Wat is het probleem, die foto?quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:29 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dit kan echt niet. De gemeente of de voorzitter had hier in moeten grijpen.
Oh, de ouderen zoals ik tellen niet mee, he?quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Friek, Janneke, Remlof, Tem, Perrin, ik, ..... wordt wel een goed D66-team hier zo.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:29 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dit kan echt niet. De gemeente of de voorzitter had hier in moeten grijpen.
quote:De voorzitter van het stembureau verweert zich tegen de klacht van de man. Zij werpt tegen dat een beeltenis van Beatrix, de voormalige koningin, ook in het centrum hangt. Het is volgens haar de eerste keer dat hierover een klacht komt.
Vul even aan:quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Friek, Janneke, Remlof, Tem, Perrin, ik, ..... wordt wel een goed D66-team hier zo.
leandra.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik mag nog niet stemmen maar voeg mij daar ook maar bij toequote:Op woensdag 15 maart 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
Friek, Janneke, Remlof, Tem, Perrin, Tijger_m, Leandra, ik, ... , ... , ....
Mooi D66-team in de POL-SC. Even denken wie ik nou nog allemaal mis.
Kijk danquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Alstu:twitter:nylz twitterde op woensdag 15-03-2017 om 16:51:04Als ICT'er natuurlijk op @KeesVee gestemd van#D66#ikstem #stemd66 #sorrypvda [ afbeelding ] reageer retweet
Och, hoe dan ook wordt het een coalitie. D66 zit daar hoogstwaarschijnlijk wel in dus huilen? Mischien wel, hangt er helemaal vanaf wat men moet inleveren.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De D66-tranen zullen hier wel genieten worden ja.
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vul even aan:
D66: Friek_, Janneke, remlof, Tem, Perrin, Leandra, Monolith
VVD: GSbrdr, Verfassungsschutz
PvdA: Euribob
GL:
CDA:Houtenbeen
SGP: Kowloonquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:34 schreef Kaas- het volgende:
D66: Friek_, Janneke, remlof, Tem, Perrin, Tijger_m, Leandra, Pokkelmans, Monolith
VVD: GSbrdr, Verfassungsschutz, eriksd
PvdA: Euribob
GL: Tchock
CDA: freako
Nieuwe Wegen: Skysherrif
PVV: Ketchup, php
Tussen SGP, CDA, VVD ?quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zweeft nog appte hij me vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |