Lavendelzakjes zijn niet goedkoopquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:29 schreef richolio het volgende:
Het FvD heeft dus Europese subsidie gekregen. Wát?
Ja, dat was ook niet echt positief nieuws over dit clubjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:29 schreef richolio het volgende:
Het FvD heeft dus Europese subsidie gekregen. Wát?
NRC ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De enige bron van dit verhaal is dus Joop?
Blijkbaar zijn ze dus net zo integer als Erdoganquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Beetje goedkope poging van o.a. joop.nl om de onstuitbare opmars van deze integere partij te saboteren.
Likes gekocht met Erdo-geld.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind die grafiekjes met die FB-likes wel erg triest.
Cognitieve dissonantie in werking hier. De grote messias wordt bekritiseerd door feiten, dan kloppen de feiten dus niet..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Beetje goedkope poging van o.a. joop.nl om de onstuitbare opmars van deze integere partij te saboteren.
Hahha ja het is zo schattig om te zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie in werking hier. De grote messias wordt bekritiseerd door feiten, dan kloppen de dus feiten niet..
Uhm, koopt joop ook likes en zijn ze een politieke partij? Wat is dit voor rare vorm van whataboutism?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 09:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet aan het staatsinfuus hangt (Joop)
Nouja het is wel bewonderenswaardig hoeveel aandacht ze in korte tijd hebben kunnen krijgen. Zonder bijzonder vreemde dingen of uitlatingen te hebben gedaan, maar door enkel hun programma te presenteren.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 08:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind die grafiekjes met die FB-likes wel erg triest.
Eensquote:Op maandag 13 maart 2017 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maak even voor mij een mooie UI (ik ben kieskeurig)
Wat een grapquote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Nieuwe Wegen, DENK en VNL bij het slotdebat van de NOS, FvD niet.
Omdat ze nog niet vertegenwoordigd zijn in de TK , blijft natuurlijk een kutargument , maar okayquote:Op dinsdag 14 maart 2017 11:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Nieuwe Wegen, DENK en VNL bij het slotdebat van de NOS, FvD niet.
racist wordt vanzelf een geuzennaamquote:Op maandag 13 maart 2017 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:Ik heb toch nog steeds dat als ik zeg dat ik op FvD stem mensen zeggen : Wat? Wat is dat? Of ze denken inderdaad dat het een soort PVV is, en racistisch.
Als het ook maar iets afwijkt van centrum rechts is het in de volksmond al 'racistisch'.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat schiet lekker op.
Ik heb toch nog steeds dat als ik zeg dat ik op FvD stem mensen zeggen : Wat? Wat is dat? Of ze denken inderdaad dat het een soort PVV is, en racistisch. Bedankt Frits Wester! Lelijke leguaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |