Dus Story verzint dat ie vreemdgaat en krijgt nog een interview ook?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:story_nl twitterde op woensdag 08-03-2017 om 15:44:50Humberto Tan kiest voor zijn vrouw! Hij lucht zijn hart bij Story over het overspelgerucht met Dionne Stax https://t.co/67tAnyOVuA #humberto reageer retweet

Saai vind ik dat.quote:

Ik ga even genieten van Barça.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Normaal vind ik dat laatste journaal nogal onboeiend, maar niet als Stax het presenteert.

Helaas niet bij man.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, 19.55 uur NPO2 finale MHMOT.

Misschien moeten we dat dan samen gaan doenquote:

Lijkt wel een beetje een zwarte René Klijn vind ik.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ziet er eerder uit als een schroevendraaier + een doosje pluggen 6mm.

Ajaxquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, 19.55 uur NPO2 finale MHMOT.

De herhaling, had te laat ingeschakeld.....de laatste 10 minuten doen mij smaken naar meer voorspel.quote:

Zeg, moet dit een kickje SEX of watquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat dan samen gaan doen

Gewoon combineren die handelquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah fuck. Dat wil ik eigenlijk liever zien dan wat fokkers te meeten.
Even een smoes verzinnen.

Echt zo'n regelsl*tje he.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg, moet dit een kickje SEX of wat

Nou nou, verpest m'n hossel nou niet aubquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]

Stem je wel op Wouter Koolmees ipv Pechtold trouwens, vrind?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]

Synchroon?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat dan samen gaan doen

Eh ja oke, dan heb je geen reet van Nederlandse politiek begrepenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Nintex het volgende:
Het is wachten op 15 en 16 maart.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op de zure gezichten bij DWDD en de rest van de NPO kliek.

Koolmeesgodquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Stem je wel op Wouter Koolmees ipv Pechtold trouwens, vrind?

Daar moet ik me nog even in verdiepen. Wat zou het argument zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Stem je wel op Wouter Koolmees ipv Pechtold trouwens, vrind?

Geen last van, mijn trouwe kuise reputatie redt me.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bah, mijn telefoon is constant roodgloeiend

Dat het een prima Kamerlid is.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog even in verdiepen. Wat zou het argument zijn?

quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen last van, mijn trouwe kuise reputatie redt me.

Hier moet ik ook maar eens aan gaan werkenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen last van, mijn trouwe kuise reputatie redt me.

Ik hoorde al eens geruchten over 'wilde Tagliano'.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier moet ik ook maar eens aan gaan werken

Ja, echt extreem. Ik zou er goed aan doen een iets rustiger persoon te wordenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoorde al eens geruchten over 'wilde Tagliano'.
Je komt irl ook wel als zo'n druk en wild figuur over, moet ik zeggen.

Dolf is er niks bij.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, echt extreem. Ik zou er goed aan doen een iets rustiger persoon te worden

Nederland islamiseert in rap tempoquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Vanmiddag was het nog een christelijke studentenvereniging, nu niet meer?

echt he. Het establishment moest weer geholpen wordenquote:

Het voetbalkartelquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt he. Het establishment moest weer geholpen worden

twitter:ncilla twitterde op donderdag 09-03-2017 om 00:35:27Even #penj aan het terug kijken. Wat een walgelijke wanvertoning. Je kunt niet dit gesprek voeren over gebrek aan vrouwelijke lijsttrekkers reageer retweet
Ze is gewoon boos dat Thierry vrijwel iedere dag zendtijd van Jinek krijgt denk ik.twitter:ncilla twitterde op donderdag 09-03-2017 om 00:37:36@ncilla feit is dat #penj prima op de hoogte is van het bestaan van de vrouwelijke lijsttrekker van de @Piratenpartij. Hai! ? reageer retweet

Zegt dat iets over mevrouw drogreden of meer iets over de rest van de tafel?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Sylvana doet het opzich wel goed aan deze tafel.

PenJ zullen een lijsttrekker die zich verslaapt voor haar afspraken wellicht niet serieus nemenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:37 schreef Nintex het volgende:
en daar hebben we Ancillatwitter:ncilla twitterde op donderdag 09-03-2017 om 00:35:27Even #penj aan het terug kijken. Wat een walgelijke wanvertoning. Je kunt niet dit gesprek voeren over gebrek aan vrouwelijke lijsttrekkers reageer retweet
Ze is gewoon boos dat Thierry vrijwel iedere dag zendtijd van Jinek krijgt denk ik.twitter:ncilla twitterde op donderdag 09-03-2017 om 00:37:36@ncilla feit is dat #penj prima op de hoogte is van het bestaan van de vrouwelijke lijsttrekker van de @Piratenpartij. Hai! ? reageer retweet

.
.

Voornamelijk over de rest van de tafel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt dat iets over mevrouw drogreden of meer iets over de rest van de tafel?

Ik snap nog steeds het probleem van haar niet echt. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 01:10 schreef Vallon het volgende:
Zij blijft geweldig wat ik nu pas bezie, die vrouw die teleurgesteld is in de PvD omdat die partij voor krakers een standpunt heeft wat volgens de vrouw niet de core-business is van de PvD.
Er is genoeg te doen voor de dieren en (denk ik zo) blijf af van mijn (naar ik zo inschat) pandjes die vol zitten met stoute krakers.
Typisch een Gooische dame die van haar man als tijdverdrijf wat ontroerend goed heeft gekregen om ook iets bij te dragen aan de maatschappij. Ondertussen wel begaan zijn met zielige kipjes terwijl pandjes worden uitgemolken.
Kortom, principe en ideologie hebben een zakelijke grens.

Dit is echt zo'n intens on-grappige en uitgekauwde voor de hand liggende grap voor humorloze mensen die voor het eerst ook eens publiekelijk gevat willen zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:11 schreef Friek_ het volgende:
Met Dijksma hadden ze wel een zwaargewicht aan tafel deze avond.

Volgende week Ton Elias dus?quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n intens on-grappige en uitgekauwde voor de hand liggende grap voor humorloze mensen die voor het eerst ook eens publiekelijk gevat willen zijn.

En toch grappiger dan Dolf.quote:Op donderdag 9 maart 2017 02:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n intens on-grappige en uitgekauwde voor de hand liggende grap voor humorloze mensen die voor het eerst ook eens publiekelijk gevat willen zijn.

Hennisquote:In Pauw & Jinek zijn SP-leider Emile Roemer en VVD-minister en nummer 2 op de lijst Jeanine Hennis te gast. Ook zal Jesse Klaver aanschuiven. Vanaf 23.00 uur op NPO 1.

quote:Wie is vandaag waar te zien?
Voor de meeste lijsttrekkers staan opnieuw tal van media-optredens gepland. Een selectie:
- Gert-Jan Segers van de ChristenUnie is om 10.00 uur bij de dames van Koffietijd op RTL4.
- SGP-leider Kees van der Staaij is om 12.00 uur in Enschede voor de gespreksreeks Van torentje tot torentje van de krant Tubantia. Te zien via NPO Politiek.
- Om 17.10 uur is PvdA-lijsttrekker Lodewijk Asscher bij Tijd voor Max, op NPO 1.
- In Ede is vanaf 19.45 uur het christelijke lijsttrekkersdebat, met Sybrand Buma (CDA), Segers en Van der Staaij. Het Nederlands Dagblad heeft een livestream.
- En GroenLinks-leider Klaver spreekt vanaf 20.00 uur in concertzaal Afas Live in Amsterdam zo'n 5000 mensen toe bij zijn 'meetup'.
- Nieuwsuur heeft vanavond géén lijsttrekker: Geert Wilders was uitgenodigd, maar heeft afgezegd.
- In Pauw & Jinek zijn SP-leider Emile Roemer en VVD-minister en nummer 2 op de lijst Jeanine Hennis te gast. Ook zal Jesse Klaver aanschuiven. Vanaf 23.00 uur op NPO 1.

Ronduit schandalige rol van de media. Dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
Weer dezelfde partijen, weer dezelfde koppen.

We have a turd in the punchbowl, i reapeat ..quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ronduit schandalige rol van de media. Dit gaat nergens meer over.

Een schaamteloze propagandamachinequote:Op donderdag 9 maart 2017 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]

Wilders heeft Nieuwsuur dus afgezegd. Ik zie een uur zendtijd dat ineens openvalt. Ik zie een buitenkansje voor de NPO / NOS om alsnog een aantal lijsttrekkers aan het woord te laten die niet eerder aan het woord zijn geweest in de interviewserie.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]

In een ander topic heb ik zo ongeveer hetzelfde punt gemaakt. Het bewijs wordt door Nieuwsuur nu overduidelijk geleverd.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders heeft Nieuwsuur dus afgezegd. Ik zie een uur zendtijd dat ineens openvalt. Ik zie een buitenkansje voor de NPO / NOS om alsnog een aantal lijsttrekkers aan het woord te laten die niet eerder aan het woord zijn geweest in de interviewserie.
Denk aan Forum voor Democratie, Piratenpartij, Nieuwe Wegen, Ondernemerspartij, GeenPeil...
Het argument dat er "geen ruimte" is, gaat aantoonbaar niet meer op. Er is een gat van een uur gevallen in de programmering.

Nee hoor, Nieuwsuur kiest gewoon voor een reguliere uitzending. Wel wordt daarin aandacht besteed aan Forum voor Democratie en de Piratenpartij.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
In een ander topic heb ik zo ongeveer hetzelfde punt gemaakt. Het bewijs wordt door Nieuwsuur nu overduidelijk geleverd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |