Even deze post stelen.quote:Op maandag 13 maart 2017 @ 08:04 schreef Resistor het volgende:
Alleen kakkerlakken overleven dat.
Oh, wacht
Wat is een fotosoep?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Overigens lees ik op diverse turkse discussiesites, naast dat Turkije in 1 dag Nederland kan veroveren als we op deze manier doorgaan, dat dit vast en zeker fotosoep moet zijn.
Als je de afbeelding via Google zoekt, kom je ook op dezelfde afbeelding zonder tekst uit januari 2014. Inderdaad nep.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Overigens lees ik op diverse turkse discussiesites, naast dat Turkije in 1 dag Nederland kan veroveren als we op deze manier doorgaan, dat dit vast en zeker fotosoep moet zijn.
Zouden ze erin trappen en het proberen? Het liefst nog voor woensdag.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Haha haquote:
Niet om het een of ander, maar in Nederland barst het ook van de mongolen die de meest onwaarschijnlijke shit als zoete koek slikken. We zijn gewoon allemaal gelijkquote:Op maandag 13 maart 2017 10:19 schreef halfway het volgende:
Ach het ongeschoolde middeleeuwse volk slikt het allemaal als zoete koek.
Dan moeten ze dat overzee doen, het is niet zo dat we buren zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Danny het volgende:
Dat zal inderdaad de zaken beter maken: stemmen op een kerel die allerlei mensen over één kam scheert en niet eens concrete oplossingen kan aandragen.quote:Op maandag 13 maart 2017 10:33 schreef halfway het volgende:
Begin onderhand te denken om op Wilders te gaan stemmen.
Snap het ook niet zoquote:Op maandag 13 maart 2017 10:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad de zaken beter maken: stemmen op een kerel die allerlei mensen over één kam scheert en niet eens concrete oplossingen kan aandragen.
De pot zwarte bodem landt me nu de jouwequote:Op maandag 13 maart 2017 11:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:
tencere dibin kara seninki benden kara
De doorsnee Turk gelooft nog wel gekkere dingen. Het zou pas opmerkelijk zijn als hier nu ineens massaal vraagtekens bij werden gezet.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:32 schreef deedeetee het volgende:
Zo dom om dit te geloven zijn toch zelfs de Turken niet ?
Ik snap je rebus niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 12:23 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imca Marina.quote:
Die is dood.quote:
Die heeft een roosje gestuurd.quote:Op maandag 13 maart 2017 12:41 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Heeft Henk haar al gefeliciteerd?
quote:Op maandag 13 maart 2017 11:32 schreef Reefer het volgende:
[..]
De pot zwarte bodem landt me nu de jouwe
Twents is ook niet meer wat het geweest is..
Hier heeft niemand wat aan idd. Het is schadelijk voor normale Nederlanders en voor normale Turken.quote:Op maandag 13 maart 2017 12:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt ook verder kijken dan "Google Translate".
"De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet". Het zal een gezegde zijn dat door beide kampen op het moment wel gebezigd wordt, met de kiezer als offerdier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |