Loktitel, deze SC.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is dat met die invasie uit NWS?!
Rommelig schreeuwprogramma inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
Wat praat iedereen snel in dat Lagerhuis. Rook eens een jointje of zo.
De TT lokt woedende tokkies.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg datquote:Op maandag 13 maart 2017 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden er een vergunningsysteem voor moeten hebben.
Goed plan.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden er een vergunningsysteem voor moeten hebben.
Weinig verrassend.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn dan ook vooral drugsgebruikers die op hem stemmen.
Die snappen niet wat een SC is.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toen hij bijna sliep kwam er nog iemand de kamer binnen die hem met een bezem een paar tikken voor z'n muil verkocht.quote:
Het wordt een herensociëteit.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dat![]()
Of laat je mij er dan niet meer in?
Lijkt me verstandig. Die hormonale nuance en zalvende woorden van het vrouwelijk gedeelte staan goede beledigingen in de weg.quote:
Jullie zouden Disana nooit buitenschoppen. Uiterst ongeloofwaardig ditquote:
Jupquote:Op maandag 13 maart 2017 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat een Super-Nietzsche in je UI?
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
Mensen zijn gewoon een beetje emotioneel door de verkiezingen. Soort jaarwisseling +++
Wattes?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toen hij bijna sliep kwam er nog iemand de kamer binnen die hem met een bezem een paar tikken voor z'n muil verkocht.
Dankquote:
Smeerlapperij!quote:Op maandag 13 maart 2017 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan trek ik wel even een kloon uit de kast.... past hier sowieso goed, uit de kast komen.
Nope.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn dan ook vooral drugsgebruikers die op hem stemmen.
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh ik krijg net door dat dit een ander incident betreft.
True, zo mocht Wilhelmina ooit ook niet via de hoofdingang binnenkomen op zo'n sociëteit.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie zouden Disana nooit buitenschoppen. Uiterst ongeloofwaardig dit
Haha, die ben ik waarschijnlijk ook tegengekomen tijdens mijn zoektocht naar deze. Zitten een paar mooie tussen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb een (weliswaar andere) Super-Nietzsche als UI op een paar andere websites.
Met een dildo geklemd tussen de benen met aan de voorkant zichtbaar.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie mij probleemloos als een vent posten
Waarom moeilijk doen? Ik kan toch ook gewoon een sok in m'n spijkerbroek doen?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met een dildo geklemd tussen de benen met aan de voorkant zichtbaar.
Mythbusters : Plausible.
Ben al afgehaakt na deze spelfout:quote:Op maandag 13 maart 2017 20:06 schreef LelijKnap het volgende:
Nu even met Ancilla van de PP flirten. BRB VKZ / Stel hier je vragen aan Ancilla van de Leest van de Piratenpartij!
Onvergeeflijk.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen? Ik kan toch ook gewoon een sok in m'n spijkerbroek doen?
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben al afgehaakt na deze spelfout:
[..]
Onvergeeflijk.
Hehequote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Onvergeeflijk.
Wat een schertsfiguur.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hoor..![]()
![]()
![]()
https://mobile.twitter.com/AP/status/841352765171486721
Voel je niets van.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Onvergeeflijk.
Inderdaad. Dom wijf.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Onvergeeflijk.
Darn.... het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hoor..![]()
![]()
![]()
https://mobile.twitter.com/AP/status/841352765171486721
Heb nog niet gemerkt dat die überhaupt kan schrijven.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voel je niets van.
Jouw vriendin praat en schrijft toch ook niet ABN?
Je vriendin laten praten.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voel je niets van.
Jouw vriendin praat en schrijft toch ook niet ABN?
Eerst zo'n nakomeling van de Bende van Oss en nu zo'n steggel-Limburger.quote:
Ja, dat is niet zo sexy inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Onvergeeflijk.
Hopelijk is de journalist niet gewond.twitter:obk twitterde op maandag 13-03-2017 om 17:43:30Noorse journalist in Istanbul aangevallen door een lynchmob van AK-partijleden. Ze dachten dat het een Nederlander… https://t.co/9QwzsPGrFU reageer retweet
Joh, dat is mijn voertaal.. Ken best veel dialecten... Limburgs ook idioot goed. Sterker nog kan aan iemand dialect horen waar iemand woont. (+15/20 km). == In Brabant & Limburgquote:
Zijn d'r tattoes zonder spelfouten?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb nog niet gemerkt dat die überhaupt kan schrijven.
En verder: klopt.
Is weer genieten ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerst zo'n nakomeling van de Bende van Oss en nu zo'n steggel-Limburger.
Goed punt.quote:
Iemand?quote:Op maandag 13 maart 2017 16:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Als je een partij met bijvoorbeeld de naam ´´Groningen Centraal!´´ achteraan een zin plaatst, laat je dan het uitroepteken intact?
Ach, overkomt de besten. Zo heb ik laatst ook eens, in de veronderstelling dat het een Marokkaan was, een Algerijn achter de auto gebonden. Heb hem daarna het misverstand uitgelegd en hebben we nog even smakelijk om staan lachen. Les van dit alles: bij racistische aanvallen is enige collateral damage verantwoord.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hopelijk is de journalist niet gewond.twitter:obk twitterde op maandag 13-03-2017 om 17:43:30Noorse journalist in Istanbul aangevallen door een lynchmob van AK-partijleden. Ze dachten dat het een Nederlander… https://t.co/9QwzsPGrFU reageer retweet
Waarom niet?quote:
Weet niet, staat zo gek.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zou het (denk ik) zo schrijven: Deze zin eindigt op Groningen Centraal!.
Kijk anders even op taaladvies.net
Ik gaf je eerder al de tip of te kijken of je de zin kan herformuleren zodat je niet eindigt met 'Groningen Centraal!'. Is dat niet mogelijk?quote:
Mooi verhaal weer, dit.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef Drugshond het volgende:
Vorig jaar naar Aken Buschauffeur plat in Limburgs ik plat in Brabants samen op weg naar Duitsland. Hij moest echt lachen.
Ja had ik gelezen. Vroeg me echter af wat de correcte taalregel zou zijn als hij om een of andere reden achteraan de zin moet.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik gaf je eerder al de tip of te kijken of je de zin kan herformuleren zodat je niet eindigt met 'Groningen Centraal!'. Is dat niet mogelijk?
Nu wij nog.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef Drugshond het volgende:
Vorig jaar naar Aken Buschauffeur plat in Limburgs ik plat in Brabants samen op weg naar Duitsland. Hij moest echt lachen.
Staat die muur er nou nog steeds niet?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
One in 10 firms bidding for Trump's Mexico wall project are Hispanic-owned
Kijk, zo heurt het. Zaken zijn zaken.
Dan inderdaad '!.' denk ik. Misschien kan je de naam van het bedrijf cursief maken (moet je natuurlijk wel volhouden in je hele tekst) om het duidelijk te maken dat het uitroepteken bij de bedrijfsnaam hoort.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen. Vroeg me echter af wat de correcte taalregel zou zijn als hij om een of andere reden achteraan de zin moet.
Geld stinkt niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
One in 10 firms bidding for Trump's Mexico wall project are Hispanic-owned
Kijk, zo heurt het. Zaken zijn zaken.
Beetje net als PVV'ers alles verrot schelden met een hoofddoekje op.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
edit:
Alleen duwen en trekken. Gelukkig maar.
Een uitroepteken in je partijnaam zetten is sowieso al vrij kansloos, dat even terzijde.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan inderdaad '!.' denk ik. Misschien kan je de naam van het bedrijf cursief maken (moet je natuurlijk wel volhouden in je hele tekst) om het duidelijk te maken dat het uitroepteken bij de bedrijfsnaam hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |