DWDD is meestal met een paar minuten vertragingquote:
Gewoon live zelfs als het goed isquote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DWDD is meestal met een paar minuten vertraging
Oh, ik heb ooit Matthijs zoiets zien roepen maar dat zal wel verouderd zijn danquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon live zelfs als het goed is
Wij weten uit ervaring dat het live isquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, ik heb ooit Matthijs zoiets zien roepen maar dat zal wel verouderd zijn dan
Sowquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij weten uit ervaring dat het live is
Snap echt niet dat mensen op die Wilders stemmen, zegt niks inhoudelijksquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef hafcfan het volgende:
Rutte heeft mooi kunnen profiteren van de onzin van Geert.
Pieter Omtzigt.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Bij wie zou je als jood in WO2 onderduiken, Rutte of Wilders?
Nou kijk eens om je heen op fok en zie hoeveel mensen zich met hem zouden kunnen identificerenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen op die Wilders stemmen, zegt niks inhoudelijks
quote:
Zit wel een groot verschil in met die van Eenvandaag jaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maurice komt echt met meest vreemde peilingen
Wijzigingen zijn nieuws..quote:Op maandag 13 maart 2017 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maurice komt echt met meest vreemde peilingen
Tjah er stemmen ook mensen Denk of PP. Meesten zijn gewoon Islam moe denk ikquote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat mensen op die Wilders stemmen, zegt niks inhoudelijks
als iedereen gaat stemmen jaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:09 schreef tralalala het volgende:
FvD zal er toch wel 2 krijgen?Hiddemagod
Ik geloof nooit dat mensen echt zo zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou kijk eens om je heen op fok en zie hoeveel mensen zich met hem zouden kunnen identificeren
8 volgens hun eigen peilingenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:09 schreef YazooW het volgende:
klopt geen zak van die peiling
thierry gaat sowieso 5 zetels pakken
VVD, CDA, D66 en FvD in een kabinet zou echt puur genot zijnquote:Op maandag 13 maart 2017 19:09 schreef YazooW het volgende:
klopt geen zak van die peiling
thierry gaat sowieso 5 zetels pakken
Het was een klein beetje satirequote:Op maandag 13 maart 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat mensen echt zo zijn.
Ik ben ook religiemoe, maar wat Wilders wil kan toch nooit doorgevoerd worden.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah er stemmen ook mensen Denk of PP. Meesten zijn gewoon Islam moe denk ik
Alexander denkt aan z'n vitaminenquote:
Dit is een fotoshop. Ik kan het zien aan de pixels en heb in mijn tijd veel shops gezien.quote:
quote:
Zwaai evenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij weten uit ervaring dat het live is
fake newsquote:Op maandag 13 maart 2017 19:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit is een fotoshop. Ik kan het zien aan de pixels en heb in mijn tijd veel shops gezien.
Niet nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop