Die maakt vrienden met de Friezen.quote:
Integere knaap.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:
Des te meer respect voor vd staaij dat hij het toch altijd zo goed doet in debatten ondanks zijn achterlijke partij.
Is dat ooit niet zo geweest?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
De waan van de dag moet niet de verkiezingen beïnvloeden.
Dat zeker, maar het is volgens mij wel de politicus die op geen enkele manier van zijn stuk te brengen is. Altijd netjes, zo'n stijl mag ik wel voor een politicus.quote:
Complimenten voor je openheid (best een dingetje tegenwoordig) en dank!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
In Nederland gewoond van 6-8 en 14-18 ivm met baan van vader.
In CH woont het merendeel van de familie en daar geniet ik de beste zekerheden en salaristechnische constructies.
Ik werk momenteel part-time in NL voor een Zwitserse firma omdat ik de ideale brug ben tussen de twee landen.
Hij zal zijn standpunten ook niet veranderen omdat hem dat stemmen oplevert. Ik mag dat wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het is volgens mij wel de politicus die op geen enkele manier van zijn stuk te brengen is. Altijd netjes, zo'n stijl mag ik wel voor een politicus.
Populisme en SGP is niet iets wat samengaat nee, hehe.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij zal zijn standpunten ook niet veranderen omdat hem dat stemmen oplevert. Ik mag dat wel.
Malle Babbe enzo.. Schijnheiligen..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:
Des te meer respect voor vd staaij dat hij het toch altijd zo goed doet in debatten ondanks zijn achterlijke partij.
Behalve als het over de doodstraf gaat. Want dat is politiek zo gevoelig.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij zal zijn standpunten ook niet veranderen omdat hem dat stemmen oplevert. Ik mag dat wel.
Ja, Van der Vlies ook (vroegah). Maar een beetje TE zgn rechtschapen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het is volgens mij wel de politicus die op geen enkele manier van zijn stuk te brengen is. Altijd netjes, zo'n stijl mag ik wel voor een politicus.
Vóór handelsverdragen, tegen Oekraïne.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
Ieder zo z'n standpunten, ik kan nog wel begrijpen dat je op de een of andere wijze dezelfde standpunten als VNL hebt, maar als je Jan Roos goed vindt ben je gewoon een simpele mongool.
Gedraag je nou eens als een D66-er.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
Ieder zo z'n standpunten, ik kan nog wel begrijpen dat je op de een of andere wijze dezelfde standpunten als VNL hebt, maar als je Jan Roos goed vindt ben je gewoon een simpele mongool.
Ook niet. Het standpunt is niet veranderd, ze hebben het uit het verkiezingsprogramma gehaald omdat het altijd onevenredig veel aandacht kreeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve als het over de doodstraf gaat. Want dat is politiek zo gevoelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |