Haha haquote:
Niet om het een of ander, maar in Nederland barst het ook van de mongolen die de meest onwaarschijnlijke shit als zoete koek slikken. We zijn gewoon allemaal gelijkquote:Op maandag 13 maart 2017 10:19 schreef halfway het volgende:
Ach het ongeschoolde middeleeuwse volk slikt het allemaal als zoete koek.
Dan moeten ze dat overzee doen, het is niet zo dat we buren zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Overigens lees ik op diverse turkse discussiesites, naast dat Turkije in 1 dag Nederland kan veroveren als we op deze manier doorgaan, dat dit vast en zeker fotosoep moet zijn.
Dat zal inderdaad de zaken beter maken: stemmen op een kerel die allerlei mensen over één kam scheert en niet eens concrete oplossingen kan aandragen.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:33 schreef halfway het volgende:
Begin onderhand te denken om op Wilders te gaan stemmen.
Snap het ook niet zoquote:Op maandag 13 maart 2017 10:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad de zaken beter maken: stemmen op een kerel die allerlei mensen over één kam scheert en niet eens concrete oplossingen kan aandragen.
De pot zwarte bodem landt me nu de jouwequote:Op maandag 13 maart 2017 11:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
tencere dibin kara seninki benden kara
De doorsnee Turk gelooft nog wel gekkere dingen. Het zou pas opmerkelijk zijn als hier nu ineens massaal vraagtekens bij werden gezet.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:32 schreef deedeetee het volgende:
Zo dom om dit te geloven zijn toch zelfs de Turken niet ?
Ik snap je rebus niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 12:23 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imca Marina.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |