quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van een show via Skype, een heus debat hier tussen de DJ's?
Waarover? Dat Peaceman alleen Henk voor zich duldt?
quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van een show via Skype, een heus debat hier tussen de DJ's?
Waarover? Dat Peaceman alleen Henk voor zich duldt?
ja oke maar als je met 10 man aan het praten is is het wel fijn dat iedereen niet praat ook echt stil is en geen geluid doorlaatquote:
Als ze stil zijn, laten ze ook geen geluid door.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja oke maar als je met 10 man aan het praten is is het wel fijn dat iedereen niet praat ook echt stil is en geen geluid doorlaat
geluid als adamen en typen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ze stil zijn, laten ze ook geen geluid door.
mic wat verder weg zetten.quote:
quote:
zijn vituele kabels hetzelfde als virtuele vriendenquote:
vb cable nu aan het proberen. Nog geen geluid uit mijn mic nu.quote:
Nee, virtuele kabels houden wel van mijquote:Op woensdag 8 maart 2017 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
zijn vituele kabels hetzelfde als virtuele vrienden
Stel dat je een mengpaneel hebt, en een uitzending wil maken waar je Skype gebruikt. Je wijst een uitgang aan Skype aan. Dan ben je klaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
zijn vituele kabels hetzelfde als virtuele vrienden
WebHawkquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee, virtuele kabels houden wel van mij
Dan ben je in overtreding met de User Agreement van iTunes.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, als ie nou zou werken met iTunes enzo
ik hang ook fijn op de bank, moe van nacht nauwelijks slapen doordat Symph zo'n herrie maakte, ochtendje cursus en het soppen van de gang en trapquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Thuis!![]()
Dan nu tijd voor thee met chocola en Netflix. Ik heb tot half 4 de tijd.
Heerlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hang ook fijn op de bank, moe van nacht nauwelijks slapen doordat Symph zo'n herrie maakte, ochtendje cursus en het soppen van de gang en trap
ik ga straks eens op zoek naar mijn oordopjes, die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie, maar nog zo'n nacht trek ik echt niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Wel balen dat je zo slecht slaapt door het geluid van Symph
Ik zou niet weten waarom. Het is MIJN muziek. Die IK op CD gekocht heb. Alleen iTunes fungeert als library dan ipv Mixxx. Nu leest Mixxx de liedjes uit de iTunes library, dus ik zou niet weten wat het probleem is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan ben je in overtreding met de User Agreement van iTunes.
Als we over een tijdje niets meer van Oscar horen...
[ afbeelding ]
Verstandig. Hopelijk helpt het en slaap je goed de komende nacht.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga straks eens op zoek naar mijn oordopjes, die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie, maar nog zo'n nacht trek ik echt niet.
paar nachtjes op de logeerkamer mét oordopjes ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga straks eens op zoek naar mijn oordopjes, die gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie, maar nog zo'n nacht trek ik echt niet.
As. vrijdag kan ik sowieso niet, voor zover ik nu weet...quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gooi jezelf op het rooster, hatsjee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |