De PvdA had er beduidend beter voorgestaan als hij Samsom had vervangenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:00 schreef Loekie1 het volgende:
Aboutaleb was erg goed. Winnaar met de hoogste morele waarden van het gezelschap.
Misschien, misschien ook niet. Dit soort dingen kun je niet voorspellen. Asscher is vanaf het begin afgebrand door de media, bijv. Eenvandaag. Ik herinner me dat ze twee keer in twee weken een anti-Asscher item hadden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PvdA had er beduidend beter voorgestaan als hij Samsom had vervangen
Frits Wester is zeker géén linkse jongen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:53 schreef Loekie1 het volgende:
Frits Wester, wat een mongool. Erger dan Henk Krol.
Wat zo slecht is aan Jinek en Pauw is dat ze met z'n drieën, vieren in de aanval gaan en de presentatoren doen mee dus niemand die het corrigeert.
Ook wel terecht.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet. Dit soort dingen kun je niet voorspellen. Asscher is vanaf het begin afgebrand door de media, bijv. Eenvandaag. Ik herinner me dat ze twee keer in twee weken een anti-Asscher item hadden.
Ja, Segers zat ook behoorlijk te draaien in het begin. Hij stelde dat er niks aan de hand was, pas toen Aboutaleb een kritischer geluid liet horen ging hij erin mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:00 schreef Loekie1 het volgende:
Aboutaleb was erg goed. Winnaar met de hoogste morele waarden van het gezelschap. Degenen die zelf vinden dat ze die hoge morele waarden hebben, eindigen duidelijk het laatst.
Dat wordt toch ook niet gesteld in de post die je quote?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Frits Wester is zeker géén linkse jongen.
Hoe hij debatten leidt is het ultieme bewijs.
Denk ik ook ja. Aboutaleb is behoorlijk geliefd overal. Het is ook wel een redelijke en normale man volgens mijquote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PvdA had er beduidend beter voorgestaan als hij Samsom had vervangen
Hij is ook nooit in de positie gekomen waarin je écht op de korrel wordt genomen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Aboutaleb is behoorlijk geliefd overal. Het is ook wel een redelijke en normale man volgens mij
Dit ga ik op een tegeltje zetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
Echt ongelovelijk hoe slecht ze zogenaamd Thierry Baudet begrijpen. Homeopathisch verdunnen van de cultuur, wordt meteen ras aangekoppeld en uiteindelijk moet Aboutaleb het de aanwezige kaaskoppen uitleggen. Wat een haatriedels weer en hoe onterecht.
Je hebt in een schilderij kleuren, en je hebt toonwaarden. De toonwaarden zijn het belangrijkst. Als je een schilderij in honderd kleuren hebt, maar ze zijn allemaal stikdonker, heb je een naar schilderij. Zijn ze allemaal licht van toon, met hier en daar wat donker, dan heb je een mooi schilderij. Zo is het ook met een land. Vertaal kleuren met ras, en toonwaarden met de waarden van een land.
Toont mooimaan dat dat gehuil over de linkse media nergens op slaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:07 schreef Loekie1 het volgende:
Daarnaast is Asscher in DWDD helemaal afgebrand en nu gisteren dus in Pauw en Jinek. Van je linkse vrienden moet je het niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |