Ik moet het nog tegenkomen. Fijn, in totaal één seconde aandacht in alle NPO-uitzendingen tot dusver.quote:
Frits Wester noemde het héél even.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet het nog tegenkomen. Fijn, in totaal één seconde aandacht in alle NPO-uitzendingen tot dusver.
Jinek kan niet tegen kritiek. Wel uitdelen maar niet incasseren..quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is overduidelijk framing. En dan te bedenken dat Jinek zo aangebrand reageerde toen Roos haar niet objectief noemde.
99% van de kiezers zit daar niet om te wachten, omdat? Juist, omdat een paar praathoofden op de TV dat vinden aan de hand van virtuele zetels.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jinek & Pauw zijn inderdaad niet objectief, al is er ook een stuk meer aan te merken op types als Jan Roos en Thierry Baudet dan op de andere lijsttrekkers die er zijn geweest. Er zullen ook best wat kleinere partijen genegeerd worden door P&J, aangezien 99% van de kiezers niet op de Ondernemerspartij en de Burgerbeweging zit te wachten.
Dat is wat anders dan een mediacomplot, want er zijn ook programma's met een rechtse grondslag met een groot publiek, zoals Goedemorgen Nederland.
Ik zie z'n beschaafdheid eerder als een probleem. Je moet bij de juiste gelegenheid genadeloos kunnen zijn voor je tegenstanders. Wilders/Bosma hebben dat beter in de gaten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een structureel probleem bij hem
Inderdaad, maar de media is geen liefdadigheidsinstelling. Ook bij de NPO zijn kijkcijfers belangrijk, want aan de hand van die cijfers wordt het succes van een programma bepaald, je moet mensen aan je programma blijven binden. Geen enkele omroep (publiek of commercieel) wordt tegengehouden om die splinterpartijen uit te nodigen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
99% van de kiezers zit daar niet om te wachten, omdat? Juist, omdat een paar praathoofden op de TV dat vinden aan de hand van virtuele zetels.
Dat introductiefilmpje van hem was ook weer typerend. Een aaneenschakeling van absurdistische fragmenten om een bepaald beeld over hem af te roepen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
Baudet gaat stoïcijns om met de flauwigheden, zoals die foto van hem op die piano. Gebeurt allemaal BEWUST om zijn verhaal te verstoren. Echt kwalijk.
Maar Baudet blijft onverstoorbaar zijn verhaal vertellen.![]()
Mijn respect voor deze man groeit alleen maar verder.
Dat vond ik het meest positieve wat ik van hem heb gezien. Zo gauw hij begint te praten zakt ie snel in mijn achtingquote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat introductiefilmpje van hem was ook weer typerend. Een aaneenschakeling van absurdistische fragmenten om een bepaald beeld over hem af te roepen.
Ze zetten echt alles op alles om hem belachelijk te doen lijken. In de rede vallen, uitspraken uit hun verband trekken, suggestief filmpje, bewust bepaalde foto's op de achtergrond....quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:57 schreef Tuned22 het volgende:
Baudet is gewoon een toffe peer. Eerlijk en durft te benoemen wat de pijnpunten zijn. Maar dat mag niet... hij moet z'n bek houden
Elkaar de hele tijd voor rotte vis uitmaken en lekker radicale dingen roepen gaat de politiek echt verder helpen inderdaad!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:51 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Ik zie z'n beschaafdheid eerder als een probleem. Je moet bij de juiste gelegenheid genadeloos kunnen zijn voor je tegenstanders. Wilders/Bosma hebben dat beter in de gaten.
Dat heb ik nou precies bij Klaver en Pechtold.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vond ik het meest positieve wat ik van hem heb gezien. Zo gauw hij begint te praten zakt ie snel in mijn achting
De partijdigheid druipt er aan alle kanten van af.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat introductiefilmpje van hem was ook weer typerend. Een aaneenschakeling van absurdistische fragmenten om een bepaald beeld over hem af te roepen.
Eva is de verkeerdste niet in dat programma. Die voert wel vaker discussies met open vizier. Het is meer de gebruikelijke Pauw en Witteman en nu Pauw redactie die het programma in elkaar draait die het probleem vormen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
Hehehehe... dat schouderklopje van Eva Jinek bij Baudet. Wat zou ze daar mee willen zeggen?
De VARA-saus ligt er inderdaad dik bovenop, met linkse cabaretiers. Het spit battle-filmpje is normaal een onderdeel van het VARA-programma Cojones.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
Eva is de verkeerdste niet in dat programma. Die voert wel vaker discussies met open vizier. Het is meer de gebruikelijke Pauw en Witteman en nu Pauw redactie die het programma in elkaar draait die het probleem vormen.
Segers zat er sowieso voor spek en bonen bij. Heeft misschien 2 zinnen laten horen. Voornamelijk kreeg Aboutaleb spreektijd. Baudet had dat door en reageerde heel slim op Aboutaleb voordat Jinek en Pauw door hadden dat hij een zin had afgemaakt. Tot slot zat Frits Wester er als een soort van dolle hond bij om met stemverheffingen hysterie te zaaien.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De VARA-saus ligt er inderdaad dik bovenop, met linkse cabaretiers. Het spit battle-filmpje is normaal een onderdeel van het VARA-programma Cojones.
Wat mij vooral stoort, is hoe gekleurd dit programma is. Het is nog maar een paar maanden geleden dat die NPO-bazin door het stof ging en verbetering beloofde. Je kunt werkelijk niet met droge ogen beweren dat die verbetering gestalte krijgt.
Vanavond zie je het ook weer: Segers krijgt niet of nauwelijks kritische vragen, Baudet wordt van alle kanten bestookt, onderbroken, belachelijk gemaakt, noem maar op. Jan Roos onderging hetzelfde lot.
De media bepaald wat de meeste mensen gaan stemmen. Dat is gewoon zo en natuurlijk absurd, maar dit is al jaren zo. Eigenlijk sinds ik mij kan heugen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De TV en kranten nog steeds. Je merkt het aan alle programma's. Vandaag weer DWDD Trump bash en natuurlijk Wilders even voor gek zetten, maar een hele uitzending wijden aan het enorme falen van de VVD daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het mooie is dat dat niet meer zo is. Dankzij Social media gaan partijen als FvD om de zittende media boeren heen.
Dat weet je toch? Risico van het vak. Hiddema gaat gewoon bij die Harry Mens zitten. Hoef je tenminste nul kritische vragen te verwachten.quote:Vanavond zie je het ook weer: Segers krijgt niet of nauwelijks kritische vragen, Baudet wordt van alle kanten bestookt, onderbroken, belachelijk gemaakt, noem maar op. Jan Roos onderging hetzelfde lot.
Harry Mens haha wat een baas is datquote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:14 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Risico van het vak. Hiddema gaat gewoon bij die Harry Mens zitten. Hoef je tenminste nul kritische vragen te verwachten.
"Zeg Theo, zou jij kiezen voor een coalitie met de VVD of met het CDA als premier?"quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:14 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Risico van het vak. Hiddema gaat gewoon bij die Harry Mens zitten. Hoef je tenminste nul kritische vragen te verwachten.
Segers straalde de redelijkheid uit. Net zoals dat bij Pechtold het geval was toen Jan Roos werd beschadigd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Segers zat er sowieso voor spek en bonen bij. Heeft misschien 2 zinnen laten horen. Voornamelijk kreeg Aboutaleb spreektijd. Baudet had dat door en reageerde heel slim op Aboutaleb voordat Jinek en Pauw door hadden dat hij een zin had afgemaakt. Tot slot zat Frits Wester er als een soort van dolle hond bij om met stemverheffingen hysterie te zaaien.
twitter:Enkelvrouw twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 00:38:38@La_Moonnn @pauwnl Haha ja ik ben journalist nee ik kreeg er niks voor. reageer retweet
De uitzending van vanavond bewijst duidelijk dat de partijdigheid en de manier waarop Jan Roos vorige week werd beschadigd geen toeval was.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Harde backfire voor P&J op twitter. Baudet krijgt alleen maar meer sympathie na deze uitzending.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 03:29 schreef Fylax het volgende:
Die mensen die aan het woord waren werken gewoon in de politiek. Belachelijk. Vooropgezet dus om Thierry te naaien.
Ze zijn wel aardig kritisch op iedereen, behave op de wandelende commercial Jesse Klaver, die heeft nog echt nul tegenwicht gehad en wordt veelal bijgestaan in de 'discussies'.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De VARA-saus ligt er inderdaad dik bovenop, met linkse cabaretiers. Het spit battle-filmpje is normaal een onderdeel van het VARA-programma Cojones.
Wat mij vooral stoort, is hoe gekleurd dit programma is. Het is nog maar een paar maanden geleden dat die NPO-bazin door het stof ging en verbetering beloofde. Je kunt werkelijk niet met droge ogen beweren dat die verbetering gestalte krijgt.
Vanavond zie je het ook weer: Segers krijgt niet of nauwelijks kritische vragen, Baudet wordt van alle kanten bestookt, onderbroken, belachelijk gemaakt, noem maar op. Jan Roos onderging hetzelfde lot.
Dit is echt nonsens. Toen Klaver daar zat werd hij finaal afgemaakt. Kijk de uitzending maar terug. Er bleef niets van zijn aura over. Hij kreeg een stel boeren tegenover zich, waar hij totaal niet op was voorbereid.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 08:50 schreef danos het volgende:
[..]
Ze zijn wel aardig kritisch op iedereen, behave op de wandelende commercial Jesse Klaver, die heeft nog echt nul tegenwicht gehad en wordt veelal bijgestaan in de 'discussies'.
Het is inderdaad schofterig dat de NPO zich weer van haar meest linkse kant laat zien.
Niet heel belachelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 03:29 schreef Fylax het volgende:
Die mensen die aan het woord waren werken gewoon in de politiek. Belachelijk. Vooropgezet dus om Thierry te naaien.
Inderdaad. Iedere politicus heeft tot nu toe publiek voor zich gehad wat niet op hem/haar zou stemmen. Over aanpakken gesproken, Rutte is tot nu toe het hardst aangepakt. Ook nog eens over een probleem wat al langer speelt dan zijn regeerperiode.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet heel belachelijk.
Ik vind dat iedereen moet stoppen met zeiken op de "linksche NPO!". Althans, in ieder geval bij dit programma. Het zit, al vanaf de eerste aflevering, in de aard van het programma dat ze iedereen "aanvallen". Het is echt geen geheim complot of iets, ze doen het niet eens stiekem. Dat is het programma. En ook Klaver werd "aangepakt", ook volgens dit topic als ik me het kan herinneren.
Maar dat past niet in het straatje van de Baudet-huilers hier. Net als je ze niet hoort over dat Asscher het zowat moest afleggen in Nieuwsuur tegen een welbespraakte ondernemer en Asscher/Klaver een veel pittiger behandeling kregen dan de rest van Diana Matroos in het Carré-debat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit is echt nonsens. Toen Klaver daar zat werd hij finaal afgemaakt. Kijk de uitzending maar terug. Er bleef niets van zijn aura over. Hij kreeg een stel boeren tegenover zich, waar hij totaal niet op was voorbereid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |