Lijkt me toch niet? Nu nadenken hup vrijspraak.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de uitspraak? morgen 10.00?
Nee, beroepscommissie vraagt zich ook af wat ze in hemelsnaam aan het doen zijntwitter:Mkrabby twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:30:32Van Benthem heeft geen vragen aan Makkelie. Beroepscommissie ook niet meer reageer retweet
BOEMtwitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:30:32Makkelie: iemand raken met een elleboog is niet altijd een rode kaart. Van Benthem heeft geen vragen aan Makkelie. #Zeist #Vilhena reageer retweet
ik dacht ook gewoon vanavond jaquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet? Nu nadenken hup vrijspraak.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Kan iedereen die mij voor gek verklaarde zich even melden voor een paar petsers op de neus? Vanaf dag 1 gezegd dat dit vrijspraak zou worden.
OJ Simpson werd ook vrijgesprokenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Kan iedereen die mij voor gek verklaarde zich even melden voor een paar petsers op de neus? Vanaf dag 1 gezegd dat dit vrijspraak zou worden.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef Caland het volgende:
Makkelie gaat weer draaien dustwitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:01:05Arbiter Danny Makkelie is gearriveerd. Hij gaat uitleggen wat hij wel en niet zag. Zaak gaat zo beginnen. #Zeist #Feyenoord #Vilhena #Pogba reageer retweet
![]()
![]()
![]()
WANBELEID
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is wel opvallend dat Feyenoord veel meekrijgt dit seizoen.
*Iets met KNKB*
Het is gewoon waar wat er gezegd word. Dat is gewoon je gelijk krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
*Iets met KNKB*
Wanneer dan preciesquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
*Iets met KNKB*
We zijn er nog niet hé. Hij is al schuldig bevonden, vandaar dit hoger beroep.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:
Ze gaan echt niet schorsen als zowel scheidsrechter als waarnemer aangeven dat het geen rode kaart was.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn er nog niet hé. Hij is al schuldig bevonden, vandaar dit hoger beroep.
quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is gewoon waar wat er gezegd word. Dat is gewoon je gelijk krijgen.
Jongens hap nou eens niet zo.quote:
Maar vorige keer kon Makkelie er niet bij zijn, nu wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:32:47Aanklager heeft heel veel oude beelden van Vilhena bekeken. Om te kijken hoe hij springt, hoe hij zijn elleboog gebruikt of niet. #Zeist reageer retweet
Toen was er wel geen verklaring van Makkelie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaassen snapt dit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:30 schreef Zorro het volgende:
Als dit vrijspraak wordt kan iedereen ellebogen geven en naar deze zaak verwijzen. Gegarandeerd winst.
Ik vond dat van Klaassen ook niets trouwens. Dat van Kluivert in die wedstrijd wél. Snap niet dat daar geen onderzoek naar kwam.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
*Iets met KNKB*
Gtaboy was vroeger 'fanatiek' ajacied. Beetje blijven hangen denk ik.quote:
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 29-03-2017 om 20:36:04Het gaat een lange avond worden hier in zaal 1 in Zeist. We zitten al op 35 minuten en Van Benthem moet nog beginnen. #Zeist #Vilhena reageer retweet
Nah boeit mij geen reet eigenlijk. Als de scheids zegt dat het geen rood is dan is het geen rood, het is niet alsof onze mening er iets aan kan veranderen. Het is wel makkelijk om te zien hoe iedereen hapt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gtaboy was vroeger 'fanatiek' ajacied. Beetje blijven hangen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |