Nee, wel een keer bij een spin gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit lijkt er meer op. Eerst nog zijn pootjes uit het lichaampje getrokken?
Het is waarschijnlijk een fitnessoefening daar waar ik jou niet in een bootje zie zitten en ben derhalve alles behalve geinteresseerd.quote:
Kom of kwam jij wel eens in het Musicon?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een fitnessoefening daar waar ik jou niet in een bootje zie zitten en ben derhalve alles behalve geinteresseerd.
Ik kwam er best vaak en kom er nog steeds heel af en toe.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom of kwam jij wel eens in het Musicon?
Dat vermoeden had ik al ja.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam er best vaak en kom er nog steeds heel af en toe.
WAT MOET IK HIER NOU MEE.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al ja.
Hier kan ik helemaal niks van maar als het jou een goed gevoel geeft dan ben ik enkel blij.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben trots dat ik jou zo wist in te schatten.
Ik hoefde alleen maar naar een willekeurige foto van jou te kijken en ik dacht al meteen, die gaat naar het Musicon. Soms heb je dat.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik helemaal niks van maar als het jou een goed gevoel geeft dan ben ik enkel blij.
Er komen daar wel behoorlijk lelijke mensen ja.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen maar naar een willekeurige foto van jou te kijken en ik dacht al meteen, die gaat naar het Musicon. Soms heb je dat.
Ken er ook wel een paar ja die daar komen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er komen daar wel behoorlijk lelijke mensen ja.
Grapje, grapje. Ik ben niet lelijk![]()
Tyfuskoud. Dat maakt de prestatie des te knapper!quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:52 schreef JanCees het volgende:
Net geroeid voor het eerst sinds december
ja mamaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar aan de hoofdletters en punten te denken.
jammer dat jij niet geïnteresseerd bent in mijn revalidatiequote:Op woensdag 8 maart 2017 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een fitnessoefening daar waar ik jou niet in een bootje zie zitten en ben derhalve alles behalve geinteresseerd.
Hahaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat allang niet meer om die post.
eensquote:
uh neequote:Op woensdag 8 maart 2017 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
eens
Net als
"ik heb nog nooit [willekeurig eten] op"
Op wat?
Ik dook vannacht nog OP je moeder is voor velen hier dan weer wel duidelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
eens
Net als
"ik heb nog nooit [willekeurig eten] op"
Op wat?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dook vannacht nog OP je moeder is voor velen hier dan weer wel duidelijk.
lol madquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:29 schreef Typisch het volgende:
overigens mensen die zeggen
ik heb [willekeurig eten] nog nooit gehad
![]()
![]()
Dublin is niet leuk?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk zeg.
Ik een paar wekies later.
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb witlof gegeten vandaag. Vroeger walgde ik er van, maar nu is het een genot in de mond.
Hier komen flauwe grappen van.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb witlof gegeten vandaag. Vroeger walgde ik er van, maar nu is het een genot in de mond.
waarom wordt Ancilla niet uitgenodigd bij pauw en jinek als ze speciaal voor vrouwendag vrouwelijke lijsttrekkers hebbenquote:
en zeker guiness drinkenquote:
Groot complot.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom wordt Ancilla niet uitgenodigd bij pauw en jinek als ze speciaal voor vrouwendag vrouwelijke lijsttrekkers hebben
Ik las dat het CDA het meest en snelst antwoord op sociale media. Je had dus pech met Mona.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
typisch is met het verkeerde been uit bed gestapt
Cruijff had ook witlofquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest vandaag bij 2 basisscholen werken en IEDEREEN was vrolijk, sterker nog, ik kreeg zelfs pizza.
En dan komt Jojoortje... Ik ga toch maar geen pabo opleiding volgen.
fucking nice is datquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en zeker guiness drinken
mensen die dat drinken zijn echt vies
Dat maak ik zelf echt helemaal nooit maar als ik het bij een ander eet is het toch altijd wel weer goed te doen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
zal wel filteren op nederlandse namenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las dat het CDA het meest en snelst antwoord op sociale media. Je had dus pech met Mona.
Ik sluit niet uit een Guinness te drinken als ik daar ben.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en zeker guiness drinken
mensen die dat drinken zijn echt vies
Artikel 1quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groot complot.
Nee, omdat ze blijkbaar grotere partijen uitnodigen?
mail is toch geen social media maatquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik las dat het CDA het meest en snelst antwoord op sociale media. Je had dus pech met Mona.
Witlofschotel lijkt me wel lekker. Alleen m'n vriend blieft het absoluut niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier komen flauwe grappen van.
Maar je moet een keer een witlofschotel of witloftaart proberen. Dat is ook een genot.
Ik denk dat JanCees binnen een uur reactie zou hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal wel filteren op nederlandse namen
dieren en Sylvanaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groot complot.
Nee, omdat ze blijkbaar grotere partijen uitnodigen?
ze zien -sz achter een naam staan en je bent niet welkom bij het cdaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat JanCees binnen een uur reactie zou hebben.
CDA ook, want het heeft ze een stem gekost.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar Inso had wel pech.
In Den Haag wel, stond een Poolse hoog op de lijst.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze zien -sz achter een naam staan en je bent niet welkom bij het cda
Niet echt.quote:
Zal net de beslissende zijn denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
CDA ook, want het heeft ze een stem gekost.
oquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt.
Na het wanstaltige optreden weer gekelderd.
Zelden zoiets slechts gezien als Thieme op dat debat.quote:
Ik twijfel om te gaan kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Media aandacht wellicht maar kijkers betwijfel ik.
Het spel van PSG vanavond komt in de buurt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelden zoiets slechts gezien als Thieme op dat debat.
Ik denk dat Thieme had gebruikt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het spel van PSG vanavond komt in de buurt.
wel blij toe uiteindelijkquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal net de beslissende zijn denk ik.
hoezoquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat JanCees binnen een uur reactie zou hebben.
Bizar seizoen blijft dat toch.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
LR en ik herinneren ons een duel waar een ploeg een voorsprong van +4 maar net verdedigde in het uitduel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |