linkje?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:54 schreef Kaas- het volgende:
Ook nog maar even op m'n FB gepromoot. Iedereen die er niet positief op reageert verwijder ik direct als 'vriend'.
Jammer dat je me alweer zo snel hebt verwijdert.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:54 schreef Kaas- het volgende:
Ook nog maar even op m'n FB gepromoot. Iedereen die er niet positief op reageert verwijder ik direct als 'vriend'.
Verwijderd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jammer dat je me alweer zo snel hebt verwijdert.
Verwijderd.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jammer dat je me alweer zo snel hebt verwijdert.
Toevallig jij of iemand hier de film "The Campaign" gezien?quote:
Het gros van de afgestudeerde psychologen wil in de gezondheidsklinieken gaan werken. Die markt is inderdaad verzadigd, maar in feite kun je als GZ-psycholoog ook voor jezelf beginnen dus dat is altijd een optie. De andere stromingen weet ik niet zo goed, maar volgens mij is het aanbod daar veel minder. Gewoon een kwestie van je niche vinden, dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is daar nog een beetje vraag naar dan, ondanks dat je ze op veel manieren kan gebruiken, die hele markt is vgm wel aardig verzadigd of niet?
En ook al in m'n penis. Beetje dubieus allemaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat is je naam Kaas? Ben nu toch wel benieuwd naar die dikke pens.
Ik wacht al maanden op een meet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ook al in m'n penis. Beetje dubieus allemaal.
Kom maar gewoon eens naar een van de meets als je wil ouwehoeren onder een biertje.
Wanneer doen we algemene meet.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En ook al in m'n penis. Beetje dubieus allemaal.
Kom maar gewoon eens naar een van de meets als je wil ouwehoeren onder een biertje.
Wouter Koolmees.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat is je naam Kaas? Ben nu toch wel benieuwd naar die dikke pens.
Vrees dat een BIG-registratie ook wat lastig gaat worden. Behalve voor Kaas- dan. Hihihih.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:59 schreef Puddington het volgende:
Vreemd genoeg is psycholoog geen beschermde titel in Nederland. In feite kan iedereen op dit forum zichzelf psycholoog noemen en ermee wegkomen - GZ-psycholoog is wel beschermd.
Verdomme.quote:
Er zijn alweer diverse geweest, alleen doen we dat tegenwoordig niet met zo'n aandachtsvragend topic, omdat er te veel nieuwe users zijn die niemand echt graag wil ontmoeten.quote:
Waarom valt een neurpsycholoog niet onder GZ-psycholoog?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:59 schreef Puddington het volgende:
Vreemd genoeg is psycholoog geen beschermde titel in Nederland. In feite kan iedereen op dit forum zichzelf psycholoog noemen en ermee wegkomen - GZ-psycholoog is wel beschermd.
Ja, hoe moet ik er dan vanaf weten?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn alweer diverse geweest, alleen doen we dat tegenwoordig niet met zo'n aandachtsvragend topic, omdat er te veel nieuwe users zijn die niemand echt graag wil ontmoeten.
kwamen er dan ongewenste personen op die laatste?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn alweer diverse geweest, alleen doen we dat tegenwoordig niet met zo'n aandachtsvragend topic, omdat er te veel nieuwe users zijn die niemand echt graag wil ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |