nog kunnen stemmen.
Bedankt, maar daar wordt op het eerste zicht niets live gestreamd. Misschien verandert het later op de avond nog.quote:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:26:02Kiezers die om 21.00 uur in de rij staan, maar nog niet hebben kunnen stemmen vanwege het tekort, mogen blijven wachten #denhaag #tk17 reageer retweet
De opkomst is vergelijkbaar met 10 jaar geleden, je zou toch mogen verwachten dat ze ruim meer stembiljetten hebben dan er nodig waren bij de voorgaande verkiezingen? Beter tienduizenden overhouden dan eentje te kort lijkt me.quote:
Zijn partij heeft welgeteld 86 dagen mee geregeerd in de 15 jaar na zijn opkomst dus het ontgaat me een beetje hoe het ineens Fortuyn zijn schuld is...quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt vooral doordat dit kabinet eindelijk gewoon weer eens de rit heeft uitgezeten na tien jaar puinhoop na Fortuyn.
Goede zaakquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 15-03-2017 om 20:26:02Kiezers die om 21.00 uur in de rij staan, maar nog niet hebben kunnen stemmen vanwege het tekort, mogen blijven wachten #denhaag #tk17 reageer retweet
NOS heeft aangegeven via Twitter ook via YouTube te streamen. Maar goed dat BVN ook werkt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:28 schreef midas02 het volgende:
[..]
Bedankt, maar daar wordt op het eerste zicht niets live gestreamd. Misschien verandert het later op de avond nog.
Maar BVN streamt het blijkbaar wel: http://www.bvn.tv/bvnlive
MODS: misschien de link bovenaan even toevoegen voor de mensen in het buitenland.
Terechtquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Turkse taferelen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Klopt. Maar als een gemeente als Amsterdam, uit voorzorg, vandaag nog even 25000 biljetten laat bijdrukken dan geeft dan volgens mij voldoende aan.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens zo te zijn. Maar in veel gemeentes mag je je stem op ieder stembureau uitbrengen. Probeer dan nog maar eens te verzinnen, waar je er hoeveel nodig hebt.
Hallo iemand uit Veghel, Schijndel of Sint-Oedenrodequote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
Gemeente hier zat om 20.00u op 77,1% opkomst.
Prutsersquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Woensdrecht.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hallo iemand uit Veghel, Schijndel of Sint-Oedenrode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |