Als deze mafketel echt scoort, is Nederland kapot.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
Even in alle ernst,
Ik ken redelijk wat pvvers, ook actief binnen regionale politiek en geloof me heel veel stappen over naar FvD.
baudet gaat wel scoren hoor. Dit is geen grap.
Nee pvv is goedquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als deze mafketel echt scoort, is Nederland kapot.
Zoals ik zeg gaath et niet ten koste van CDA of VVD zoals baudet zegt, maar van de PVV.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als deze mafketel echt scoort, is Nederland kapot.
Baudet krijgt onevenredig veel aandacht voor zo'n nietszeggende club, Elfletterig moet niet zo janken. Met z'n Monasch.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu begrijp ik wel waarom ze niet zo vaak kleine partijen uitnodigen tot spijt van Elfletterig
Oh ja, Nederland was al kapot.quote:
ben je nu aan het trollen? of heb je echt een hekel aan Nederland?quote:
Het is een beetje een turkse variant op de PVVquote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
DENK is een heel eng clubje, zeer polariserend
Incl. bomgordel?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk wil ik DENK wel in de kamer, altijd vuurwerk.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je nu aan het trollen? of heb je echt een hekel aan Nederland?
Alle 3 de paupers.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:18 schreef Martinello het volgende:
Ik zou Kuzu graag met zijn hoofd in een frituurpan duwen.
Veel vetter gaat zijn haar niet worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:18 schreef Martinello het volgende:
Ik zou Kuzu graag met zijn hoofd in een frituurpan duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |