Moest er ook om lachen. Maar ik dacht toen direct wel van tsja, eerlijk is eerlijk, jij bent ook wel zo'n autistisch type die zoiets serieus zou nemen en dan ineens woorden als "sneu" en zo in de mond neemt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar een Baudet-imitatie. Waar nog iemand op hapt ook, de debiel.
LOL. Ja ik ben degene die hier scheldt.... Jij en je vriendjes zijn degene die constant lopen te schelden, beledigen en trollen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is Jaap maar. Die heeft maar twee modi: of anderen zijn naļeve schapen, of hij gaat schelden. Zullen de hormonen wel zijn.
Integreer hier eens...quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is niet de laagopgeleiden-SC. Kortom, optyfen dus.
Toppunt van vriendelijkheid inderdaad, Japie. Dit is weer de neerbuigende modus 1 die we van je gewend zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
LOL. Ja ik ben degene die hier scheldt.... Jij en je vriendjes zijn degene die constant lopen te schelden, beledigen en trollen.
Ik doe het puur terug om een spiegel voor te houden. Maar je bent te fucking dom om dat door te hebben.
Nee! Ik blijf trouw aan het games-forum! Ik ben trots op mijn roots! En als Pheno of 2dope hier willen komen spreken moeten ze dat gewoon kunnen doen!quote:
Zijn wereld, bedoelt ie denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:07 schreef Igen het volgende:
Wilders vindt dat de grootste bedreiging voor Nederland "hetgeen is waar het in de wereld om gaat"?
Wat een rebel, dat je na anderhalf uur tijdens het įllerlaatste debatje besluit het niet helemaal af te zien tot anderhalf uur en vijf minuten.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:07 schreef Puddington het volgende:
Fuck it, ik ga Dexter kijken. Daar zit teminste nog spanning in.
Deze reactie slaat echt totaal niet op mijn reactie. Wat bij deze dus mijn punt aan toont.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toppunt van vriendelijkheid inderdaad, Japie. Dit is weer de neerbuigende modus 1 die we van je gewend zijn.
Nou, laten we niet doen of al dat jaren '60-beton ooit mooi geweest is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:06 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Het is andersom Wilders heeft mijn retoriek overgenomenIk had die mening al veel eerder dan hem.
En als je ook weet wat NBO betekent dan weet je ook dat dat een wijk is die gebukt gaat onder de islamitische kolonisatie. In 25 jaar tijd hebben de immigratie geobsedeerden onze eens zo mooie wijk omgetoverd tot de Gazastrook.
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een rebel, dat je na anderhalf uur tijdens het įllerlaatste debatje besluit het niet helemaal af te zien tot anderhalf uur en vijf minuten.
Dat is hoe ik rol mijn vriend.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een rebel, dat je na anderhalf uur tijdens het įllerlaatste debatje besluit het niet helemaal af te zien tot anderhalf uur en vijf minuten.
Ik zeg er nu wat van en ook tegen jou dus doe er wat mee. Ik zit hier nu niet om wat scheldende kleuters uit elkaar te halen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeg er dan eens eerder wat van. Dat is veel te normaal hier.
Nou, dan hebben we dat ook mooi weer beslecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Deze reactie slaat echt totaal niet op mijn reactie. Wat bij deze dus mijn punt aan toont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |