Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
ik ben geen houthakker lulquote:
Makkelijk scorenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zo pro baudet om dit? Slaat toch nergens op de een turkse minister dit doet.
Jawel, Hiddema.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:10 schreef Martinello het volgende:
Pedanter dan Baudet kan een mens niet zijn.
top vent.. lekkere kak in de tent.. heerlijk gewoonquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:12 schreef monkyyy het volgende:
SP en PvdA gaan beide niet regeren dus fake-vuurwerk.
Ja, dat heeft hij ook gepeild.quote:
YAYA YA YA YA YA,YA, YA YA YA, YA YA YA YA BAUDETquote:
Dat heb op facebook gestaanquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Honderdduizenden gebruikers op Facebook?
Als dit al een top vent is.. Wat ben ik dan wel niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
top vent.. lekkere kak in de tent.. heerlijk gewoon
Op dit moment is er geen enkele coalitie mogelijk, als je sommige partijen mag geloven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:12 schreef monkyyy het volgende:
SP en PvdA gaan beide niet regeren dus fake-vuurwerk.
Dat gaat hij wel halenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop gewoon dat Thiery 1 zeteltje haalt. Puur voor het vermaak.
Het is gewoon een slechte steekproef.quote:
een homoquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Als dit al een top vent is.. Wat ben ik dan wel niet.
Ik hoop 2. Die advocaat is één baasquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop gewoon dat Thiery 1 zeteltje haalt. Puur voor het vermaak.
hahahahahah.. hoe geniaal hahaquote:
Als deze mafketel echt scoort, is Nederland kapot.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
Even in alle ernst,
Ik ken redelijk wat pvvers, ook actief binnen regionale politiek en geloof me heel veel stappen over naar FvD.
baudet gaat wel scoren hoor. Dit is geen grap.
Nee pvv is goedquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als deze mafketel echt scoort, is Nederland kapot.
Zoals ik zeg gaath et niet ten koste van CDA of VVD zoals baudet zegt, maar van de PVV.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als deze mafketel echt scoort, is Nederland kapot.
Baudet krijgt onevenredig veel aandacht voor zo'n nietszeggende club, Elfletterig moet niet zo janken. Met z'n Monasch.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu begrijp ik wel waarom ze niet zo vaak kleine partijen uitnodigen tot spijt van Elfletterig
Oh ja, Nederland was al kapot.quote:
ben je nu aan het trollen? of heb je echt een hekel aan Nederland?quote:
Het is een beetje een turkse variant op de PVVquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
DENK is een heel eng clubje, zeer polariserend
Incl. bomgordel?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk wil ik DENK wel in de kamer, altijd vuurwerk.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je nu aan het trollen? of heb je echt een hekel aan Nederland?
Alle 3 de paupers.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:18 schreef Martinello het volgende:
Ik zou Kuzu graag met zijn hoofd in een frituurpan duwen.
Veel vetter gaat zijn haar niet worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:18 schreef Martinello het volgende:
Ik zou Kuzu graag met zijn hoofd in een frituurpan duwen.
Nou ja zeg, wat stigmatiserend.quote:
Denk is redelijk makkelijk in te schatten, daar stemt namelijk niemand op zonder migratie/islam achtergrond. FvD is lastiger, je ziet dat PVVers overstappen die dat a4tje en uitspraken als minder minder en koranverboden te ver vinden gaan. Plus wat jongere VVDers (JOVDers oa) of wat gekkere corpsballetjes die baudet echt een intellectueel vinden. Ze kunnen beide rond de 3 a 4 zetels halen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Denk en FvD vind ik de enige 2 nieuwe partijen die ik mogelijk zetels zie halen.
Beiden vind ik qua potentieel wel lastig in te schatten.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:19 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe kan iemand serieus de islam volgen![]()
![]()
Allemaal met een hoofddoekje.quote:
Argumentatieleer anno 2017.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
En Rutte maar lachen.quote:
Zit in hun DNA.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Waarom willen moslims altijd andere mensen vermoorden.
Revenge is like sweetest joy next to fucking pussyquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Waarom willen moslims altijd andere mensen vermoorden.
alles goed makkervriendbaas?quote:
Inderdaad flauw.quote:
Maandag en dinsdagquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee want PVV roept alleen en doet niets![]()
Blaffende honden bijten niet
jeroen flauwquote:
Thierry probeert te scoren met volkomen normale zaken die al sinds jaar en dag in onze grondwet staat.quote:
Je luistert niet eens wat ie zegt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thierry probeert te scoren met volkomen normale zaken die al sinds jaar en dag in onze grondwet staat.
Maar het klinkt wel lekker en dus stemmen mensen op 'm.
Dit. Wilders voert geen reet uit, zelfs z'n walgelijke speerpunt krijgt hij niet eens voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee want PVV roept alleen en doet niets![]()
Blaffende honden bijten niet
Precies, die normen en waarden die hij noemde vinden bepaalde religieuze instellingen en scholen ook gezever.quote:
Allemaal uit Oklahoma Cityquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Incest. Hilversum is ook niet vies van.
"De wet gaat vóór religieuze teksten"quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je luistert niet eens wat ie zegt.
Bullshit, dat met die contracten voor islamitische scholen is er nu nog niet en financiering vanuit saudie Arabië bestaat ook nogsteedsquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Thierry probeert te scoren met volkomen normale zaken die al sinds jaar en dag in onze grondwet staat.
Maar het klinkt wel lekker en dus stemmen mensen op 'm.
Cupcake Paay.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal uit Oklahoma City
U las het weer hier
Dat dit ook in moskees en islamitische scholen moet worden uitgedragen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"De wet gaat vóór religieuze teksten"
Joh. Da's potverdomme een goed en vernieuwend idee.
Wet: Pasfoto zonder hoofdbedekkingquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"De wet gaat vóór religieuze teksten"
Joh. Da's potverdomme een goed en vernieuwend idee.
je bent gewoon bang dat hij ergens gelijk kan hebben en de gevolgenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:26 schreef Szura het volgende:
Baudet is net zo'n engnek als Wilders die teveel over een kam scheert
Indopower, net als Wilders.quote:
moslimbloedquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Indopower, net als Wilders.
iedereen met een rechts geluid wordt gesloopt bij de varaquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:28 schreef superniger het volgende:
Met ze allen tegen Baudet.
Linkse NPO
STAAT OP 5 ZETELSquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat een slecht optreden
Zakt volledig door de mand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |