Baudet is een contemporaine ahitofel. Zijn farizeïsche ressentiment jegens de elite maakt hem slechts een louche sanguinicus.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:49 schreef Houtenbeen het volgende:
CDA niet zo goed net, neig toch meer naar FvD.
Baudet
NBO ja? Goed, dan snap ik dat je valt voor Wilders' retoriek.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:52 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Ascher gaat weer schreeuwen. Wat een toneelstukje.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Baudet is een contemporaine ahitofel. Zijn farizeïsche ressentiment jegens de elite maakt hem een louche sanguinicus
Net Hillary Clinton..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel kut voor asscher, als ie niet schreeuwt is het een lijk en schreeuwt ie wel doet ie ons denken aan die engnek.
Nee, dit is onjuist.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Baudet is een contemporaine ahitofel. Zijn farizeïsche ressentiment jegens de elite maakt hem een louche sanguinicus
Nogal.. opnames hiervan zullen nog vaak grinnikend gedeeld worden.quote:
De Max Verstappen van de politiek.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Baudet is een contemporaine ahitofel. Zijn farizeïsche ressentiment jegens de elite maakt hem slechts een louche sanguinicus.
Ik minder dan ¤100.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zoveel betalen de meesten toch al. Ik in elk geval wel.
Flaporen zijn dus niet noodzakelijkerwijs diskwalificerend.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:54 schreef Tem het volgende:
Roemer is hier nog de beste politicus dus dat wil wat zeggen. Wat een poppenkastfiguren en dat zijn dan lijsttrekkers.
Meer... Ik dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zoveel betalen de meesten toch al. Ik in elk geval wel.
Hij lijkt op die dikke muis van de reddertjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Flaporen zijn dus niet noodzakelijkerwijs diskwalificerend.
Staat genoteerd.
Alles is ook wel een keer bedacht op dat vlak lijkt me.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik doe niets anders dan de ideeën van economen stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |