Gaat niet, want auto met diplomatieke kentekens. Wat de politie uiteraard wel kunnen doen is alle andere mensen tegenhouden zodat ze uiteindelijk tegen een lege straat/ruimte campagne staat te voeren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze willen toch naar het huis van de consul? Dat is afgezet. Mogelijk worden ze er niet doorgelaten.
Het zou me niets verbazen als de opdracht is om helemaal niemand door te laten. Dus ook de Turken niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zet in op 'laat ze maar door'.
Ik ben een trotse voorvader van dit topicquote:
En dan? Kan de politie ze alle 10 oppakken voor verboden wapenbezit en een nachtje bij bubba zetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:15 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Komen er 10 Turkse militairen uit de busjes...
Dan ben ik benieuwd of ze de orders nakomen.![]()
Kunnen ze dan niet gewoon aan de andere kant van de afzetting gaan staan? En dat de minister op een trapje kan toespreken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat niet, want auto met diplomatieke kentekens. Wat de politie uiteraard wel kunnen doen is alle andere mensen tegenhouden zodat ze uiteindelijk tegen een lege straat/ruimte campagne staat te voeren.
Jij gaat nog serieus in op dat totaal achterlijke scenario bedacht door die kutpuber.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
En dan? Kan de politie ze alle 10 oppakken voor verboden wapenbezit en een nachtje bij bubba zetten.
Als Turkije militair gezien wat doet tegen Nederland treed artikel 5 van de navo in werking. Veel plezier voor Erdo
Dat zou ook kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat niet, want auto met diplomatieke kentekens. Wat de politie uiteraard wel kunnen doen is alle andere mensen tegenhouden zodat ze uiteindelijk tegen een lege straat/ruimte campagne staat te voeren.
Bizar ook dat iemand die hier geboren is meer empathie voelt voor een vreemde mogendheid dan zijn geboorteland.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
En dan? Kan de politie ze alle 10 oppakken voor verboden wapenbezit en een nachtje bij bubba zetten.
Als Turkije militair gezien wat doet tegen Nederland treed artikel 5 van de navo in werking. Veel plezier voor Erdo
In Nederland pakken wij striptekenaars op.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar geen zorgen Erdogan heeft Nederland een nazi land bestempeld dus ja
Mag er niemand een CD auto tegenhouden?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
edit: Dat is althans het plan van Aboutaleb op het moment:
http://nos.nl/artikel/216(...)turkse-minister.html
Verveel mequote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jij gaat nog serieus in op dat totaal achterlijke scenario bedacht door die kutpuber.
Maar het geboorteland heeft geen vaste cultuur; die veranderd altijd en zo. Dus nogal wiedes dat ze zich aan iets anders gaan binden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Bizar ook dat iemand die hier geboren is meer empathie voelt voor een vreemde mogendheid dan zijn geboorteland.
Interessant. Linkje?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, de NAVO en VN organiseren met regelmaat wedstrijden en toernooien tussen de special forces van de wereld, raad eens welke commando's record na record hebben behaald?
EINDELIJK IEMAND DIE HET ZEGTtwitter:Michel1401 twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:14:50Hoe is het nu met Wesley en Yolanthe ? #TurkijeRel reageer retweet
Dat is een heel verstandig antwoord, eigenlijk heel erg laf, want itt wat je denkt is het mij om het even.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb geen "verlichte benadering" maar jij leeft gewoon in een heel klein wereldje. En ik ben al een tijd geleden gestopt om te proberen dit soort dingen aan lieden als jij uit te leggen. Zoek het maar uit.
Turkije en Iran zijn nog nooit zo close geweest, op ongekend niveau zelfs na de couppoging.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar dan? Ze staan lijnrecht tegen over elkaar momenteel.
Wikipedia > bordo berelilerquote:
Die ogenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hier een andere "Turk"
[ afbeelding ]
Ik zeg wel dat je Taqqiyah doet, ur goin down bro.
Zitten vooral Turken uit Nederland in die vliegtuigen naar Turkije.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:21 schreef Craptacular het volgende:
En dan dreigen de turken om nl vlieg verkeer te blokkeren.
As if
Als de tweets die we hier zien correct zijn, hebben we het over busjes van een verhuur boer, geen voertuigen met CD platen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gaat niet, want auto met diplomatieke kentekens.
quote:
https://simple.wikipedia.org/wiki/Special_Forces_Commandquote:U.N and NATO Exercises every April:
World Key lock Record: 7 seconds, Turkish Maroon Beret commandos Nearest opponent:13 Seconds, Delta Force
Point shot record: 200 meters, Turkish Maroon Beret commandos Nearest opponent: 140 meters, Spetznas
Turkish MB commandos came 1st in 22 of 24 exercises.
The Maroon Berets are the special forces organization of the Turkish Army.
Dat is een artikel van een half jaar oud.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije en Iran zijn nog nooit zo close geweest, op ongekend niveau zelfs na de couppoging.
Je zou kunnen gaan demonstreren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het ronduit onbeschoft en asociaal wat Turkije nu doet.
De nieuwe frisse wind van erdogan he waar ze allemaal lyrisch van worden die Nederlanders die zich toch meer Turk voelen. Vanuit hun veilige Nederlandquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het ronduit onbeschoft en asociaal wat Turkije nu doet.
Wordt echt heel duidelijk gemaakt dat Nederland het niet zo wilt en toch gewoon doorzetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De nieuwe frisse wind van erdogan he waar ze allemaal lyrisch van worden die Nederlanders die zich toch meer Turk voelen. Vanuit hun veilige Nederland
Rellentwitter:club3keernix twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:25:15[CRISISBLOG] #Turkijerel: Winkeliers wordt gevraagd winkels te sluiten in verband met mogelijk vandalisme https://t.co/Sq6i6LT5W8 reageer retweet
.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:26 schreef vigen98 het volgende:
Rellentwitter:club3keernix twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:25:15[CRISISBLOG] #Turkijerel: Winkeliers wordt gevraagd winkels te sluiten in verband met mogelijk vandalisme https://t.co/Sq6i6LT5W8 reageer retweet
Chips staat klaar. Nou in plaats van uit gaan is dit ook wel nice
Nog recenter dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is een artikel van een half jaar oud.
http://www.aljazeera.com/(...)170221133606326.html
Thx.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
https://simple.wikipedia.org/wiki/Special_Forces_Command
Ja, Erdogan zou wel meteen een schuldgevoel krijgen van Peterquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Jan Peter geen Premier meer is, die zou Erdogan toespreken met 'zo gaan we niet met elkaar om'. Probleem zou direct opgelost zijn.
Wordt wel tijd, wacht al uren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:26 schreef vigen98 het volgende:
Gelukkig staan er genoeg rellende "turkse nederlanders" bereid om democratisch de boel te slopen. Maar nee laten we de pvv erbij halenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:26 schreef DeParo het volgende:
Zal wel weer de oude vertrouwde kliek van de PVV staan, twee man en een lachende postbode, zo laat nog.
nl turken laten zich natuurlijk niet uit over turkije dat nu in rap tempo naar een dictatuur aan het gaan is. Logisch aangezien ze er familie hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De nieuwe frisse wind van erdogan he waar ze allemaal lyrisch van worden die Nederlanders die zich toch meer Turk voelen. Vanuit hun veilige Nederland
Ik verwacht gezeik.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:27 schreef SecretPret het volgende:
Ik garandeer dat er helemaal niets gaat gebeuren. Wat kan doe burgemeester overdrijven zeg.
wel leuk dat een Marokkaan zich gaat inmengen met een Turks Nederlandse gedoe :-)quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
edit: Dat is althans het plan van Aboutaleb op het moment:
Nee, er zit een bom onder die hoofddoek van haar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Komt die minister asiel aanvragen?
En is daar nog wat van over, sinds de laatste zuiveringen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
https://simple.wikipedia.org/wiki/Special_Forces_Command
"Agree to improve ties"quote:
Die wil even populair doen he, dat is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel leuk dat een Marokkaan zich gaat inmengen met een Turks Nederlandse gedoe :-)
quote:Als de Turkse minister met een auto met een diplomatiek kenteken door Nederland naar Rotterdam rijdt wordt zij doorgelaten, en mag zij het terrein van de consul op, zeggen de bronnen. Maar de hele omgeving zal worden afgezet en er komt "geen Nederlander of Turkse Nederlander in de buurt".
Hoger dan Erdogan in Turkije en Rouhani ga in Iran ga je het niet krijgen over bilaterale relaties.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Agree to improve ties"
Veelzeggend, terwijl ze in een proxy oorlog verwikkeld zijn met elkaar.
Zoek voor de grap eens op Google naar het bestaan van zo'n competitie, valt je iets op aan de resultaten?quote:
De Bordo's zijn juist prominenter naar voren geschoven om politici te beveiligen. Het zijn niet normale recruits, maar totaal van a/z gescreend op alles.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
En is daar nog wat van over, sinds de laatste zuiveringen?
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:12:29Dutch Government's stance reflected in such a deplorable decision is no different than Wilders racist and fascist mind. reageer retweet
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:12:56We did not send our people to the Netherlands to become their captives. reageer retweet
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:13:53One can rest assured that we will respond to those who took this step. reageer retweet
Aboutaleb is gewoon Nederlander.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
wel leuk dat een Marokkaan zich gaat inmengen met een Turks Nederlandse gedoe :-)
nog even dan gaat Erdo nog Marokko aanvallen omdat die ook tegen werken
Wolf met klompen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Aboutaleb is gewoon Nederlander.
Kan hij gelijk die erdoturken die hij hierheen heeft gestuurd weer meenemen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef vigen98 het volgende:
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:12:29Dutch Government's stance reflected in such a deplorable decision is no different than Wilders racist and fascist mind. reageer retweet
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:12:56We did not send our people to the Netherlands to become their captives. reageer retweet
twitter:MevlutCavusoglu twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:13:53One can rest assured that we will respond to those who took this step. reageer retweet
![]()
Kan dit in de OP?
Precies. En een ontzettend competent bestuurder waar ik diep respect voor heb. En dat terwijl ik totaal avers van de pvda ben.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Aboutaleb is gewoon Nederlander.
Aboutaleb is iemand die de Nederlandse waarden uitdraagt en verdedigd. Groot respect voor hem in tegenstelling tot die domme Erdo-pijpers.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die wil even populair doen he, dat is niet de eerste keer.
Je bent zelf een wolf met klompen. Prima man, die Aboutaleb.quote:
Echt er is geen volk die de slachtoffer huillie huillie" rol beter kan spelen dan de Turken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef vigen98 het volgende:
![]()
Kan dit in de OP?
Gewoon (halve) oorlogstaal van het dictatoriale regimequote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef vigen98 het volgende:
![]()
Kan dit in de OP?
Totdat je gaat wroeten in z'n werkelijke intenties en gedachtes over het e.e.a.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent zelf een wolf met klompen. Prima man, die Aboutaleb.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Bordo's zijn juist prominenter naar voren geschoven om politici te beveiligen. Het zijn niet normale recruits, maar totaal van a/z gescreend op alles.
En Turkije schiet zichzelf weer in de voet door dit soort gedrag te vertonen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:33 schreef Twiitch het volgende:
Die minister kan straks een kopje thee bij het consulaat drinken. De straat blijft leeg. Op zich slim gehandeld van Rotterdam.
Best wel inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij is gewoon de burgemeester van Rotterdam dus beetje raar als hij zich er niet mee zou mogen bemoeien.
Ik vraag me af of die busjes überhaupt een diplomatenkenteken hebben...quote:
FAKE NEWS!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:34 schreef SevD het volgende:
Er wordt niet aan winkeliers gevraagd te sluiten.
dat zeker , alleen ja PVDA dat is wel jammer inderdaadquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Precies. En een ontzettend competent bestuurder waar ik diep respect voor heb. En dat terwijl ik totaal avers van de pvda ben.
Mwa, hoe hij zich uitspreekt tegen jihadisten vind ik lovenswaardig.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Totdat je gaat wroeten in z'n werkelijke intenties en gedachtes over het e.e.a.
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:31 schreef vigen98 het volgende:
![]()
Kan dit in de OP?
Het zal gvd je toko maar zijn .....quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:26 schreef vigen98 het volgende:
Erdogan is 'infiltranten van Gulen" aan het zuiveren van het Turkse staatsapparaat, voor zover bekend is het niet gelukt om de Bordo Bereliler te infiltreren en zijn daarin weinig tot geen zuiveringen geweest.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dus?
Vertaalt zich dat naar: nee, de zuiveringen van erdolf hebben niks gedaan om hun kwaliteit te verzwakken?
Dat valt überhaupt moeilijk vol te houden als we kijken naar massale schaal van de vervolgingen in turkije, denk je ook niet?
Hij schuift alles af op jihadisten/terroristen, inderdaad. Alleen daarin mogen wij een probleem herkennen. Dat zegt ook wat over z'n intentie t.a.z. de islam in Nederland.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mwa, hoe hij zich uitspreekt tegen jihadisten vind ik krijg lovenswaardig.
In Rotterdam werd in het verleden nog wel eens wat gesloopt als Feijenoord kampioen werd. Maar ja, dat was voor het laatst in 1999. We zijn het niet meer gewend.quote:
Prima actie inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:33 schreef Twiitch het volgende:
Die minister kan straks een kopje thee bij het consulaat drinken. De straat blijft leeg. Op zich slim gehandeld van Rotterdam.
Ok, dus?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik leg het nog een x uit, Adolf is de voornaam van Hitler, Erdogan is de achternaam van Recep Tayyip.
Dat is info die alleen boeiend is voor erdolf turken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik leg het nog een x uit, Adolf is de voornaam van Hitler, Erdogan is de achternaam van Recep Tayyip.
Betalen met kapsalonquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:39 schreef maily het volgende:
Als je daar in de straat woont kan je wel een mooie betaalde live-stream upzetten
Bassie zit vol kattenkwaad, en Adriaan is die acrobaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:38 schreef Triggershot het volgende:
Ah, voor zover bekend.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan is 'infiltranten van Gulen" aan het zuiveren van het Turkse staatsapparaat, voor zover bekend is het niet gelukt om de Bordo Bereliler te infiltreren en zijn daarin weinig tot geen zuiveringen geweest.
Ik zie geen rede om hem geen Erdolf te blijven noemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:38 schreef Triggershot het volgende:
Rijmen moet je als Nederlander niet willen doen, neem een voorbeeld aan de Perzische dichter Rumi.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bassie zit vol kattenkwaad, en Adriaan is die acrobaat.
Ik heb geen idee nee, niemand niet voor zover ik weet. Kan het niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, voor zover bekend.
Je hebt geen idee dus
Kans is dus aanwezig, maar dat daar geen ruchtbaarheid aan gegeven word, duidelijk.
Die staan straks ophitsende speeches te geven in Rotterdam. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
Hebben Bürt en Ernı al gereageerd?
[ afbeelding ]
Je zou wat serieuzer/volwassener over komen, maar ik weet niet of je die intentie hebt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zie geen rede om hem geen Erdolf te blijven noemen.
Zou de politie ook weer stadsbussen en genoeg tie-wraps hebben geregeld, om veel herrieschoppers te kunnen afvoeren als het uit de hand loopt?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:26 schreef vigen98 het volgende:
Snap ik, toch herkenbare patronen als Germaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zie geen rede om hem geen Erdolf te blijven noemen.
Het NOS journaal van 6 uur zei nog van niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd of ze bij zo'n demonstratie staan. Dan kan het niet duidelijker zijn waar de loyaliteit echt ligt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zijn ERNIE.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Hitlerdogan is gewoon te lang.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:38 schreef Triggershot het volgende:
Storm in een glas water, geloof me.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:41 schreef Physsic het volgende:
Ik wilde vanavond eigenlijk de ontknoping van Wie Is De Mol kijken, maar misschien is dit wel boeiender.
Die vinden het wel prima zo. Zowat alle Turken gaan er op stemmen want ze zijn in hun trots gekrenkt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Als de Koerden en tegenstanders van Erdogan proberen haar tegen te houden, mijn steun hebben ze, in ieder geval dus mooi.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:27 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gelukkig staan er genoeg rellende "turkse nederlanders" bereid om democratisch de boel te slopen. Maar nee laten we de pvv erbij halen
Zolang yolanthe cabau van kasbergen nationaal export product aan Turkije is mag je niet klagen.quote:
Wie is de mol kan je altijd nog terug kijken bij programma gemistquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou de politie ook weer stadsbussen en genoeg tie-wraps hebben geregeld, om veel herrieschoppers te kunnen afvoeren als het uit de hand loopt?
Ik wilde vanavond eigenlijk de ontknoping van Wie Is De Mol kijken, maar misschien is dit wel boeiender.
Nee, want ze moeten ondertussen het verhaal ophouden dat ze er voor 'alle Nederlanders' zijn - degene die even geleden voor fascistische nazi's zijn uitgemaakt door z'n opperbevelhebber. Ik vermoed dat ze druk in de weer zijn met contact te zoeken met Erdogan in de hoop dat hij z'n ministers terugfluit. Deze hele actie druist namelijk in tegen het langere termijnplan; dominantie/invloed vanuit gemanipuleerde vrede en politiek.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die staan straks ophitsende speeches te geven in Rotterdam. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Mooie gelegenheid om zo snel mogelijk een groot punt te maken van het dubbel kiesrecht.
Het is of Turkije / Marokko of Nederland, beide niet meer mogelijk maken.
Nu kunnen ze gewoon 2x op Turkse partijen stemmen (DENK en Erdogan).
Als je als Nederlander voor Nazi wordt uitgemaakt door Erdogan is het toch vrij vreemd om in dat land op vakantie te gaan. Eerst excuses van Erdogan anders niet naar Turkije op vakantie.quote:Toerisme
Reisorganisaties TUI en Corendon gaan er dan ook van uit dat de maatregelen geen gevolgen zullen hebben voor toeristen. ,,We volgen de situatie nauwgezet, maar dit heeft nu geen gevolgen voor de reizigers'', aldus de woordvoerster van TUI. Ook Corendon wacht de situatie af. ,,We houden het goed in de gaten, maar er is voor nu niks gaande'', zei de zegsvrouw van Corendon.
De rel tussen Nederland en Turkije zou wel gevolgen kunnen hebben voor de populariteit van Turkije. ,,Dat is wel al afgenomen, maar er gaan nog steeds nog heel veel mensen naar Turkije. Maar het zou wel weer heel zuur zijn voor de kustprovincies, daar is het toerisme heel belangrijk. Ik denk ook wel dat hier wel rekening mee gehouden zal worden en dat mensen op vakantie kunnen blijven gaan naar Turkije'', aldus de woordvoerster van TUI.
watquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang yolanthe cabau van kasbergen nationaal export product aan Turkije is mag je niet klagen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
Als de gemiddelde Nederlander een patrioot was geweest dan misschien, maar goedkope vakanties domineren vaderlandsliefdequote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)chtverkeer~a2d6a3a5/
[..]
Als je als Nederlander voor Nazi wordt uitgemaakt door Erdogan is het toch vrij vreemd om in dat land op vakantie te gaan. Eerst excuses van Erdogan anders niet naar Turkije op vakantie.
je zag de turkse mongolen ook ineens massaal hier de straat op gaan tijdens de coupe.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:42 schreef Gia het volgende:
Vinnut ineens niet meer zo leuk om tussen de Turken te wonen.
Veel Nederlanders die naar Turkije gaan komen nooit verder dan hun all inclusive resort. Niet bepaald de slimste laag van Nederland, die interesseert dat waarschijnlijk geen ruk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je als Nederlander voor Nazi wordt uitgemaakt door Erdogan is het toch vrij vreemd om in dat land op vakantie te gaan. Eerst excuses van Erdogan anders niet naar Turkije op vakantie.
Volgens mij hadden die uitspraken vooral betrekking op bewindslieden, niet op de Nederlands in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
ach verstand komt met de ouder dom zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:42 schreef Gia het volgende:
Vinnut ineens niet meer zo leuk om tussen de Turken te wonen.
Maar... had het dan niet al vol moeten staan met demonstranten in afwachting van...?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou de politie ook weer stadsbussen en genoeg tie-wraps hebben geregeld, om veel herrieschoppers te kunnen afvoeren als het uit de hand loopt?
Al toeterend.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:46 schreef Infection het volgende:
Zijn ze inmiddels al de grens over gestoken?
Allang, was nog 49km naar Rotterdam 10 minuten geleden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:46 schreef Infection het volgende:
Zijn ze inmiddels al de grens over gestoken?
Zijn preventief in hechtenis genomen vermoed ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef Ringo het volgende:
[ afbeelding ]
die zullen nu denk ik samen wel lachen er om hoe veel er lost komt om 1 vliegtuigje wat niet mag landen :-)quote:
Ik was even aan het dineren, heb het dus gemist.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Allang, was nog 49km naar Rotterdam 10 minuten geleden.
Iets van preventieve werking misschien?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar... had het dan niet al vol moeten staan met demonstranten in afwachting van...?
Deze politieke rel speelt inmiddels al bijna 12 uur en het enige wat ik zie zijn foto's van legers pers en politie op lege pleinen/straten.
Dat doet vermoeden dat het allemaal niet zo enorm leeft onder de Turks/Nederlandse bevolking? Recent hebben we nog gezien dat die niet te beroerd zijn om de straat op te gaan.
Was het naar zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zijn preventief in hechtenis genomen vermoed ik.
twitter:yzcatakli twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:41:07#hollanda polisi bizimle yakından ilgileniyor! Çok misafirperverler:)) https://t.co/oDc5mY57DW reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:yzcatakli twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 18:41:07#hollanda polisi bizimle yakından ilgileniyor! Çok misafirperverler:)) https://t.co/oDc5mY57DW reageer retweet
Vertaling gaarne. Zover is de transformatie ook nog niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
Goeie grapquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vertaling gaarne. Zover is de transformatie ook nog niet.
Van alle turken. Ook die zich als NLer voor doen op het moment dat het ze uitkomt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:48 schreef Triggershot het volgende:
En dat Erdogan nu officieel heeft bewezen dat hij de kalief van de Turken is.
Ze zal wel blij zijn dat ze eindelijk in een land is waar de mensenrechten wel gerespecteerd wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
Als je Google Chrome gebruikt, even rechtermuisknop erop en 'vertalen naar Nederlands'quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
polisi bizimle yakından ilgileniyor! Çok misafirperverler:))
BigMac of Mcnugget?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn ze gestopt? Hij hoort bij de entourage toch?
De vertaling is dus; iek maak selfie?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus ze worden nog begeleid door de Nederlandse politie ook?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twitter heeft een vertaalfunctie. Klik even door op het artikel en vervolgens op het linkje naar de vertaling.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Das een Koerd, zie je zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze komt net uit Duitslandquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zal wel blij zijn dat ze eindelijk in een land is waar de mensenrechten wel gerespecteerd worden
Beter onder begeleiding naar het consulaat zodat je weet waar ze uithangt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus ze worden nog begeleid door de Nederlandse politie ook?
Was te laatquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:50 schreef sonnyspek het volgende:
Turkse minister is aangekomen consulaat
zullen we daar Yasmin niet hebbenquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Twitter heeft een vertaalfunctie. Klik even door op het artikel en vervolgens op het linkje naar de vertaling.
Thnksquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus ze worden nog begeleid door de Nederlandse politie ook?
Heb jij serieus nooit wat originelers te melden dan iedere x zelfde idioterie te herhalen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van alle turken. Ook die zich als NLer voor doen op het moment dat het ze uitkomt.
Wegwezen dus!
2 landen op rij dan waar de mensenrechten in ere gehouden worden. Een mooie dag voor deze minister.quote:
Gossiequote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij serieus nooit wat originelers te melden dan iedere x zelfde idioterie te herhalen?
Valt te betwisten, maar goed, gezien haar hoofddoek: Allahrechten > mensenrechtenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
2 landen op rij dan waar de mensenrechten in ere gehouden worden. Een mooie dag voor deze minister.![]()
Helaas voor haar zal ze uiteindelijk wel weer naar huis moeten.
Moet jij de straat niet op met een Turkse vlag Erdogan verheerlijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij serieus nooit wat originelers te melden dan iedere x zelfde idioterie te herhalen?
Maar dat kan niet met het vliegtuig lolquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
2 landen op rij dan waar de mensenrechten in ere gehouden worden. Een mooie dag voor deze minister.![]()
Helaas voor haar zal ze uiteindelijk wel weer naar huis moeten.
twitter:hakbuyuk twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 15:59:59Erdoğans trollenleger in actie @MinPres https://t.co/pTVehqVLS0 reageer retweet
Wat is er poepie, is je creativiteit op, kom je niet verder dan "wegwezen" / "483859383 variant van "dan ga je lekker terug naar Turkije"?quote:
sniperquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar is het nu de bedoeling dat zij een speech gaat geven vanaf het consulaat?
Thee drinken. niemand mag er komenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Tja, dat heb je met een vrij land. We leren er wel mee leven.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:53 schreef RAVW het volgende:
wat een land leven we toch ook
de een wordt tegen gehouden en de andere gaat zonder gezien te worden door heel nederland heen en komt nog op de plek waar zij wil wezen zonder ook maar even aangehouden te worden
Toch staat het Rutte wel, zo'n nazi-pakje. De snor trouwens ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:hakbuyuk twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 15:59:59Erdoğans trollenleger in actie @MinPres https://t.co/pTVehqVLS0 reageer retweet
Als jij met een nazi vlag straat op gaat wil ik best het compenseren met een Turkse vlag.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet jij de straat niet op met een Turkse vlag Erdogan verheerlijken.
ja wel want vertrekken mag wel , alleen niet landenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Maar dat kan niet met het vliegtuig lol
Zullen Kuzu en dinges daar zitten te wachten?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Thee drinken. niemand mag er komen
Nee, want niemand mag in de buurt komen van het consulaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat komt ze dan doen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want niemand mag in de buurt komen van het consulaat.
Dat was het idee ja, maar Aboutaleb houdt middels een noodbevel iedereen tegen dus meer doen dan tegen een lege ruimte/straat spreken kan ze niet doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik draag de vlag van mijn land waar ik woon.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij met een nazi vlag straat op gaat wil ik best het compenseren met een Turkse vlag.
Misschien kunnen ze nog snel zon livestream opbouwen met schermenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat was het idee ja, maar Aboutaleb houdt middels een noodbevel iedereen tegen dus meer doen dan tegen een lege ruimte/straat spreken kan ze niet doen.
is ook verboden als je daar nu mee buiten gaat lopen , alleen op Koningsdag mag hij gehesen worden of als de politiek daar een goede gewenste dag aan geeftquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik draag de vlag van mijn land waar ik woon.
Rood wit en blauw.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Volgens Bild dreigen de Turken nu uit de NAVO te stappen om dit akkefietje.
http://www.bild.de/politi(...)g-50803830.bild.html
Beter toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
De groep die je omschrijft, bestaat niet of nauwelijks. In Nederland heb je goed geïntegreerde Turkse Nederlanders en je hebt Turken in Nederland. De laatste groep gaat met alle liefde de straat op voor Erdogan met Turks vlagvertoon, stemt AK Partij en DENK, is voorstander van de politieke islam, voelt zich niet of nauwelijks Nederlander en is loyaal met Ankara.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van alle turken. Ook die zich als NLer voor doen op het moment dat het ze uitkomt.
Wegwezen dus!
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Dat zou echt een zegen zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
He fuck, ik woon ook in NL.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik draag de vlag van mijn land waar ik woon.
Rood wit en blauw.
Mooiquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Toch nog een positief randje aan dit verhaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Terug naar de orthodoxe broeders, oftewel Griekenlandquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mooi. Putin en Trump bellen en opdelen die hap.
Das gewoon bullshit, heb hier 3 Turkse zenders aanstaan, gewoon gelul om meer hits te genereren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Dan trekken ze gelijk naar Rusland toe en kan Erdo voortaan op de knietjes voor Putin.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Dit kan echt niet, die Turken zijn echt volledig de weg kwijt en gehersenspoeld.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dan neem ik jou mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je wordt straks opgeroepen voor dienstplicht in Turkije.
Het fenomeen censuur heb je nog nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Das gewoon bullshit, heb hier 3 Turkse zender aanstaan, gewoon gelul om meer hits te genereren.
Overal op de wereld dragen mensen vlaggen uit trots voor hun land.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
is ook verboden als je daar nu mee buiten gaat lopen , alleen op Koningsdag mag hij gehesen worden of als de politiek daar een goede gewenste dag aan geeft
Mooizo, opgedonderd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Daar hebben ze in de eerste plaats zichzelf mee. Ik vraag me af hoe de Russen destijds gereageerd zouden hebben op het neerschieten van hun straaljager als het geen NAVO-lid betrof.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef Twiitch het volgende:
Zijn ze ergens wel goed in?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:59 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, die Turken zijn echt volledig de weg kwijt en gehersenspoeld.
Ik vond dat plaatje van de EU-vlag met een hakenkruis in het midden wel intrigerend. Als je zo over de EU denkt, waarom wil je er dan zo wanhopig lid van worden? En waarom wil je dan zo graag visumvrij reizen naar de EU?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:59 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dit kan echt niet, die Turken zijn echt volledig de weg kwijt en gehersenspoeld.
Ik ook nie. lekker naar spanje op vakantie.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee dankje ik zet geen voet in islamitische landen.
Westelijke kust en Constantinopel weer onder Griekse invloedssferenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sowieso een flink deel ja. De rest mag naar Rusland en de Koerden wmb.
Censuur op de anti-Westerse uitspraken van de overheid, je snapt echt niets van Turkije he?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het fenomeen censuur heb je nog nooit van gehoord?
denken dat de Turkse zenders neutraal zijn , natuurlijk zal dat daar niet uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Das gewoon bullshit, heb hier 3 Turkse zenders aanstaan, gewoon gelul om meer hits te genereren.
Veel succes. Door het noodbevel van de burgemeester is het gebied rond het consulaat ontruimd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef DeParo het volgende:
Iedereen met een beetje ballen, en die in de buurt van Rotterdam woont, gaat nu achter zijn beeldscherm vandaan als de typische ramptoerist en gaat naar het consulaat om te demonstreren tegen de marionetten van Erdogan en zijn fascistsche referendum.
Kom kom, ik smokkel je er gewoon naar toe, moet niet altijd van een kant komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee dankje ik zet geen voet in islamitische landen.
Oh.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:01 schreef freako het volgende:
[..]
Veel succes. Door het noodbevel van de burgemeester is het gebied rond het consulaat ontruimd.
Dat is ook gewoon zoals het hoort. Bonus is dat het ze wellicht zal helpen de recessie te ontstijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:01 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Westelijke kust en Constantinopel weer onder Griekse invloedssferen. De droom van elke Griek die ik spreek.
Gast, men onderbreekt prime time series en voetbalwedstrijden om een uiting van Erdogan inc als breaking news te kunnen uitzenden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
denken dat de Turkse zenders neutraal zijn , natuurlijk zal dat daar niet uitgezonden worden
Zoveel als dat ik er van wil snappen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Censuur op de anti-Westerse uitspraken van de overheid, je snapt echt niets van Turkije he?
Wie? Wat?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een klucht. Helemaal voor niks naar Rotterdam gereden.
Lul nou geen poep aub.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:01 schreef RAVW het volgende:
[..]
denken dat de Turkse zenders neutraal zijn , natuurlijk zal dat daar niet uitgezonden worden
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:03 schreef hollandia02 het volgende:
ER ZIJN RELLEN!!!
http://www.ad.nl/binnenla(...)rum-almelo~aa817977/
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:03 schreef hollandia02 het volgende:
ER ZIJN RELLEN!!!
Goed, voor zover je het wilt snappen of interesseert:quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoveel als dat ik er van wil snappen.
Sorry, de wereld is afgeladen met 3de wereldlanden, het is niet mijn levenstaak om van al die gefaalde staten alle ins en outs te weten.
En dat jij vind dat jij een band hebt met dat land, maakt niet dat alle Nederlanders die band hebben
ja maar daar zijn echt geen Negatief ding over Erdo in komen alleen wat onze Erdo zelf kwijt wil aan nieuws wat alleen voor hem in het belang is ... uit de NAVO stappen is echt niet in het belang van onze boze Erdoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, men onderbreekt prime time series en voetbalwedstrijden om een uiting van Erdogan inc als breaking news te kunnen uitzenden.
Dat is Erdogan wel vaker. Niet erg goed voor Turkije en de Turken. Erdogan en zijn kliek maakt Turkije kapot.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:57 schreef schommelstoel het volgende:
Erdogan is puur uit op een conflict.
Beetje laten zien hoe ver zijn macht kan komen voor de in het buitenland wonende turken.
Sorry, je snapt het echt niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar daar zijn echt geen Negatief ding over Erdo in komen alleen wat onze Erdo zelf kwijt wil aan nieuws wat alleen voor hem in het belang is ... uit de NAVO stappen is echt niet in het belang van onze boze Erdo
Fixedquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat is Erdogan wel vaker. Niet erg goed voor Turkije en de Turken. Erdogan en zijn kliek hebben Turkije kapot genaakt.
Al die PVV-tokkies in dit topic die hopen op rellen, zodat ze weer eens hun onderbuik kunnen legenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:03 schreef hollandia02 het volgende:
ER ZIJN RELLEN!!!
Storm in een glas water dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Van de NOS
Voor het consulaat hebben zich tientallen Turkse Nederlanders verzameld. Zij zijn in afwachting van de komst van de Turkse minister Kaya.
Okquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, voor zover je het wilt snappen of interesseert:
Als er ook maar een ding is wat in Turkije nooit en te nimmer gecensureerd zal worden zijn het wel de populistische uitspraken van Erdogan, sterker nog hoe meer aandacht hoe beter volgens hem.
"tientallen" helemaal voor hun naar NL gereden?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Van de NOS
Voor het consulaat hebben zich tientallen Turkse Nederlanders verzameld. Zij zijn in afwachting van de komst van de Turkse minister Kaya.
Wel degelijk in zijn belang, daarmee toont hij aan dat hij bereid is voor eens en voor altijd af te rekenen met Westerse instanties en hun affiliatie daarmee, ---> Sterke, dappere leider die de hele wereld uitdaagt. Eerder heeft hij wel vergelijkbare uitspraken gedaan waarin hij de navo-bondgenootschap ter sprake bracht, breaking news voor pro en anti Erdogan media.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:05 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar daar zijn echt geen Negatief ding over Erdo in komen alleen wat onze Erdo zelf kwijt wil aan nieuws wat alleen voor hem in het belang is ... uit de NAVO stappen is echt niet in het belang van onze boze Erdo
Was toch afgezet en ontruimd?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Van de NOS
Erdo wil helemaal niet uit de navo, de navo geeft hem juist een mooie positie.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel degelijk in zijn belang, daarmee toont hij aan dat hij bereid is voor eens en voor altijd af te rekenen met Westerse instanties en hun affiliatie daarmee, ---> Sterke, dappere leider die de hele wereld uitdaagt. Eerder heeft hij wel vergelijkbare uitspraken gedaan waarin hij de navo-bondgenootschap ter sprake bracht, breaking news voor pro en anti Erdogan media.
Er staat dan ook nergens dat hij uit de NAVO wil.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Erdo wil helemaal niet uit de navo, de navo geeft hem juist een mooie positie.
Wat zijn ze toch zo dom he?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Turkije dreigt met uittreding uit de NAVO volgens Bild.
http://m.bild.de/politik/(...)3830.bildMobile.html
Volgens mij hebben ze daar alleen maar zichzelf mee
Tuurlijk wil die dat niet, maar dat weet het volk toch niet. Die horen alleen maar hun grote leider van de daken schreeuwen dat hij zou afrekenen met het Westen. Het Westen die er alles aan doet om Turkije zwak te houden ...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Erdo wil helemaal niet uit de navo, de navo geeft hem juist een mooie positie.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Turkije dreigt met uittreding uit de NAVO volgens Bild.
http://m.bild.de/politik/(...)3830.bildMobile.html
Volgens mij hebben ze daar alleen maar zichzelf mee
Weetje wat dom is, de Turken beschuldigen van volkerenmoord, levensgevaarlijk dit voor de Armenen.quote:
Echt he, dat ik het ooit met jou samen moest optrekken om een punt te bewijzenquote:
Jij zegt dat het gunstig is om het NAVO-lidmaatschap ter discussie te stellen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er staat dan ook nergens dat hij uit de NAVO wil.
twitter:servicevolley twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 19:07:12As we speak staat de Turkse minister inclusief aanhang bij de McDonalds in Rotterdam-Zuid, naast De Kuip.… https://t.co/jb9sxScXeJ reageer retweet
haha maak ej niet druk ... het boeit me geen ene moer wat daar gebeurd ... of wat daar gezegd wordt op tv ...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lul nou geen poep aub.
Ik ben het bijna nooit eens met Triggershot, maar hier heeft hij gelijk. Waarom zouden de Turkse zenders dit niet uitzenden. Ze zouden juist staan te springen om het te mogen uitzenden.
Als Erdogan zou dreigen met uit NAVO stappen dan is dat om te laten zien dat hij nerges bang voor is. Dat zou dan als breaking news uitgezonden worden in Turkije ... Prima dat je tegen bent, maar lul geen poep.
Ik ben trouwens als anti-Erdo je kan zijn, dus nu niet mij gaan aanvallen, omdat ik je op je fouten wijs.
Ze willen vooral veel gratis geld, omdat ze zelf te dom zijn om tot prestaties te komen op welk vlak dan ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje van de EU-vlag met een hakenkruis in het midden wel intrigerend. Als je zo over de EU denkt, waarom wil je er dan zo wanhopig lid van worden? En waarom wil je dan zo graag visumvrij reizen naar de EU?
De hypocrisie druipt er aan alle kanten af bij die Turken....
yigidi oldur hakkini yemequote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt he, dat ik het ooit met jou samen moest optrekken om een punt te bewijzen
Ah, ok. Dank.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klopt ze staan buiten de afzetting.
Voor de populisme, om iets over te brengen op het volk. Je bent bekend met bluffen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij zegt dat het gunstig is om het NAVO-lidmaatschap ter discussie te stellen.
Als je iets ter discussie stelt, dan houd je er rekening mee dat je het doet. Anders kan je het net zo goed niet doen.
OPTUMOREN BIJ DEKUIP!!! FLIKKERSquote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef Infection het volgende:
twitter:servicevolley twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 19:07:12As we speak staat de Turkse minister inclusief aanhang bij de McDonalds in Rotterdam-Zuid, naast De Kuip.… https://t.co/jb9sxScXeJ reageer retweet
http://www.rijnmond.nl/ni(...)houden-bij-Rotterdamquote:De politie heeft de Turkse minister Kaya van Familiezaken in de buurt van Rotterdam bij een benzinestation tegengehouden. Ze was vanuit Duitsland naar Rotterdam gereden met een konvooi, nadat eerder het vliegtuig van de Turkse minister Çavusoglu van Buitenlandse Zaken niet in Nederland mocht landen.
19:10 uur: Bij het Turkse consulaat aan de Westblaak staan enkele tientallen demonstranten. De gemeente heeft zojuist een noodbevel uitgevaardigd voor het gebied. Niemand mag er meer in de buurt komen.
Meer volgt.
Die quote in die tweet gaat over burgers. Ze zijn gestopt door de politie omdat ze dachten dat de minister in één van die auto's zat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef Infection het volgende:
Dat is dan wel weer een waardige ambiance.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef Infection het volgende:
Het volk ophitsen, daar zijn ze goed in.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor de populisme, om iets over te brengen op het volk. Je bent bekend met bluffen?
Tegengehouden met wat, je kunt haar nu nog alleen aanhouden en arresteren of je moet haar verder laten gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:13 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/ni(...)houden-bij-Rotterdam
ALS JE UIT ISTANBOEL KOMT DAN BEN JE VOOR FENER OF GALATASERAY! KKLUUUUULLLLL!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
OPTUMOREN BIJ DEKUIP!!! FLIKKERS
Snap je het nu een beetje?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het volk ophitsen, daar zijn ze goed in.
Neehee!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij zegt dat het gunstig is om het NAVO-lidmaatschap ter discussie te stellen.
Als je iets ter discussie stelt, dan houd je er rekening mee dat je het doet. Anders kan je het net zo goed niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |