abonnement Unibet Coolblue
pi_169942359
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 11:36 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Al die columns en opiniestukken slaan de plank mis. Die gaan er allemaal vanuit 'we helpen Erdoğan alleen maar' in plaats van dat ze het beoordelen vanuit Nederlands standpunt, wat het beste is voor ons. En voor ons is het beste dat Turkije zich niet bemoeit met Nederland.
kennelijk gaat het stuk volledig langs je heen en ben je niet in staat om te lezen wat er staat, omdat de woorden volledig vervormd worden door je "PVV/VVD" prisma, waardoor jij kijkt naar de casus.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169942441
quote:
10s.gif Op zondag 2 april 2017 11:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

kennelijk gaat het stuk volledig langs je heen en ben je niet in staat om te lezen wat er staat, omdat de woorden volledig vervormd worden door je "PVV/VVD" prisma, waardoor jij kijkt naar de casus.
Ik heb inderdaad alleen dat stukje gelezen wat je gepost hebt :+ kan zijn dat ik het mis heb in deze :D

Dan geldt het voor veel andere columns die ik voorbij zie komen. Heeft overigens niks met vvd/pvv prisma te maken.

Edit: hele stuk gelezen. Vaag opiniestuk. Wel mee eens dat we ons minder moeten bemoeien met Turkije. Maar dan moet Erdoğan ook oprotten te porren in Nederland en moeten die Turken iv Nederland normaal doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door BEFEM op 02-04-2017 11:56:39 ]
pi_169989248
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169989910
Misschien moeten ze dan eindelijk eens die schotel van hun dak schroeven, wat meer Nederlands nieuws volgen, in de kantine op werk/school niet alleen bij Turken zitten. Inmiddels zitten we op generatie 4 en 5 en nog zijn er kids die zich Turks voelen. Ga dan lekker naar het beloofde land. Hullie blij en de wel-geintegreerden ook.
pi_169990023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Misschien moeten ze dan eindelijk eens die schotel van hun dak schroeven, wat meer Nederlands nieuws volgen, in de kantine op werk/school niet alleen bij Turken zitten. Inmiddels zitten we op generatie 4 en 5 en nog zijn er kids die zich Turks voelen. Ga dan lekker naar het beloofde land. Hullie blij en de wel-geintegreerden ook.
zegt iemand die "kirmizi beyaz" (rood wit) als user name gebruikt. rood/wit als in de turkse vlag en ook nog eens een halve maan op de profile pic, de halve maan die symbool staat voor de islam en ook nog eens jihad geneuzel heeft in zijn sig

errug geloofwaardig jij abi :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:46:46 #156
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169990877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Misschien moeten ze dan eindelijk eens die schotel van hun dak schroeven, wat meer Nederlands nieuws volgen, in de kantine op werk/school niet alleen bij Turken zitten. Inmiddels zitten we op generatie 4 en 5 en nog zijn er kids die zich Turks voelen. Ga dan lekker naar het beloofde land. Hullie blij en de wel-geintegreerden ook.
zit jij even de boel op te stoken lummel
raar vent ben je

rare turk die tegen turken is , of is dat de erdogan tactiek
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:56:12 #157
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169991054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Misschien moeten ze dan eindelijk eens die schotel van hun dak schroeven, wat meer Nederlands nieuws volgen, in de kantine op werk/school niet alleen bij Turken zitten. Inmiddels zitten we op generatie 4 en 5 en nog zijn er kids die zich Turks voelen. Ga dan lekker naar het beloofde land. Hullie blij en de wel-geintegreerden ook.
_O_

Zie ze happen dan _O-
pi_169991817
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zit jij even de boel op te stoken lummel
raar vent ben je

rare turk die tegen turken is , of is dat de erdogan tactiek
Erdogan-tactiek mag je verwachten van de Erdofielen hier. Liegen, bedriegen, corruptie goedpraten en Islam misbruiken zit in hun aard, niet de mijne.
  dinsdag 4 april 2017 @ 11:40:27 #159
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169991857
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 11:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Erdogan-tactiek mag je verwachten van de Erdofielen hier. Liegen, bedriegen, corruptie goedpraten en Islam misbruiken zit in hun aard, niet de mijne.
als Erdogan straks whatsapp gaat afsluiten en google en facebook verbieden dan piepen ze

nu vinden ze het een sterke leider, de stommelingen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 04-04-2017 12:35:47 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_189102994
quote:
Turkse Nederlanders vechten tot Raad van State noodbevelen rond komst Turkse minister aan
Enkele personen die in 2017 naar het Turkse consulaat in Rotterdam waren gekomen voor de toespraak van de Turkse minister zijn naar de Raad van State gestapt. Zij menen dat burgemeester Ahmed Aboutaleb met noodbevelen inbreuk maakte op hun grondrecht op vrije vergadering.
https://www.ad.nl/rotterd(...)nister-aan~ad74f9ef/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189109525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

quote:
. De Rotterdamse rechter stelde de klagers eerder in het ongelijk
De link verwijst naar een zaak van de Turkse minstsr niet van de klagers, die eerder ongelijk kregen van de rechter, aldus het Ad.

Of de link klopt niet of het Ad maakt een andere fout?

Daarnaast is er toen wel het een en ander verkeerd gegaan. Misschien kunnen de klagers het een en ander scoren. Hoewel de politici van beide landen niet staan te wachten om deze gênante vertoning weer actueel te maken. Ondertussen is er gelijmd. Nog een paar weken terug was de minister in Turkije en zijn er aardig wat deals gemaakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')