abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 maart 2017 @ 14:06:02 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459403
De Nederlandse regering heeft de vlucht van de de Turkse minister van Buitenlandse Zaken, Mevlüt Çavusoglu, naar Nederland geweigerd. Çavusoglu zou zaterdag een bezoek brengen aan Rotterdam.
Dat laat de regering weten in een verklaring.

"Het Nederlands kabinet heeft besloten om de landingsrechten voor het toestel van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu in Nederland in te trekken. Na een openbare oproep aan Turkse Nederlanders om massaal deel te nemen aan een publieke manifestatie met minister Cavusoglu in Rotterdam op zaterdag 11 maart, is de openbare orde en veiligheid in het geding gekomen", aldus de verklaring.

Turkije dreigde eerder met zware politieke en economische sancties als Nederland het bezoek van Çavusoglu zou verhinderen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)kse-minister-in.html

Rutte toont eens wat ballen.

Stream:

https://www.periscope.tv/w/1lPJqZZbvDNxb







Poll: Heeft Nederland goed gehandeld?
Ja
Nee
Ik begrijp het, maar niet slim
Turkije in Turkije, Nederland in Nederland
Ik ben er nog niet over uit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_169459407
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:01 schreef burger het volgende:
https://twitter.com/BreakingNLive/status/840876661587492865

Wat is hier van waar of met een korrel zout nemen?
Het is niet ondenkbaar dat Turkije de vluchtelingenstroom weer naar Europa laat gaan. Meer kunnen zij als land niet doen, maar de EU krijgt het intern dan wel weer behoorlijk lastig.

Of we krijgen 0 punten van ze bij het Songfestival.

Een van die twee.
pi_169459411
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:03 schreef Elfletterig het volgende: Nog een keer over dat associatieverdrag. Buma spreekt in Buitenhof over de onwenselijkheid van dubbele nationaliteiten. Hij stelt: als je het associatieverdrag opzegt, dan kunnen we zeggen: je mag maar één paspoort hebben. Ik zeg: doen!
Dat lijkt me onzin. Nederland heeft weinig invloed op of iemand een Turks paspoort heeft, volgens mij.

Ik vraag me af hoe hij dat precies bedoelt.
pi_169459412
quote:
11s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mag het referendum wel doorgaan als het Turkse volk Ebru Umar tot president verkiest?
Als Ebru dat lukt zonder tegenstanders op te sluiten en/of monddood te maken.

quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.

[..]

De wil van het volk.
De wil van welk volk: iedere sterke tegenstander is allang opgesloten of bang ook opgesloten te worden, en kritische media afgeschaft. :')

Vrij weinig vrije wil dus imo.
pi_169459417
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Antwoord van links:
- In de witte rijken moeten ook moslims wonen :')
- Komt door de slavernij
- Racisme moet bestreden worden
- Er moet geld voor buurtvaders komen
Geef ze liever gewoon een buurthuis!
pi_169459423
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wilders heeft er nog geen regeringsjaren opzitten. We weten niet welke kant hij zal opdrijven als hij de volledige macht krijgt.. die hij in het Nederlandse systeem nooit zal krijgen.
Ik vind dit wat een hysterische vraag, dit geeft aan dat Hitler nog steeds een traume vormt..

Maar eigenlijk kan het mij niet zo veel schelen. Wat hebben we te verliezen? Nederland is een geen land Nederland meer. En als er niet gebeurt...die burgeroorlog komt dan vanzelf wel. Zie de Balkan in de jaren '90.

En voor wie mij hysterisch vind omdat ik een burgeroorlog zie aan komen: De enige reden dat het gisteravond niet uit de hand is gelopen is dat de aantallen Turken kleiner zij dan de politie aan kan. Maar niet-westerlingen planten zich voort als konijnen, en zodra er meerdere groepen samen gaan rellen, dan kan de politie het niet meer aan. Laat staan wat er gebeurt als die groepen wapens gaan regelen voor zichzelf. Zo begint een burgeroorlog en heel ver weg is het niet meer.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:07:48 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459433
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Aanvaardbaar voor wie? Voor jou?
Wat begrijp je nou niet aan democratie? Je kunt bevolkingsgroepen met een Nederlandse nationaliteit niet uit gaan zetten. Het slaat ook nérgens op. Hoe haal je het in je hoofd? We leven niet in Mongolië anno 1200.
pi_169459435
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin. Nederland heeft weinig invloed op of iemand een Turks paspoort heeft, volgens mij.

Ik vraag me af hoe hij dat precies bedoelt.
Hoezo heeft Nederland daar weinig invloed op? Nederland kan er voor kiezen de eis te stellen dat een Nederlands burger ofwel één paspoort heeft, of maximaal twee paspoorten waarvan de tweede in elk geval van een ander EU-land is?
pi_169459436
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin. Nederland heeft weinig invloed op of iemand een Turks paspoort heeft, volgens mij.

Ik vraag me af hoe hij dat precies bedoelt.
Zoals het er staat, je mag maar 1 paspoort hebben. En zonder Nederlands paspoort....
  zondag 12 maart 2017 @ 14:07:57 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169459440
Als het referendum nu alsnog met nee eindigt zou dat echt oppergenot zijn.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:08:28 #11
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169459447
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dat is in mijn ogen misschien het ergste in het politieke debat, men wijst het referendum ( heb het niet over jou ) af op basis van zijn persoon en niet de inhoud zelf. Als Erdogan een seculiere leider zoals Rutte of zelfs een Mobarak was geweest hadden weinig mensen tegen diezelfde referendum nee gezegd omdat het alternatief een "ja" is voor de status quo.
Ik merk dat mijn mening erover daardoor ook is gekleurd. Zal de eerste zijn die dat toegeeft.

Wat ik gewoon niet begrijp is de ultra-agressieve houding van turkije nu naar verschillende landen. Echt onnodig.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:08:32 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459448
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:07 schreef Twiitch het volgende:
Als het referendum nu alsnog met nee eindigt zou dat echt oppergenot zijn.
Die kans is er wel degelijk. Erdo heeft er op aangedrongen geen opiniepeilingen meer te publiceren :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:08:39 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169459454
quote:
11s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:07 schreef Twiitch het volgende:
Als het referendum nu alsnog met nee eindigt zou dat echt oppergenot zijn.
Ik acht de kans groter dat er zo meteen een vrachtwagen met geld voor je deur staat.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 12 maart 2017 @ 14:08:52 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459459
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin. Nederland heeft weinig invloed op of iemand een Turks paspoort heeft, volgens mij.
Natuurlijk kunnen we daar, voor zover het NL staatsburgers betreft, invloed op uitoefenen.

We moeten het wel willen.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:09:17 #15
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_169459470
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen vind ik het wel typisch dat je nooit last hebt van bijvoorbeeld Chinezen en die wel goed geintegreerd zijn.
Ik heb die vergelijking met Chinezen in Nederland altijd maar matig gevonden. Ten eerste zijn er eenvoudig niet zo heel veel Chinezen in Nederland. Ten tweede, en belangrijker: het is voor 'de gewone Chinees' vrijwel onmogelijk om naar Nederland te verhuizen. De Chinezen die hier wonen komen over het algemeen uit (voor Chinese begrippen) rijke en hoog opgeleide families.

Overigens denk ik ook niet dat er andere etnische groepen in Nederland zijn voor wie nationalisme zo'n issue is, zelfs voor Marokkanen niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:09:44 #16
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169459475
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik acht de kans groter dat er zo meteen een vrachtwagen met geld voor je deur staat.
Zo'n Brink busje of echt letterlijk een vrachtwagen?
pi_169459496
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo heeft Nederland daar weinig invloed op? Nederland kan er voor kiezen de eis te stellen dat een Nederlands burger ofwel één paspoort heeft, of maximaal twee paspoorten waarvan de tweede in elk geval van een ander EU-land is?
Dat kan inderdaad. Lijkt me wel erg lastig om te controleren of iemand stiekem ook een Turks paspoort heeft aangevraagd.
Wil hij dat alleen bij Turkije invoeren, of dubbele paspoorten in het algemeen?
pi_169459501
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb die vergelijking met Chinezen in Nederland altijd maar matig gevonden. Ten eerste zijn er eenvoudig niet zo heel veel Chinezen in Nederland. Ten tweede, en belangrijker: het is voor 'de gewone Chinees' vrijwel onmogelijk om naar Nederland te verhuizen. De Chinezen die hier wonen komen over het algemeen uit (voor Chinese begrippen) rijke en hoog opgeleide families.

Overigens denk ik ook niet dat er andere etnische groepen in Nederland zijn voor wie nationalisme zo'n issue is, zelfs bij Marokkanen niet.
Ik denk dat het anders ligt: Aantallen.

Probelemen met multiculturele samenleving heeft niets met religie of integratie te maken, maar uitsluitend met aantallen. Er zijn heel weinig Chinezen.

Als je minder dan 1% niet-westerse allochtonen hebt, dan is er niets aan de hand. 1% moet als bovengrens gehanteerd worden.
pi_169459504
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is geen oplossing, want ook al hebben ze één paspoort, het blijven Turken. De oplossing is hun Nederlandse paspoort en daarmee oa. hun stemrecht en verblijfsrecht, afnemen. Daar hebben we geen Turkije bij nodig.
Het punt is juist dat het associatieverdrag dat soort zaken verhindert (afnemen dubbele nationaliteit). Het verdrag regelt overigens ook dat Turken in eigen land dienstplicht moeten vervullen; ook zoiets...
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:11:24 #20
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169459507
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb die vergelijking met Chinezen in Nederland altijd maar matig gevonden. Ten eerste zijn er eenvoudig niet zo heel veel Chinezen in Nederland. Ten tweede, en belangrijker: het is voor 'de gewone Chinees' vrijwel onmogelijk om naar Nederland te verhuizen. De Chinezen die hier wonen komen over het algemeen uit (voor Chinese begrippen) rijke en hoog opgeleide families.

Overigens denk ik ook niet dat er andere etnische groepen in Nederland zijn voor wie nationalisme zo'n issue is, zelfs voor Marokkanen niet.
Chinezen zijn juist verschrikkelijk slecht geïntegreerd, die hebben hun eigen parallelle samenleving en regelen alles onder elkaar. Dat ze geen overlast veroorzaken betekent niet dat ze goed zijn geïntegreerd.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 12 maart 2017 @ 14:11:34 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459511
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we daar, voor zover het NL staatsburgers betreft, invloed op uitoefenen.

We moeten het wel willen.
Hoe zie je dat precies voor je? Ben ik erg benieuwd naar.
pi_169459514
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Lijkt me wel erg lastig om te controleren of iemand stiekem ook een Turks paspoort heeft aangevraagd.
Wil hij dat alleen bij Turkije invoeren, of dubbele paspoorten in het algemeen?
Je maakt het onnodig ingewikkeld. Iemand van niet-westerse afkomst moet je simpelweg geen Nederlands paspoort geven. Nederland is hun land niet.
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:11:48 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169459516
quote:
11s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zo'n Brink busje of echt letterlijk een vrachtwagen?
Gewoon een echte, met een 40 voet container erop, vol met geld.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 12 maart 2017 @ 14:11:55 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459519
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik denk dat het anders ligt: Aantallen.

Probelemen met multiculturele samenleving heeft niets met religie of integratie te maken, maar uitsluitend met aantallen. Er zijn heel weinig Chinezen.

Als je minder dan 1% niet-westerse allochtonen hebt, dan is er niets aan de hand. 1% moet als bovengrens gehanteerd worden.
Vroeger eind jaren 70 waren we allemaal bang voor de Surinamers die in grote getalen naar ons land kwamen. Uiteindelijk is dat toch ook gewoon goed gegaan :?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459530
Even voor de duidelijkheid, 'Erdogan die om zijn volk geeft':

The city sits on an active fault line, and the rapid urbanization of the past 50 years means that millions of Istanbul residents live in hastily and cheaply constructed apartment buildings. Though estimates differ widely, many experts have warned that Istanbul has at least a 50 percent chance of suffering a massive earthquake in the next two decades. Given the city’s housing stock, a quake could kill over 50,000 people and leave another 500,000 without homes.

Mitigating the risks posed by a major earthquake is a herculean undertaking. Reinforcing critical infrastructure and residential buildings in vulnerable neighborhoods costs money, and enforcing building codes in the face of corrupt contractors takes political will. But both are crucial steps, and even limited efforts can save lives.

Seismologists regularly point out that earthquakes don’t kill people — buildings do. That’s why death tolls from earthquakes in poor countries like Haiti are so much higher than in similar earthquakes in California or Japan. Troublingly, most earthquake safety recommendations are designed for people living in well-built structures. In the absence of reliable advice, people in the most dangerous buildings are left to rely on potentially fatal misinformation.

The Turkish government has previously announced several campaigns to address the seismic risk Istanbul faces, though experts — perhaps inevitably — warn the plans are inadequate. And even with extensive precautions, a major earthquake would still take a devastating toll on Turkey as a whole.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:12:57 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459534
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat begrijp je nou niet aan democratie? Je kunt bevolkingsgroepen met een Nederlandse nationaliteit niet uit gaan zetten. Het slaat ook nérgens op. Hoe haal je het in je hoofd? We leven niet in Mongolië anno 1200.
Erg van emoties doorspekt, maar laat allemaal onverlet dat het prima kan?

Er kwam toch laatst wetgeving langs dat IS strijders hun nationaliteit ook in mochten leveren?

Dus het kan wel.

Dan kun jij/mag jij gaan beargumenteren dat jij het in dat geval wel terecht vind. Prima.

Maar dat betekent niet dat het in gevallen waar jij het niet prima vind, het ineens niet kan.
&lt;signature here&gt;.
pi_169459535
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo heeft Nederland daar weinig invloed op? Nederland kan er voor kiezen de eis te stellen dat een Nederlands burger ofwel één paspoort heeft, of maximaal twee paspoorten waarvan de tweede in elk geval van een ander EU-land is?
Maak ervan dat je de eerste 5 jaar twee paspoorten mag hebben. Als je dan tijdelijk hier werkt is het geen probleem en hoef je niet zo'n grote keuze te maken. Maar na die 5 jaar moet je een keuze maken tussen de twee landen. Beide keuzes zijn dan prima, maar je moet je wel realiseren welke rechten en plichten bij de verschillende paspoorten en Nederland horen.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:13:12 #28
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169459538
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je maakt het onnodig ingewikkeld. Iemand van niet-westerse afkomst moet je simpelweg geen Nederlands paspoort geven. Nederland is hun land niet.
Met die logica moet je emigratie van Nederlanders naar niet-westerse landen ook niet toestaan? Beetje krom.
pi_169459540
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Chinezen zijn juist verschrikkelijk slecht geïntegreerd, die hebben hun eigen parallelle samenleving en regelen alles onder elkaar. Dat ze geen overlast veroorzaken betekent niet dat ze goed zijn geïntegreerd.
Eerste generatie is slecht geintegreerd. De tweede en derde generatie zijn wel goed geintegreerd en zijn hoogopgeleid.
pi_169459545
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het punt is juist dat het associatieverdrag dat soort zaken verhindert (afnemen dubbele nationaliteit). Het verdrag regelt overigens ook dat Turken in eigen land dienstplicht moeten vervullen; ook zoiets...
Waarom? Wij kunnen toch gewoon Nederlandse paspoorten afpakken? Een Nederlands paspoort is iets van de Nederlandse staat, daar hebben we geen Turken bij nodig. Ook uitkeringen afpakken kan prima. Uiteraard moet je hiervoor wel de nodige wetten veranderen, maar met politieke wil kan het allemaal wel. Zorg er voor dat je maatregelen neemt waar je geen Turken bij nodig hebt. En die zijn er. Ze passen alleen niet in het love, peace en happyness verhaal van de gemiddelde Nederlander.
pi_169459548
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Chinezen zijn juist verschrikkelijk slecht geïntegreerd, die hebben hun eigen parallelle samenleving en regelen alles onder elkaar. Dat ze geen overlast veroorzaken betekent niet dat ze goed zijn geïntegreerd.
De echte Hollandsche nationalist zou dit moeten weten na 10 jaar Ik Hou van Holland en Meneer Cheung.
pi_169459552
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je maakt het onnodig ingewikkeld. Iemand van niet-westerse afkomst moet je simpelweg geen Nederlands paspoort geven. Nederland is hun land niet.
Leuk bedacht, maar daar hebben we nu niet zoveel meer aan he. Al die mensen waar het nu over gaat, hebben dat Nederlandse paspoort simpelweg al. En die kan je niet zomaar afnemen.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:13:56 #33
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_169459554
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Chinezen zijn juist verschrikkelijk slecht geïntegreerd, die hebben hun eigen parallelle samenleving en regelen alles onder elkaar. Dat ze geen overlast veroorzaken betekent niet dat ze goed zijn geïntegreerd.
Ook dat.

Persoonlijk vind ik geen overlast veroorzaken trouwens een stuk belangrijker dan 'goed geintegreerd' zijn.

Zolang men de Nederlandse samenleving respecteert vind ik het allemaal prima. En dat is tegelijk ook wat mij zo stoort aan de gang van zaken rondom Turkije: het totale disrespect voor de Nederlandse samenleving onder de Turken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_169459559
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:10 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Lijkt me wel erg lastig om te controleren of iemand stiekem ook een Turks paspoort heeft aangevraagd.
Wil hij dat alleen bij Turkije invoeren, of dubbele paspoorten in het algemeen?
Dat kan inderdaad wel een probleem zijn. Ik weet niet wie hij is?
pi_169459561
mjhvanessen twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:50:12 Aankondiging om vanavond samen te komen in hartje Schilderswijk #turkijerel #rotterdam https://t.co/2Bs6tAyx81 reageer retweet
Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:14:29 #36
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169459567
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je maakt het onnodig ingewikkeld. Iemand van niet-westerse afkomst moet je simpelweg geen Nederlands paspoort geven. Nederland is hun land niet.
:')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_169459569
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:12 schreef kilon het volgende:

[..]

Maak ervan dat je de eerste 5 jaar twee paspoorten mag hebben. Als je dan tijdelijk hier werkt is het geen probleem en hoef je niet zo'n grote keuze te maken. Maar na die 5 jaar moet je een keuze maken tussen de twee landen. Beide keuzes zijn dan prima, maar je moet je wel realiseren welke rechten en plichten bij de verschillende paspoorten en Nederland horen.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:14:41 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459572
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Erg van emoties doorspekt, maar laat allemaal onverlet dat het prima kan?

Er kwam toch laatst wetgeving langs dat IS strijders hun nationaliteit ook in mochten leveren?

Dus het kan wel.

Dan kun jij/mag jij gaan beargumenteren dat jij het in dat geval wel terecht vind. Prima.

Maar dat betekent niet dat het in gevallen waar jij het niet prima vind, het ineens niet kan.
Dit vind ik eng. Een hele bevolkingsgroep zijn staatsburgerschap ontnemen???? Nee, dat wil ik niet nee. Want dat is misdadig én onrechtmatig. Dus hier stopt mijn discussie ook.
pi_169459574
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
mjhvanessen twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:50:12 Aankondiging om vanavond samen te komen in hartje Schilderswijk #turkijerel #rotterdam https://t.co/2Bs6tAyx81 reageer retweet
Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.
:') :')
pi_169459582
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Vroeger eind jaren 70 waren we allemaal bang voor de Surinamers die in grote getalen naar ons land kwamen. Uiteindelijk is dat toch ook gewoon goed gegaan :?
Surinamers zijn dan uiteindelijk over het algemeen best goed geintegreerd. Hebben het uiteraard wel makkelijk dan Turken en Marokkanen qua taal maar ik heb gewoon het idee dat ze wat meer hun best doen.
En over het algemeen is er in tegenstelling tot Marokkanen ook weinig mis. Wat me wel stoort is dat ondanks dat het gros nog nooit in het land van hun voorvaderen is geweest ze zich echt begaan voelen met Turkije. Maarja dat is makkelijk praten als je elke maand netjes vanuit het land waar je woont geld overgemaakt krijgt zonder er veel voor te hoeven doen.
Als voorvaderen niet naar Nederland waren gekomen hadden ze dagelijks water mogen halen uit een waterput 22 km verderop.
U MAD?
pi_169459586
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit vind ik eng. Een hele bevolkingsgroep zijn staatsburgerschap ontnemen???? Nee, dat wil ik niet nee. Want dat is misdadig én onrechtmatig. Dus hier stopt mijn discussie ook.
Het staat jou niet aan dus de discussie stopt.

:')
  zondag 12 maart 2017 @ 14:15:13 #42
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459590
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
mjhvanessen twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:50:12 Aankondiging om vanavond samen te komen in hartje Schilderswijk #turkijerel #rotterdam https://t.co/2Bs6tAyx81 reageer retweet
Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.
Wat is dit voor ridicuul ramptoerisme :r. Vind je het niet vervelend voor de buurtbewoners die daar wonen? Die hopen maar dat het niet teveel uit de hand loopt.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459596
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar daar hebben we nu niet zoveel meer aan he. Al die mensen waar het nu over gaat, hebben dat Nederlandse paspoort simpelweg al. En die kan je niet zomaar afnemen.
Natuurlijk kan dat. Wet veranderen en in die wet vastleggen dat iedereen met een dubbel paspoort vanaf xx-yy-20zz zijn Nederlandse paspoort van rechtswege verliest.
pi_169459607
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat is dit voor ridicuul ramptoerisme :r. Vind je het niet vervelend voor de buurtbewoners die daar wonen? Die hopen maar dat het niet teveel uit de hand loopt. Zal je zien dat dat kutjong uit Zaandam er ook weer bij is om alles te filmen.
Rellen om het rellen, gewoon zielig gedrag. Van die kutjeugd die nu een excuus heeft om te kloten.
Rossoneri siamo noi.
pi_169459610
En tegelijk ook alle expats raken die dubbele nationaliteiten hebben
  zondag 12 maart 2017 @ 14:16:30 #46
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459613
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:13 schreef Physsic het volgende:
En die kan je niet zomaar afnemen.
Waarom niet?

Zat voorbeelden te vinden in de westerse wereld waar overheden vervelend volk met dubbele nationaliteit er gewoon 1 afpakken en op het vliegtuig zetten.

Kan dat jij het niet wil, maar dat is wat anders dan dat het niet kan.

Andere mensen kunnen andere ideeën hebben, mbt wat wenselijk is, of niet.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:16:31 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459614
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Het staat jou niet aan dus de discussie stopt.

:')
Het staat mij niet aan omdat het een grote misdaad zou zijn. Het feit dat jij daar geen problemen mee lijkt te hebben vind ik eng.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:16:35 #48
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169459616
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat. Wet veranderen en in die wet vastleggen dat iedereen met een dubbel paspoort vanaf xx-yy-20zz zijn Nederlandse paspoort van rechtswege verliest.
En die mensen die wel hun buitenlandse paspoort willen opzeggen, maar niet kunnen?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zondag 12 maart 2017 @ 14:17:05 #49
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169459625
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
mjhvanessen twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:50:12 Aankondiging om vanavond samen te komen in hartje Schilderswijk #turkijerel #rotterdam https://t.co/2Bs6tAyx81 reageer retweet
Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.
Weer lekker alles slopen :')
pi_169459630
quote:
5s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:16 schreef Olga het volgende:

[..]

En die mensen die wel hun buitenlandse paspoort willen opzeggen, maar niet kunnen?
Die hebben pech gehad. We kunnen het hier niet voor iedereen leuk en gezellig maken.
pi_169459631
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat is dit voor ridicuul ramptoerisme :r. Vind je het niet vervelend voor de buurtbewoners die daar wonen? Die hopen maar dat het niet teveel uit de hand loopt.
Zal ik je voorspellen wat er gebeurd, als het aankomt op een protest (en die als is een hele grote ALS) dan komt het zeer zeker tot rellen, vanwege dezelfde reden dat het daar vaker tot rellen komt. Ze willen gewoon rellen om te rellen, en dan zijn het niet alleen Turken maar ook Marokkanen die zich bij de relschoppers gaan voegen. Zoals dat ook gebeurde met dat vreedzaam protest na de dood van die Mitch, werd het onderwerp ook gekaapt om te rellen.

En ik vind het vervelend voor iedereen, iedereen die in Nederland woont, en ook de onderdrukte niet Erodgan stemmende Turken die velen hier vergeten omdat ze vinden dat een aanstaande dictatuur hier hun mening mag komen spuwen.
pi_169459633
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat. Wet veranderen en in die wet vastleggen dat iedereen met een dubbel paspoort vanaf xx-yy-20zz zijn Nederlandse paspoort van rechtswege verliest.
En ook niet onbelangrijk strengere eisen aan het verschaffen van Nederlandse paspoorten in de toekomst.
Niet straks weer tienduizenden Syriërs een paspoort geven.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:17:24 #53
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459636
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:16 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Rellen om het rellen, gewoon zielig gedrag. Van die kutjeugd die nu een excuus heeft om te kloten.
Klopt. Maar waarom moet je daar van genieten als zolderkamerautist is me echt een raadsel :{.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459638
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:12 schreef kilon het volgende:

[..]

Maak ervan dat je de eerste 5 jaar twee paspoorten mag hebben. Als je dan tijdelijk hier werkt is het geen probleem en hoef je niet zo'n grote keuze te maken. Maar na die 5 jaar moet je een keuze maken tussen de twee landen. Beide keuzes zijn dan prima, maar je moet je wel realiseren welke rechten en plichten bij de verschillende paspoorten en Nederland horen.
Lijkt me niet nodig. Vijf jaar met een verblijfsvergunning in Nederland wonen en werken gaat ook prima, daar heb je geen Nederlands paspoort voor nodig. Je hebt nagenoeg dezelfde rechten als Nederlanders (uitkering bijv.), je mag alleen niet stemmen.

Je zou iedereen kunnen verplichten dat ze er alles aan doen om hun nationaliteit op te geven alvorens ze de Nederlandse nationaliteit krijgen. Bij bijv. de Iraanse nationaliteit heb je dan een probleem, maar bij de meeste kan het gewoon.
Dat was volgens mij ook eerder al het plan van Buma.
pi_169459639
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Vroeger eind jaren 70 waren we allemaal bang voor de Surinamers die in grote getalen naar ons land kwamen. Uiteindelijk is dat toch ook gewoon goed gegaan :?
Suriname is een fictief land; een samenraapsel van slaven uit verschillende Afrikaanse/Aziatische gebieden. Nauwelijks iets om aan je te binden. Dus dat neemt de eventuele barriere van nationalistische sentimenten weg. Ze zijn daarnaast ook niet van een andere religie; ofwel christelijk ofwel atheïstisch. Dat sluit aan. Dan heb je nog wel de etnische/'raciale' barriere; en dat zie je dan ook wel terug - alhoewel redelijk geconformeerd, neigt men ernaar bij elkaar te blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 14:18:13 ]
pi_169459647
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:17 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En ook niet onbelangrijk strengere eisen aan het verschaffen van Nederlandse paspoorten in de toekomst.
Niet straks weer tienduizenden Syriërs een paspoort geven.
Waarom zouden we überhaupt niet-Nederlanders een paspoort moeten geven?
pi_169459652
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:17 schreef Voszje het volgende:

[..]

Weer lekker alles slopen :')
Hopelijk is die Maikel weer present met een livestream, NOS hoeven we niet op te zetten voor middernacht om daarna 30 herhalingen te zien van goedpraat Turken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:18:01 #58
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169459653
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die hebben pech gehad. We kunnen het hier niet voor iedereen leuk en gezellig maken.
Lekker type ben jij :r
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zondag 12 maart 2017 @ 14:18:27 #59
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459663
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit vind ik eng. Een hele bevolkingsgroep zijn staatsburgerschap ontnemen???? Nee, dat wil ik niet nee. Want dat is misdadig én onrechtmatig. Dus hier stopt mijn discussie ook.
Duidelijk.

Het conflicteert met dat fijne gevoel in je onderbuik.

Maar laten andere mensen daar andere ideeen over hebben.
&lt;signature here&gt;.
pi_169459673
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik vind dit wat een hysterische vraag, dit geeft aan dat Hitler nog steeds een traume vormt..

Maar eigenlijk kan het mij niet zo veel schelen. Wat hebben we te verliezen?
Nederland staat in bijna alle toplijstjes erg hoog en heeft alles te verliezen. Als jij Nederland liever op dezelfde positie als de VS ziet of lager dan heb je niet t beste met het land voor.

quote:
Nederland is een geen land Nederland meer. En als er niet gebeurt...die burgeroorlog komt dan vanzelf wel. Zie de Balkan in de jaren '90.
Daar is je utopie.

quote:
En voor wie mij hysterisch vind omdat ik een burgeroorlog zie aan komen: De enige reden dat het gisteravond niet uit de hand is gelopen is dat de aantallen Turken kleiner zij dan de politie aan kan. Maar niet-westerlingen planten zich voort als konijnen, en zodra er meerdere groepen samen gaan rellen, dan kan de politie het niet meer aan. Laat staan wat er gebeurt als die groepen wapens gaan regelen voor zichzelf. Zo begint een burgeroorlog en heel ver weg is het niet meer.
Waarom ga je niet naar Somalie als je van burgeroorlogen houdt.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:18:42 #61
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459674
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zal ik je voorspellen wat er gebeurd, als het aankomt op een protest (en die als is een hele grote ALS) dan komt het zeer zeker tot rellen, vanwege dezelfde reden dat het daar vaker tot rellen komt. Ze willen gewoon rellen om te rellen, en dan zijn het niet alleen Turken maar ook Marokkanen die zich bij de relschoppers gaan voegen. Zoals dat ook gebeurde met dat vreedzaam protest na de dood van die Mitch, werd het onderwerp ook gekaapt om te rellen.

En ik vind het vervelend voor iedereen, iedereen die in Nederland woont, en ook de onderdrukte niet Erodgan stemmende Turken die velen hier vergeten omdat ze vinden dat een aanstaande dictatuur hier hun mening mag komen spuwen.
Wat bedoel je met 'Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.' ? Het klinkt alsof je je verheugt op een harde confrontatie :{.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459677
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hopelijk is die Maikel weer present met een livestream, NOS hoeven we niet op te zetten voor middernacht om daarna 30 herhalingen te zien van goedpraat Turken.
Wie is Maikel?
Rossoneri siamo noi.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:15 #63
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169459684
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Wie is Maikel?
niet weten wie Maikel is :')

#powerbank4maikel
pi_169459686
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nederland staat in bijna alle toplijstjes erg hoog en heeft alles te verliezen. Als jij Nederland liever op dezelfde positie als de VS ziet of lager dan heb je niet t beste met het land voor.

[..]

Daar is je utopie.

[..]

Waarom ga je niet naar Somalie als je van burgeroorlogen houdt.
Ik geloof niet dat ik ergens heb geschreven dat ik van burgeroorlogen hou.

Die lijstjes kan ik amper serieus nemen: Nederland als een van de gelukkigste landen ter wereld terwijl burn-out en depressie volksziekte nummer 1 is.

Materiaal hebben we veel te verliezen, maar we hebben geen cultuur meer en dat is heel ernstig.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:36 #65
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169459693
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Wie is Maikel?
Maikelgod, ground zero verslaggever...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:45 #66
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459696
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het staat mij niet aan omdat het een grote misdaad zou zijn.
Misdaden worden niet gedefinieerd aan de hand van jouw onderbuik. Maar door wat er in de wet staat.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:51 #67
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169459699
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
mjhvanessen twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:50:12 Aankondiging om vanavond samen te komen in hartje Schilderswijk #turkijerel #rotterdam https://t.co/2Bs6tAyx81 reageer retweet
Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.
Die slappe Van Aartsen durft toch niks dus wel slim van ze.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:54 #68
47102 Elvi
miemkwien
pi_169459700
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef YazooW het volgende:

[..]

niet weten wie Maikel is :')

#powerbank4maikel
_O-
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:54 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459701
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Duidelijk.

Het conflicteert met dat fijne gevoel in je onderbuik.
Waar gáát dit over??
quote:
Maar laten andere mensen daar andere ideeen over hebben.
Wat mij betreft ernstig enge ideeën ja.

Overigens: Nederland heeft alle immigranten ZELF toegelaten. Dus we zijn er ZELF schuldig aan. Maar dit zal ook wel niet begrepen worden.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:19:56 #70
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169459702
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef YazooW het volgende:

[..]

niet weten wie Maikel is :')

#powerbank4maikel
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:20:00 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169459703
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hopelijk is die Maikel weer present met een livestream, NOS hoeven we niet op te zetten voor middernacht om daarna 30 herhalingen te zien van goedpraat Turken.
Maikel is van Roffa. In Den Haag heb je de Rooie Reporter _O_ _O_ _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169459705
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hopelijk is die Maikel weer present met een livestream, NOS hoeven we niet op te zetten voor middernacht om daarna 30 herhalingen te zien van goedpraat Turken.
Kan nog steeds boos worden op onze berichtgeving ja.
pi_169459712
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef YazooW het volgende:

[..]

niet weten wie Maikel is :')

#powerbank4maikel
pi_169459713
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar gáát dit over??

[..]

Wat mij betreft ernstig enge ideeën ja.

Overigens: Nederland heeft alle immigranten ZELF toegelaten. Dus we zijn er ZELF schuldig aan. Maar dit zal ook wel niet begrepen worden.
True. Dus moeten we het ook ZELF ongedaan maken en ze er weer uit zetten.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:20:31 #75
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169459717
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom zouden we überhaupt niet-Nederlanders een paspoort moeten geven?
Wanneer ik kinderen krijg zijn ze half Nederlands en half Russisch. Mogen zij dan wel een dubbele nationaliteit, ze zijn tenslotte net zo Nederlands als Russisch?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:20:34 #76
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169459718
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Klummie het volgende:

[..]

Die slappe Van Aartsen durft toch niks dus wel slim van ze.
van Aartsen is daar toch geen burgemeester meer?
pi_169459723
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit vind ik eng. Een hele bevolkingsgroep zijn staatsburgerschap ontnemen???? Nee, dat wil ik niet nee. Want dat is misdadig én onrechtmatig. Dus hier stopt mijn discussie ook.
In Duitsland moet je die keuze voor je 21ste maken. Waarom zou dat hier niet kunnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169459725
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom zouden we überhaupt niet-Nederlanders een paspoort moeten geven?
Nou ja reken er maar op dat hier straks tienduizenden Syriërs die in 2015/16 Nederland binnengewandeld zijn hier blijven zitten en een Nederlands paspoort krijgen.
Ontheemdenstatus zoals Buma voorgesteld heeft lijkt mij een betere oplossing..
Is het conflict afgelopen dan ga je hoe dan ook terug in Syrië ligt je toekomst aldus Buma.
pi_169459727
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef YazooW het volgende:

[..]

niet weten wie Maikel is :')

#powerbank4maikel
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Montelly het volgende:

[..]

Maikelgod, ground zero verslaggever...
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Elvi het volgende:

[..]

_O-
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Montelly het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee dit helpt. :')
Rossoneri siamo noi.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:21:10 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459728
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Misdaden worden niet gedefinieerd aan de hand van jouw onderbuik. Maar door wat er in de wet staat.
Oh, de wet moet veranderd worden? 'Alle Turkse Nederlanders verliezen hun Nederlandse staatsburgerschap per xx-xx-xxxx omdat wij hen eng vinden.'
pi_169459730
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar gáát dit over??

[..]

Wat mij betreft ernstig enge ideeën ja.

Overigens: Nederland heeft alle immigranten ZELF toegelaten. Dus we zijn er ZELF schuldig aan. Maar dit zal ook wel niet begrepen worden.
En dus moeten we het ZELF oplossen.

Of wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?
pi_169459733
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit vind ik eng. Een hele bevolkingsgroep zijn staatsburgerschap ontnemen???? Nee, dat wil ik niet nee. Want dat is misdadig én onrechtmatig. Dus hier stopt mijn discussie ook.
Een hele bevolking zijn cultuur ontnemen? Dat vind ik veel erger.
Besef je dat er maar één Nederland is? De Nederlanders kunnen nergens heen. Daar wil ik voor opkomen.

Ik heb geen moeite met het ontnemen van het staatsburgerschap van een Turk met Turks paspoort, Turkse taalbeheersing en Turkse loyaliteit.
pi_169459734
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.' ? Het klinkt alsof je je verheugt op een harde confrontatie :{.
Als je mijn reacties eens wat vaker volledig las in andere topics dan alleen het eerste woord om mij daarna weer persoonlijk aan te vallen, had je geweten dat ik zwaar tegen het gebruik van geweld ben. Maar dat neemt niet weg dat indien het tot rellen komt ik gewoon vanavond voor de buis zit te kijken naar de ellende in Nederland.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:21:28 #84
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169459736
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee dit helpt. :')
https://www.periscope.tv/maikelcoomans85/1OyKAoBMQQMJb?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:21:29 #85
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169459737
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:20 schreef YazooW het volgende:

[..]

van Aartsen is daar toch geen burgemeester meer?
Ow ja, die is net weg, gelukkig voor alle echte Hagenezen.
pi_169459741
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Wie is Maikel?
Jij lag gisteren dus al in bed. :P
pi_169459745
quote:
Kijk, daar kan ik wat mee! Thanks.
Rossoneri siamo noi.
pi_169459748
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ergens heb geschreven dat ik van burgeroorlogen hou.

Die lijstjes kan ik amper serieus nemen: Nederland als een van de gelukkigste landen ter wereld terwijl burn-out en depressie volksziekte nummer 1 is.
Dat komt omdat je nog nooit in een ander land gewoond hebt en door t gebrek aan ervaring niet kunt vergelijken. Verder klink je zelf vrij depressief, wat is er in je leven gebeurd waardoor je een heel land wil afbreken?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:22:07 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459753
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als je mijn reacties eens wat vaker volledig las in andere topics dan alleen het eerste woord om mij daarna weer persoonlijk aan te vallen, had je geweten dat ik zwaar tegen het gebruik van geweld ben. Maar dat neemt niet weg dat indien het tot rellen komt ik gewoon vanavond voor de buis zit te kijken naar de ellende in Nederland.
En er van genieten met chips en bier. Ziek man :{.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459755
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Jij lag gisteren dus al in bed. :P
Zat op periscope maar niet op die van Maikel maar op van die turkengekkies.
Rossoneri siamo noi.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:22:18 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459757
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

True. Dus moeten we het ook ZELF ongedaan maken en ze er weer uit zetten.
Nee. Zij zijn Nederlander. Net als jij. Met dezelfde rechten en plichten.

JE MOET HET ER MEE DOEN.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:22:20 #92
47102 Elvi
miemkwien
pi_169459759
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee dit helpt. :')
Maikel was degene die livestreamde op Periscope gisteravond. Totdat de batterij van zn mobiel op was en hij geen powerbank meer had.
pi_169459770
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nog nooit in een ander land gewoond hebt en in deze ervaring niet bent opgegroeid. Verder klink je zelf vrij depressief, wat is er in je leven gebeurd waardoor je een heel land wil afbreken?
Ik wil dit land juist weer opbouwen tot een leefbaar en Europees land.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:22:54 #94
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459773
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar gáát dit over??
Dat jij hier keer op keer, wat jij denkt dat juist is, probeert neer te zetten als wat kan of niet?

quote:
Wat mij betreft ernstig enge ideeën ja.
Nadruk op wat jou betreft.

quote:
Overigens: Nederland heeft alle immigranten ZELF toegelaten. Dus we zijn er ZELF schuldig aan. Maar dit zal ook wel niet begrepen worden.
Ja, ik snap dat als die mensen een NL paspoort hebben, ze die van onze overheid hebben gekregen ja. Tenzij ze ze gestolen hebben.
&lt;signature here&gt;.
pi_169459779
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Falco het volgende:

[..]

En er van genieten met chips en bier. Ziek man :{.
Wat ga jij dan doen; schuimbekkend SBS6 kijken omdat profiteurs van onze staat ervoor zorgen dat we weer meer belasting mogen afdragen vanwege al die vernielingen?
U MAD?
pi_169459780
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:59 schreef wolkentoetje het volgende:
Nog zo'n domme tweet van dat deugkind:

annefleurdd twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:26:13 Het is ook weer typisch white supremacy. Wij alles Nederland kunnen/mogel alles maar o wee als Turkije iets doet. #turkijerel reageer retweet
Wat een verschrikkelijk soort mensen. Alleen die voornaam al...
Je zou de ouders alsnog moeten aanklagen.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:23:14 #97
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169459782
Erdogan verpest zo wel de campagne van de linksen. :{

Zo zie je maar, kan nog altijd wat gebeuren voor de verkiezingen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  zondag 12 maart 2017 @ 14:23:15 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459784
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

In Duitsland moet je die keuze voor je 21ste maken. Waarom zou dat hier niet kunnen.
Dat je één nationaliteit moet kiezen? Ik zou het prima vinden. Maar die andere goof heeft het over het óntnemen van je staatsburgerschap, no matter hoe oud je bent.
  Forum Admin zondag 12 maart 2017 @ 14:23:19 #99
232445 crew  Specularium
pi_169459785
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Wanneer ik kinderen krijg zijn ze half Nederlands en half Russisch. Mogen zij dan wel een dubbele nationaliteit, ze zijn tenslotte net zo Nederlands als Russisch?
Je moet het natuurlijk niet te moeilijk gaan maken op deze manier.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:23:21 #100
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459786
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee. Zij zijn Nederlander. Net als jij. Met dezelfde rechten en plichten.

JE MOET HET ER MEE DOEN.
Drammen :)
&lt;signature here&gt;.
pi_169459789
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wil dit land juist weer opbouwen tot een leefbaar en Europees land.
Met burgeroorlogen.
pi_169459793
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee. Zij zijn Nederlander. Net als jij. Met dezelfde rechten en plichten.

JE MOET HET ER MEE DOEN.
En daar moeten we van af: Het idee dat ze Nederlander zijn.

Wettelijk zijn ze het inderdaad, maar de wet kunnen we veranderen. Dan kunnen ook Kuzu en Sylvana Simons aangepakt worden.

Maar denken dat mensen met een Turks paspoort, Turkse taalbeheersing en Turkse loyaliteit Nederlands zijn is idioot.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:24:01 #103
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169459796
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je moet het natuurlijk niet te moeilijk gaan maken op deze manier.
Oh sorry :@
pi_169459800
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Met burgeroorlogen.
Ik heb je al eerder op dit soort onzin aangesproken. Ik waarschuw voor burgeroorlog als het beleid niet verandert. Meld dat er dan ook even bij.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:24:17 #105
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459802
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat ga jij dan doen; schuimbekkend SBS6 kijken omdat profiteurs van onze staat ervoor zorgen dat we weer meer belasting mogen afdragen vanwege al die vernielingen?
Nee, ik ga vanavond Studio Sport kijken.

Zonder chips, maar wel met bier.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:24:27 #106
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169459803
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Drammen :)
Nee de waarheid
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_169459809
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee dit helpt. :')
Maikel was een jongen die gisteren op locatie aan het live streamen was via internet op zijn telefoon. Je zag de werkelijke beelden van wat er aan de hand was, waar de NOS totaal geen live beelden had, en nog net niet een excuses aan de Turken en Erdogan aanbood werd je door Maikel op de hoogte gehouden van de werkelijkheid. Buitenlandse TV ploegen waren wel vertegenwoordigd en hielden hun volgers goed op de hoogte, de NOS vond sport belangrijker en begon pas na middernacht met een uitzending waarin ze alleen maar een aantal goedpraat Turken lieten zien.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:25:15 #108
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459816
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh, de wet moet veranderd worden? 'Alle Turkse Nederlanders verliezen hun Nederlandse staatsburgerschap per xx-xx-xxxx omdat wij hen eng vinden.'
Nee, dat heb ik nergens gesteld :)

Maar goed opletten, wat ik precies gezegd heb, dat is natuurlijk een gepasseerd station voor jou?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:25:33 #109
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459825
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

En dus moeten we het ZELF oplossen.

Of wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?
Dat de immigranten rechten zijn verleend. Die kun je niet zomaar afnemen! Van niemand niet, die Nederlands is. Alleen in extreme gevallen. 400.000 Turkse Nederlanders zijn géén extreme gevallen. Wel zijn er grote problemen.

We moeten het doen met zoals het is gegaan. Je kunt het niet terugdraaien. We hebben zélf die fout gemaakt. Nu niet een ander er voor laten opdraaien door sowieso al te denken aan het afnemen van het staatsburgerschap. Waar sláát dit op.
pi_169459830
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Falco het volgende:

[..]

En er van genieten met chips en bier. Ziek man :{.
En na de afloop ga pak ik me wat tissues en ga ik me zitten af te trekken op de huilende, goedpratende en ontkennende reacties van jou. Gaat een topavondje worden.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:25:44 #111
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_169459831
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Maikel was een jongen die gisteren op locatie aan het live streamen was via internet op zijn telefoon. Je zag de werkelijke beelden van wat er aan de hand was, waar de NOS totaal geen live beelden had, en nog net niet een excuses aan de Turken en Erdogan aanbood werd je door Maikel op de hoogte gehouden van de werkelijkheid. Buitenlandse TV ploegen waren wel vertegenwoordigd en hielden hun volgers goed op de hoogte, de NOS vond sport belangrijker en begon pas na middernacht met een uitzending waarin ze alleen maar een aantal goedpraat Turken lieten zien.
Dank u, nu ben ik weer op de hoogte.
Rossoneri siamo noi.
pi_169459837
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Maikel was een jongen die gisteren op locatie aan het live streamen was via internet op zijn telefoon. Je zag de werkelijke beelden van wat er aan de hand was, waar de NOS totaal geen live beelden had, en nog net niet een excuses aan de Turken en Erdogan aanbood werd je door Maikel op de hoogte gehouden van de werkelijkheid. Buitenlandse TV ploegen waren wel vertegenwoordigd en hielden hun volgers goed op de hoogte, de NOS vond sport belangrijker en begon pas na middernacht met een uitzending waarin ze alleen maar een aantal goedpraat Turken lieten zien.
Dit gebeurt steeds vaker. De NOS wil Wilders niet in de kaart spelen.

Dit soort dingen kun je beter zien via de Russische RT. Wat? Russisch. Ja, de Russische media geven een betrouwbaarder beeld dan de NOS. Dit begon al tijdens de illegalen-crisis in 2015 waar de NOS geen beelden uit wilde zenden van wangedrag van illegale immigranten, maar op live-streams van RT te zien was wat zich aan de Hongaarse grens afspeelde.
pi_169459842
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Maikel was degene die livestreamde op Periscope gisteravond. Totdat de batterij van zn mobiel op was en hij geen powerbank meer had.
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Maikel was een jongen die gisteren op locatie aan het live streamen was via internet op zijn telefoon. Je zag de werkelijke beelden van wat er aan de hand was, waar de NOS totaal geen live beelden had, en nog net niet een excuses aan de Turken en Erdogan aanbood werd je door Maikel op de hoogte gehouden van de werkelijkheid. Buitenlandse TV ploegen waren wel vertegenwoordigd en hielden hun volgers goed op de hoogte, de NOS vond sport belangrijker en begon pas na middernacht met een uitzending waarin ze alleen maar een aantal goedpraat Turken lieten zien.
Maar ook niet een willekeurige dude, hij is reporter voor RTV Rijnmond (en NOS / BNN-VARA ;) ):

https://twitter.com/maikelcoomans85
  zondag 12 maart 2017 @ 14:26:26 #114
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459846
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En na de afloop ga pak ik me wat tissues en ga ik me zitten af te trekken op de huilende, goedpratende en ontkennende reacties van jou. Gaat een topavondje worden.
Posts plaatsen waar ik de acties van die rellende Turken goedpraten, bitte.

Je weet niet waar je het over hebt, man :{.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459850
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Surinamers zijn dan uiteindelijk over het algemeen best goed geintegreerd. Hebben het uiteraard wel makkelijk dan Turken en Marokkanen qua taal maar ik heb gewoon het idee dat ze wat meer hun best doen.

Stel je voor het gemak even voor dat er morgen duizend Surinamers al "CHRISTUS IS GROOT, HEIL SHIVA" scanderend op het Malieveld met vlaggen staan te wapperen omdat Bouterse zich enorm onbeschoft opstelt jegens NL en vervolgens niet mocht komen speechen....

Al waren die mafklappers van gister wel fatsoenlijk geïntegreerd, daar heeft het geen ruk mee te maken. Het gaat hier meer om de belachelijke dosis ultranationalisme waar heel wat Turken mee zijn opgegroeid.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:26:37 #116
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459854
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:24 schreef Olga het volgende:

[..]

Nee de waarheid
Niet als wij dat niet willen?

(Wat inhoud dat wij wettelijk gewoon faciliteren dat we in geval dubbele nationaliteiten ons het recht voorbehouden de NL nationaliteit in te vorderen, als er aan criteria voldaan wordt.)
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:26:54 #117
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459861
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Een hele bevolking zijn cultuur ontnemen? Dat vind ik veel erger.
Besef je dat er maar één Nederland is? De Nederlanders kunnen nergens heen. Daar wil ik voor opkomen.
Doen de Turkse Nederlanders dat? Hoe dan precies?
quote:
Ik heb geen moeite met het ontnemen van het staatsburgerschap van een Turk met Turks paspoort, Turkse taalbeheersing en Turkse loyaliteit.
Ik wel. Dat is ernstig tegen alles wat goed is. Dit zou ik een misdaad noemen.
pi_169459862
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat komt omdat je nog nooit in een ander land gewoond hebt en door t gebrek aan ervaring niet kunt vergelijken. Verder klink je zelf vrij depressief, wat is er in je leven gebeurd waardoor je een heel land wil afbreken?
Vooral de opmerking dat "we" toch niks meer te verliezen hebben in relatie tot de gedroomde burgeroorlog baart me zorgen. Denk dat er op individueel niveau zaken in het leven niet goed gegaan zijn als je zo denkt.
pi_169459866
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:18 schreef Falco het volgende:
Wat bedoel je met 'Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.' ? Het klinkt alsof je je verheugt op een harde confrontatie :{.
Dat Turken die daar gaan rellen een knuppel in de nek krijgen kan ik alleen maar toejuichen.
pi_169459867
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat de immigranten rechten zijn verleend. Die kun je niet zomaar afnemen! Van niemand niet, die Nederlands is. Alleen in extreme gevallen. 400.000 Turkse Nederlanders zijn géén extreme gevallen. Wel zijn er grote problemen.
Vind je het afnemen van het recht van Nederlanders om een eigen cultuur te hebben wel normaal?
Waarom zie ik dit soort gepassioneerde pleidooi voor rechten niet als het gaat om Nederlanders?

400.000 Turken in een land met 17 miljoen inwoners is wél extreem en de basis voor een Balkan-scenario.
pi_169459868
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En daar moeten we van af: Het idee dat ze Nederlander zijn.

Wettelijk zijn ze het inderdaad, maar de wet kunnen we veranderen. Dan kunnen ook Kuzu en Sylvana Simons aangepakt worden.

Maar denken dat mensen met een Turks paspoort, Turkse taalbeheersing en Turkse loyaliteit Nederlands zijn is idioot.
Iedereen die in Nederland woont is Nederlander. Of je nu Hagenees, Fries of 3e generatie Turkse Nederlander bent.

Zelfs jij bent een Nederlander.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:27:34 #122
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_169459872
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat je één nationaliteit moet kiezen? Ik zou het prima vinden. Maar die andere goof heeft het over het óntnemen van je staatsburgerschap, no matter hoe oud je bent.
Yep. Je kunt kunt ze dus voor de keuze stellen. Het resultaat is hetzelfde.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169459878
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit gebeurt steeds vaker. De NOS wil Wilders niet in de kaart spelen.

Dit soort dingen kun je beter zien via de Russische RT. Wat? Russisch. Ja, de Russische media geven een betrouwbaarder beeld dan de NOS. Dit begon al tijdens de illegalen-crisis in 2015 waar de NOS geen b
Iets wat al jaren bekend is, iets wat ik en anderen ook al jaren roepen en je voor verketterd en voor gek verklaard werd door sommig volk. Het lichtpuntje van gisteren was toch wel dat velen die de live berichtgeving aan het volgen waren allemaal tot dezelfde conclusie kwamen dat de berichtgeving van de NOS zeer gekleurd was. 10x in een uur dezelfde Turken met hun standaard goedpraat verhaaltje, en net voor het einde één kritische jongedame (docent universiteit) die ze natuurlijk geen enkele keer herhaald hebben.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:28:04 #124
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169459886
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En daar moeten we van af: Het idee dat ze Nederlander zijn.

Wettelijk zijn ze het inderdaad, maar de wet kunnen we veranderen. Dan kunnen ook Kuzu en Sylvana Simons aangepakt worden.

Maar denken dat mensen met een Turks paspoort, Turkse taalbeheersing en Turkse loyaliteit Nederlands zijn is idioot.
Het is vrij normaal om dergelijke invloeden de kop in te drukken. Enkel in bepaalde Europese landen wordt het gedoogd om wat voor idiote reden dan ook.

Maar de kentering is overal duidelijk waarneembaar. De mensen die de Nederlandse staat ondermijnen krijgen de behandeling die ze verdienen. Iedereen die bij die demonstratie van gister voor problemen zorgde mag de rest van het leven slijten in het mooie Anatolië.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169459887
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Iedereen die in Nederland woont is Nederlander. Of je nu Hagenees, Fries of 3e generatie Turkse Nederlander bent.

Zelfs jij bent een Nederlander.
Het begrip Nederlander is een hereiking toe.

Een Turk is geen Nederlander.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:28:30 #126
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459894
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Vind je het afnemen van het recht van Nederlanders om een eigen cultuur te hebben wel normaal?
Waarom zie ik dit soort gepassioneerde pleidooi voor rechten niet als het gaat om Nederlanders?

400.000 Turken in een land met 17 miljoen inwoners is wél extreem en de basis voor een Balkan-scenario.
Lees je ff in dude: https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkanoorlogen en https://nl.wikipedia.org/wiki/Joegoslavische_oorlogen

En check vooral de demografische samenstellingen.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 12 maart 2017 @ 14:28:43 #127
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459898
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:26 schreef Boca_Raton het volgende:

Ik wel. Dat is ernstig tegen alles wat goed is. Dit zou ik een misdaad noemen.
Wel netjes dat je op dit punt erkent dat je het louter over je eigen onderbuik hebt ;)

We boeken vooruitgang.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:29:02 #128
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459907
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Drammen :)
Sorry hoor, maar jij bent écht van 't padje af. Het idee al... hele bevolkingsgroepen hun staatsburgerschap ontnemen :') x 1000000

8)7 8)7 8)7
pi_169459921
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef Falco het volgende:

[..]

Lees je ff in dude: https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkanoorlogen en https://nl.wikipedia.org/wiki/Joegoslavische_oorlogen

En check vooral de demografische samenstellingen.
Die kant gaat het hier ook op. Daarnaast verwacht ik in Nederland dat de oorlog niet uitsluitend langs etnische lijnen loopt, maar dat moslims samen gaan optrekken. Het blijft koffiedik-kijken, maar mensen die hier een vurig pleidooi voeren voor de rechten van Turken moeten beseffen dat dit gevolgen heeft en deze ook accepteren.
pi_169459933
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij bent écht van 't padje af. Het idee al... hele bevolkingsgroepen hun staatsburgerschap ontnemen :') x 1000000

8)7 8)7 8)7
Hele bevolkingsgroeien hier naartoe halen is nog veel gekker.
Ik begrijp dat het geen leuke maatregel is, maar hoe anders krijgen we Nederland weer Nederlands?
Of is er voor Nederlanders een alternatief land?
pi_169459936
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij bent écht van 't padje af. Het idee al... hele bevolkingsgroepen hun staatsburgerschap ontnemen :') x 1000000

8)7 8)7 8)7
Dat is een goed idee hoor.
pi_169459937
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vooral de opmerking dat "we" toch niks meer te verliezen hebben in relatie tot de gedroomde burgeroorlog baart me zorgen. Denk dat er op individueel niveau zaken in het leven niet goed gegaan zijn als je zo denkt.
Ik krijg altijd de indruk dat nationalisten zo gepampert zijn dat ze zich vervelen en alles rondom zichzelf het liefst naar de kloten willen zien gaan omdat ze dan wat gespreksstof hebben.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:30:35 #133
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459940
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar sláát dit op.
Dit slaat op mensen die het heilige huisje "EENS GEGEVEN BLIJFT GEGEVEN" niet onderschrijven.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:30:37 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459942
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Maar denken dat mensen met een Turks paspoort, Turkse taalbeheersing en Turkse loyaliteit Nederlands zijn is idioot.
Het is ongewenst. Zeer zeker. Maar zolang ze zich niet misdragen mogen ze denken wat ze willen. Als ik thuis al mijn deuren ondersteboven in de sponningen hang, dan mag dat. Want niemand heeft er last van. Dus totdat ik mij misdraag, mag ik zijn wie ik ben. Mag ik denken wat ik wil denken. Mag ik vinden wat ik wil vinden.

Het kan zeker ongewenst zijn. Maar niet onrechtmatig. Het is een basaal recht!
  zondag 12 maart 2017 @ 14:30:44 #135
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169459945
die mafkezen die nu meteen gaan roepen dat er een burgeroorlog komt

:D
pi_169459947
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Iedereen die in Nederland woont is Nederlander. Of je nu Hagenees, Fries of 3e generatie Turkse Nederlander bent.

Zelfs jij bent een Nederlander.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:31:00 #137
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169459953
Als Turkije strenge sancties oplegt aan Nederland dan stel ik voor dat in Nederland:
- Turkse organisaties en instituties (Grijze Wolf, etc.) direct ontmanteld en opgeheven worden
- Turkse moskeeën worden gesloten
- DENK als staatsgevaaqrlijke organisatie wordt aangemerkt en alle leden direct worden gearresteerd
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169459964
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Wanneer ik kinderen krijg zijn ze half Nederlands en half Russisch. Mogen zij dan wel een dubbele nationaliteit, ze zijn tenslotte net zo Nederlands als Russisch?
Zelf geen problemen met een dubbele nationaliteit, zolang de mensen zich houden aan de regels, normen en waarden van het land waarin ze leven en ook meedoen in de samenleving.

Zelf heb ik gekozen voor alleen de Nederlandse nationaliteit, ik ben hier geboren, mijn moeder is hier geboren en ik voel/ben gewoon een Nederlander. Heb geen gevoel of interesse in een ander land.
pi_169459966
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het begrip Nederlander is een hereiking toe.

Een Turk is geen Nederlander.
Een Turkse Nederlander is een Nederlander.
pi_169459967
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol _O_

Maar het is wel hoe links denkt. Links zal zelfs een kat een koe kunnen noemen, als ze kat is geboren in een stal. Alles is immers een sociaal construct 8)7
pi_169459978
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  zondag 12 maart 2017 @ 14:32:24 #142
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169459981
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die kant gaat het hier ook op. Daarnaast verwacht ik in Nederland dat de oorlog niet uitsluitend langs etnische lijnen loopt, maar dat moslims samen gaan optrekken. Het blijft koffiedik-kijken, maar mensen die hier een vurig pleidooi voeren voor de rechten van Turken moeten beseffen dat dit gevolgen heeft en deze ook accepteren.
Turken moet gewoon voldoen aan Nederlandse normen en waarden en moeten dientengevolge dan ook behandeld worden als Nederlanders. Zo moeilijk is het niet. Jezus ik lijk net Buma wel met dit soort praatjes. Verder is er geen één islam of homogene groep moslims. Kijk maar naar hoe de Gülenisten nu geïntimideerd worden.

Verder hebben we al volgens mij ooit eens een discussie gevoerd in hoeverre Nederland geïslamiseerd wordt. Dat is geenszins het geval. Moet ik weer de CBS-linkjes posten :?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169459985
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een Turkse Nederlander is een Nederlander.
Turkse Nederlanders bestaan niet, net zoals Sinterklaas niet bestaat.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:32:37 #144
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169459988
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zelf geen problemen met een dubbele nationaliteit, zolang de mensen zich houden aan de regels, normen en waarden van het land waarin ze leven en ook meedoen in de samenleving.

Zelf heb ik gekozen voor alleen de Nederlandse nationaliteit, ik ben hier geboren, mijn moeder is hier geboren en ik voel/ben gewoon een Nederlander. Heb geen gevoel of interesse in een ander land.
Eens ^O^
  zondag 12 maart 2017 @ 14:32:57 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169459995
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Yep. Je kunt kunt ze dus voor de keuze stellen. Het resultaat is hetzelfde.
Ik ben voor. Kiezen. Voor je 21e. En dan verder gaan met één paspoort. Top!
  zondag 12 maart 2017 @ 14:33:00 #146
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169459998
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:31 schreef Old_Pal het volgende:
Als Turkije strenge sancties oplegt aan Nederland dan stel ik voor dat in Nederland:
- Turkse organisaties en instituties (Grijze Wolf, etc.) direct ontmanteld en opgeheven worden
- Turkse moskeeën worden gesloten
- DENK als staatsgevaaqrlijke organisatie wordt aangemerkt en alle leden direct worden gearresteerd
- vrijheid van vereniging
- vrijheid van godsdienst
- democratie
  zondag 12 maart 2017 @ 14:33:04 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169459999
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij bent écht van 't padje af. Het idee al... hele bevolkingsgroepen hun staatsburgerschap ontnemen :') x 1000000

8)7 8)7 8)7
Dat heb ik nergens gesteld. Je verwart me met iemand anders. :)

Ik vertel je alleen: het kan wel degelijk, en daar volgt ook gewoon uit dat als maar genoeg van ons dat een goed idee vinden, dat gaat gebeuren.

En hoe vaak en hard jij dan ook emotioneel dramt "DAT HET NIET KAN", dat maakt gewoon helemaal niet uit.
&lt;signature here&gt;.
pi_169460006
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het verschil tussen een Terrarium en een aquarium niet kennen. :')
pi_169460009
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Turken moet gewoon voldoen aan Nederlandse normen en waarden en moeten dientengevolge dan ook behandeld worden als Nederlanders. Zo moeilijk is het niet. Jezus ik lijk net Buma wel met dit soort praatjes. Verder is er geen één islam of homogene groep moslims. Kijk maar naar hoe de Gülenisten nu geïntimideerd worden.

Verder hebben we al volgens mij ooit eens een discussie gevoerd in hoeverre Nederland geïslamiseerd wordt. Dat is geenszins het geval. Moet ik weer de CBS-linkjes posten :?
Die oplossing wordt al 30 jaar gepredikt. In principe klopt het helemaal, maar wel zolang het om hele kleine groepen gaat. In Nederland zijn het dermate grote groepen dat remigratie de enige oplossing is.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:33:28 #150
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460012
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zelf geen problemen met een dubbele nationaliteit, zolang de mensen zich houden aan de regels, normen en waarden van het land waarin ze leven en ook meedoen in de samenleving.

Zelf heb ik gekozen voor alleen de Nederlandse nationaliteit, ik ben hier geboren, mijn moeder is hier geboren en ik voel/ben gewoon een Nederlander. Heb geen gevoel of interesse in een ander land.
Links posten waarin ik de acties van de Turken van gisteren goedpraatte. Nu niet wegkijken van deze post bitte :r.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 12 maart 2017 @ 14:34:06 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460022
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wel netjes dat je op dit punt erkent dat je het louter over je eigen onderbuik hebt ;)

We boeken vooruitgang.
Jij lijkt er een vreemd gevoel van rechtvaardigheid op na te houden. En dat geneuzel over 'onderbuik', ik snap 't niet.
pi_169460024
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Turkse Nederlanders bestaan niet, net zoals Sinterklaas niet bestaat.
ah ok, dus daarom schaf je zwarte piet af?
pi_169460026
quote:
Turkish FM Cavusoglu: The Netherlands will apologize to Turkey. As long as they do not apologize, we will continue to take steps
https://twitter.com/AylinaKilic/status/840914646211186689
pi_169460033
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:33 schreef YazooW het volgende:

[..]

- vrijheid van vereniging
- vrijheid van godsdienst
- democratie
Om die drie te beschermen inderdaad.
pi_169460055
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169460059
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zelf heb ik gekozen voor alleen de Nederlandse nationaliteit, ik ben hier geboren, mijn moeder is hier geboren en ik voel/ben gewoon een Nederlander. Heb geen gevoel of interesse in een ander land.
Mijn pleidooi voor grootschalige uitzetting geldt niet voor mensen in de bovenstaande situatie.
Maar als het goed is zal jij ook niet rellen bij het Sinterklaasfeest en als je een tegenslag meemaakt zoals een afwijzing zul je er geen racistisch complot in zien.
pi_169460070
quote:
Continue to take steps... wat waren de vorige stappen dan? Ambassadeur wegsturen en sinnasappelsap drinken?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:35:41 #159
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460072
quote:
Echt heerlijk die domme bluf :')
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 12 maart 2017 @ 14:35:43 #160
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169460079
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Links posten waarin ik de acties van de Turken van gisteren goedpraatte. Nu niet wegkijken van deze post bitte :r.
Je hoeft niet letterlijk de acties goed te praten om een goed prater genoemd te worden, de toon van je discussie, de aanvallen op anderen hier, en je algemene opvatting zodra iets Turkije, Marokko, Syrie, vluchtelingen, moslim of islamitisch gerelateerd is hebben je kleur allang verraden hier.
pi_169460082
quote:
Tijd om Turkije uit de NAVO te gooien.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:36:35 #163
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460090
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Je hoeft niet letterlijk de acties goed te praten om een goed prater genoemd te worden, de toon van je discussie, de aanvallen op anderen hier, en je algemene opvatting zodra iets Turkije, Marokko, Syrie, vluchtelingen, moslim of islamitisch gerelateerd is hebben je kleur allang verraden hier.
Kom dan met bewijzen gvd :(!!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 12 maart 2017 @ 14:36:38 #164
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169460092
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkish powerrrrrrr
Turks varkens geknor zal je bedoelen. _O-

Wederom laten jullie zien dat jullie regering, en de mensen die hun steunen, een stel kleuters zijn. :+ :+ :+
  zondag 12 maart 2017 @ 14:36:48 #165
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460095
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:

En dat geneuzel over 'onderbuik', ik snap 't niet.
Die onderbuik is de felheid waarmee jij hier blijft verkondigen dat "HET NIET KAN".

Maar je bedoeld slechts: het conflicteert met mijn wereldbeeld, ik wil het niet.

En dat mag ;)

Maar zoals al vervelend vaak gezegd, andere mensen kunnen andere ideeën hebben. Entree democratie: als meer mensen het wel een goed idee vinden dan niet, zal het waarschijnlijk gaan gebeuren.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:37:01 #166
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169460103
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkish powerrrrrrr
Nou nou wat een power. :')
Fade to Black
pi_169460113
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Kom dan met bewijzen gvd :(!!
Kijk die stomzinnige en hysterische opmerkingen van mij er dan maar op na, zullen er heus ook wel reacties van jou op zijn.
pi_169460116
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Om die drie te beschermen inderdaad.
moet je jezelf nu niet voor links uitmaken?
pi_169460118
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat de immigranten rechten zijn verleend. Die kun je niet zomaar afnemen! Van niemand niet, die Nederlands is. Alleen in extreme gevallen. 400.000 Turkse Nederlanders zijn géén extreme gevallen. Wel zijn er grote problemen.

We moeten het doen met zoals het is gegaan. Je kunt het niet terugdraaien. We hebben zélf die fout gemaakt. Nu niet een ander er voor laten opdraaien door sowieso al te denken aan het afnemen van het staatsburgerschap. Waar sláát dit op.
Beter ten halve gekeerd. Ik zie echt niet in waarom een immigrant meer rechten zou moeten hebben dan een autochtoon en ik zie dus ook niet het probleem met het gelijktrekken daarvan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:37:59 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460128
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hele bevolkingsgroeien hier naartoe halen is nog veel gekker.
Heeft NL zelf besloten hoor! Dáár moet je klagen, hoe het in het verleden gegaan is. !!
quote:
Ik begrijp dat het geen leuke maatregel is, maar hoe anders krijgen we Nederland weer Nederlands?
Zoals het was komt niet meer terug. Ik vind het zelf ook afschuwelijk, ik kan er geen ander woord voor verzinnen. Toch voel ik óók dat als ik immigranten zie die van Nederland houden en méédoen, dat ik ontroerd raak. Omdat ik dat zo ontzettend kan missen: méédoen en van Nederland houden. Loyaal zijn. Geen schotels op de gevel maar ook gewoon Nederlandse TV kijken. Meedoen op Koningsdag. Dát soort dingen.

En dan nóg is de druk op de samenleving immens! Voel ik ook!

Dus wég met die 'discriminatie-huilie-huilie-'cultuur. :r Weg met die racismekaart (zie ik zelf zelden ergens, dat racisme dus flikker op met die dooddoener). :r Zeggen hoe het is: doe je mee? Prima, 1 miljoen kansen. Geen gezeik, geen gemekker, hou van Nederland en doe mee. En dat in deze samenleving hameren. HAMEREN.
pi_169460140
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Turks varkens geknor zal je bedoelen. _O-

Wederom laten jullie zien dat jullie regering, en de mensen die hun steunen, een stel kleuters zijn. :+ :+ :+
Zo praat je niet over Rutte, eikel :(
  zondag 12 maart 2017 @ 14:38:38 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460143
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Kijk die stomzinnige en hysterische opmerkingen van mij er dan maar op na, zullen er heus ook wel reacties van jou op zijn.
Kortom, je zegt maar weer wat.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169460145
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Heeft NL zelf besloten hoor! Dáár moet je klagen, hoe het in het verleden gegaan is. !!

[..]

Zoals het was komt niet meer terug. Ik vind het zelf ook afschuwelijk, ik kan er geen ander woord voor verzinnen. Toch voel ik óók dat als ik immigranten zie die van Nederland houden en méédoen, dat ik ontroerd raak. Omdat ik dat zo ontzettend kan missen: méédoen en van Nederland houden. Loyaal zijn. Geen schotels op de gevel maar ook gewoon Nederlandse TV kijken. Meedoen op Koningsdag. Dát soort dingen.

En dan nóg is de druk op de samenleving immens! Voel ik ook!

Dus wég met die 'disciminatie-huilie-huilie-'cultuur. Weg met die racismekaart (zie ik zelf zelden ergens, dat racisme dus flikker op met die dooddoener). Zeggen hoe het is: doe je mee? Prima, 1 miljoen kansen. Geen gezeik, geen gemekker, hou van Nederland en doe mee. En dat in deze samenleving hameren. HAMEREN.
Mensen die zeuren over schotels :')
pi_169460172
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Tijd om Turkije uit de NAVO te gooien.
Wil je Nederland er dan niet uitgooien? :,) Het land kan toch alles prima alleen doen?
pi_169460176
Verplicht naar SBS6 kijken , dan doe je mee
  zondag 12 maart 2017 @ 14:39:50 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460178
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Die onderbuik is de felheid waarmee jij hier blijft verkondigen dat "HET NIET KAN".

Maar je bedoeld slechts: het conflicteert met mijn wereldbeeld, ik wil het niet.

En dat mag ;)
Waar zit jouw geweten precies? Ik kan 'm niet vinden.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:40:06 #177
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_169460184
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk soort mensen. Alleen die voornaam al...
Je zou de ouders alsnog moeten aanklagen.
Ze is journalist, zegt ze. Maar in al haar berichten, en zelfs op haar website staat het bol van simpele schrijffouten. _O-
pi_169460187
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

moet je jezelf nu niet voor links uitmaken?
Naja, ik ben al voor NSB-er uitgemaakt vandaag, dus dat is dan ook geen grote stap meer.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:40:16 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460189
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mensen die zeuren over schotels :')
Die zie je trouwens steeds minder op die gare flatjes van ze. Al die Turken zullen nu ook wel zo'n hip digitaal kastje hebben om TRT en al die andere zooi te ontvangen.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169460191
Wel typisch hoe veel Turken beginnen over de grootte van het Nederlandse leger maar niet over de uitspraken van Erdogan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:40:32 #181
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169460193
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Verplicht naar SBS6 kijken , dan doe je mee
Dan ben ik geen Nederlander blijkbaar
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_169460195
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mensen die zeuren over schotels :')
Die verdwijnen toch wel. Iptv is goed en goedkoop.
pi_169460197
quote:
8s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:40 schreef Olga het volgende:

[..]

Dan ben ik geen Nederlander blijkbaar
Ik ook niet.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:41:23 #184
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460207
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch voel ik óók dat als ik immigranten zie die van Nederland houden en méédoen, dat ik ontroerd raak. Omdat ik dat zo ontzettend kan missen: méédoen en van Nederland houden. Loyaal zijn. Geen schotels op de gevel maar ook gewoon Nederlandse TV kijken. Meedoen op Koningsdag. Dát soort dingen.
Ik denk dat weinig mensen problemen hebben, met dat soort mensen :)

Maar was dat het volk wat gister liep te zwaaien met turkse vlaggen, en agenten aan het kopschoppen waren?

Dat denk ik niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_169460213
Die Erdogan is echt een kleuter hoor. Heeft iemand zijn knietjes al afgeveegd en een zakdoekje gegeven?

Laat hem maar komen met zijn stappen. Het zal hem verbazen hoe weinig het de Nederland interesseert. Want behalve een paar jaar goedkope vakanties in het verleden is er weinig uit Turkije waar wij warm voor lopen.
pi_169460217
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Verplicht naar SBS6 kijken , dan doe je mee
Er zijn grenzen natuurlijk.. en die liet zelfs Rutte gisteren zien.. ;)
pi_169460219
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar zit jouw geweten precies? Ik kan 'm niet vinden.
Dus je gaat van dat het niet kan naar het verwijten dat mensen geen geweten zouden hebben?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 maart 2017 @ 14:41:56 #188
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460221
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:40 schreef Falco het volgende:

[..]

Die zie je trouwens steeds minder op die gare flatjes van ze. Al die Turken zullen nu ook wel zo'n hip digitaal kastje hebben om TRT en al die andere zooi te ontvangen.
Dit dus. :r
pi_169460223
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:38 schreef Falco het volgende:

[..]

Kortom, je zegt maar weer wat.
Ik ga niet weer tientallen topics doorspitten om alleen jouw reacties eruit te filteren. Jij beschuldigd mij (als eerste zelfs) van onzinnige en hilarische reacties zonder er ook maar één te onderbouwen. Ik vind dat raar, want de discussie die wij hebben zijn meestal complete boekwerken van mij, en dan een domme opmerking gevolgd door een smiley van jou, dus duw ik gewoon wat feiten onder je neus over hoe jij je gedraagt op FOK, en dat is in elk topic hetzelfde. Schoppen tegen anderen me een negatieve mening over moslims, Turkije, Marokkanen etc. en altijd wel een goedpraat verhaaltje klaar.

Daarbij valt mij in dat ik je vorige maand gezegd heb niet meer in discussie met je te gaan totdat je mij eens antwoord gaf op wat vragen, welke ik ook nooit heb mogen ontvangen.

Ach Falco, dit spelletje spelen we al tijden, word je er zelf niet moe van?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:42:08 #190
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169460228
Wat mij altijd prikkelt is het beeld van de protest-turk met turkse vlag.

Ga ik nota bene met koningsdag met een nederlandse vlag over straat krijg ik nog "kk racist" naar mijn hoofs geslingerd.

Loop je te roeptoeteren met turkse vlag ben je een volksheld die de eer van je niet-geboorteland aan het verdedigen is.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:42:13 #191
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460233
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar zit jouw geweten precies? Ik kan 'm niet vinden.
Omdat ik jou 100% door emoties, 0% door rationaliteit ingegeven argumenten niet onderschrijf?
&lt;signature here&gt;.
pi_169460234
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mensen die zeuren over schotels :')
Niks mis met een lekkere shoarma schotel. :P
pi_169460240
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit dus. :r
Wat boeit jouw het dat mensen dat kijken?
pi_169460242
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Verplicht naar SBS6 kijken , dan doe je mee
Misschien moet Wilders ook ff de campingzones van Europa aandoen om al het SBS publiek te bereiken.
pi_169460246
Rutte sprak echt als een VVD-er en niet als een premier in zijn interview.
pi_169460247
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel typisch hoe veel Turken beginnen over de grootte van het Nederlandse leger maar niet over de uitspraken van Erdogan.
Zijn kleuters ook heel goed in. Negeren wat je tegen ze zegt en ergens anders over gaan huilen :Y
pi_169460253
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Niks mis met een lekkere shoarma schotel. :P
:9
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:43:08 #198
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169460276
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Niks mis met een lekkere shoarma schotel. :P
shoarma ook het land uit.
Nederland moet weer Nederland worden las ik net
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zondag 12 maart 2017 @ 14:43:09 #199
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460277
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dus je gaat van dat het niet kan naar het verwijten dat mensen geen geweten zouden hebben?
Jongens, ik ga geen energie verspillen aan jullie. Met die idiote ideeën. Lijkt Duitsland wel in de 30er jaren. :{w
pi_169460285
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die kant gaat het hier ook op. Daarnaast verwacht ik in Nederland dat de oorlog niet uitsluitend langs etnische lijnen loopt, maar dat moslims samen gaan optrekken. Het blijft koffiedik-kijken, maar mensen die hier een vurig pleidooi voeren voor de rechten van Turken moeten beseffen dat dit gevolgen heeft en deze ook accepteren.
Nee er moet het volgende gebeuren:
- Terugdraaien van de schoolstrijd en het land totaal seculariseren, ik ben niet rechts maar ik ben het er wel mee eens dat islamitisch onderwijs geen goede zaak is in deze context. Maar je kan niet discrimineren op geloof natuurlijk, en bovendien is er nog een andere gesegregeerde, in zichzelf gekeerde bevolkingsgroep in Nederland: streng protestanten, schaf gewoon onderwijs op religieuze grond af. Hef het associatieverdrag met Turkije op en gebied het leren van het Nederlands, in elk geval op basisniveau, en controleer of huisvrouwen dat ook daadwerkelijk doen.
- Doe de inburgeringscursus op de schop. In plaats van domme betutteling ("Moet Ali de TV uitzetten als hij energie wil besparen? Of is standby beter?"), controleer expliciet op de gelijkheid tussen man en vrouw, een minimum aan respect voor de rechtstaat en homo-acceptatie. Maak het verkrijgen van een verblijfsvergunning en naturalisatie voorwaardelijk aan de thuissituatie, kijk of de vrouw en dochters binnenshuis min of meer gelijke rechten hebben, zorg dat iedereen gewoon naar (seculiere) scholen gaat. Natuurlijk geldt dit niet alleen voor moslims, maar ook voor bijvoorbeeld oost Aziaten. Stuur een ambtenaar naar het huis van een immigrant en sta gewoon toe dat die een deels subjectief oordeel velt over of iemand geintegreerd is. Dat is veel directer dan zo'n flutcursus. Iemand die een Erdogan poster aan de muur heeft, of een groot Duterte fan is of zoiets moet je gewoon kunnen weigeren op die grond, omdat dat niet in het staatsbestel past.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:43:20 #201
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460287
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Verplicht naar SBS6 kijken , dan doe je mee
Alsjeblieft zeg :{
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:43:24 #202
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169460288
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat boeit jouw het dat mensen dat kijken?
Propaganda.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169460290
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat mij altijd prikkelt is het beeld van de protest-turk met turkse vlag.

Ga ik nota bene met koningsdag met een nederlandse vlag over straat krijg ik nog "kk racist" naar mijn hoofs geslingerd.

Loop je te roeptoeteren met turkse vlag ben je een volksheld die de eer van je niet-geboorteland aan het verdedigen is.
Dat was 25 jaar geleden op de middelbare school al, liepen jongeren rond met Turkse, Marokkaanse of Molukse vlagjes op hun jas genaaid, maar kon je bij het hoofd komen als je een Nederlands vlaggetje had en werd je na afloop opgewacht door 15 van die opgeschoren apen.
pi_169460300
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg :{
Zo Nederlands als je zelf voordoet ben je niet, betrapt :6
pi_169460304
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef CrashO het volgende:

[..]

Zijn kleuters ook heel goed in. Negeren wat je tegen ze zegt en ergens anders over gaan huilen :Y
Ja precies dat, nu een aantal Turkse mensen gesproken hierover maar een vraag stellen heeft geneens zin, dan beginnen ze gewoon over iets wat "wij" verkeerd doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 maart 2017 @ 14:44:03 #206
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460307
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef ExTec het volgende:

[..]

Omdat ik jou 100% door emoties, 0% door rationaliteit ingegeven argumenten niet onderschrijf?
Je komt aan het grondrecht omdat het jou zo uitkomt. En kennelijk heb je daar geen enkel probleem mee. Dat is zo eng.
pi_169460309
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:43 schreef Olga het volgende:

[..]

shoarma ook het land uit.
Nederland moet weer Nederland worden las ik net
Ho, nu gaan we zelfs mij te ver.

#leaveshoarmaalone
pi_169460316
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Propaganda.
Het schijnt dat bepaalde Arabische soaps echt heel populair zijn. Ik weet het niet heb geen schotel.
pi_169460317
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik ga niet weer tientallen topics doorspitten om alleen jouw reacties eruit te filteren. Jij beschuldigd mij (als eerste zelfs) van onzinnige en hilarische reacties zonder er ook maar één te onderbouwen. Ik vind dat raar, want de discussie die wij hebben zijn meestal complete boekwerken van mij, en dan een domme opmerking gevolgd door een smiley van jou, dus duw ik gewoon wat feiten onder je neus over hoe jij je gedraagt op FOK, en dat is in elk topic hetzelfde. Schoppen tegen anderen me een negatieve mening over moslims, Turkije, Marokkanen etc. en altijd wel een goedpraat verhaaltje klaar.

Daarbij valt mij in dat ik je vorige maand gezegd heb niet meer in discussie met je te gaan totdat je mij eens antwoord gaf op wat vragen, welke ik ook nooit heb mogen ontvangen.

Ach Falco, dit spelletje spelen we al tijden, word je er zelf niet moe van?
Zou hij lid zijn van een soort club? Hij is hier namelijk niet de enige die zich zo een houding aangemeten heeft.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:44:53 #210
54593 crew  Olga
Cheese
pi_169460332
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ho, nu gaan we zelfs mij te ver.

#leaveshoarmaalone
Nope
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_169460337
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jongens, ik ga geen energie verspillen aan jullie. Met die idiote ideeën. Lijkt Duitsland wel in de 30er jaren. :{w
Welke ideeën van mij precies? Ik stel alleen dat je complete onzin uitkraamt en jezelf belachelijk maakt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169460355
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:43 schreef Olga het volgende:

[..]

shoarma ook het land uit.
Nederland moet weer Nederland worden las ik net
Boerenkool met worst en snert met varkenspoten.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:45:40 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460360
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik ga niet weer tientallen topics doorspitten om alleen jouw reacties eruit te filteren. Jij beschuldigd mij (als eerste zelfs) van onzinnige en hilarische reacties zonder er ook maar één te onderbouwen. Ik vind dat raar, want de discussie die wij hebben zijn meestal complete boekwerken van mij, en dan een domme opmerking gevolgd door een smiley van jou, dus duw ik gewoon wat feiten onder je neus over hoe jij je gedraagt op FOK, en dat is in elk topic hetzelfde. Schoppen tegen anderen me een negatieve mening over moslims, Turkije, Marokkanen etc. en altijd wel een goedpraat verhaaltje klaar.

Daarbij valt mij in dat ik je vorige maand gezegd heb niet meer in discussie met je te gaan totdat je mij eens antwoord gaf op wat vragen, welke ik ook nooit heb mogen ontvangen.

Ach Falco, dit spelletje spelen we al tijden, word je er zelf niet moe van?
Welke vragen heb je me gesteld? Kom maar op!

Maar nee, ik bewijs graag continu jouw onmetelijke domheid. In al jouw posts zie ik een huilende calimero-kleuter voor me, die fascistische denkbeelden propageert omdat hem zogenaamd onrecht is aangedaan. Het meest erge daarbij is je je er op verheugt als Turken vanavond de Schilderswijk gaan slopen. Het interesseert je geen ruk of de buurtbewoners daar in angst leven en zich afvragen of ze normaal naar bed kunnen gaan zonder dat hun ruiten ingegooid worden. Nee, als jij maar lekker met 'je bier en chips' zulke rellen kan aanschouwen. Ik vind dat gewoonweg een walgelijke houding.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169460361
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat mij altijd prikkelt is het beeld van de protest-turk met turkse vlag.

Ga ik nota bene met koningsdag met een nederlandse vlag over straat krijg ik nog "kk racist" naar mijn hoofs geslingerd.

Loop je te roeptoeteren met turkse vlag ben je een volksheld die de eer van je niet-geboorteland aan het verdedigen is.
Probeer het eens met deze:

  zondag 12 maart 2017 @ 14:46:01 #215
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460368
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo Nederlands als je zelf voordoet ben je niet, betrapt :6
Want NL'er zijn word gedefinieerd door camping zender kijken? :{

Ik heb al jaren geen TV abo meer.
&lt;signature here&gt;.
pi_169460374
quote:
15s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want NL'er zijn word gedefinieerd door camping zender kijken? :{

Ik heb al jaren geen TV abo meer.
Stiekem via de schotel kijken he. :o
  zondag 12 maart 2017 @ 14:47:00 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460388
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Welke ideeën van mij precies? Ik stel alleen dat je complete onzin uitkraamt en jezelf belachelijk maakt.
Jongen toch. Dan maak ik mij maar belachelijk. Who cares. Voor de goede orde zet ik nog even neer wat ik wél een goed idee vind.

Zoals het was komt niet meer terug. Ik vind het zelf ook afschuwelijk, ik kan er geen ander woord voor verzinnen. Toch voel ik óók dat als ik immigranten zie die van Nederland houden en méédoen, dat ik ontroerd raak. Omdat ik dat zo ontzettend kan missen: méédoen en van Nederland houden. Loyaal zijn. Geen schotels op de gevel maar ook gewoon Nederlandse TV kijken. Meedoen op Koningsdag. Dát soort dingen.

En dan nóg is de druk op de samenleving immens! Voel ik ook!

Dus wég met die 'discriminatie-huilie-huilie-'cultuur. :r Weg met die racismekaart (zie ik zelf zelden ergens, dat racisme dus flikker op met die dooddoener). :r Zeggen hoe het is: doe je mee? Prima, 1 miljoen kansen. Geen gezeik, geen gemekker, hou van Nederland en doe mee. En dat in deze samenleving hameren. HAMEREN.
pi_169460394
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Welke vragen heb je me gesteld? Kom maar op!

Maar nee, ik bewijs graag continu jouw onmetelijke domheid. In al jouw posts zie ik een huilende calimero-kleuter voor me, die fascistische denkbeelden propageert omdat hem zogenaamd onrecht is aangedaan. Het meest erge daarbij is je je er op verheugt als Turken vanavond de Schilderswijk gaan slopen. Het interesseert je geen ruk of de buurtbewoners daar in angst leven en zich afvragen of ze normaal naar bed kunnen gaan zonder dat hun ruiten ingegooid worden. Nee, als jij maar lekker met 'je bier en chips' zulke rellen kan aanschouwen. Ik vind dat gewoonweg een walgelijke houding.
Die in angst levende mensen zijn het gevolg van wegkijkende en migratie toejuichende mensen als jij, met je misplaatste morele kleingeestigheid.
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:47:36 #219
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169460403
quote:
DENK roept om nu te deëscaleren. Burgers mogen niet tegenover elkaar komen te staan!

DENK zet zich in voor een ideaal dat gaat over het beste onderwijs voor onze kinderen, over goede en betaalbare zorg voor alle Nederlanders, over de bestrijding van armoede en over het tegengaan van discriminatie en racisme.

Door de ontwikkelingen van de afgelopen dagen gaat het nu ook over het aanzien van Nederland op het internationaal podium. Nederland en Turkije onderhouden al meer dan 400 jaar diplomatieke, economische en culturele betrekkingen. Die relatie heeft een flinke deuk opgelopen.

Zowel de Nederlandse regering als de Turkse regering moeten er alles aan doen om het conflict te deëscaleren. Dat is in het belang van beide landen en in het belang van al haar inwoners. Het is van belang dat er goede betrekkingen worden onderhouden tussen beide landen voor de Nederlandse economie, de Nederlandse werkgelegenheid en de handelsbetrekkingen tussen beide landen.

Zoals Ben Bot gisteren al stelde is het besluit om bewindspersonen van een bevriend land te weren zeer onverstandig. Daardoor komen de verhoudingen nog meer op scherp te staan. Hij voegde daaraan toe: “wij beroepen ons altijd op de democratie en de mensenrechten. Hiermee zijn wij op het verkeerde spoor”.

Nederlanders in Turkije hoeven zich niet te verantwoorden omtrent de beeldvorming over het handelen van de Nederlandse regering. Turkse Nederlanders mogen niet ter verantwoording worden geroepen over het handelen van de Turkse regering. Wij leven mee met iedereen die lijdt onder de opgelopen spanningen. Burgers mogen niet tegenover elkaar komen te staan vanwege dit diplomatieke conflict.

DENK staat voor rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en de bestrijding van de dubbele maat. Wij vinden het spijtig dat diverse politieke partijen dit conflict gebruiken om stemmen te vergaren in aanloop naar de verkiezingen op 15 maart. VVD-lijsttrekker Mark Rutte lijkt vergeten te zijn dat hij nog minister-president is van Nederland door met zijn handelen de afgelopen tijd de betrekkingen nog verder onder druk te zetten. Het is duidelijk dat hij hiermee drie dagen voor de verkiezingen kiezers wil afsnoepen van Geert Wilders. Geert Wilders demonstreert voor de Turkse ambassade en gooit met zijn uitspraken over dat alle Turkse Nederlanders maar moeten vertrekken naar Turkije verder olie op het vuur. Lodewijk Asscher van de PvdA hanteert hypocriet de dubbele maat door zich keihard uit te spreken tegen het voeren van campagne voor het referendum in Turkije op 16 april, terwijl zijn eigen kandidaat Kamerlid Keklik Yücel nota bene zelf aanwezig was bij een campagnebijeenkomst en een stemadvies aan het publiek meegaf.

Maandag zullen heel veel mensen naar hun werk of naar school gaan en praten over de gebeurtenissen van afgelopen weekend. Het diplomatieke conflict tussen Nederland en Turkije zal een onvermijdelijk onderwerp zijn. Aan al die mensen, ongeacht of ze een Turkse achtergrond hebben of niet, ongeacht wat hun opvattingen over de Nederlandse of Turkse politiek zijn, willen wij vragen om respectvol met elkaar om te gaan. Om respectvol het gesprek met elkaar te voeren. Om niet te escaleren maar te deëscaleren. Om naar elkaar te luisteren. Om begrip te tonen voor elkaars argumenten.

https://www.facebook.com/DenkNL/posts/1882867238664727
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 12 maart 2017 @ 14:47:46 #220
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460407
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je komt aan het grondrecht omdat het jou zo uitkomt. En kennelijk heb je daar geen enkel probleem mee. Dat is zo eng.
Welk grondrecht heb je het over?

Kan het toch weer niet laten hé, om wat jij persoonlijk goed vind gelijk te stellen aan wat (wettelijk) kan.

En we hadden vooruitgang geboekt. :{
&lt;signature here&gt;.
pi_169460412
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat mij altijd prikkelt is het beeld van de protest-turk met turkse vlag.

Ga ik nota bene met koningsdag met een nederlandse vlag over straat krijg ik nog "kk racist" naar mijn hoofs geslingerd.

Loop je te roeptoeteren met turkse vlag ben je een volksheld die de eer van je niet-geboorteland aan het verdedigen is.
Nationalisme/suprematisme, een gevaarlijk gedachtegoed. Behalve als je niet blank bent natuurlijk, dan mag het :')
pi_169460414
wel mooi hoe onze EU vriendjes ons nu massaal steunen

flikker op
pi_169460420
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Na 15 uur _O_
  zondag 12 maart 2017 @ 14:48:13 #224
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460421
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Jezus wat een lang verhaal. Dat gaat toch niemand lezen.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169460432
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef LTVDK het volgende:
DENK roept om
gestopt met lezen
pi_169460433
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jongen toch. Dan maak ik mij maar belachelijk. Who cares. Voor de goede orde zet ik nog even neer wat ik wél een goed idee vind.

Zoals het was komt niet meer terug. Ik vind het zelf ook afschuwelijk, ik kan er geen ander woord voor verzinnen. Toch voel ik óók dat als ik immigranten zie die van Nederland houden en méédoen, dat ik ontroerd raak. Omdat ik dat zo ontzettend kan missen: méédoen en van Nederland houden. Loyaal zijn. Geen schotels op de gevel maar ook gewoon Nederlandse TV kijken. Meedoen op Koningsdag. Dát soort dingen.

En dan nóg is de druk op de samenleving immens! Voel ik ook!

Dus wég met die 'discriminatie-huilie-huilie-'cultuur. :r Weg met die racismekaart (zie ik zelf zelden ergens, dat racisme dus flikker op met die dooddoener). :r Zeggen hoe het is: doe je mee? Prima, 1 miljoen kansen. Geen gezeik, geen gemekker, hou van Nederland en doe mee. En dat in deze samenleving hameren. HAMEREN.

Je ontroerende verhaal is werkelijk prachtig, maar totaal geen antwoord op mijn vraag; welke van mijn ideeën zijn verwerpelijk?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169460435
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Welke vragen heb je me gesteld? Kom maar op!

Maar nee, ik bewijs graag continu jouw onmetelijke domheid. In al jouw posts zie ik een huilende calimero-kleuter voor me, die fascistische denkbeelden propageert omdat hem zogenaamd onrecht is aangedaan. Het meest erge daarbij is je je er op verheugt als Turken vanavond de Schilderswijk gaan slopen. Het interesseert je geen ruk of de buurtbewoners daar in angst leven en zich afvragen of ze normaal naar bed kunnen gaan zonder dat hun ruiten ingegooid worden. Nee, als jij maar lekker met 'je bier en chips' zulke rellen kan aanschouwen. Ik vind dat gewoonweg een walgelijke houding.
Het interesseert mij juist dat velen daar in angst leven, maar als ik dat aankaart dat velen daar in angst leven sta jij weer vooraan te roepen dat het onzin is, Nederland word toch steeds veiliger en aangenamer om te leven. Dus hoe kan het dat jouw mening opeens veranderd is dat mensen daar in angst leven voor de islamitische invasie die zich misschien vanavond kan roeren?

Daarbij heb ik geen enkel moment gezegd dat ik mij erop verheug, maar dat is ook weer typisch Falco, een woord lezen, en er een andere zin van maken. Neemt niet weg dat als het vanavond loos gaat dat ik met chips voor de buis zit te kijken, net zoals ik met alle rampen of aanslagen voor de buis gekluisterd zit.

Maar blijf maar woorden in iemand anders mond leggen en van mening dat je mij belachelijk maakt, denk dat de meeste hier tranen in de ogen hebben van jouw reacties.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:48:52 #228
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169460438
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Komt zeker ook weer van dat fake account :')
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:48:59 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169460441
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Na 15 uur _O_
Je ze moesten eerst nog even afstemmen met Ankara natuurlijk.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 12 maart 2017 @ 14:49:03 #230
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460444
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Welk grondrecht heb je het over?

Je mag vinden wat je wilt. Je mag denken wat je wilt. Dat soort dingen.
pi_169460445
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die in angst levende mensen zijn het gevolg van wegkijkende en migratie toejuichende mensen als jij, met je misplaatste morele kleingeestigheid.
DIT!!!! x10000 *O*
  Redactie Frontpage zondag 12 maart 2017 @ 14:49:40 #232
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169460459
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Komt zeker ook weer van dat fake account :')
Nee hun officiële account, klik maar op de link :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_169460464
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Je ze moesten eerst nog even afstemmen met Ankara natuurlijk.
Hey. :(
pi_169460465
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef Falco het volgende:

[..]

Jezus wat een lang verhaal. Dat gaat toch niemand lezen.
Ach gut, en dadelijk weer roepen dat het hilarische domme reacties zijn, maar je leest nooit wat.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:49:50 #235
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460466
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jongen toch. Dan maak ik mij maar belachelijk. Who cares. Voor de goede orde zet ik nog even neer wat ik wél een goed idee vind.
Huilebalk.

Je leest zelf ook selectief.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:50:00 #236
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_169460468
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik acht de kans groter dat er zo meteen een vrachtwagen met geld voor je deur staat.
Hier is die al, :+
pi_169460477
Kuzu had gister ook best een Twitter eruit kunnen doen om de mensen op te roepen zich te gedragen, bevelen van de politie op te volgen en rond een uur of 11 zich langzaam naar huis te begeven. Hij deed het tegenovergestelde. :'(
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_169460481
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Die in angst levende mensen zijn het gevolg van wegkijkende en migratie toejuichende mensen als jij, met je misplaatste morele kleingeestigheid.
Er is ook een middenweg voor normale mensen.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:50:41 #239
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460482
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je ontroerende verhaal is werkelijk prachtig, maar totaal geen antwoord op mijn vraag; welke van mijn ideeën zijn verwerpelijk?
Misschien verwar ik je met ExTec of hoe heet ie. Had jij ook het lumineuze idee om jou onwelgevallige Nederlanders het staatsburgerschap te ontnemen?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:50:50 #240
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460484
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je mag vinden wat je wilt. Je mag denken wat je wilt. Dat soort dingen.
:')

En waar heb ik geschreven dat ik daar op welke manier aan wil tornen? :')
&lt;signature here&gt;.
pi_169460486
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier is die al, :+
[ afbeelding ]
Samen met een defensievoertuig van de SP _O_
pi_169460490
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier is die al, :+
[ afbeelding ]
Trap er niet in!
pi_169460497
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is ook een middenweg voor normale mensen.
Normale mensen kijken kritisch naar beiden kampen, daar moet ik sommige die zich hier continue profileren als niet links nog op betrappen.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:52:10 #244
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460518
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

:')

En waar heb ik geschreven dat ik daar op welke manier aan wil tornen? :')
Oh het mag gewoon en het heeft geen consequenties? Ohhhh, dan zijn we eruit. Dan mag iedereen zijn paspoort houden dus.

Opgelost.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:52:33 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460530
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Het interesseert mij juist dat velen daar in angst leven, maar als ik dat aankaart dat velen daar in angst leven sta jij weer vooraan te roepen dat het onzin is, Nederland word toch steeds veiliger en aangenamer om te leven. Dus hoe kan het dat jouw mening opeens veranderd is dat mensen daar in angst leven voor de islamitische invasie die zich misschien vanavond kan roeren?

Daarbij heb ik geen enkel moment gezegd dat ik mij erop verheug, maar dat is ook weer typisch Falco, een woord lezen, en er een andere zin van maken. Neemt niet weg dat als het vanavond loos gaat dat ik met chips voor de buis zit te kijken, net zoals ik met alle rampen of aanslagen voor de buis gekluisterd zit.

Maar blijf maar woorden in iemand anders mond leggen en van mening dat je mij belachelijk maakt, denk dat de meeste hier tranen in de ogen hebben van jouw reacties.
Oh nou moet ik dat bier en chips weer in een context lezen :'). Deze beproefde tactiek van het onderbuik-gepeupel werkt niet meer. Wees gewoon duidelijk en concreet.

En ohja post eens wat posts van me waar ik de boel goedpraat? Ik kom met feiten dat er van een Islamitische invasie of burgeroorlog geen sprake is. Dat je dat als ultieme wegkijker niet wil zien kan ik niet helpen. Sorry.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169460538
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Normale mensen kijken kritisch naar beiden kampen, daar moet ik sommige die zich hier continue profileren als niet links nog op betrappen.
De nuance raakt soms wat kwijt. Hier. Daar is een forum ook voor. Je wil als poster ook zeker mensen niet in de kaart spelen.
pi_169460556
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:40 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ze is journalist, zegt ze. Maar in al haar berichten, en zelfs op haar website staat het bol van simpele schrijffouten. _O-
Ik ben strikt genomen ook een journalist. Het probleem is dat journalist geen beschermd beroep is. Iedere lulhannes of muts kan zich journalist noemen.

En mijn filosofie is eigenlijk ook dat in ieder mens een journalist schuilt. Als jij een heel ernstig verkeersongeluk ziet gebeuren, breng je later verslag uit aan anderen. En tegenwoordig kun je ook onmiddellijk live op Twitter, Facebook of Periscope.

Om het weer on-topic te brengen: je zag dat gisteren ook mooi bij die rellen in Rotterdam. Talloze live-streams van mensen die met hun mobieltje filmen, terwijl de NOS voortdurend dezelfde beelden opnieuw instartte.
pi_169460577
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:50 schreef Windhapper het volgende:
Kuzu had gister ook best een Twitter eruit kunnen doen om de mensen op te roepen zich te gedragen, bevelen van de politie op te volgen en rond een uur of 11 zich langzaam naar huis te begeven. Hij deed het tegenovergestelde. :'(
Natuurlijk niet... :')
pi_169460578
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Misschien verwar ik je met ExTec of hoe heet ie. Had jij ook het lumineuze idee om jou onwelgevallige Nederlanders het staatsburgerschap te ontnemen?
Daar heb ik mij in ieder geval niet over uitgelaten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169460605
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben strikt genomen ook een journalist. Het probleem is dat journalist geen beschermd beroep is. Iedere lulhannes of muts kan zich journalist noemen.

En mijn filosofie is eigenlijk ook dat in ieder mens een journalist schuilt. Als jij een heel ernstig verkeersongeluk ziet gebeuren, breng je later verslag uit aan anderen. En tegenwoordig kun je ook onmiddellijk live op Twitter, Facebook of Periscope.

Om het weer on-topic te brengen: je zag dat gisteren ook mooi bij die rellen in Rotterdam. Talloze live-streams van mensen die met hun mobieltje filmen, terwijl de NOS voortdurend dezelfde beelden opnieuw instartte.
Dan maak je van een vak iets dat geen vak meer is. Die man waar men zo lyrisch over deed gisteren hier met een telefoon......dat is geen journalist.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:55:37 #251
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460614
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh het mag gewoon en het heeft geen consequenties? Ohhhh, dan zijn we eruit. Dan mag iedereen zijn paspoort houden dus.

Opgelost.
Dus:

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je mag vinden wat je wilt. Je mag denken wat je wilt. Dat soort dingen.
Heeft ineens iets te maken met het hebben van dubbele nationaliteiten?

:|W

Nou snap ik heel erg goed dat puur vanuit je onderbuik ramkoers inzetten als iemand het durft om iets te stellen wat conflicteert met wereldbeeld, niet contribueert aan netjes converseren,

Maar kun je een beetje je best doen, en ook bv zoiets simpels als Pietje A zegt, Pietje dat A verwijten, en niet Jantje, omdat jij in een vlaag ineens denkt dat die mensen allemaal 1 pot nat zijn?
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:55:41 #252
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169460616
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is.

spectatorindex twitterde op zondag 12-03-2017 om 14:44:40 BREAKING: Denmark postpones Turkish Prime Minister's visit to Copenhagen on back of Ankara's tensions with other European countries reageer retweet
pi_169460621
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben strikt genomen ook een journalist. Het probleem is dat journalist geen beschermd beroep is. Iedere lulhannes of muts kan zich journalist noemen.

En mijn filosofie is eigenlijk ook dat in ieder mens een journalist schuilt. Als jij een heel ernstig verkeersongeluk ziet gebeuren, breng je later verslag uit aan anderen. En tegenwoordig kun je ook onmiddellijk live op Twitter, Facebook of Periscope.

Om het weer on-topic te brengen: je zag dat gisteren ook mooi bij die rellen in Rotterdam. Talloze live-streams van mensen die met hun mobieltje filmen, terwijl de NOS voortdurend dezelfde beelden opnieuw instartte.
Dan ben ik een kok. Net als in iedereen een kok schuilt.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:55:57 #254
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460627
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Daar heb ik mij in ieder geval niet over uitgelaten.
Oh, dan heb ik gemist wat jij wel vond. Ik raak m'n gezonde verstand bijna kwijt als ik met ExTec in een discussie zit.
pi_169460648
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:52 schreef Falco het volgende:

[..]

Oh nou moet ik dat bier en chips weer in een context lezen :'). Deze beproefde tactiek van het onderbuik-gepeupel werkt niet meer. Wees gewoon duidelijk en concreet.

En ohja post eens wat posts van me waar ik de boel goedpraat? Ik kom met feiten dat er van een Islamitische invasie of burgeroorlog geen sprake is. Dat je dat als ultieme wegkijker niet wil zien kan ik niet helpen. Sorry.
Waar heb ik letterlijk geroepen dat ik me erop verheug dat er vanavond misschien rellen komen? Ik zit vanavond met chips en bier voor de tv, wat moet ik anders doen? Naar de kerk gaan bidden?

En wederom erg selectief, je bent niet alleen een wegkijker, maar je negeert ook onderwerpen om users persoonlijk aan te vallen. Hou je eens bij het onderwerp, in elk topic hetzelfde, de reacties (half) lezen en persoonlijke aanvallen inzetten op zaken die niet gerelateerd zijn tot het onderwerp. En het zijn altijd dezelfde personen die je aanvalt, mensen die kritisch kijken naar de vluchtelingen, Marokkanen en islam problematiek.

Voorbeeld, zie je eigen reactie, je valt meer over iemand die met chips en bier voor de buis zit, en kraakt hem in dit topic nog verder af met een hoop onzin dan dat je ook maar een negatief woord roept over wat er nu gebeurd in Nederland.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:57:46 #256
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_169460672
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:55 schreef YazooW het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is.

spectatorindex twitterde op zondag 12-03-2017 om 14:44:40 BREAKING: Denmark postpones Turkish Prime Minister's visit to Copenhagen on back of Ankara's tensions with other European countries reageer retweet
Als dat zo is, is er nu sprake van een 'major conflict' volgens de eerdere Turkse tweet.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 12 maart 2017 @ 14:58:03 #257
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_169460677
Die Peter Air de Vries is ook totaal de weg kwijt. Wat wen idiote tweets plaatst die gast.
pi_169460688
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:57 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Als dat zo is, is er nu sprake van een 'major conflict' volgens de eerdere Turkse tweet.
Wacht gewoon werkelijk nieuws af.
pi_169460689
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:55 schreef YazooW het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is.

spectatorindex twitterde op zondag 12-03-2017 om 14:44:40 BREAKING: Denmark postpones Turkish Prime Minister's visit to Copenhagen on back of Ankara's tensions with other European countries reageer retweet
Mooi, wel weer te zien welke landen ons steunen. Nu de rest van Europa nog, we bukken hier niet voor een islamitische Turkse dictatuur. *O*
pi_169460695
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef Sunri5e het volgende:
Die Peter Air de Vries is ook totaal de weg kwijt. Wat wen idiote tweets plaatst die gast.
Beetje rellen zodat hij weer aan mag schuiven bij wat talkshows, a 1500,- per praatje.
pi_169460700
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee hun officiële account, klik maar op de link :)
Wat een reacties plaatsen sommigen daar ook.. 8)7

quote:
Nederland moet zijn excuses aanbieden en die Minister uitnodigen in de 2de kamer. Anders blijft er verdeling
quote:
Idd de minister zei dat ze erg brutaal werd behandeld. Dat ze op een gegeven moment zelfs 1,5 uur moesten wachten. En dan heb ik het nog niet over het fascistische optreden van de regering.
_O-
  zondag 12 maart 2017 @ 14:59:04 #262
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460702
quote:
13s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus:

[..]

Heeft ineens iets te maken met het hebben van dubbele nationaliteiten?

:|W

Nou snap ik heel erg goed dat puur vanuit je onderbuik ramkoers inzetten als iemand het durft om iets te stellen wat conflicteert met wereldbeeld, niet contribueert aan netjes converseren,

Maar kun je een beetje je best doen, en ook bv zoiets simpels als Pietje A zegt, Pietje dat A verwijten, en niet Jantje, omdat jij in een vlaag ineens denkt dat die mensen allemaal 1 pot nat zijn?
Een staatsburgerschap is geen wereldbeeld. Dat is een FEIT. Iets wat je niet zomaar mag afpakken. Godzijdank. Als dat verleend is inmiddels dan kun je dat niet zomaar weer afpakken. En al helemáál niet omdat dat verleend is door NL ZELFFFFFFFFFFFFFFF.

Als jij het plan opvat om met een mitrailleur hoogstpersoonlijk vijf jou onwelgevallige mensen uit de weg te ruimen komt mijn onderbuik altijd in opstand. Omdat dat een misdaad is. Nu probeer ik te bereiken bij jou dat jij zelf ook iets hoort vanuit jouw onderbuik. Namelijk dat sommige oplossingen geen oplossingen zijn, maar misdaden.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:59:26 #263
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_169460713
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wacht gewoon werkelijk nieuws af.
"Als dat zo is", dat doe ik dus
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_169460718
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beetje rellen zodat hij weer aan mag schuiven bij wat talkshows, a 1500,- per praatje.
Wat schrijft hij dan?
  zondag 12 maart 2017 @ 14:59:34 #265
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460721
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Waar heb ik letterlijk geroepen dat ik me erop verheug dat er vanavond misschien rellen komen? Ik zit vanavond met chips en bier voor de tv, wat moet ik anders doen? Naar de kerk gaan bidden?
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
mjhvanessen twitterde op zondag 12-03-2017 om 13:50:12 Aankondiging om vanavond samen te komen in hartje Schilderswijk #turkijerel #rotterdam https://t.co/2Bs6tAyx81 reageer retweet
Zo even wat chips en bier in huis halen voor vanavond.
Succes met goedpraten van bovenstaande reactie :').
quote:
En wederom erg selectief, je bent niet alleen een wegkijker, maar je negeert ook onderwerpen om users persoonlijk aan te vallen. Hou je eens bij het onderwerp, in elk topic hetzelfde, de reacties (half) lezen en persoonlijke aanvallen inzetten op zaken die niet gerelateerd zijn tot het onderwerp. En het zijn altijd dezelfde personen die je aanvalt, mensen die kritisch kijken naar de vluchtelingen, Marokkanen en islam problematiek.

Voorbeeld, zie je eigen reactie, je valt meer over iemand die met chips en bier voor de buis zit, en kraakt hem in dit topic nog verder af met een hoop onzin dan dat je ook maar een negatief woord roept over wat er nu gebeurd in Nederland.
Ik val mensen soms hard aan ja. En dat is zeker geoorloofd als er onwaarheden of debiele dingen gezegd worden. We zijn hier toch geen watjes :?. Gedraag je je als een vent ipv telkens diezelfde verongelijke calimero.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 12 maart 2017 @ 14:59:49 #266
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460724
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef Sunri5e het volgende:
Die Peter Air de Vries is ook totaal de weg kwijt.
ahahahahah 'air' :D :D
pi_169460728
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

"Als dat zo is", dat doe ik dus
Roep het dan niet verder.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:00:14 #268
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_169460740
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Roep het dan niet verder.
Stoor je er niet aan
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_169460746
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wat een reacties plaatsen sommigen daar ook.. 8)7

[..]

[..]

_O-
Lachen gieren brullen natuurlijk, maar vergeet niet dat dit simpelweg een effect van jarenlange linkse hersenspoeling is. En ja, ik weet hoe die uitspraak klinkt, maar het is niet anders.
pi_169460749
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:55 schreef YazooW het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is.

spectatorindex twitterde op zondag 12-03-2017 om 14:44:40 BREAKING: Denmark postpones Turkish Prime Minister's visit to Copenhagen on back of Ankara's tensions with other European countries reageer retweet
De EU had zich gewoon gezamenlijk moeten uitspreken tegen de komst van de Turkse regeringsleiders. Nu is er verdeeldheid en dat wordt door Turkije als een zwakte gezien wat ze ongetwijfeld gaan uitbuiten. Dit toont wel weer aan dat de EU in de huidige staat volkomen nutteloos is.
pi_169460755
quote:
16s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:00 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Stoor je er niet aan
Het gebeurt te vaak. Dan wordt het bijna nieuws.
pi_169460762
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef Falco het volgende:

[..]

[..]

Succes met goedpraten van bovenstaande reactie :').

[..]

Ik val mensen soms hard aan ja. En dat is zeker geoorloofd als er onwaarheden of debiele dingen gezegd worden. We zijn hier toch geen watjes :?. Gedraag je je als een vent ipv telkens diezelfde verongelijke calimero.
Normaals, waar zeg ik LETTERLIJK (zoals jij beweerd) dat ik de rellen toejuich???

Alsof je discussieert met een kleuter, ongelooflijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn. :')
pi_169460763
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef Sunri5e het volgende:
Die Peter Air de Vries is ook totaal de weg kwijt. Wat wen idiote tweets plaatst die gast.
Er zijn weinig mensen die consequent opkomen voor de vrijheid van meningsuiting maar Peter R de Vries is er blijkbaar één van. Het weren van mensen die een toespraak willen houden is inderdaad erg vreemd.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:01:12 #274
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169460764
Ik denk zomaar dat de hele ME nu op de PVV gaat stemmen. :s)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_169460771
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:00 schreef havanagila het volgende:

[..]

Lachen gieren brullen natuurlijk, maar vergeet niet dat dit simpelweg een effect van jarenlange linkse hersenspoeling is. En ja, ik weet hoe die uitspraak klinkt, maar het is niet anders.
quote:
Muhammet Cavus
Muhammet Cavus Als DENK geen duidelijke statement maakt en geen duidelijke houding inneemt tegen het fascistische optreden van Politie Rotterdam, ga ik woensdag PVV stemmen.
_O-
pi_169460780
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Normaals, waar zeg ik LETTERLIJK (zoals jij beweerd) dat ik de rellen toejuich???

Alsof je discussieert met een kleuter, ongelooflijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn. :')
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Normaals, waar zeg ik LETTERLIJK (zoals jij beweerd) dat ik de rellen toejuich???

Alsof je discussieert met een kleuter, ongelooflijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn. :')
Laat ik het dan maar algemeen trekken. Veel mensen hier wilden gisteren gewoon ellende zien. Dat is vreemd.
pi_169460784
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben strikt genomen ook een journalist. Het probleem is dat journalist geen beschermd beroep is. Iedere lulhannes of muts kan zich journalist noemen.

En mijn filosofie is eigenlijk ook dat in ieder mens een journalist schuilt. Als jij een heel ernstig verkeersongeluk ziet gebeuren, breng je later verslag uit aan anderen. En tegenwoordig kun je ook onmiddellijk live op Twitter, Facebook of Periscope.

Om het weer on-topic te brengen: je zag dat gisteren ook mooi bij die rellen in Rotterdam. Talloze live-streams van mensen die met hun mobieltje filmen, terwijl de NOS voortdurend dezelfde beelden opnieuw instartte.
Voor welk blad schrijf je?
pi_169460791
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er zijn weinig mensen die consequent opkomen voor de vrijheid van meningsuiting maar Peter R de Vries is er blijkbaar één van. Het weren van mensen die een toespraak willen houden is inderdaad erg vreemd.
Niet als dat problemen oplevert.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:02:36 #279
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169460794
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Normaals, waar zeg ik LETTERLIJK (zoals jij beweerd) dat ik de rellen toejuich???
Je impliceert het, maar goed dat 'bier en chips' moet maar weer eens in een context gelezen worden.

Bad (or sick) guy zou Trump zeggen daarover en ik denk dat nu ook :{.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_169460797
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik gemist wat jij wel vond. Ik raak m'n gezonde verstand bijna kwijt als ik met ExTec in een discussie zit.
Haha, kan gebeuren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 maart 2017 @ 15:04:08 #281
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_169460821
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Een staatsburgerschap is geen wereldbeeld. Dat is een FEIT. Iets wat je niet zomaar mag afpakken. Godzijdank. Als dat verleend is inmiddels dan kun je dat niet zomaar weer afpakken. En al helemáál niet omdat dat verleend is door NL ZELFFFFFFFFFFFFFFF.
Waarop ik je al meer dan eens geantwoord heb dat als we dat wettelijk regelen, het ineens een FEIT is dat het wel kan.

En dat verlenen door, is echt een domme opmerking :')

Komt het dan wel eens voor dat de nationaliteit van land A, verleend word door land B?

Volgens mij nooit.

quote:
Als jij het plan opvat om met een mitrailleur hoogstpersoonlijk vijf jou onwelgevallige mensen uit de weg te ruimen komt mijn onderbuik altijd in opstand.
:|W

Appels, peren.

quote:
Namelijk dat sommige oplossingen geen oplossingen zijn, maar misdaden.
En zoals ook al opgemerkt, worden misdaden niet gedefinieerd door even aan Boca te vragen wat zij er van vind.

Je dient in discussies te hoofd koel te houden. :)

Probeer het eens.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:04:22 #282
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169460824
Zijn er al mensen voor opgepakt?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169460835
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:04 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al mensen voor opgepakt?
Dat komt nog wel. Hier zwerft een foto rond waar je als dader serieus problemen mee gaat krijgen.
pi_169460839
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

[..]

Laat ik het dan maar algemeen trekken. Veel mensen hier wilden gisteren gewoon ellende zien. Dat is vreemd.
Ik wil geen ellende zien, maar ik ga niet ontkennen dat ik stiekem in mijn vuistje lach als wederom blijkt dat de kritische mensen in de samenleving gelijk hadden.

Is dit niet de wereld op z'n kop, één groep waarschuwt hier al jaren voor, een andere ontkent het al jaren, nu gebeurd het en mag de eerste groep niet een beetje genieten dat ze gelijk gekregen hebben? Nee dan gaat de policor groep mensen aanvallen alsof ze dit juist willen. Als dat wegkijk volk vanaf dag 1 geluisterd had dan was dit nooit gebeurd.
pi_169460853
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet als dat problemen oplevert.
Je kunt ook problemen verzinnen als excuus en dat is volgens mij hier gebeurd, welke concrete aanwijzingen waren er dat er problemen zouden ontstaan door zo'n toespraak?
pi_169460858
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik wil geen ellende zien, maar ik ga niet ontkennen dat ik stiekem in mijn vuistje lach als wederom blijkt dat de kritische mensen in de samenleving gelijk hadden.

Is dit niet de wereld op z'n kop, één groep waarschuwt hier al jaren voor, een andere ontkent het al jaren, nu gebeurd het en mag de eerste groep niet een beetje genieten dat ze gelijk gekregen hebben? Nee dan gaat de policor groep mensen aanvallen alsof ze dit juist willen. Als dat wegkijk volk vanaf dag 1 geluisterd had dan was dit nooit gebeurd.
Ik waarschuw hier al jaren voor. Ik lach niet in mijn vuist.
pi_169460866
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Je impliceert het, maar goed dat 'bier en chips' moet maar weer eens in een context gelezen worden.

Bad (or sick) guy zou Trump zeggen daarover en ik denk dat nu ook :{.
Ach ik impliceer het. Mooi, dan is dat ook duidelijk.
pi_169460871
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik wil geen ellende zien, maar ik ga niet ontkennen dat ik stiekem in mijn vuistje lach als wederom blijkt dat de kritische mensen in de samenleving gelijk hadden.

Is dit niet de wereld op z'n kop, één groep waarschuwt hier al jaren voor, een andere ontkent het al jaren, nu gebeurd het en mag de eerste groep niet een beetje genieten dat ze gelijk gekregen hebben? Nee dan gaat de policor groep mensen aanvallen alsof ze dit juist willen. Als dat wegkijk volk vanaf dag 1 geluisterd had dan was dit nooit gebeurd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 12 maart 2017 @ 15:06:46 #289
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169460873
Rutte _O_
  zondag 12 maart 2017 @ 15:06:56 #290
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169460877
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat komt nog wel. Hier zwerft een foto rond waar je als dader serieus problemen mee gaat krijgen.
Mooi. Het zou absurd wezen als stenen en glas naar de politie gooien ongestraft blijft.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169460880
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je kunt ook problemen verzinnen als excuus en dat is volgens mij hier gebeurd, welke concrete aanwijzingen waren er dat er problemen zouden ontstaan door zo'n toespraak?
Dit gaat ook ergens anders over. Dat een dictator hier zichzelf niet mag promoten. Dat je domme mensen moet beschermen. Alleen werkt de wet ons tegen.
pi_169460909
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dit gaat ook ergens anders over. Dat een dictator hier zichzelf niet mag promoten. Dat je domme mensen moet beschermen. Alleen werkt de wet ons tegen.
Precies dus is het een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting door onze regering die een boodschap die hun niet bevalt heeft tegengehouden.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:08:35 #293
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169460914
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Wat een reacties plaatsen sommigen daar ook.. 8)7

[..]

[..]

_O-
Moet je hier de reacties een zien die Gerda van 80 krijgt :r

https://www.facebook.com/(...)6605/?type=3&theater
  zondag 12 maart 2017 @ 15:08:44 #294
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169460917
Turkije kondigt sancties aan..
tot hoever zullen ze gaan? Aanslagen?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 12 maart 2017 @ 15:09:25 #295
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169460936
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:08 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Moet je hier de reacties een zien die Gerda van 80 krijgt :r

https://www.facebook.com/(...)6605/?type=3&theater
Wat een idioten.
pi_169460940
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:08 schreef Onnoman het volgende:
Turkije kondigt sancties aan..
tot hoever zullen ze gaan? Aanslagen?
;(
pi_169460949
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies dus is het een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting door onze regering die een boodschap die hun niet bevalt heeft tegengehouden.
De vrijheid van meningsuiting is een NEDERLANDS rechts die verleent wordt aan NEDERLANDERS en niet aan TURKSE MINISTERS. Wij zijn, al zijn er vele die dat lijken te willen, geen open plein waar iedereen vanuit de hele wereld aansprak mag doen op onze rechten.
pi_169460950
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies dus is het een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting door onze regering die een boodschap die hun niet bevalt heeft tegengehouden.
Ja. Maar we konden het ook niet toelaten. Dat tuig onze vrijheden misbruikt is een probleem.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:10:21 #299
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169460962
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Waarop ik je al meer dan eens geantwoord heb dat als we dat wettelijk regelen, het ineens een FEIT is dat het wel kan.
Wettelijk regelen dat iemand zijn paspoort wordt ontnomen. Zijn/haar recht om hier te wonen, leven, whatever. Omdat het jou niet aanstaat hoe die persoon denkt.

En ik moet serieus ingaan op deze optie?

quote:
En zoals ook al opgemerkt, worden misdaden niet gedefinieerd door even aan Boca te vragen wat zij er van vind.

Je dient in discussies te hoofd koel te houden. :)

Ik vind dat ik het helemaal niet zo slecht doe. Als ik onzin zou praten neem ik aan dat je geen discussie met mij zou voeren. Je kunt ook je hoofd té koel houden en je gevoel voor wat wel kan en wat niet kan, verliezen. *vette knipoog*
pi_169460964
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Je impliceert het, maar goed dat 'bier en chips' moet maar weer eens in een context gelezen worden.

Bad (or sick) guy zou Trump zeggen daarover en ik denk dat nu ook :{.
Oh je hebt dus geen onderbouwing. Staat genoteerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169460975
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies dus is het een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting door onze regering die een boodschap die hun niet bevalt heeft tegengehouden.
Nee hoor. Er werd nog gesproken over de locatie. Tot de turken gingen dreigen, liegen en misleiden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')