Zou het misschien kunnen, beste Ketchup, dat je dan in de laatste categorie valt?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik er dan vanaf weten.
Misschien volgens sommige danwel niet de meeste mensen hier. Maar ik zou best veel van jullie willen ontmoeten, inclusief Remlof.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen, beste Ketchup, dat je dan in de laatste categorie valt?
Krijg jij wel een berichtje van Kaas nou hoor, vermoed ik?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik er dan vanaf weten?
Neuropsychologie is een aparte master, net zoals GZ-psycholoog. Neuropsychologen die in de GGZ werken zijn wel GZ-psycholoog en hebben daar een aparte master voor gevolgd, maar onderzoekers die bijvoorbeeld bij het Donders werken hoeven geen GZ-psychologen te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarom valt een neurpsycholoog niet onder GZ-psycholoog?
Geinig. O wee als je de mr. titel gebruikt zonder bevoegdheid hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:02 schreef Puddington het volgende:
[..]
Neuropsychologie is een aparte master, net zoals GZ-psycholoog. Neuropsychologen die in de GGZ werken zijn wel GZ-psycholoog, maar onderzoekers die bijvoorbeeld bij het Donders werken hoeven geen GZ-psychologen te zijn.
Kan niet want Kuzu.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is oprecht de allerbeste van die 150 huidige Tweede Kamerleden.
Ook al geen Facebookvriendjes meer. Het gaat er allemaal wel hard op achteruit nu Pokkel. Beetje als Turkije en Nederland.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Niet dat die klootzakken mij ergens voor uitnodigen. Maar heb ik dan ook wel verdiend na die keer dat ik Kaas- in elkaar sloeg.
Hetzelfde geldt voor drs. "Jurist" is bijvoorbeeld ook niet beschermd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Geinig. O wee als je de mr. titel gebruikt zonder bevoegdheid hoor.
En áls ik dan in Rotterdam kom wordt mij natuurlijk toegang tot het autistenconsulaat ontzegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook al geen Facebookvriendjes meer. Het gaat er allemaal wel hard op achteruit nu Pokkel. Beetje als Turkije en Nederland.
Das waar, maar jurist is een veel bredere groep. Advocaat wel toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor drs. "Jurist" is bijvoorbeeld ook niet beschermd.
Neuh, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kwamen er dan ongewenste personen op die laatste?
Ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Das waar, maar jurist is een veel bredere groep. Advocaat wel toch?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet.
Php is wel een keer van zo'n meet weg gestuurd. Remlof weet daar meer van.
Als dit gayslang voor m'n hol is, dan absoluut.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En áls ik dan in Rotterdam kom wordt mij natuurlijk toegang tot het autistenconsulaat ontzegd.
Wanneer krijg ik hem dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als dit gayslang voor m'n hol is, dan absoluut.
Maar op de borrels natuurlijk welkom. Ik had je ook nog uitgenodigd tl-buis.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als dit gayslang voor m'n hol is, dan absoluut.
Maar op de borrels natuurlijk welkom. Ik had je ook nog uitgenodigd tl-buis.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Is remlof eigenlijk in het echt net zo zuur als in de sc(alhoewel hij de laatste week iets vrolijker lijkt).
Nee joh. In het echt zijn het allemaal hele normale mensen. Remlof is ook een mooie vent. Regelmatig bier mee wezen drinken. Beetje ouwehoeren op zo'n terras en die bierkaart doorwerken, mooie gesprekken over van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Is remlof eigenlijk in het echt net zo zuur als in de sc(alhoewel hij de laatste week iets vrolijker lijkt).
Mooiquote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh. In het echt zijn het allemaal hele normale mensen. Remlof is ook een mooie vent. Regelmatig bier mee wezen drinken. Beetje ouwehoeren op zo'n terras en die bierkaart doorwerken, mooie gesprekken over van alles en nog wat.
Dat is?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Laatst een keer met die kutfilosoof erbij. Kroegentochtje gehouden. Was ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |