Is dat al langer zo? Misschien is het nodig om je onderhoudsniveau eens opnieuw te berekenen om te kijken of de hoeveelheid die je eet nog toereikend is voor je doelenquote:Op maandag 20 maart 2017 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. hier gaat ie matig.
Sport redelijk veel, eten is volgens mij niet super slecht en toch blijf ik verdomde stabiel, terwijl er normaal altijd wel wat afging. En het zullen echt niet ineens meer spieren dan normaal zijn.
Weet het, moet ik niet zo op focussen, maar tis wel effe kut.
Deze week maar opnieuw zien hoe en wat.
Hoe lichter je wordt, hoe minder je verbruikt en dus hoe moeilijker het afvallen wordtquote:Op maandag 20 maart 2017 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Hmm.. hier gaat ie matig.
Sport redelijk veel, eten is volgens mij niet super slecht en toch blijf ik verdomde stabiel, terwijl er normaal altijd wel wat afging. En het zullen echt niet ineens meer spieren dan normaal zijn.
Weet het, moet ik niet zo op focussen, maar tis wel effe kut.
Deze week maar opnieuw zien hoe en wat.
Mijn vriend vind het echt heerlijk. Ik vind het veel te zout haha. Maar Agh zo af en toe heb ik dat wel voor hem overquote:
Receptje?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het echt heerlijk. Ik vind het veel te zout haha. Maar Agh zo af en toe heb ik dat wel voor hem over
Dan is 1100 (je lijstje erboven) toch gewoon veel te weinig? Daar mag best wat bij.quote:Op maandag 20 maart 2017 22:56 schreef Cue_ het volgende:
Bmr schijnt rond de 1400 te liggen, onderhoud op 2200 volgens fitsociety.
Klopt idd. Maar zou niet verwachten dat ik dat punt nu al bereikt zou hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe lichter je wordt, hoe minder je verbruikt en dus hoe moeilijker het afvallen wordtDe wet van de remmende voorsprong gaat helaas ook hier op
Oh, komt het uit een zakje/pakje?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het echt heerlijk. Ik vind het veel te zout haha. Maar Agh zo af en toe heb ik dat wel voor hem over
http://www.food.com/recipe/spicy-shanghai-beef-217137quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:05 schreef MutedFaith het volgende:
Geen idee. Zoiets eet ik al jaren niet meer.
Edit: Google zegt dat je waarschijnlijk gelijk hebt. Dus dan laat dat recept maar zitten..
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn lijstje:
O: soja mild & creamy yoghurt met blauwe bessen en muesli
T: frozen kinderkoekjes, appel
L: 4 boterhammen met slankie smeerkaas, babybelkaasje, bouillon, wat cherrytomaatjes
T: snack a jack, mandarijn, banaan
S: atletiektraining 60-90 min
D: nasi met bloemkoolrijst (experimentje!)
Nu ik het zo lees eet ik wel heel weinig koolhydraten, misschien toch nog wat echte rijst ook door de nasi gooien.
Echt zó lekker vind ik datquote:
Ik heb niet het idee dat ik te weinig eet / echt schrap in mijn eten. Wel dat ik op zoek ga naar koolhydraatarm eten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Dan is 1100 (je lijstje erboven) toch gewoon veel te weinig? Daar mag best wat bij.
Volgens mij is het een potentiële valkuil: dan je te veel calorieën gaat schrappen in een periode van stilstand. Maar op zo weinig ga je het niet volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |