Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
ik ben geen houthakker lulquote:
Makkelijk scorenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zo pro baudet om dit? Slaat toch nergens op de een turkse minister dit doet.
Jawel, Hiddema.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:10 schreef Martinello het volgende:
Pedanter dan Baudet kan een mens niet zijn.
top vent.. lekkere kak in de tent.. heerlijk gewoonquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:12 schreef monkyyy het volgende:
SP en PvdA gaan beide niet regeren dus fake-vuurwerk.
Ja, dat heeft hij ook gepeild.quote:
YAYA YA YA YA YA,YA, YA YA YA, YA YA YA YA BAUDETquote:
Dat heb op facebook gestaanquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Honderdduizenden gebruikers op Facebook?
Als dit al een top vent is.. Wat ben ik dan wel niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
top vent.. lekkere kak in de tent.. heerlijk gewoon
Op dit moment is er geen enkele coalitie mogelijk, als je sommige partijen mag geloven.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:12 schreef monkyyy het volgende:
SP en PvdA gaan beide niet regeren dus fake-vuurwerk.
Dat gaat hij wel halenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop gewoon dat Thiery 1 zeteltje haalt. Puur voor het vermaak.
Het is gewoon een slechte steekproef.quote:
een homoquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Als dit al een top vent is.. Wat ben ik dan wel niet.
Ik hoop 2. Die advocaat is één baasquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:14 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop gewoon dat Thiery 1 zeteltje haalt. Puur voor het vermaak.
hahahahahah.. hoe geniaal hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |