Nee, ze willen niet PvdA, ze willen GroenLinks met Jesse. Daar wordt de PvdA voor opgeofferd. Is voor links geen probleem om een eerdere vriend de nek om te draaien.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toont mooimaan dat dat gehuil over de linkse media nergens op slaat.
Bijzonder hoe jullie toch altijd weer die slachtofferrol weten te vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, ze willen niet PvdA, ze willen GroenLinks met Jesse. Daar wordt de PvdA voor opgeofferd. Is voor links geen probleem om een eerdere vriend de nek om te draaien.
Grapjas. Het is en blijft een moslim en daardooreen gevaar voor Nederland. Althns dat is de gedachte van vele kiezers die bijvoorbeeld op de PVV, Nieuwe Wegen en FvD willen stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PvdA had er beduidend beter voorgestaan als hij Samsom had vervangen
Segers zei hetzelfde wat ie op de radio zei, nl dat we meer zelfvertrouwen moeten hebben in de kracht van onze cultuur en onze vrijheden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Jinek vraagt Segers te reageren op het feit dat zoveel procent van de Nederlanders voelt dat de Nederlandse identiteit onder druk staat. Segers ontkent, komt met een verhaal over de rechtstaat en vrijheid en dat er niks aan de hand is (Klaver doet dat ook regelmatig).
Wordt de Nederlandse identiteit dan gedefinieerd door de wetten die wij in dit land hebben? Waarom kan 1 van die wannabee-journalistjes dan niet eens reageren met "Maar meneer Segers, meneer Klaver, de Nederlandse identiteit met je niet af aan regeltjes in een wetboek".
Wat dus onzin is.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Segers zei hetzelfde wat ie op de radio zei, nl dat we meer zelfvertrouwen moeten hebben in de kracht van onze cultuur en onze vrijheden.
Het had Wilders inderdaad een veel sterker podium gegevenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grapjas. Het is en blijft een moslim en daardooreen gevaar voor Nederland. Althns dat is de gedachte van vele kiezers die bijvoorbeeld op de PVV, Nieuwe Wegen en FvD willen stemmen.
De PVV en de PvdA vissen ook niet bepaald in dezelfde vijver. en geen hond wil op nieuwe wegen en FvD stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grapjas. Het is en blijft een moslim en daardooreen gevaar voor Nederland. Althns dat is de gedachte van vele kiezers die bijvoorbeeld op de PVV, Nieuwe Wegen en FvD willen stemmen.
Heel mooi standpunt, schitterend gewoon, ik krijg er tranen van in me ogen maar het het was geen antwoord op de vraag en heeft niks met de Nederlandse identiteit te maken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Kan je vinden maar ik kan het als politiek standpunt van de Christenunie wel begrijpen.
Aboutaleb?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, hij zegt tegen iedereen die bezorgd is: heb vertrouwen in de kracht van je cultuur en in de vrijheden. Dat kan toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel mooi standpunt, schitterend gewoon, ik krijg er tranen van in me ogen maar het het was geen antwoord op de vraag en heeft niks met de Nederlandse identiteit te maken.
Dan is het toch nog steeds terecht? Het probleem van de PvdA is dat mensen hen het rechtse beleid van de VVD aanrekenen. Zelfs als je nét begint, weet je dat het dan een bijzonder dom idee is om het PvdA-gezicht van het kabinet lijsttrekker te maken. Daarbij hadden we toen hij net begon ook de cijfers waaruit blijkt dat hij voor een boel groepen een slechte minister van sociale zaken was. Het is niet voor niks dat bijvoorbeeld ambtenaren de PvdA massaal in de steek laten.quote:
Een mooie uitspraak van Kuzu die gisteren weer eens realiteit bleek te zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
die fucking Kuzu heeft gewoon gelijk: de media fungeren als poortwachters van de gevestigde orde.
Jammer, want FvD is een draak van een partij met eigenlijk louter slechte standpuntenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:45 schreef Loekie1 het volgende:
Overigens vind ik dat Baudet goed standhield, ik was hem eigenlijk al vergeten maar overweeg nu weer op hem te stemmen. Slimme jongen, vrolijk, positief en tegelijk weet ie waar de problemen zitten.
Ik denk dat Asscher ook vanuit zijn partij niet goed begeleid is. Iemand doet dit allemaal niet in z'n eentje. De PvdA wilde van twee walletjes eten, samenwerken met links en met rechts, wat leidde tot broddelpraatjes; een woordenbrij maar geen duidelijk verhaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds terecht? Het probleem van de PvdA is dat mensen hen het rechtse beleid van de VVD aanrekenen. Zelfs als je nét begint, weet je dat het dan een bijzonder dom idee is om het PvdA-gezicht van het kabinet lijsttrekker te maken. Daarbij hadden we toen hij net begon ook de cijfers waaruit blijkt dat hij voor een boel groepen een slechte minister van sociale zaken was. Het is niet voor niks dat bijvoorbeeld ambtenaren de PvdA massaal in de steek laten.
En hij heeft en had en zal waarschijnlijk altijd het charisma van een dookdgeknuppelde goudvis hebben
Gevaarlijke uitsprakenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PVV en de PvdA vissen ook niet bepaald in dezelfde vijver. en geen hond wil op nieuwe wegen en FvD stemmen.
Dus dit is best wel een beetje onzin
Er zitten toch heel slimme mensen bij?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer, want FvD is een draak van een partij met eigenlijk louter slechte standpunten
Dus als je in een wijk in Rotterdam woont met 90% allochtonen, ze amper Nederlands praten laat staan een Rotterdams accent hebben, er bijna alleen islamitische slagerijen, toko's etc zijn, je niks meer aan Rotterdam doet denken dan staat voor jou zowel de Nederlandse als de Rotterdamse identiteit niet onder druk en moet je vertrouwen in de kracht van je cultuur hebben, dan komt het goed? Is dat was je wil zeggen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Jawel, hij zegt tegen iedereen die bezorgd is: heb vertrouwen in de kracht van je cultuur en in de vrijheden. Dat kan toch?
Het alternatief is voor de aanhang over het algemeen de pvv. Dan valt het meequote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer, want FvD is een draak van een partij met eigenlijk louter slechte standpunten
Ja nou, laten we wild doen en ze 3 zetels toeschrijven. Hij heeft gisteren zijn verhaal mogen doen en dat heeft hem wel goed gedaan, maar meer lijkt me wat onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:49 schreef freeman1 het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken![]()
Denk dat FvD juist ook door gisteravond voor verrassing gaat zorgen. Dan als snelst opkomende partij oid.
Liever Wilders dan Baudet. Wel weer Liever Hiddema dan Wilders. Dat vind ik wel een geschikte vent om het extreemrechtse geluid fatsoenlijk naar buiten te brengen zonder al dat gebral en agressieve populistische gejank eromheen wat Wilders en Baudet in mindere mate wel doetquote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het alternatief is voor de aanhang over het algemeen de pvv. Dan valt het mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |