dieren en Sylvanaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groot complot.
Nee, omdat ze blijkbaar grotere partijen uitnodigen?
ze zien -sz achter een naam staan en je bent niet welkom bij het cdaquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat JanCees binnen een uur reactie zou hebben.
CDA ook, want het heeft ze een stem gekost.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar Inso had wel pech.
In Den Haag wel, stond een Poolse hoog op de lijst.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze zien -sz achter een naam staan en je bent niet welkom bij het cda
Niet echt.quote:
Zal net de beslissende zijn denk ik.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
CDA ook, want het heeft ze een stem gekost.
oquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt.
Na het wanstaltige optreden weer gekelderd.
Zelden zoiets slechts gezien als Thieme op dat debat.quote:
Ik twijfel om te gaan kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Media aandacht wellicht maar kijkers betwijfel ik.
Het spel van PSG vanavond komt in de buurt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelden zoiets slechts gezien als Thieme op dat debat.
Ik denk dat Thieme had gebruikt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het spel van PSG vanavond komt in de buurt.
wel blij toe uiteindelijkquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal net de beslissende zijn denk ik.
hoezoquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat JanCees binnen een uur reactie zou hebben.
Bizar seizoen blijft dat toch.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
LR en ik herinneren ons een duel waar een ploeg een voorsprong van +4 maar net verdedigde in het uitduel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |